hallo allemaal, zijn er nog meer die nog maar net gestopt zijn met de pil? ik ben de 11e gestopt met de pil..... ben vanmorgen naar de huisarts geweest om het tezeggen en even dingetjes te vragen. wou graag weten of je beter eerst kunt wachten toch je gewone menstruatie? maar dat hoefde niet zei hij, dus we kunnen beginnen spannend allemaal hoor, zou graag in contact willen komen met mensen die het zelfde door maken.... anja
Hallo ristoskatje! Ik ben ook net gestopt met de pil, 23 maart om precies te zijn! Spannend is het hè, mijn verplichte pil-menstruatie is bijna voorbij, daarna kan het dan allemaal beginnen! Hopelijk is mijn cyclus een beetje regelmatig. Succes met zwanger worden! Groetjes Liekj
hallo liekj. leuk dat je reageerd, ben ik niet meer alleen spannend allemaal he, ben zo benieuwd hoe snel het zal gaan. weet dat het lang kan duren, maar goed hou de moet er in. ga je ook gelijk aan het klussen als je ongi, afgelopen is? wij hebben het gister gedaan, en was daarna helemaal vrolijk, stel je eens voor dat de eerste keer raak is haha wat positief he. wens je ook veel succes en we kunnen elkaar wel op de hoogte houden groetjes
Hallo daar! Ook ik gestopt met de pil... vorige week mijn ontrekkingsbloeding gehad van de pil.. dus nu kunnen we ook beginnen! Leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten spannend allemaal ... Hopelijk is mijn cyclus ook een beetje snel normaal! Knuffel
Ja het is wel de bedoeling dat we gaan klussen zodra het kan! Dankjewel, we houden elkaar zeker op de hoogte!
hoi marloesje24 welkom bij de club leuk he zo dicht op elkaar allemaal, en nu maar afwachten hoe het allemaal gaat komen. wens je veel succes.....
@Ristoskatje: Hoii!! Wat spannend allemaal he...ben zelf in februari gestopt met de pil (zie banner). Ik had een topic geopend waar er ook een aantal dames zijn die pas gestopt zijn. Hij zit onder "anticonceptie" http://www.zwangerschapspagina.nl/anticonceptie/258076-cyclus-na-stoppen-de-pil.html misschien dat je het leuk vind om ook daar mee te kletsen?
Hoi hoi!! Wat leuk!! Ik ben ook net gestopt met de pil. 7 Maart was de laatste dag van mijn ongesteldheid en zijn sindsdien ook al druk in de weer geweest om zwanger te worden Vind het allemaal ontzettend spannend... Wie weet is het de eerste keer wel raak hoewel die kans natuurlijk best klein is, maar ja, je weet maar nooit! @Ristokatje, heb precies hetzelfde als jij! Ook supervrolijk sinds dat we ermee bezig zijn, haha... Maar allemaal veel suc6 en hou me op de hoogte hoe het met jullie gaat!
hallo lady1985, leuk dat je haast rond de zelfde tijd als ik ben gestopt, spannend allemaal he, wens je veel succes..... ik had gister zo iets aparts, kreeg in een keer last van m'n onder buik, steken, en dacht in een keer zou toch niet waar zijn haha wat kan je hoofd je voor de gek houden, zou wel wat zijn in een keer, maar we gaan gewoon rustig verder we zien het wel.... oja hoe oud zijn jullie? ik ben zelf 26 en m'n man ook, we zijn vorig jaar augustus getrouwd... liefs
Ik ben zelf 25, (in juni word ik alweer 26) en mijn vriend is ook 25. Heb ook vriendinnen van die leeftijd die pas geleden een kindje hebben gekregen en hun kregen toch wel vaak te horen dat ze erg jong gevonden werden om al een kind te krijgen... Ben het daar absoluut niet mee eens. Als je er klaar voor bent, waarom zou je dan nog langer wachten? En Ristoskatje, ik heb ook al een paar dagen ontzettende steken in mijn onderbuik! Haha, ik ga me ook al van alles in mijn hoofd halen. Ik voel me zeg maar alsof ik ongesteld moet worden, maar dan al een paar dagen lang... Heb hier trouwens ook ergens gelezen dat deze symptomen kunnen horen bij het 'ontpillen' maar heb daarentegen bij een ander onderwerp op het forum gelezen dat het kan horen bij innesteling... Nouja, we komen er vanzelf achter! Groetjes!
Hallo daar, ook ik wou me graag aansluiten bij de club. Ik ben de eerste week van maart gestopt met de pil. Ronde 1 was helaas nog niet raak dus ga nu hoopvol naar ronde 2. Vind het allemaal echt super spannend! Wij gaan voor ons eerste kindje. Je hoort zoveel verschillende verhalen over hoe en en langzaam het kan gaan.... Hopelijk kunnen we ons allemaal snel aanmelden bij het forum "zwanger" groetjes Jes
Hoi meiden, Ik ben 15 maart gestopt met de pil. We hebben al een dochter. Ik vind het erg spannend. Ik heb gister mijn eisprong gehad met bruin bloedverlies, ik schrok hiervan. Groetjes!
Superspannend! Ik probeer ook heel erg mijn best te doen er niet de hele dag aan te denken.. Hebben jullie dat ook?
ik vind het ook zo moeilijk om niet de hele dag er mee bezig te zijn , dus je bent niet de enige. zo ging ik van morgen de kattenbak schoonmaken en dacht mag dat wel? straks ben ik wel zwanger? nou ja heb het gewoon gedaan hoor, dacht kans is zo klein succes allemaal...... groetjes
Haha wat grappig dat je daar inderdaad al aan dacht! Ik moet zeggen dat ik nu ook vaker mijn handen was en de groentes wat grondiger!
Haha, ik zat eergisteren met mijn moeder op een terras en ze zegt: "Zullen we maar lekker een wijntje bestellen?" Ik met mijn domme hoofd er niet eens bij nadenken dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn en zeg "ja, lekker"... Gelukkig besefte ik me dit op tijd dus kon het nog terugdraaien hoewel mijn moeder me wel even raar aan keek... Zijn jullie ook met bepaalde dingen gestopt toen jullie besloten om zwanger te worden?
Roken ben ik gelukkig al een tijd mee gestopt! Dus dat komt heel goed uit, de drank zal ik ook laten staan, of in ieder geval af en toe een wijntje, maar daar zal het dan ook bij blijven, zeker als ik weet dat ik zwanger ben! Dan wordt het geheel onthouding!
Ik ben er ook heel veel mee bezig, hierdoor ben ik juist bang dat het niet lukt! Ik ' bloed' nu nog steeds maar erg licht. Ben er echt nerveus van!