Ja, een weekend niet op deze site kijken zou een goed idee zijn, haha. Zou ik ook eens moeten proberen Kimmytje, voor jou is het nu heeeeel spannend!!! Nog steeds niets roods te bespeuren? Ik denk dat deze ronde aan mij voorbij gaat. Voel echt niks aan mijn lichaam. Maar we wachten af!
Een weekend niet op de site? Is dat wel mogelijk dan? @ Linde, heel veel klusplezier! @ Tara, nog niets roods te bespeuren! Ik blijf maar naar het toilet lopen! Hopelijk blijft dit zo, duimen maar! En het is niet omdat je niets voelt, dat je niet zwanger kan zijn, genoeg dames die in het begin geen symptomen hadden. Positief blijven hoor
hoi iedereen, Ik lees met jullie mee! Ik ben 7 maart gestopt met de pil en 12 maart ongesteld geworden(onttrekkingsbloeding). Afgelopen maand wel geklust maar 24 april voor het eerst echt weer ongesteld geworden. Beetje jammer,maar ook blij dat alles gewoon werkt en dat we nu ook echt aan de eerste ronde kunnen gaan beginnen... nu nog ff bekijken hoelang ik ongesteld blijf...
Kimmy, bedankt voor de geruststellende woorden Miep, welkom op het forum! Inderdaad fijn om te merken dat je lichaam "werkt", dat was voor mij ook een opluchting. En nu maar hopen dat het snel raak is. Succes in de eerste ronde!
Hoi meiden, Ik ben na 40 dagen ongesteld geworden. Ga nu wel gewoon uit van een cyclus van 28 dagen dus we zullen zien!
Welkom voor de meiden die nieuw zijn, we hopen snel op een positieve test!!! @Kimmytje, het is echt spannend voor jou zo. Rende de eerste ronde ook steeds naar de wc maar meer omdat ik bang was om in een keer mijn ongi te krijgen en dat ik dan niks bij had. Ik duim voor een positieve test! @Tara84, tuurlijk hebben we genoten van het mooie weer en natuurlijk hebben we zitten denken aan zwanger worden. Hier is het helemaal leuk omdat mijn vriend er meer mee bezig is dan ik. Moet hem iedere keer een knikje geven dat ie zich in moet houden waar 'vreemde' bij zijn omdat ie het liefst van de daken schreeuwt dat we hard bezig zijn. Spannend zo he voor iedereen!!!
Nou Tara, altijd positief blijven hoor @ Miep, welkom hier en veel succes! Ook voor jou, op naar roze @ Suusjesanne, veel succes in de volgende ronde hor! Hopelijk komt er wat meer stabiliteit in je cyclus en heb je ook snel een positieve test in handen! @ Pumbaa, hartstikke bedankt hoor! Vind het altijd fijn om iedereen hier zo te volgen en elkaar moed in te spreken! Ik blijf sowieso voor iedereen hard duimen hoor! Veel liefs x
@ Kimmytje, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat jij morgen kunt testen.. Spannend!!! Wij gaan er deze ronde weer voor!
Veel succes hoor meid! Ik gun het iedereen hier van harte! Begin alvast maar te oefenen, binnen 12 dagen je ei
Hoi hoi Ook ik ben gelijk met jou gestopt met de pil na heel erg lang twijfelen mijn menstruatie na het stoppen begon 11 mrt en nu 47 dagen later nog niks alleen 2 dg op dag 43-44 beetje bruinige sliertjes verder niks?? Erg vaag ben benieuwd of hoe snel iedereen hier in blijde verwachting raakt ik heb namelijk al een zoontje van bijna 7 daar heb ik ook 19 mnd over gedaan pfff daar wil ik nog maar niet aan denken heel veel succes met klussen en zeg 1 ding het Klussen moet wel leuk blijven
Hoi Joeysmama, Het klussen moet idd leuk blijven. Hier ook af en toe op commando, niet altijd leuk.. Misschien ben je nog aan het ontpillen, ik heb dit ook gehad namelijk. @Kimmytje. Ga je vandaag testen?
Hey Joeysmama, je hebt gelijk! En wij proberen het "moeten" ook te beperken. Ook voor jou veel succes! @ Suusjesanne, ik ga eerst wat afwachten of mijn NOD doorkomt en proberen te wachten met testen tot het weekend. Ik had vorige zaterdag een test gedaan omdat ik me echt wel zwanger voelde maar die was negatief Nu minder symptomen maar toch nog wel eens wat misselijk (zonder overgeven/spugen), rugpijn en vandaag heb ik steeds het gevoel dat ik naar de grote toilet moet, vreemd Nog geen rood te bespeuren, hopelijk blijft dit zo...
@Joeysmama ik heb idd ook dat gevoel dat het klussen leuk moet blijven. Ieder voor zich maar wij hebben besloten om zeker het eerste half jaar het gewoon zo te proberen, zonder de ovutesten. Als het dan niet spontaan lukt gaan we kijken wat we dan kunnen. Wij vinden dat je je lichaam eerst even de tijd moet geven om dit wonder zelf te maken. @Kimmytje spannend, spannend, spannend @suusjesanne ook ik kreeg in de eerste ronde mijn ongi pas na 38 dagen. Ik denk dat ik gewoon een lange cyclus heb en ga gewoon uit van de 38 dagen. We zien wel hoelang het duurt voor dat de cyclus 'normaal' word. Je lichaam heeft het toch nodig om te ontpillen.
@ Pumbaa, wat fijn dat jouw vriend er zo mee bezig is. Toen ik gisteravond jouw berichtje las had ik het er even moeilijk mee. Mijn vriend zegt er namelijk helemaal niks over en lijkt er ook helemaal niet mee bezig te zijn. Het enige wat hij zegt, als de katten ons 's nachts wakker houden, is: straks hebben we er ook nog een huilend kind bij.... Dit zegt hij dan wel met een lach en ik weet ook wel dat hij het ook graag wil, maar het lijkt me heeeerlijk om er lekker samen over te dagdromen. Ik probeer ook de eerste maanden geen ovulatietesten te gebruiken. Ik hoop ook dat het gewoon spontaan kan komen. Maar als het te lang duurt, ga ik wel testen. Vandaag vertelden twee meiden van mijn studie dat ze zwanger zijn. Bij beide was het niet gepland. Hartstikke fijn voor hun natuurlijk, want ze zijn er wel heel gelukkig mee. Maar een klein steekje kreeg ik wel hoor. En dat terwijl wij er nog maar net mee bezig zijn. Lijkt mee heel moeilijk als je al een jaar probeert en het lukt niet. Maar daar denken we nog maar niet aan!!! Kimmy, één dag over tijd!
@Tara, ik had vorig weekend hetzelfde, toen kwam een vriendin vertellen dat ze zwanger was (waren ook al 7 maanden bezig). Heel blij voor ze, maar toch ook het gevoel van "dat wil ik ook!!" Maargoed, we zijn inderdaad pas net begonnen, dus positief blijven!
@Tara84 misschien dat het bij ons komt omdat we wat ouder zijn dan de meeste hier die voor hun eerste gaan. Ik verwacht tenminste dat de 84 bij jou voor je geboortejaar staat en dat wil zeggen dat mijn vriend ruim tien jaar ouder is dan jou. Maar iedereen reageerd natuurlijk anders en mijn vriend roept al vijf jaar dat ie papa wil worden. Bij jullie zal dat tegen die tijd ook wel goed komen denk ik. Je vriend heeft dan zodra jullie zwanger zijn nog negen maanden om eraan te wennen!! Daarbij zijn wij ook echte dierenmensen en hebben een hondje die ons kindje is maar toch zijn je eigen kindjes anders. Dat is geboren uit jullie samen, dan zal hij wel anders reageren denk ik. Als er andere mensen zeggen dat ze zwanger zijn dan heb ik ook wel zoiets van en ikke dan. Ik werk in het ziekenhuis en zie daar ook een heleboel baby's en dikke buiken, dan denk ik maar zo: over een tijdje zal ik er ook zo bij lopen! We blijven gewoon hard duimen voor een positieve test voor ons allemaal.
Hoi dames! Daarnet toch maar een test gedaan en die was jammer genoeg negatief... Had het beter niet gedaan want nu ben ik zo teleurgesteld... Hoe gaat het met iedereen hier? Veel liefs, en ik ben nog steeds aan het duimen! x
hallo meiden,, ben dr een poosje niet geweest, was ene paar daagjes vrij dus heb het er lekker van genomen ik heb onlangs nog een urine monster in het ziekenhuis ingeleverd op 20 april, en gister de uitslag (26 april) maar die was ook negatief. alleen,, ik heb de roode duvel nogsteeds niet ontvangen, en de eerste dan van mn laatse menstruatie was 27 maart :O en nu?? moet ik me zorgen maken? want mn moeder vroeg ook al of ik zwanger was,, en dat moest voor haar juist een beetje een verassing blijven hebben jullie misschien raad?? Groetjes Just little me
Hee Kimmytje, Wat jammer zeg. Je hebt symptomen dus je hoopt dan toch op een positieve test!! Misschien nog even wachten en anders toch op naar ronde 2! @ Pumbaa: Ja hier is het ook echt ontpillen geweest. Ik ga nu dit keer gewoon uit van een normale cyclus. Spannend he meiden!
@just little me lekker hoor een paar daagjes vrij! Was de ongi van 27 maart je ontrekkingsbloeding of was je toen al langer gestopt? Mijn eerste bloeding na het stoppen van de pil was op 7 maart (4 maart gestopt) de volgende ongi kwam pas op 14 april. Dat is een cyclus van 38 dagen. Ik heb me er niet zo druk over gemaakt omdat ik overal lees dat het normaal is als je aan het ontpillen bent. Ik zou het gewoon nog ff aankijken. @Kimmytje jammer meid maar zoals ik hier overal geschreven zie staan geen bloed geeft moed!!