gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pumbaa
    He meis.. nou hoe gaat het daar? Doet je meisje het goed?
    xxx

@Kelien
    Balen dat je ongesteld bent geworden maar nu vol goede moed de volgende ronde in.. het zal vast niet meer lang op zich laten wachten ik duim in elk geval voor je ;)

@lady1985
    Wat balen he al die klachten.. Ik hoop voor je dat ze snel weer voorbij gaan .. maar goed dan komen vaak de nieuwe klachten weer hihi.. zo blijft dat bij mij tenminste gaan.. Hoe dat precies zit met verlof weet ik ook niet..
    Ik zit nu ook een beetje met dat ´probleem´ ... Ik werk nog steeds volledig en zit nog niet in de zwangerschapsziektewet of hoe dat ook heet maar ik hou het qua rug en buik niet heel lang meer vol denk ik.. hoezeer ik er ook van baal ik moet er binnenkort denk ik toch aan toegeven en dan moet je volgens mij idd 6 weken van te voren met verlof.. Maar goed hoe dat met een ´korte ziektewet periode´ is weet ik niet..

@ Jela
    Jij kwaalt er ook heel wat op los he :p hihih.. wij ook alelmaal met onze grote mond van te voren ´kom maar op met die kwaaltjes´ en nu het zover is duren al die weken vol met allerlei klachten toch wel lang he!! Echt balen maar goed we krijgen er straks heel wat moois voor terug :) Dat houdt ik mezelf ook echt steeds voor ogen

@ all
    Nou zoals ik net al zei bij Lady ik heb nog steeds last van dat trekkende gevoel in me onderbuik.. wel al een stuk minder maar aan het eind van de dag neemt het steeds toe. En ook me rug begint steeds erger te worden, en het meest lastige is dat ik staand/lopend werk heb en dus niet de mogelijkheid heb om te gaan zitten soms heel wat uurtjes achter elkaar.. Ik heb dit (met tegenzin:), ben nou eenmaal een typ die zelf alles wil blijven doen en niet dat mensen het voor me moeten doen) op me werk ook gemeld en we gaan eens kijken of er iets te regelen is en misschien toch maar minder werken want me lichaam wil gewoon niet meer en ik ben nu 25 weken en 3 dagen dus nog wel een aantal weekjes te gaan..
    Woensdag weer naar de VK dus ben benieuwd hoe het met de kleine frummel gaat :) Hij is elke dag wel lekker aanwezig dus dat maakt heel veel goed!!!

xxx

2. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Hier gaat het weer stukken beter :) Dankjewel.

Als je in de ziektewet zit, of gedeeltelijk of wat dan ook, dan gaat inderdaad je verlof eerder in, bij 6 weken. Of het moet zijn dat je van te voren weer beter bent, je mag echter zelf kiezen als je gewoon beter bent. 6, 5 of 4 weken van te voren.
    Maar als je in de ziektewet zit, dan gaat ie automatisch 6 weken van te voren in.

Ik pak zelf 6 weken van te voren, heb het zwaar en tel echt af. Ik plak vakantie achter mijn verlof aan, waardoor ik er na dus ook nog genoeg weken heb voor mijn gevoel. Ook wil ik niet dat het kindje ineens onverwacht 3 weken eerder komt en ik dan pas net 1 week met verlof zou zijn, dat riskeer ik niet met mijn gigantische nesteldrang hahaha :)

3. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he allemaal wat is het hier stil..

gister bij de Vk geweest en het kindje doet het goed en heb het hartje weer gehoord.. zo fijn om dat even weer te horen!! :)
    Wel het advies gekregen om minder te gaan werken omdat ik zoveel last houdt van mij onderbuik en rug.. ik baal hier enorm van maar de kleine gaat natuurlijk voor dus we gaan dit op me werk regelen dus ik zal ook inderdaad 6 weken van te voren met verlof gaan maar heb gelijk geregeld 3 weken vakantie erbij aan te plakken en dat was goed dus gelukkig maar !! Baart me nu al wel zorgen wat ik in al die vrije weken als de kleine er nog niet is toch moet doen als alle poets en was klaar is hahaha.. herkenbaar he pumbaa :p:)

@Jela
    Fijn dat het wat beter met je gaat!! Heb jij verder nog last van kwaaltjes.. rugpijn of dat soort dingen??
    In die eerste weken (van week 8 tm 18) dat ik zo misselijk was elke dag had ik graag minder gewerkt maar ben toen elke dag gewoon aan het werk geweest en maar niet ´opgeven´ en nu voel ik me buiten me rug en buik goed genoeg om te werken en nu moet ik minder werken.. beetje omgekeerd dus eigenlijk, ik voel me eigenlijk goed genoeg maar door me rug en buik moet ik minderen.. echt ik baal daar zo van, ik ben een typ die door wil gaan en altijd in de weer is en dat moet ik nu op een laag pitje zetten, merk dat het erg moeilijk is voor me

hoe gaat het met de rest??

Wij hebben deze week ook de meubeltjes bezorgt gekregen.. Het zit nog allemaal in de dozen en ik kan dr helaas niks mee aangezien ik niet meer (zwaar) mag tillen en je die dingen sowieso niet alleen in elkaar krijgt maar binnenkort even tijd maken en iemand lief aankijken:p die me vriend (o, nee inmiddels man hhaha) kan helpen om het in elkaar te zetten.. zoveel zin aan!!

4. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het me voorstellen Anoniempje hoe vervelend het voor je is om te minderen. Maar het moet echt! Want het heeft invloed op de groei van je kindje! Je moet jezelf zo anders voor gaan doen dan dat je bent, begrijp het helemaal!

Verder heb ik wat maagzuur dat omhoog komt maar volgens mij het beginstadium, want echt zuur proef ik nog niet. Meer het in de weg zit gevoel 's avonds bij slapen gaan.
    Rugpijn heb ik gelukkig niet. Wel hormoonschommelingen, dus stemmingswisselingen en mezelf af en toe dood en dood ongelukkig voelen. Alles negatief inzien en veel klagen.

Wat jullie voelen met jezelf vervelen dat heb ik niet, ik heb nog zo'n lijst wat ik wil doen en ga altijd graag overal op de koffie, haha! Het is dan ook mooier weer dan nu, dus lekker op terras zitten enzo, ik kijk er wel naar uit. Moet nog 7 weken werken.

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij. Ik heb alles snel ff nagelezen, Kelien balen dat je ongesteld bent geworden!!

Hier een druk weekje achter de rug. Mijn kleine meisje wilde maar slecht bijkomen en de borst ging niet zoals het hoorde. Uiteindelijk aan het afkolven gegaan en dit met de fles gegeven, ondanks dat viel ze nog steeds af met het gevolg dat er kunstvoeding bij kwam. Ik ben nu nog aan het afkolven maar helaas loopt de voeding terug waardoor ik gisteren besloten heb om de borstvoeding af te bouwen en helemaal over te gaan naar kunstvoeding. Krijg ik zelf ook een beetje meer rust en ik weet zeker dat mijn puppeke alles binnen krijgt. Vind het wel erg jammer en voel me er wel schuldig over maar gelukkig krijg ik van de omgeving te horen dat ik er alles aan gedaan heb om de borstvoeding goed te laten lopen. Geeft me een beetje troost!!

Nou ik ga weer snel verder hier, ik lees af en toe nog wel een beetje bij en zal nog reageren maar op dit moment is mijn leventje behoorlijk hectisch ;) dus dames, bereid je maar voor ;)

6. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pumbaa je hebt je best gedaan, het is heel jammer en ik begrijp voor degene die ook echt 100 % achter borstvoeding staan, dat het een klap in je gezicht is als het dan niet zo loopt zoals je bedoeld had voor je kleine.

Ik zelf heb niets met borstvoeding (moet er niet aan denken) tja die mensen heb je ook :) het is een innerlijk overheersend gevoel zoals je ook hebt als je juist wel borstvoeding wilt geven.

Hoe is dit bij de rest?

Morgen komen de kaartjes binnen (proefdruk), via kaartje2go. Een voor meisje, een voor jongen. De jongensnaam zijn we definitief over uit, hebben we ook maar eentje! De meidennaam heb ik er 5 in de rij staan waaruit mijn vent mag kiezen.

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Pumbaa, wat jammer van de borstvoeding. Ik zou dit zelf heel erg vinden... wil zo graag mijn kindje straks borstvoeding geven. Maar als het niet lukt, dan kun je natuurlijk niet anders.

Jela, leuk dat je de kaartjes binnen hebt! Fijn dat je de namen al hebt. Vind je echt alle vijf de meisjesnamen even mooi? Ben benieuwd naar jullie smaak, maar je zult het nog wel voor je houden he:)

Gisteren belde een vriendin om te vertellen dat ze zwanger was van haar tweede kindje. Helemaal blij natuurlijk. Vandaag kreeg ik een sms dat ze een miskraam heeft gehad:( Vind het zo erg voor haar...

Anoniempje, heb je het een beetje kunnen regelen met je werk dat je minder gaat werken? En heb je al wat meubeltjes staan?

Met mij gaat het nog steeds matig. Af en toe kan ik wat eten, maar ben vooral nog heel misselijk en heb weinig energie. soms zit er een betere dag tussen.

Liefs x

8. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Tara toch, wat heb je het toch zwaar! Ik hoop zo dat er snel vooruitzicht voor je in zit! Pittig zo he! Verschrikkelijk!

De namen die wil ik best zeggen tegen jullie, dan moet je een pb sturen :) durf ze hier niet neer te zetten, bang dat iemand ze herkent. Heb namelijk dit al gedeeld met sommige vriendinnen. Dus nieuwsgierig dan stuur maar een pb...

Vandaag op kraamvisite geweest bij een meisje uit onze straat, was leuk! Dan zie je dat ukkie liggen, en dan denk je MIJN HEMEL moet dat UIT mij komen? Maar wat prachtig!!

9. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pumbaa

wat jammer dat de borstvoeding niet helemaal gaat zoals je verwacht had.. maar zoals de anderen al zeiden je hebt je best gedaan en de kunstvoeding is ook goed!!
    Fijn dat alles verder goed gaat!! :)

@ jela

Tja.. ik baal er inderdaad goed van maar heb nu geregeld dat ik minder ga werken.. Ik wil wel maar me rug en buik werken niet mee en ik moet me er ´gewoon´ bij neer leggen!!
    Wat betreft de voeding.. ik ben er nog steeds niet uit!! Ik Zei altijd dat ik geen borst voeding wilde om dezelfde reden als jij.. ik moet er ook niet aan denken! maar goed, ik hoor in me omgeving zoveel verschillende dingen erover dat ik me bijna schuldig ga voelen als ik het niet probeer.. en ik weet dat ik gewoon me eigen gevoel moet volgen en dat is nog steeds 80 procent voor de flesvoeding maar toch denk ik ´wat als.... het misschien toch echt beter is´ Pff ik vind dit zo lastig en heb het er ook wel met me vriend over gehad maar hij legt de keuze grotendeels bij mij neer want tja ik ben uiteindelijk diegene die het moet geven hihi :)
    Jij hebt dus ook maagzuur.. ik heb dat ook sinds een poosje, best irritant!! De kwaaltjes wisselen zich gedurende zwangerschap af hahaha

@ tara

Wat balen he meis die misselijkheid.. ik weet precies hoe je je voelt.. je bent nu die 3 maanden voorbij dus hopelijk wordt het gauw minder!!
    Wat een zielig verhaal van je vriendin, ik vind dt zo erg om te horen.. ik hoor hier in me omgeving ook steeds vaker mensen over miskramen en dan bezef ik me steeds weer hoe bijzonder het toch is dat alles goed mag gaan!!
    Dit weekend zijn we begonnen met de meubels.. Zo mooi!!! Het is bijna af :) We zijn er erg blij mee al vind ik het stiekem toch jammer dat alles zo neutraal is en begint het bij mij steeds meer te kriebelen om te weten wat het wordt ik ben zoooo nieuwschierig :)
    Op me werk heb ik geregeld dat ik inderdaad minder ga werken.. ik wil wel maar me buik en rug niet meer dus ik zal me erbij neer moeten leggen!! Alles voor een goede zwangerschap!!

Heeft iemand van jullie een 3D echo gehad of van plan deze te gaan doen???

xxx

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Anoniempje, ik begrijp je twijfel over borstvoeding. Ik heb er zelf echt zo'n oergevoel bij dat ik mijn kind zelf wil voeden. Maar als je dat niet hebt dan snap ik je twijfel. Het allerbelangrijkste is dat jij je er goed bij voelt. Als jij je gespannen voelt tijdens het voeden zal je kindje dit vast ook merken. Is het misschien een idee om het gewoon een kans te geven? Als het dan niet goed voelt kun je altijd overstappen op kunstvoeding. Dan kun je in ieder geval achteraf geen schuldgevoel hebben.

Wat fijn dat het kamertje zo mooi is geworden. Dat is ook de reden waarom ik wel graag wil weten wat het wordt, zodat ik alles een beetje erop aan kan passen:)

Ik wil misschien ook wel een 3d echo laten doen. Zag er een foldertje over tussen de info van de vk, maar heb me er verder nog niet in verdiept. Is het duur?

11. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tara
    Tja dat is ook mijn idee een beetje.. als ik inderdaad al enige twijfel heb dan voelt de kleine dat ook maar van de andere kant kan het ook ´ineens´ goed gaan.. ach ik heb ook nog even de tijd om er over na te denken, maar kolven is voor mij echt geen optie daar hoef ik niet eens over na te denken (sorry kan een beetje raar overkomen) .. als de borstvoeding lukt zal ik dit sowieso alleen in mijn verlof doen en daarna gewoon overgaan op flesvoeding..

ik had ook gehoord dat een 3d echo over de 200 :$ euro was en dacht echt van .. Pff!! haha.. maar nu heb ik er hier een bij ons in de plaats op internet gevonden die voor 100 euro een 3d echo maakt .. maar goed ik ben aankomende vrijdag 27 weken en ik lees op internet dat je het beste een 3d echo kunt doen (ruim) voor de 30e week omdat het kindje anders al te groot kan zijn en dat je er dan bijna niks aan hebt dus daar ga ik vandaag even achteraan bellen..

Fijne dag allemaal!! xxx

12. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kost het rond de 100 euro, een 3d echo.
    Wij zijn ook nieuwsgierig maar laten het niet doen, omdat we echt een verrassing willen als ie komt.
    De geboortekaartjes waren binnen gister, ze zijn zo leuk. Heb er een half uur mee in mijn handen gestaan, komt ineens zo dichtbij meiden! Nog 12.5 week en dan is het zover, wellicht wat eerder of een week later maar toch!! JEETJE :) :)

Borstvoeding als je dat als oergevoel hebt, dat is bijzonder. Harstikke mooi. Inderdaad bij twijfel zoals Tara zegt, dan zou je het kunnen proberen en als het je niet bevalt dan over op kunstvoeding. Het heeft echt met je gevoel te maken, wellicht zal het beter zijn borst, maar kunstvoeding komt ook een heel eind. Er zijn genoeg onderzoeken naar gedaan. Het is een hele opgave zie ik bij vriendinnen, dus je moet er echt met je gevoel achter staan. Succes met kiezen, misschien als het op je buik ligt als het geboren is dat je dan pas kiest.

13. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden

wat is het hier al een paar dagen rustig??
    Hoe gaat het met iedereen?
    Hier nog steeds hetzelfde.. veel last van me rug en onderbuik, erg lastig af en toe want ik voel me verder heel goed en wil nog van alles doen maar dat belemmerd wel een hoop.
    Afgelopen dagen de babykleertjes gewassen en alles :) Zo schattig!! Ik kon het niet laten en gister het kamertje al een beetje ingeruimd.. Het begint nu echt dichtbij te komen en dat maakt het ook wel weer spannend, net zoals jij zegt Jela nog ong 12 á 13 weken en dan zijn we niet meer met ze tweetjes maar hebben we een hele grote verantwoording over een nieuw mensje !!
    Ik heb er erg veel zin aan maar hoe dichterbij het komt beginnen de zenuwen ook soms wel meer te komen ´kan ik het wel..´ ´zal ik het allemaal wel goed doen..´ ´Als de kleine huilt snap ik dan wel waarom..´ en allemaal dat soort dingen :) Herkent iemand dit of ben ik de enige??
    Volgende week hebben we de 3D echo.. dat lijkt me ook erg leuk en we zien er erg naar uit.. ook hebben we het de laatste dagen steeds over of we toch gaan kijken wat het wordt, dit komt vooral omdta alles zo neutraal is nu, alle kleertjes wat we hebben en het kamertje.. en dan zouden we net even wat mooie spulletjes kunnen kopen wat het kamertje mooi wat kleur geeft het is nu zo grijs wit haha .. En ook kleertjes, ik zie zoveel leuks hangen in de winkels maar ja kan moeilijk schattige rokjes kopen straks wordt het een jongen of een stoere broek straks wordt het een meisje.. Pff, die nieuwschierigheid om gek van te worden :):)
    nou ik ga maar weer eens stoppen want het is alweer een heel verhaal.. Fijne zondag allemaal!! Liefs...

ps Spreekt iemand Kimmytje nog? Hoe gaat het met dr?

14. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

@Anoniempje.. Ik begrijp heel goed dat je begint te twijfelen of je toch wil weten wat het wordt. Ik heb dat ook wel een beetje! Maar ik heb wel zoiets van, die leuke kleertjes kun je ook nog kopen zodra de baby er is. Desnoods stuur je je moeder direct na de bevalling naar de winkel om wat leuke typische jongens of meisjes kleding te kopen :) Zo ga ik het in ieder geval doen.
    En daarnaast de babykamer, wij hebben als kleuren in de babykamer wit en zeegroen dus dat fleurt de boel ook al wel op. Straks kunnen we het dan afmaken met blauwe of roze accesoires!
    Wel superleuk dat jullie een 3D- echo gaan doen :) Ben erg benieuwd wat je ervan vindt!

15. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ aoniempje, bereid je maar vast voor want hoe goed je het ook wilt doen, je weet niet altijd waarom een kleintje huilt! Daarbij huilen ze ook ooit omdat ze gewoon behoefte hebben aan huilen. Ik heb daar nog steeds heel veel moeite mee als ik niet weet waarom mijn kleintje huilt, gelukkig huilt ze niet zo veel! Toch zul je er van staan te kijken hoe snel en hoe makkelijk je om gaat met je eigen kindje. Ik zei ook altijd dat ik het niet goed kon doen voor een baby, hoe werkt het met de voeding en wat als het niet wil boeren enz enz. Ik kan je zeggen dat ik het nu allemaal zonder veel problemen doe! Dus komt goed, maak je niet te druk.

16. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen Pumbaa, een geruststelling voor ons! Leuk van je te horen trouwens!

Anoniempje snap je nieuwsgierigheid naar het geslacht, sinds wij ook een jongensnaam bedacht hebben zegt mijn instinct ineens niet meer zo zeker te weten dat het een meisje wordt. Dus nu raak ik zelf in de war en nog nieuwsgieriger...
    Ik heb heel veel van mijn zus gekregen, die is shopaholic en heeft een jongen en een meisje, dus heb beiden in de kast liggen. Dat maakt dat wij niet hoeven te weten wat het wordt.
    Tip om je nieuwsgierigheid toch in te kunnen houden: ik heb spulletjes op internet op een wensenlijstje staan, op hele leuke sites zoals kidsfavourites.nl ofzoiets, die ik maar aan hoef te klikken en dan worden ze besteld. Zoals een leuke wagenspanner voor kinderwagen of maxicosi en een boxmobile, want als ik een meisje zou krijgen dan wil ik juist de knalroze dus ben gestopt met neutrale dingen kopen.
    Ze staan net als de geboortekaartjes startklaar en hoppa bezorgen maar. Dat kan echt met vanalles, lakentjes, dekentjes, aankleedkussenhoes. Deze week komt de reiswieg binnen, boxkleed en wrapper (omslagdoek) allemaal van snoozebaby, dat merkje met al die labeltjes er aan. Vond het zo leuk.

3 de echo, superspannend!!!! Hopelijk ligt het gezichtje goed naar voren!

17. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lady1985
    Haha wordt soms ook wel gek van mezelf hoor.. ben nogal een twijfel kont en super nieuwschierig aangelegd dus de meeste mensen hebben ook zoiets van je hebt het nu al zooó lang :p volgehouden dan kunnen die laatste weken ook nog wel :)
    Tja en wat betreft de kleertjes.. ik heb al wel wat dingen maar weet niet zo goed hoeveel ik van welke maat ´moet´ kopen en als de kleine er is stuur ik gewoon iemand op pad!
    hoe gaat het verder met jou?? Nog veel last van kwaaltjes?

@ pumbaa
    Wat leuk om even weer van je te horen!!
    Volgens mij heeft elke aanstaande moeder hetzelfde (vooral bij de eerste dan).. en maken we ons allemaal tot een bepaalde hoogte ´druk´ om van alles en nog wat en net wat je zegt het komt wel goed!! :)
    Hoe doet je kleine meisje het?

@Jela
    haha ben dus niet de enige en ook jij bent erg nieuwschierig :p
    Wij hebben alle spullen al in huis.. Kinderwagen, box(kleed), kamertje is helemaal klaar, wipstoel, maxi cosi enz enz zelfs al een kinderstoel :) .. ik ben zo´n typ die dat allemaal van te voren klaar wil hebben en niet na de geboorte nog van alles aan moet schaffen (bestellen) Wie weet hoelang dat soms duurt voordat je het hebt of dat het leverbaar is;) maar wij willen dan ook niet perse alles in een bepaalde kleur.. We hebben gewoon een zwarte maxi cosi en daar haal ik van die gekleurde hoezen in (tegen die tijd dus blauw of roze) en de kinderwagen is rood en de rest is gewoon neutraal en wordt als de kleine er is opgeleukt met kleur :)
    Ook de weken al aan het aftellen :)??
    Ik wel haha.. maar vooral omdat ik het werken zat begin te worden omdat ik zo last van me rug en onderbuik heb helaas

Heb nu al zin aan me verlof.. we gaan eind deze maand de hele woonkamer, keuken en gang nog aanpakken, krijgen op de hele beneden verdieping een nieuwe vloer :$ en dan moet ik nog ong 2 of 3 weken werken en kan ik me lekker storten op het poetsen .. hihi hoezo nesteldrang :p

18. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    hee meiden!

Jullie zijn allemaal al zo ver in je zwangerschap!! Begint allemaal al spannend te worden. Ik hobbel er een beetje achteraan, haha. Gisteren voor het eerst het hartje gehoord!! Vond het zo ontzettend spannend. We hadden pas 's avonds de afspraak, dus zat me de hele dag zenuwachtig te maken. Toen ik daar lag en het hartje hoorde, kwamen dan ook de tranen. Ben zo blij dat het kindje leeft:)!!
    Ga zo even een kopje thee drinken op mijn werk. Gewoon om bij te kletsen met collega's. Voelt wel een beetje gek, heb ze nu zo lang niet gezien... Maar hoe langer ik wacht, hoe lastiger dat wordt natuurlijk. Hoop dat ik binnenkort ook weer (gedeeltelijk) aan het werk kan. Het gaat langzaamaan steeds iets beter met me.

Ik denk dat ik ook eens binnenkort spulletjes aan moet gaan schaffen. Kon me daar tot nu toe niet toe zetten, omdat ik erg bang was dat er nog iets mis zou gaan. Maar nu ik het hartje heb gehoord ben ik wel gerustgesteld.

Anoniempje, ik heb af en toe mailcontact met Kimmy. Is alweer een tijdje geleden, maar toen ging het goed met haar. Ook al is haar wens nog heel sterk en blijft het natuurlijk moeilijk dat die nog niet in vervulling is gegaan.

Fijne dag allemaal!

19. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @tara
    super dat je het hartje gehoord hebt.
    nou dan moet ik maar snel zwanger worden, dan ben ik degene die er achteraan hobbelt haha.
    hoe is het verder met de zwangere? een beetje van de kwaaltjes af al?

ben grieperig en heb 39 graden koorts het heerst volgens mij echt.
    gister heb ik een echo en de samenlevingstest gehad.
    op de echo was een mooi rijp eitje te zien dus dat was goed.
    alleen de samenlevingtest was minder .onder de microscoop waren maar enkele zaadcellen te zien en die bewogen niet terwijl met het zaadonderzoek meer dan gemiddeld aantal bewegelijke zaadcellen waren ik vind het echt raar. volgende cyclus krijgen we een nieuwe samenlevingtest. maar als die ook niet goed is had ze het toch al over ivf . ik vroeg me al af of het niet zo kan zijn dat mijn lichaam het sperma van mijn vriend dood maakt?

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Oh, Kelien, wat een vervelende uitslag... Maar goed dat ze er nu zo bovenop zitten. Hopelijk kunnen jullie dan snel geholpen worden. Jullie maken wel veel mee zo zeg. Ben je er erg veel mee bezig of kun je het ook wel loslaten?

Deel Deze Pagina