gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Leuke kleertjes heb je. Zo te zien word die kleine nu al verwen ;)!

Als je dat zo zegt vroeger lijken we wel weet ik veel hoe oud Hahaha toen waren we in ieder geval jong en onbedorven ;)

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Dank je!
    Onbedorven wil ik niet zeggen;):)

3. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tara

Wat schattig al die kleertjes.. en nu komt het lastige gedeelte volgens mij van het ´weten wat het is´ ...... Niet de hele prenatal leegkopen haha.. ;)
    Ik ben achteraf ondanks mijn nieuwschierigheid hihi :) toch blij het niet te weten want volgens mij had dan de kledingkast al helemaal vol gehangen en nu hangen er maar heel bescheiden een stuk of 5 pakjes (neutraal) :) na de tijd kan ik helemaal los :D

Al druk aan het klussen met het kamertje??

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee meiden,

Nou, ik ben ineens helemaal in de stemming hoor. Nu ik gisteren kleding heb gekocht wil ik ineens alles aanpakken. We hebben gisteravond om 12 uur nog oud behang van de babykamer staan trekken, haha.
    Ik heb dit behang gevonden voor twee muren Baby behang Onszelf - Grijs turquoise ster vogel en cirkels OZ 7813 | Baby behang - Onszelf | BEHANG4KIDZ - Hip kinderbehang, babybehang en muurstickers voor de kinderkamer. (even op de foto klikken voor een vergroting). De andere muur verven we dan turquoise en we kleden alles aan met grijze accessoires. Lijkt jullie dat mooi?

Nog een vraagje. Leggen jullie de baby straks (en pumbaa nu) ook gewoon de eerste tijd in zijn/haar dagelijkse kleding in bed of heb je speciale pyjama's gekocht? Die babykleding is zo zacht dat ze daarmee toch gewoon naar bed kunnen?

xx

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee Anoniempje, we waren tegelijk haha! Zoals je ziet beginnen we nu aan het kamertje:)
    Ik heb niet zo'n moeite om me in te houden met kleding. Ben altijd een beetje vreemd met geld uit geven.... doe het namelijk liever niet, haha. Ik zal dus toch gewoon het nodige aantal pakjes kopen en niet echt veel meer. Maar ze hebben wel echt heel veel mooie dingen ja!! Echt super leuk om te zien allemaal!

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

O tara erg mooi die kleuren!! Ik weet zeker dat het er heel mooi uit komt te zien. Ik leg mijn kleine meisje pas vanaf deze week in een pyama in bed, dit omdat ik mezelf nu aan het aanleren ben haar s'avonds in bad te doen. Voor die tijd lag ze gewoon in haar kleertjes in bed hoor!

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Thnx Pumbaa! Ja, dat dacht ik dus ook al. Dan hoef ik nog niet naar pyjama's te kijken!

8. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tara
    Mooi behang!! Dat wordt een leuke jongenskamer ;)

Goeie vraag trouwens van die pyama want dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.. maar zoals pumbaa al zei gewoon in de kleertjes in bed leggen, zoiets had ik ook al in gedachten!! :)

9. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, super leuk dat het weer druk is hier. Mooie kleertjrs tara, het rechtse pakje is van hema toch? Die heb ik ook als jongenspakje gekocht! Behang is ook gaaf, leuk om je enthousiasme te lezen!

Ik moet ook nog een pyama, lig altijd in mijn string, haha ofja tegenwoordig onderbroek, een tent volgens mijn vriend.

Ik kom uit omgeving eindhoven, durf niet teveel in detail, maar het is een dorp..

Lukt het jullie om de kaartjes te vinden? Via drukker of via internet? De mijne staan startklaar bij kaartje2go.

Kunnen jullie goed slapen? Ik lig echt wat onrustig, niet diep in slaap zeg maar.

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Leuk dat iedereen zo enthousiast is over ons behang:) Deze gaat hem ook echt worden. We hebben gisteren al het oude behang verwijderd. Er is een muurtje dat de oude bewoners heel slecht afgewerkt hebben, dus deze moeten we eerst glad maken. Daarna kan het nieuwe behang erop! Vanmiddag ga ik ook verf halen om ons wiegje te verven. Deze hebben we van een tante gekregen en heeft nu een lelijke groene kleur. Ga hem gebroken wit verven.
    Jela, dat rechtse pakje is idd van de hema. Echt super schattig he!
    Leuk, omgeving Eindhoven! Mijn vriend heeft daar gestudeerd en een aantal jaar gewoond. En een goede vriendin woont in Eindhoven. Ben daar dus goed bekend. Altijd gezellig!!
    De kaartjes gaan wij zelf ontwerpen. Weet nog niet precies hoe, maar mijn vriend is erg creatief. Wat voor soort kaartje hebben jullie gekozen?
    Ik slaap nu nog goed. Ben vaak zo moe dat ik direct in slaap val. Oh, ik heb ook geen pyjama's:) Slaap ook altijd in string. Nog iets voor op het lijstje!

xx

11. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ tara, het is nu wel duidelijk waarom ik de gezegde wel ken en jij niet. Het is weer die magische grens die er tussenligt ;) tenminste ik ben ook nogal eens tegen die grens aangewandeld als ik dicht bij jou vroegere woonplaats werkte. Ach ja....

Gisteren naar het CB geweest met mijn kleine meisje. Ze was flink gegroeid, was nu 4 en een halve kilo :$ ik verschoot er wel een beetje van. Ook heeft ze haar eerste prikjes gehad. Tjee de kleine deed het weinig, wel ff huilen, maar ik had het des te zwaarder hahaha. Ze heeft er wel wat last van gehad, maar eigenlijk heeft ze het heel netjes gedaan.

12. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zielig zo'n prikjes inderdaad. Niet om aan te zien lijkt me!
    Ik lees nog iets heeeeel plat Brabants....ik verschoot (voor degene die deze niet kennen; ik schrik).
    Volgens mij woon je niet ver van mij vandaan Pumbaa...

Zet de pyama maar op je lijstje er bij Tara! Haha :)
    Heb je wel de juiste verf voor het wiegje gekocht, op waterbasis, van Histor heb je die. De andere waren niet goed genoeg, zo stond ik laatst ook in de Praxis. Ik dacht dat ze tegenwoordig allemaal op waterbasis waren, maar je hebt voor het schilderen van het wiegje nog een andere nodig werd mij gezegd. Duur klein potje van Histor, 40 euro.
    Heb er ook het bedje mee geschilderd. Wie nieuwsgierig is naar ons kamertje, ik heb foto's. Die kan me een prive bericht sturen, dan zal ik wat foto's sturen.

13. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hahaha die jela, geef je even uitleg van mijn platte Brabantse taal ;) eigenlijk erg want je merkt nog niet eens dat je het opschrijft :) ach ja iedereen mag weten dat ik uit Brabant kom hoor!! Ik denk inderdaad dat je niet ver bij mij vandaan woont :D

Ow en ik ben erg benieuwd naar je kamertje hoor!!

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jela, ik heb gewoon verf van de gamma.... adviseerde die meneer mij ook en is gewoon op waterbasis... hoop maar dat het ok is. Heb net het halve wiegje geverfd:) Wel een hele klus. We hebben zo'n oud wiegje met allemaal van die gebogen spijltjes, lastig verven. En hij was groen, dus hij moet twee keer. Maar hij wordt wel erg mooi denk ik. Ik ben ook nieuwsgierig naar je kamertje!! Stuur ze maar door!

Pumbaa, nou al een hele dame hoor, 4,5 kilo! Wat worden ze toch ook snel groot he. Dat heb ik ook met de kindjes op mijn werk. Geniet van ieder moment! Gelukkig heeft ze niet veel last gehad van de prikjes!

15. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jela
    Geboortekaartjes hebben wij al een hele tijd geleden uitgezocht.. Was een hele klus want er zijn er zooo veel :$ maar het is gelukt :) We zijn er erg blij mee!! Hebben hem via internet uitgezocht en heb ook al een tijdje de enveloppen in huis zodat ik vast kan beginnen met de adressen op te schrijven..
    Ook slapen gaat hier wat minder.. ik ben altijd een echte buikslaper geweest en sinds de zwangerschap natuurlijk niet meer, en als ik op me rug lig krijg ik rugpijn en op me zij is ook niet echt fijn haha dus er blijft weinig over :p maar ach het is voor een goed doel;)
    De tijd vliegt weg he.. inmiddels alweer bijna 34 weken zwanger!:D

@Pumbaa
    Wat ontzettend fijn dat je meisje het zo goed doet en zo goed groeit!! Volgens mij hebben alle moeders moeite met die prikjes.. nog meer moeite dan de kleintjes zelf :)

Nou hier gaat het verder redelijk.. Eindelijk bijna verlof!! :D Nog een paar uurtjes werken en dan zit het erop.. Ben er erg blij om want die rugpijn is erg vervelend.. En dan kan ik ook fijn mijn ´lijstje´ af werken.. ik wil nog een heleboel doen hier in huis dus de kleine moet nog mooi even blijven zitten!! :)
    Een fijne dag allemaal.. Hopelijk wordt het weer snel mooier zou wel fijn zijn, lekker buiten genieten in het zonnetje !

16. zussie87

zussie87 Nieuw lid

18 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2136 zussie87, 18 apr 2012
    Laatst bewerkt: 18 apr 2012
    Hey

17. zussie87

zussie87 Nieuw lid

18 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey,
    Ik ben ook sinds een week gestopt en vind het zo spannend allemaal.
    is het goed als ik mij ook aansluit?
    Groetjes

18. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

@Zussie, natuurlijk is het goed dat je je hier aansluit. Weet wel dat bijna iedereen hier inmiddels zwanger is, maar als je dat geen probleem vindt ben je natuuuuuurlijk van harte welkom :)
    Snap trouwens dat je het allemaal heel spannend vindt, want dat is het natuurlijk ook. Iedere maand weer de grote vraag of het dan eindelijk gelukt is ;) Hoop voor je dat je ook snel zwanger bent!!

Heb trouwens al een tijdje niets meer geschreven hier dus vond het wel weer tijd worden!

@Tara, wat een superleuk behang! Had deze toevallig gisteren nog in het foldertje van de babydump zien staan in een ingerichte babykamer en het stond hartstikke leuk :) Goeie keuze dus als je het mij vraagt, haha. En die kleertjes die je gekocht hebt zijn ook leuk joh... Ik sta ook iedere keer verlekkerd te kijken bij de Prenatal naar al die leuke jongens en meisjeskleren maar moet toch echt nog even geduld hebben voordat ik ook echt gericht kan gaan shoppen. Die neutrale kleding is ook wel een keertje klaar vind ik, hihi...

@Anoniempje, wat fijn dat jij nu ook lekker verlof hebt. Ik moet nog 3 weken... Als ik dat kan volhouden tenminste want heb echt ontzettende bekkenpijn en werken wordt iedere dag een stukje moeilijker. Ben normaal niet echt een zeur en zou me ook niet snel ziek melden (werk meestal met griep ook gewoon door), maar deze pijn is soms echt niet te harden :( Maar buiten dat om voel ik me gelukkig weer prima en zit ik weer heerlijk op mijn roze (of blauwe) wolk ;)

Wij hebben trouwens de geboortekaartjes ook al klaar. We hebben ervoor gekozen om ze te laten ontwerpen want de bestaande kaarten vinden we niet echt mooi. Nu konden we zelf onze wensen doorgeven en het is echt prachtig geworden!! :) Helemaal wat we willen!

Nou, dat was weer een lang verhaal! Sorry als ik niet op alles gereageerd heb, maar moest ook zoveel bij lezen...

19. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    @ Zussie. Ik denk dat je je beter aan kan sluiten bij een groepje meiden die ook net zijn gestopt. Wij zijn allemaal in maart 2011! gestopt met de pil en de meiden die hier nu nog actief schrijven zijn allemaal zwanger en een heeft inmiddels al een mooie dochter. Heel veel succes de komende tijd!

Lady, goed om van je te horen! Fijn dat je weer op de wolk zit:) Doe rustig aan die laatste weken en luister goed naar je lichaam. Wat niet kan, kan niet!!
    Wat toevallig dat je mijn behang had gezien. Wel jammer dat hij in een babydump folder stond, ik dacht erg origineel te zijn;):)

Anoniempje, geniet van je verlof!! Heerlijk!! Laat het zonnetje nu maar komen inderdaad.

Ons wiegje is bijna geverfd, morgen nog een laatste laagje. Ben trots op mezelf:)
    Ben trouwens echt helemaal kapot de laatste dagen. Morgen gelukkig een vrije dag. Even goed bijkomen. Had ik al gezegd dat mijn laatste werkdag waarschijnlijk 7 mei wordt? Echt al snel... Dan zit ik al vanaf week 24 thuis. Ach ja, ga me maar helemaal storten op het kamertje en het shoppen:)

xx

20. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zussie
    Allereerst succes met het zwanger worden.. hopelijk mag het snel raak zijn.. maar zoals de andere meiden al zeiden zijn wij allemaal in maart 2011 gestopt met de pil en inmiddels bijna allemaal zwanger of zelfs al bevallen.. Je mag zeker meepraten maar denk dat je er meer aan hebt om een ´groepje´ 2012 te maken :) succes!!

@Lady1985
    Voordat je het weet zijn die 3 weken om ;) .. Net zoals jij zegt geen zeur te zijn heb ik afgelopen weken (maanden) hetzelfde gehad.. Ik ben gewoon doorgegaan ook op sommige momenten dat ik echt dat NIET doen.. maar goed dat zit een beetje in het aard van het beestje denk ik :)! Maar goed ik heb nu lekker verlof en ga er lekker van proberen te genieten en de boel op orde maken in huis!! Poetsdrang :p!! hihi

@Tara
    7 mei is inderdaad al snel ;).. Lekker vroeg genieten dan maar!! :)
    En je proberen in te houden met al het shoppen voor de kleine.. haha ik zou dat echt moeilijk vinden als ik het geslacht zou weten en ben er van overtuigd dat ik dan zoooooveel meer had aangeschaft dan ik nu heb.. Ik heb nu maar een paar setjes kleertjes enook in het kamertje is alles nog grijs-wit .. op zich wel jammer maar ik stuur me vriend na de geboorte langs de prenatal om een leuk setje te halen haha en daarna kan ik zelf lekker los :) .. beide heeft ze voor en nadelen denk ik;)

Nou het is (hier tenminste) nog droog en een beetje zonnig dus hopelijk wordt het eindelijk beter en kunnen we binnekort weer lekker buiten zitten en lekker genieten ;)
    Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina