@ pumbaa, dank je voor de lieve woorden. De 84 staat inderdaad voor mijn leeftijd en mijn vriend is twee jaar ouder. Ik weet ook wel zeker dat hij er straks heel blij mee zal zijn. Ik weet ook wel een beetje waar zijn houding vandaan komt en daar moet ik misschien ook wat meer rekening mee houden. Het gaat namelijk heel slecht met zijn jongere broertje. Hij is zwaar depressief en doet niks anders dan slapen, gamen en blowen. Nu heeft mijn vriend altijd een schuldgevoel als hem iets "lukt" wat zijn broertje niet lukt. Dus een leuke baan, een leuke vriendin , een mooi huis en zometeen misschien ook nog een kind. Hier heeft mijn vriend altijd heel veel moeite mee. Maar ik kan gewoon niks met die gevoelens. Begrijp ze wel, maar ik laat mijn leven niet leiden door de depressie van mijn zwager.... Maar goed, dat is een heel verhaal en zal jullie er niet mee belasten. Maar dit speelt nu heel erg in mijn relatie, dus moest het even kwijt. Lekker annoniem je hart luchten hier Ik werk zelf bij een kinderdagverblijf, dus ben ook de hele dag omringd door kinderen. Maar daar geniet ik volop van!! Kimmy, wat balen zeg!! Is je cyclus normaal gesproken heel regelmatig? Ik blijf ook voor je duimen. Just little me, ik denk ook dat je nog "gewoon" aan het ontpillen bent. Maar als je je echt zorgen gaat maken, kun je misschien een keer langs je huisarts?
Ik hoop dat de broer van je vriend zich snel kan herpakken! En natuurlijk zal jou mannetje ontzettend blij zijn als blijkt dat jullie zwanger zijn! Mijn man is even ongeduldig als mij, vind ik wel fijn! Leuk hoor zo werken in een kinderdagverblijf! Ik ben bediende, doe wat vanalles, administratie, boekhouding,showroom enzoverder. Is in de bouwsector dus vrij kalm momenteel (altijd zo wanneer het beter weer is) dus ik heb véél te véél tijd om na te denken... Voel me vandaag alweer wat down, zou zo kunnen huilen maar weet niet waarom?! De onzekerheid? Ik ben gestopt midden maart met de pil, het zou dus kunnen dat mijn cyclus iets langer is. Voordien had ik wel een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen, kon er mijn klok opzetten. Liefs
Hey Tara84, Jouw verhaal komt me erg bekend voor. Een hele goede vriend van mijn man heeft ook een broertje waar het niet goed mee gaat... Het lijkt wel hetzelfde verhaal.. Wel echt heel erg vervelend zeg.. Succes met alles!
Dank jullie meiden voor de steun, dat doet me goed. Helaas zal het niet snel beter gaan met zijn broertje, dit speelt namelijk al tien jaar en er is geen zicht op verbetering.... Ik had gisteren ook zo'n dag dat ik ieder moment kon gaan huilen Kimmy. Denk inderdaad de onzekerheid, spanning, hormonen?? Wat gaat er allemaal gebeuren, hoe lang gaat het nog duren..... We moeten er even doorheen!!!
Wat erg om te horen, een depressie is zo'n naar iets! Hopelijk krijgt het broertje van je vriend toch de hulp die hij nodig heeft. Is hij nog jong? Als omgeving sta je zo machteloos!
We moeten er inderdaad doorheen... Maar de onzekerheid speelt me momenteel echt parten. Lastig vind ik het Wat ik vraag is toch niet moeilijk? Of een positieve test, of mijn NOD zodat ik weer verder kan hehe Hoi Liekj!
Hey Kimmytjuh! (en alle anderen ) Het is lastig he als je ongesteldheid uitblijft! Ik sprong maandag een gat in de lucht dat ik zo netjes (voor mijn doen) op tijd ongesteld werd.. Ik hoop dat jullie ook allemaal snel duidelijkheid hebben!
Héél lastig! En ik hoop snel ook duidelijkheid te hebben... Testen ga ik sowieso niet meer doen tot zaterdag of zondag maar als ik niet zwanger ben hoop ik VANDAAG NOG mijn NOD te hebben Veel succes ook voor jou hoor Liekj! Ik gun iedereen een roze test!
@ Pumbaa. ik was eind februatie gestopt met de pil en werd daarna gelijk ongi, toen is het netjes 3 weken uitgebleven, en werd ik 27 maart weer ongi, en nu duurt mn cyclus al 35 dagen. alhoewel ik ben begonnen met de pil omdat ik zo onregelmaatig ongi was. dus het kan zomaar zo zijn dat ik weer zo onregelmatig ongi word, dat zou wel balen zijn, want dan is dr geen pijl op te trekken. nou goed ik ga het allemaal weer afwachten wanneer de rooie duvel om de hoek komt kijken.. Groetjes Just little me
@ Liekj. Het is inderdaad heel erg naar. We voelen ons ontzettend machteloos. De ene keer voel je heel erg met hem mee en de andere keer ben je boos omdat hij niks van zijn leven maakt. Hij is 26 en het is dus al tien jaar met ups en downs. Helaas accepteert hij geen professionele hulp. Maar goed, back to the topic
Hoi dames! Tis alweer een tijdje geleden dat ik hier een berichtje heb gepost, maar ik was mezelf zo gek aan het maken dat ik het forum maar even heb gelaten voor wat het is, haha Heb natuurlijk wel ff bijgelezen en @Tara84, wat een verhaal zeg. Ik kan me voorstellen dat je daar flink mee bezig bent en dat je je er rot over voelt Hopelijk gaat het snel beter met je zwager. @ Kimmytje: ik zie dat je overtijd bent! Durf je nog niet te testen? Las al wel dat je cyclus niet heel regelmatig is, dus wil je liever nog even wachten met testen? Hier gaat verder alles goed... Ben wel echt ontzettend misselijk en erg gevoelig voor geurtjes (heb al regelmatig naar de wc moeten rennen, grehe). Geen idee of dit komt door het ontpillen of dat het op een zwangerschap kan duiden. Na vorige maand durf ik in ieder geval nergens meer op te hopen We hebben deze maand gebruik gemaakt van een ovulatietest en heb ook een duidelijke piek gezien, dus de kans is er wel dat het van de zwangerschap komt. Maja, nog even een paar dagen wachten en dan weten we het! Hoe gaat het verder met jullie??? Liefs!
Lady1985, leuk dat je er weer bent. Kan er wel inkomen dat je jezelf gek zit te maken. Merk het ook wel een beetje aan mezelf. Heb het nu redelijk rustig met opleiding/werk, dus veel tijd om na te denken en het forum te bestuderen Dit is voor jou ronde twee toch? Die "kwaaltjes" lijken mij niks met ontpillen te maken te hebben, maar je weet het niet. Inderdaad nog even afwachten, spannend!! Ik begin nu toch te twijfelen over die ovulatietesten. Wilde er eerst niet aan, maar ben toch wel heel benieuwd hoe mijn cyclus precies in elkaar zit. Als het deze maand niet raak is ga ik ze misschien toch wel een keer proberen. Welke ovulatietesten en zwangerschapstesten gebruiken jullie eigenlijk?
Dit is voor mij idd ronde 2. Heb nu ook een beter zicht op mijn cyclus, maar ja, het kan deze maand maar zo enkele dagen langer of korter zijn. Ik gebruik trouwens de ovulatietesten van de kruidvat. Heb daar heel veel negatieve verhalen over gehoord, maar voor mij werkt ie wel heel goed. Ook de zwangerschapstesten heb ik van de kruidvat (2 voor 5euro). Wat gebruik jij? En ik kan me voorstellen dat je hebt lopen twijfelen over het gebruik van ovulatietesten. Ik vond het erg prettig, want dan is de kans wel groter dat het lukt. Plus dat je zo goed in de gaten kunt houden hoe je cyclus loopt
@ Tara84, balen hoor zo met het broertje van je vriend. Helaas word het erg moeilijk als hij geen hulp accepteerd. Misschien is het voor je vriend wel verstandig om met een maatschappelijk werk te gaan praten, misschien dat hij dan om kan gaan met zijn schuldgevoelens die naturrlijk geheel onterecht zijn. Ik snap zijn gevoel wel hoor!! Hoop dat hij zich snel wat beter voelt. @ just little me, ik ben een jaar of vijf ook gestopt geweest met de pil, toen om medische redenen, en het vreemde was dat ik toen een perfecte cyclus had van 28 dagen, nu is het erg rommelig maar ik denk dat je lichaam ook veranderd in de loop van de tijd. Vertrouw je het echt niet of word je er onzeker van dan zou ik een afspraak maken bij de ha. @ Lady1985, leuk dat er weer bent. Op naar een positieve test!! @ Kimmytje, balen hé, maar denk dat het inderdaad door de onzekerheid komt dat je je zo rot voelt. Kop op meis, dan mopper maar lekker een keertje hier, ben je het kwijt!!
Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden hoor dames, doet me plezier, en ook fijn dat ik hier mijn hartje eens kan luchten! Net terug van het baantjes zwemmen. Momenteel heb ik zo een ontzettende hoofdpijn en voel me misselijk, moet net niet overgeven/spugen... Maarr, het blijft afwachten! @ Lady, voor dat ik de pil nam had ik een perfect regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu ben ik sinds midden maart gestopt met de pil en hoopte dat dit weer zou zijn. Op 28 dagen berekend ben ik nu overtijd maar helaas weet ik niet of deze cyclus klopt. Gisteren avond heb ik een test gedaan en die was negatief Lijkt mij ook dat je zwangerschapskwaaltjes hebt! Ik duim! Veel liefs aan jullie allemaal, en nogmaals, fijn dat we hier steeds weer terecht kunnen x
@ Kimmytje, voel je je inmiddels al wel weer wat beter dan? Stom is dat he, dat je zomaar een huilbui kunt hebben om nix... En dat alleen vrouwen dat hebben is ook niet eerlijk, haha. Ik heb dat ook wel eens en mijn vriend wil dan niet geloven dat er niks aan de hand is, maar dat ik gewoon ff moet huilen. Ik heb vanacht echt superslecht geslapen joh. Heel misselijk en vreselijke pijn (meer een ontzettend vermoeid gevoel) onderin de buik. Dat voel ik normaal ook als ik ongesteld moet worden maar dan niet zo extreem. Ik ben trouwens ook gependeld en de uitkomst daarvan was mei! Dus het zou idd maar zo kunnen dat mijn kwaaltjes toch duiden op zwangerschap. We zullen het zien! Nu lekker shoppen met mams om ff mijn gedachten te verzetten, haha! Jullie allemaal een fijne dag! xxx
Hoi Lady, Voel me vandaag iets beter, al heb ik nog steeds enorme hoofdpijn, ik durf niet teveel medicijnen innemen want stel dat er toch een zwangerschap is... Ik vind de onzekerheid zo enorm vervelend. Op dit moment zou het voor mij gewoon goed zijn moest ik ongesteld zijn. Dan kan ik tenminste verder... Nu weet ik niets. Ach ja, wachten is niet mijn sterkste kant Slecht slapen heb ik ook last van en tot vorige week had ik echt een grieperig gevoel. Het kan allemaal hé meid! Dus positief blijven Probeer gewoon niet te vroeg voor je NOD te testen, kan je een teleurstelling besparen. Ik had vorige week enorm veel symptomen en toch gaf de test negatief... Heel veel shopplezier!
Hee meiden, Ik ben benieuwd of jullie aan mensen in je omgeving hebben verteld dat jullie proberen zwanger te worden. Ik heb het aan één hele goede vriendin verteld. Voelde me daar fijn bij. Sowieso zie ik haar iedere week en houden we erg van wijntjes drinken samen, dus het zou haar direct opvallen. En vind het ook gewoon fijn om het er met haar over te hebben. Maar wil het verder aan niemand vertellen. Nu zit ik al allemaal smoesjes te bedenken voor morgen, koninginnedag! Standaard gaan we met vijf meiden de hele dag feesten. Ook hierbij vloeit de alcohol rijkelijk Wil eigenlijk echt niet dat zij het weten, maar heb ook geen idee hoe ik dit morgen aan moet pakken.... Hoe doen jullie dit? Liefs