@Jela en anoniempje, wat vervelend dat jullie je zo voelen! Ik moet zeggen dat ik het ook wel steeds zwaarder vind worden. Heb erg last van mijn rug waardoor ik ook slecht slaap. Ik kan gewoon mijn draai niet vinden, erg irritant. Maar gewoon zo overdag gaat het eigenlijk wel! Heb veel minder last van mijn bekken waardoor ik niet meer zo gebonden ben aan de bank en dat is echt een verademing Gelukkig duurt het voor jullie niet meer lang!
Anoniempje, thnx voor je antwoord. Ik heb helemaal geen papieren meegekregen. Maar zal het ook zo langzaamaan bij verschillende instanties laten veranderen. Heb mijn naam al aangepast op facebook Lady, enig idee waarom je minder last hebt van je bekken? Heb je oefeningen gedaan of is het vanzelf minder geworden? x
@Tara Heb inderdaad oefeningen meegekregen van de fysio. Daarnaast werk ik niet meer en heb ik de afgelopen weken veel tijd doorgebracht op de bank En het is allemaal niet voor niets geweest!
Wij hebben ook geen papiertje van ons geregistreerd partnerschap. Je kon wel voor een trouwboekje kiezen, maar dit hebben we niet gedaan. Dus het ligt gewoon bij de gemeente. Ik heb mijn naam ook nergens veranderd, alleen op mijn werk toen personeelszaken hier toevallig naar vroeg. Verder gaat het via de belastingdienst automatisch. Via mijn zorgverzekering kon het online, zo die dingetjes in de loop der tijd kom je dan tegen en verander je dan. Hoe is het meiden? Hier rustig, 2 redelijk goede nachten achter de rug, ben ik blij mee. 39 weken inmiddels morgen, ik wil dat ie er uit komt!!!!!!!! Doodeng!!!!!! Maar wel zin in!!!!
@Tara Je vriend moet wel het kindje erkennen ook al heb je geregistreerd partnerschap.. dit hebben ze vast ook wel gezegt op het gemeentehuis?? @Jela Wat fijn dat je 2 redelijke nachten hebt gehad.. even een beetje rust!! Hier gaan de nachten nog steeds slecht en ook overdag kun je me opdweilen.. Heb zoveel last van maagzuur, IRRITANT!! En dan de rest van de klachten.. bij mij mag hij of zij er ook wel uit!! Ben nu 38 weken en moet er niet aan denken dat de beeb tot 42 weken blijft zitten Slopend!! Hoe dichter het bijkomt, vind ik het toch ook wel eng hoor.. de bevalling!! Pff.. hoe zal het gaan vraag ik me alsmaar af.. Dat onbekende maakt me toch wel bang.. en jullie?
Tja meiden voor jullie komen nu de zware weekjes aan. Het wachten is slopend maar jullie krijgen er iets geweldigs voor terug!! Ik weet dat ik zo enorm blij was toen F er eenmaal uit was. Geen rugpijn meer, geen buikpijn meer, gewoon om kunnen draaien in bed en het voornaamste....lekker op mijn BUIK kunnen liggen. Dat had ik echt enorm gemist!! Ik kan jullie nu wel zeggen dat je het iet kunt stimuleren dat het eerder begint en bij mij riepen ze al weken dat het eerder zou komen en ze is gewoon tot de 40 weken blijven zitten!! Hier de eerste werkweek gehad, tjee ondanks dat ik bijna de hele dag zit was ik gebroken! Ik moet ook wel zeggen dat ik enorme last heb van mijn bekken en dat sloopt je ook. Het blijkt nu wel dat ik meer problemen heb overgehouden aan de zwangerschap en bevalling dan dat er in eerste instantie verwacht werd. Ik blijf jullie in de gaten houden, ben zo enorm nieuwschierig wanneer jullie kleine wondertjes zich aankondigen!
@Anoniempje. Mijn vriend heeft al maanden geleden het kindje erkend, dus dat komt helemaal goed! @ Anoniempje en Jela. Kom op meiden, nog even volhouden! Jullie kindjes zijn er bijna. Wat spannend zeg. Ik leef helemaal met jullie mee. Heel veel succes met de laatste loodjes! @Pumbaa. Lijkt me sowieso pittig om na verlof weer aan het werk te gaan, maar al helemaal met jouw klachten. Let goed op jezelf en ga je grenzen niet over, dan maak je het alleen maar erger. Ik ben bij de fysio geweest met mijn heupklachten. Komt voort uit een verkeerde houding die ik eigenlijk altijd al heb. Moet nu heel erg letten op hoe ik zit en sta. Erg lastig.... Nog zes dagen werken en dan mag ik ook met "verlof"! Fijne zondag allemaal!
Om half 6 vanmorgen zijn mijn vliezen gebroken, nu is het 2 uurtjes verder en ben ik aan het wachten op de weeën.... Als deze binnen 24 uur niet komen, dan moet ik morgenochtend naar het ziekenhuis om ingeleid te worden. Oh jongens...... Heb wel menstruatiepijn, maar nog geen echte weeën, hoop dat ze snel doorzetten....
Oh Jela.... wat spannend!!!! Ik zit hier helemaal hyper achter de computer, haha. Hopelijk komen je weeën heel snel op gang!! Ik denk aan je. Veel succes en geniet ervan! Je kindje is er bijna!!
@Pumbaa Wat vervelend dat het werken je zo zwaar valt.. Zit je nu nog bij fyshio of zo voor je klachten? En hoe doet je meisje het? @ Tara Hihi.. zeg dat wel laatste ´loodjes´ heb soms echt het gevoel dat ik met lood in me schoenen loop haha Wel fijn dat je ook bijna rustiger aan kunt doen.. hopelijk worden de klachten dan minder!! ! @Jela WAT SPANNEND!! Je beebje is onderweg meid! Heel veel succes, houdt je ons op de hoogte
Oooo meid spannend!! Laat het allemaal over je heen komen, ik hoop dat je weeën snel beginnen. Heel veel succes!!!
Oooeeh Jela, wat spannend!!!!!!!! Heel veel succes en ik hoop hier snel te lezen hoe het gegaan is. Ik duim voor je!!!!
jela SPANNEND!!!!! ben benieuwd hoe het nu met je is. misschien is jullie kleintje er intussen al en zo niet heel veel succes en duurt het hopenlijk niet te lang meer.
hallo dames, hier gaat ie wel goed. de tabletten die ik moet slikken doen hun werk goed. mijn waardes waren eerst zonder tabletten 13,8 en moesten minimaal 30 zijn. vorige maand was het 38. dus nu is het gewoon nog afwachten welke maand raak mag zijn voor ons.
Hahaha tara iedereen zit denk ik iedere keer te kijken of er nieuws is. Iedere keer als ik een mail binnenkrijg op mijn iPhone denk ik dat het jela is. We wachten af, spannend hoor! Hopelijk hebben we snel nieuws!
@Jela He meis je houdt ons wel in spanning zeg.. ben erg benieuwd net als de rest en ook hoe de bevalling je is vergaan in je ´zwembad´ Hoe is het met de rest? lekker aan het genieten van het weer? Ik merk dat ik erg slecth tegen de warmte kan eerlijk gezegt.. Terwijl ik daar normaal nooit last van had!! Ook kan ik douchen wat ik wil maar ik zweet me iedere keer een ongeluk.. Herkent iemand dit, zal het met de zwangerschap te maken hebben?