gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden.. Nou gisteravond zijn mijn vliezen gebroken, vanaf dat moment ieder half uur ong hevige buik krampen, soort menstruatiepijn en dan echt hevig maar verder alles nog rustig hier.. Vk is net langs geweest en de kleine deed het goed en nu gewoon verder ´afwachten´ vanmiddag komt ze weer

SPANNEND:)!! En eng:)..
    Ik ga nu proberen wat te slapen aangezien dit vannacht niet echt gelukt is..

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ow jee de volgende……spannend meid!! Rustig aan met dit hete weer. Drink voldoende en niet te vergeten laat ons weten als de kleine er is!!

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Anoniempje, heel veel succes meid! Hopelijk is je kleine er snel. Ik wacht hier met spanning af:)!

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Jeeuujjj Anoniempje, het is zover!!! Spannend spannend spannend!!! Heel veel succes ermee, je kunt het! :)

Iemand enig idee hoe het met Jela is?

5. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    pumbaa spannend.
    heel veel succes.

6. Lady1985

Denk dat je anoniempje bedoelt Kelien? ;)

7. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    sorry ja bedoel anoniempje haha

8. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallloooooo
    In alle drukte en chaos ben ik er niet aan toe gekomen te laten weten aan jullie dat wij een gezonde dochter hebben gekregen, maandag 21 mei is ze geboren, binnen 4 uur. Net op het einde moest ik uit bad om de laatste perswee te doen omdat ze een knipje gingen zetten.
    Wat een ongelooflijke ervaring, wat een oerkracht en wat voel ik me gelukkig!
    Het water en mijn focus door yoga maakte dat het zo snel ging.

Ik lees dat anoniempje aan de gang is, zal zo eens bij lezen

Liefs
    Oja de naam stuur priveberichtje

9. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Jaaaa daar is het langverwachte bericht!! Gefeliciteerd meid geniet ervan ennnn natuurlijk wil ik de naam weten!!

10. Lady1985

Jela wat een supergoed nieuws!!! Helemaal top en fijn dat het allemaal zo goed is verlopen. Nu lekker genieten van je mooie dochter. Haha, ik zit hier met betraande ogen, leuk die hormonen ;)

11. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel dankjewel!! Wat gaaf hoe jullie reageren.

Hoe zou het met anoniempje zijn???

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jela, van HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van jullie DOCHTER!!!! Wauw, wat een geweldig nieuws! Heel fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Nu volop genieten meis! Hoe voel je je lichamelijk? En hoe doet je meisje het?
    Ik ga je zo natuurlijk pb-en voor de naam!

Anoniempje, ik hoop dat alles met jou ook goed gaat en dat je inmiddels ook je kindje in je armen hebt mogen sluiten. Laat ons niet zo lang in spanning als Jela;):)

Ik voel me inmiddels iedere dag meer een bejaard vrouwtje. Pff, nog drie maanden door waggelen....

Geniet van de mooie dag allemaal!

Liefs x

13. Lady1985

Haha Tara, ik waggel vrolijk met je mee ;) Nog 4 weekjes, dan is het voor mij ook zo ver. Kan niet wachten!!

Anoniempje, hoe is het gegaan? Pff, wat een spanning hier, hihi!

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Lady, nog maar vier weekjes!! Wat gaat het voor jou nu ook snel zeg, had ik ook nog niet door. Ik kom echt als laatste over de finish:)
    Wat is het toch warm he! Ik probeer gewoon zo weinig mogelijk te doen. Heb een goed boek, dus zit al uren in de tuin te lezen. Af en toe in de schaduw en af en toe in de zon.
    En zit natuurlijk met spanning te wachten op bericht van Anoniempje!!

15. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He lieve meiden
    Ik wil jullie laten weten dat ik ben bevallen van een kerngezonde docher.. Ze is donderdag 24 mei geboren en het ging allemaal heel erg goed! Ik ben thuis bevallen, het ging zo vlot dat ik al heel snel volledige ontsluiting had en maar een uurtje heb hoeven persen.
    Wat een ervaring, wat bijzonder en wat een geweldige meid! Ze doet het ook heel erg goed en wij zijn ontzettend gelukkig! Jullie kunnen het ook meiden ;)
    En Jela meid.. jij ook GEFELICITEERD!! En ook een meisje :)
    Veel liefs van mij

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Gefeliciteerd!!! Nog een meisje!! Wat leuk! Oh, ik word helemaal vrolijk van jullie positieve verhalen. Wat fijn dat het zo snel ging. En allebei fijn thuis bevallen. Dat wil ik ook:)! Wat was jouw geheim anoniempje?
    Mogen wij de naam van jouw meisje ook weten? Geniet ervan!!

Liefs x

17. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Tjee het word een meisjesgroep!! Anoniempje jullie ook van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan… ennnn ook voor jou, ik wil natuurlijk wel de naam weten, als je het wil zeggen tenminste!!

18. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ja, tssss, allemaal meisjes;) Lady, als jij nou ook voor een jongen gaat:)!

19. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hahaha anders word die van jou de koning in zijn harem van ons meidengroepje ;) de gestopt in maart groep koning ;)

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    haha, dat klinkt wel stoer:) Of het kleine forumbroertje!! Als jullie maar niet alleen nog over poppen, roze en jurkjes gaan praten;)

Deel Deze Pagina