De klok gaat zoooooo snel!!! De dagen vliegen en mijn meisje groeit hard, het hele kleine iniminie in elkaar gedoken babytje veranderd met de dag!! In een dikker wordende met ogen om zich heen kijkende schattige baby! Lady hou vol!!
Anoniempje en Jela, wat goed om te horen dat het zo goed gaat met jullie en jullie meisjes!! Super fijn! Lady, hoe gaat het nu met je? Vandaag 39 weken! Het kan iedere dag zover zijn! Wij zijn nu het geboortekaartje aan het uitzoeken. Lastig hoor... Echt moeilijk om een keuze te maken, maar gelukkig hebben we nog even de tijd xx
Hier alles nog rustig... Idd, het kan nu iedere dag gebeuren en zit ook continue met mijn gedachten bij de kleine, haha Maar wat mij betreft mag het zo snel mogelijk gebeuren. Heb het wel een beetje gehad eerlijk gezegd. Lastig he Tara, geboortekaartjes uitzoeken. Wij konden niks naar onze zin vinden dus hebben er 1 zelf laten ontwerpen. Ben erg blij met het resultaat Veel succes iig!
He meiden Hier even een berichtje van mij.. merk dat het hier rustig is geworden!! Allemaal druk druk.... Hoe is het bij jullie.. Pumbaa en Jela hoe gaat het met jullie meisjes? En lady heb jij al nieuws? Kan nu zomaar ieder moment gebeuren!! Spannend! En Tara hoe is het met jou en het ´zwanger zijn´ Nog een beetje vol te houden? Kelien, hoe gaat het met jou meid? En iemand nog wat gehoord van Kimmytje of Joeysmama?? Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met hun gaat!! Hier gaat alles goed.. behalve mijn rugklachten die aanhouden, dat is wel erg irritant maar ja, me meisje doet het heel erg goed, ze groeit goed en krijgt al heel schattig bolle wangetjes .. Gaan er hier nog mensen op vakantie zwanger of met de baby? Wij dit jaar niet.. misschien met mooi weer (weinig kans op in NL) een midweek ergens in nederland maar naar het buitenland komt volgend jaar wel weer
Wat slecht ik kan dit forum niet meer bijhouden!! Sorry, het is zo druk, maar wel kei leuk druk! Lady nog niet aan de gang? Wij gaan niet op vakantie, wel dagjes weg ofzo. En loungeset kopen voor in de tuin, van steigerhout. Nu nog mooi weer!! Verdorie!
Hahaha Jela, je bent niet de enigste! Fijn te lezen dat het met jullie meisjes helemaal goed gaat! Nu is het wachten op de volgende hier met mijn kleine meisje gaat het helemaal goed. Ze groeit netjes, zit goed in de ontwikkeling. Kleine meisjes worden al groot hier hou jullie in de gaten!!
Heey dames! Hoe is het met jullie? Hier nog altijd alles rustig... Gister bij de VK geweest en ze heeft geprobeerd om me te strippen maar om met haar woorden te spreken: alles zat nog potdicht. Grr, was wel ff een tegenvaller. Moet nu maandag terugkomen en dan gaat ze het nog een keer proberen. Ben dan ook al 41 weken dus dan mag het er wel een keer van komen. Zou het niet fijn vinden als ze me uiteindelijk moeten inleiden. Maja, heb nog 1,5 week de tijd! Hopen gebeurd het snel want ben er nu toch echt wel klaar mee! xxx
Fijn te horen dat het met de kleintjes goed gaat !! Met mijn kleintje gaat ook alles goed.. afgelopen week naar het bureau geweest en ze zit precies goed qua groei!! Super dus Lady1985 Ik kan me voorstellen dat je het zat bent.. ik was dat ook op het laatst en ik mag eigenlijk niet klagen ben met 39 weken bevallen Ik zal voor je duimen dat je kleintje snel komt!! Succes meid met de laatste loodjes.. kan nu echt niet lang meer duren en dan ben ook jij mama
Oh Lady, wat duren de dagen nu lang! Maar blijf positief, iedere dag is er eentje dichter bij jullie kindje!! Maar kan me heel goed voorstellen dat het een keer genoeg is geweest. (eerlijk gezegd heb ik dat gevoel nu al een beetje...) Hier gaat het wel goed. Vorige week groeiecho gehad en afgelopen vrijdag ook nog een echo bij de vk gehad, dus weer even kunnen genieten van ons mannetje. Alles ziet er helemaal goed uit. Vind het zelf wel steeds weer zwaarder worden. Heb weinig energie en alles rondom mijn bekken, heupen, billen doet pijn. Probeer in beweging te blijven, maar moet mezelf echt van de bank slepen af en toe. Hopelijk hebben we snel positief bericht van Lady!!
Poeh lady! Leef met je mee, ellendig gevoel meid! Hou vol lieverd! Hou vol!! Tara ook, probeer beetje buiten te komen, zet 'm op meiske!!
Hoi meiden!! Hier dan eindelijk het verlossende berichtje. Afgelopen zaterdag ben ik bevallen van onze prachtige zoon. Het was een zware bevalling die geëindigd is met een keizersnee omdat de hartslag van onze kleine kritiek was. Lig nu nog in het ziekenhuis bij te komen maar morgen mogen we al naar huis! Alles gaat heleaal goed en we zijn lekker aan het genieten met z'n 3tjes. Voor de naam PB me maar Liefs!
Lady.. GEFELICITEERD!!! Wat ontzettend leuk, en inderdaad de eerste jongen van dit forum Ben erg benieuwd naar de naam dus ik zal even een PB sturen! Genieten he..
Onee, hoe heb ik dit bericht nu kunnen missen!!! Er stond helemaal niet bij mijn abbo dat er nieuwe berichten waren.... Goed, beter laat dan nooit: Lady, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Wat leuk, een jongen Heftig hoor, dat je uiteindelijk een keizersnee hebt gehad. Hoe voel je je daarbij? Gelukkig is alles helemaal goed gekomen. Hoe gaat het nu, een aantal dagen verder? Hoe zijn jullie eerste dagen verlopen? Geniet ervan meid! En ik ga je uiteraard even pb-en voor de naam
Hallo drukke moeders en een wachtende moeder. Hoe is het met jullie? Hier veeeeeel krampjes, ze is nu 7 weken, en het is sinds 6 weken begonnen, wat een gedoe zeg. Uren pijn en boeren, huilen en scheetjes. Kelien hoe gaat ie?
He Jela wat vervelend zeg.. Hier gelukkig nog geen last van krampjes ed!! Mijn meisje is nu 6 weekjes Al ergens info ingewonnen waaraan het zou kunnen liggen? Misschien andere voeding proberen.. Al zou je zeggen als je al die tijd dezelfde voeding hebt gebruikt ze daar al wel eerder last van had moeten hebben? Lastig he.. Konden ze op zulke momenten maar praten Hopelijk gaat het snel over! Hoe gaat het verder met jou, lichamelijk? En Lady .. hoe is het met jou? En hoe doet je mannetje het? En de rest, hoe gaat het met jullie? Hier gaat het nog steeds goed met me meisje.. Moet wel zeggen dat de tijd echt voorbij vliegt, zo langzaam als de eerste weken van mijn verlof gingen zo super snel zijn de afgelopen 6 weken gegaan! Ik zie me kleine meisje groter worden.. met die schattige bolle wangetjes hihi Merk dat het hier ook een stuk rustiger wordt.. we zijn allemaal druk, druk met de kleintjes en Tara met de ´laatste´ loodjes!! Kelien meid hoe gaat het met jou?? xxx
Jela, wat zielig he die krampjes. Krijg je van iemand adviezen hoe je er het beste mee om kan gaan? Anoniempje, fijn dat het bij jou allemaal zo goed gaat. Jammer dat de tijd zo snel gaat, geniet er maar iedere minuut van! Moeten jullie allebei bij tien weken weer aan de slag of heb je er nog vakantie aan geplakt? En hoeveel dagen gaan jullie werken? Het voelt inderdaad als de laatste loodjes, maar acht weken lijkt ook nog een eeuwigheid. Ik leef een beetje naar eind juli toe, dan ga ik als alles goed is nog een paar dagen naar zee. Verheug me daar enorm op. Als ik dan terugkom zijn echt de laatste weken aangebroken!
Eind juli wil het nog wel een keer worden Lekker uitwaaien bij het strand!! Ik heb mijn vakantie erbij aangeplakt dus heb wel fijn wat weekjes extra fijn weekend allemaal
Jaaaaa de oplossing tegen de krampjes bij ons meisje gevonden (is voor iedereen anders...) Na infacol (hielpt niet) en Cinebaby VSM (hielp ook niet) nu de Dokter Brown fles met ventiel er in wat de lucht afvoert. Het is zo goed als weg! Althans voor 75 procent. De scheetjes en een uurtje huilen per dag dat blijft, maar ach dat is NIKS!!!!! Vergeleken met anders de hele middag en hele avond onrustig zijn. Joepie! Hopelijk blijft het zo. Heerlijk naar zee Tara! Ja het vliegt het Anoniempje! Ik heb alle kaartjes opgeruimd en de geboorteborden zijn ook al uit de tuin naar de volgende. Toch wel beetje zuur om afscheid van de kraamtijd te moeten nemen. Ik vond het zo geweldig al die aandacht! Ik heb ook 3 weken vakantie er achter aan geplakt. Dus begin pas weer 27 augustus. Heerlijk! Maar het vliegt. Ik blijf 30 uur werken zoals ik al deed. Ik werk onregelmatig, dus ook weekenden en slaapdiensten, waardoor ik het gevoel heb, partime te werken. In een slaapdienst zitten namelijk 15 uren. Mocht het teveel zijn, dan zet ik eerst een jaar ouderschapsverlof in, zodat ik dan tijdelijk 22 uur ga werken. Maar in deze crisis tijd geef ik mijn uren zomaar niet af. Want ik krijg ze niet meer terug. Mensen vechten voor een plekje om bij ons te werken, dus ik ben me daar heel bewust van. Jullie?