gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Anoniempje, je bent niet de enigste die zoveel is aangekomen hoor!! Hier nog een. Maar uiteindelijk is het wel de tijd geven, voor mij gaat het ook niet snel genoeg maar blijkbaar heeft je lijf die tijd gewoon nodig!!

2. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pumbaa
    Jij ook zoveel jah :$ Balen he.. maar me kleine meisje maakt een hoop goed gelukkig en ik zal het dan toch maar tijd moeten gunnen! Vanaf volgende week ga ik het sporten weer langzaam opbouwen dan zal het ook wat vlotter gaan! Alleen even kijken hoe dat gaat met mijn rug maar doe gewoon rustig aan ;)
    Hoe gaat het jou verder.. helemaal gewend nu je alweer een tijdje aan het werk bent?

3. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ook mensen in mijn omgeving, bij wie de striemen inderdaad 2 dagen voor de bevalling nog kwamen. Rot dingen he!
    Wel schijnt het erfelijk bepaald te zijn, als je moeder het ook heeft gehad, heb je zelf ook grotere kans.
    Weet niet of dit fabeltje waar is.

Waar blijft de zon??? Het GIET hier, al dagen lang. Wat erg zeg! Wat zonde van ons verlof inderdaad.

Lady hoe gaat het met je ontsteking?

Kimmetje nog steeds niet in verwachting Tara? Wat ontzettend erg voor hen, weet je of ze inmiddels al met vruchtbaarheidsbehandelingen gestart zijn of moeten ze nog steeds afwachten van de huisarts?

Mijn meisje begint dikke plooitjes te krijgen bij haar billetjes, en een onderkinnetje, leuk! :)

Houd je het vol Tara?

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jela, ik heb net weer eens een berichtje gestuurd naar kimmy via facebook. Had al een tijd niks van me laten horen. Vind het wel moeilijk, voel me een beetje bezwaard ofzo. Denk dat ze nog niet zwanger is, want dan had ze denk ik wel iets laten weten.

Echt jammer van het weer ja! Dat hadden jullie ook wel anders voor je gezien. Hopelijk kunnen we snel weer gaan genieten van het zonnetje. Hier zijn de hele week zomerfeesten ivm de 4-daagse, echt jammer als dat in het water valt.

ahhh, super schattig Jela, een onderkinnetje, haha.

Lady, ik ben ook benieuwd hoe het met je ontsteking gaat. Slaat de antibiotica aan?

Anoniempje, zit je weer wat beter in je vel? Komt vast allemaal goed meid, geef het de tijd?

Pumbaa, hoe is het verder met jou?

Met mij gaat het echt goed de laatste tijd. Voel me lichamelijk weer veel beter!
    Ben me trouwens aan het verdiepen in hypnobirthing, spreekt me enorm aan. Hebben jullie daar iets over gelezen of iets mee gedaan?

5. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Jela .. Schattig he dat onze kindjes wat ´boller´ worden! Mijn meisje krijgt ook bollere wangen:) Zo leuk om te zien!! Het is zo´n lief kind :D Hoe gaat het jullie verder, beetje schema in de voeding zitten en ritme met slapen e.d? Hiet gaat het nog steeds super! Heb nu zo 2 weken ong een vast ritme met de flesjes, 7u,11u,15u,19u en de laatste fles om 23u .. De nachtvoeding laat ik aan haar zelf over! Slaapt jou meisje al door?
    Tja ik baal ook ontzettend van het weer.. Hier ook alleen maar slecht weer!! :( Erg jammer maar niks aan te doen helaas, ik zou wel graag op vakantie willen naar de zon ;) maar met zo kleintje lijkt me dat dan weer niks, zit je daar met je goede gedrag met ruim 30 graden te zweten haha:cool:

Tara .. Ach ik probeer er het beste van te maken, het houdt me helaas veel bezig dat mijn lichaam zo veranderd is en kan dat moeilijk van me afzetten (heb het toch de hele dag bij me ;))
    Maar goed, deze week begin ik weer langzaamaan met sporten en dan zal me oude lichaam hopelijk weer langzaam een stapje dichterbij komen! We houden moed hihi :p
    Wat fijn dat het zo goed met je gaat!
    Wat betreft de hypnobirthing, had ik nog nooit van gehoord.. Heb net ff gauw gegoogled om te kijken wat het is :) ..

6. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn anoniempje! Dat ritme! Knap hoor!
    Mijn kleine slaapt door inderdaad, tot ochtend half 8, wel erg luxe he!

Helaas is het vanaf de middag tot in de nacht veel huilen sinds een week. Uren en uren dragen. Reflux is geconstateerd. Nu opgenomen in ziekenhuis vandaag. Week blijven voor behandeling en observatie.
    Hebben haar net ingebakert en medicatie gestart.
    Zielig, maar wel opgelucht dat er iets gedaan wordt!
    Ook krampjes tussendoor, ook al zo rot!

Ik blijf niet bij haar slapen, wordt ook niet geadviseerd, we moesten tot rust komen. Ik merk dat ik het ook niet kan, erg he! Ik kan er niet zo goed tegen, ik blokkeer op gevoelsvlak en ga op de automatische piloot.

7. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Och meis, dat is echt ... Maar inderdaad fijn dat er nu iets aan gedaan word. Voel je niet schuldig dat je er niet bij kunt blijven! Neem deze tijd even om tot rust te komen!! Waarschijnlijk voelt je kleine meid zich ook een stuk beter nu ze medicatie krijgt!

8. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jela.. wat vervelend!! Hopelijk slaat de medicatie gauw aan en zal je meisje snel weer opgeknapt zijn en fijn bij jullie thuis!!

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Oh, Jela, wat naar zeg! Voor jullie meisje maar ook voor jullie zelf. Ik hoop ook dat de medicatie snel gaat helpen en dat ze zich snel beter voelt. Veel sterkte deze week! knuffel

10. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden.. wat een rust hier!!? Allemaal druk....

Ik begin mij hier eerlijk gezegd soms te vervelen, Natuurlijk geniet ik vollop van me meisje, haar lieve lach die ze nu steeds vaker heeft, de momenten samen met haar te zijn :) .. En ze is zoooó lief :) hihi
    Maar ik had me denk ik teveel van het verlof voor gesteld, en sowieso omdat ik in het ´goede´ gedeelte van het jaar verlof heb en mooi weer verwachte valt dat enorm tegen :( KUTWEER :x(sorry!!)Maar goed.. niet zeuren haha zijn ergere dingen, het is een beetje dubbel want de gedachte dat ik over een tijdje weer aan het werk moet en me meisje bij oppas moet ´achterlaten´ lijkt me nu ook nog maar niks!

@Pumbaa
    Hoe gaat het met jou? En me de kleine meid?
    Bevalt het je dat je nu al een tijdje weer aan het werk bent?
    En eigenlijk nooit meer over gehad.. maar hoe gaat het met je ´nieuwe´ vriend en je dochtertje, voor hem natuurlijk ook nieuw :)
    Niet dat het me wat aangaat hoor :) Gewoon nieuwschierig en hoop voor je dat het allemaal goed gaat!! ;)

@Tara
    Nou meid.. Voor jou de 'laatste' loodjes.. de laaste weken zijn aangebroken! Al druk aan het aftellen?? Alles al klaar voor de kleine man komt, kamertje, kleertjes ed gewassen?!!
    Jij gaat bijna een weekje weg of niet naar de zee? Of je bent er inmiddels al (geweest:))?! Veel plezier.. en lekker van genieten met hopelijk het zonnetje voor jullie :)

@lady1985
    Hoe is het bij jou..? Lekker aan het genieten van je kleine mannetje?
    Hoe gaat het lichamelijk met je? Hopelijk ook allemaal goed!! :)

@Kelien
    He meid.. hoe is het met jou?? Lijkt me lastig voor je om hier onze verhalen te lezen en te lezen dat wij allemaal en kleintje hebben maar neemt niet weg dat ik echt voor je hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie en voor je duim!!! Houdt je ons op de hoogte!! *Knuffel voor jou*;)

@ Jela
    He meid.. nou hoe gaat het met jou kleine meisje? Inmiddels weer uit het ziekenhuis en opgeknapt? Hopelijk snel goed nieuws van jou kant!

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Anoniempje, balen dat het verlof een beetje tegenvalt. Maar vanaf dit weekend wordt het weer mooier weer!! Misschien zijn ons toch nog een paar mooie weken gegund! Wanneer moet je weer aan het werk? En hoe gaan jullie het ook alweer met de oppas doen?

Wij hebben zo goed als alles klaar. Alles is gewassen, maar ga zo beginnen met strijken, bluh:) Verder nog wat laatste dingetjes kopen: nog een boxkleed, babyfoon etc. Maar alle noodzakelijke dingen zijn in huis.

Ik ga volgende week zaterdag pas naar zee! Verheug me er echt super op. Ga ieder jaar een kleine week naar mijn ouders die daar op een camping staan. Mijn zus die in Amsterdam komt, komt dan ook. Echt even ouderwetse gezelligheid met het gezin. Is altijd een super week!

12. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hartsikke fijn.. even lekker uitwaaien aan het strand!! ;) Lekker van genieten meid..
    Ik moet eind augustus weer aan het werk, dus heb nog een aantal weekjes vrij :) .. De oma´s passen hier allebei een aantal uurtjes op en me meisje gaat een middag naar de creche

13. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden
    Het weer wordt beter anoniempje, lekker genieten nog hoor!! Ik verveelde me niet, ik koffie ook zo graag met mensen haha..

Met mijn kleine gaat het beter, huilen is aanzienlijk verminderd!
    Verschillende medicatie doen hun werk, inbakeren lijkt ook rust te geven. Ze weten nog niet wanneer ze naar huis mag, het duurt nog wel een week waarschijnlijk.

Lieve groeten

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Goed om te horen Jela! Hoe voelt het voor jou dat ze nu in het ziekenhuis is? Is het heel zwaar of ergens ook even een opluchting? Lijkt me een heel dubbel gevoel. Ze is in ieder geval in goede handen!

15. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jela.. wat fijn om te horen dat het beter gaat met je meisje!! En ben je zelf ook wat beter uitgerust nu? Hopelijk mag ze snel weer naar huis..
    Ik mag ook graag koffiedrinken :D Maar ja iedereen is hier wel gewoon aan het werk dus hebben niet altijd tijd voor je hhaha
    Ik geniet in zekere zin wel van me verlof.. en geniet sowieso vollop van me meisje maar ik ben niet zo´n thuis zitter, nooit geweest!! En het huishouden is ook wel een keer klaar haha, en om elke dag met me meisje ´op sleeptouw´ te gaan en haar overal mee naar toe te slepen vind ik ook niet wat, ze heeft nu heerlijk de regelmaat overal in :)!! Ach komt goed.. Na volgende week heeft mijn vriend ook heerlijk 3 weken vakantie en dan lekker met zijn drietjes genieten!! We hebben nog een paar daagjes weg geboekt, in Nederland (mits het mooi weer is :)) dus daar gaan we dan lekker van genieten en dan breekt de tijd zo langzaam aan om weer te moeten werken ;)

16. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is dat anders inderaad, genoeg mensen thuis voor koffie. Allemaal vrienden die part time werken of ook in de hulpverlening werken, dus onregelmatige werktijden, vaak 's avonds werken.

Ergens is het een opluchting en heb je tijd voor jezelf nu. Ik verlies mezelf niet helemaal in het gemis om het zo te omschrijven. Wel heb ik af en toe hoofdpijn, of schiet ik even vol als ik haar zie huilen in het ziekenhuis.
    De eerste 3 nachten heb ik thuis onrustig geslapen, soort liefdesverdriet gevoel, knagende onderbuikgevoel.
    Nu is dat zo goed als weg, soms vergeet ik haar eventjes en daar schrik ik dan van, dan voel ik me schuldig (bijvoorbeeld ik heb vanochtend asociaal de Lady Sting leeg geplunderd, en dan heb ik even anderhalf uur lang niet aan haar gedacht). Daar schrik ik dan van, maar ergens is het ook wel normaal. Je kunt ook niet continue in de stress zitten, dat trekt je lichaam niet.
    Ben wel weer opgeladen en heb leuke kleding gekocht, dan besef ik weer hoe trots ik er op ben dat ik een kindje van 8 weken oud heb en daar weer heerlijk naar toe kan zometeen.

17. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Jela, fijn te lezen dat het beter gaat met je kleine meid!! Hopelijk dat ze snel naar huis mag.

@ Anoniempje, ik kon ook niet zo weg komen met al mijn 'vrije' tijd tijdens het verlof, geniet er toch maar volop van voordat je het weet is het voorbij.

Het werken bevalt me ook weer prima (heb nu alweer vakantie :D) Verder gaat het hier hartstikke goed. Mijn 'nieuwe' vriend is dol op mijn kleine meid. Hij is zelfs zo erg dat als ik een keer geen papa zeg dat ik een standje krijg ;) moet er erg aan wennen, hij is nu in zekere zin wel de papa maar toch rijmt het niet helemaal in mijn hoofd. Merk ook wel dat als we ruzie hebben dat ik F dan ook echt naar me toe pak en dat hij dan niet een de buurt mag komen. Klopt ook niet helemaal maar dat zal aan de situatie liggen waar ik in gezeten heb. Ben erg beschermend naar haar toe. Dus dan is het o ruzie-> oké hij is zo dus ook weer weg-> zorgen dat hij geen band creëert met F. Niet helemaal eerlijk natuurlijk! Ach dat zal met de tijd wel beter worden. Enuh anonieme vragen mag altijd hoor!!

18. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pumbaa lastig inderdaad tijdens zo'n ruzie. Stap voor stap moet dat groeien en je jezelf hiervoor open stellen, dat is moeilijk na wat je hebt meegemaakt! Hoe lang was je samen met je ex?

Hier in het ziekenhuis gaat het toch wel goed met mijn meisje. Hopelijk mag ze snel mee naar huis.

Tara hoe gaat ie? Snap dat je jezelf bezwaard voelt om kimmytje te benaderen. Ik hoop dat ze er goed onder is, het duurt nu wel echt lang, hopelijk mag ze terecht bij gynaceoloog.
    Dat wilde ze toendertijd al, poeh wat een geduld moet je hebben zeg, wat een frustratie! Afschuwelijk!

Ik hoop dat kelien lekker vakantie aan het vieren is!

19. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik heb nog volop contact met kimmy en het gaat haar goed. Ze hebben het nu op een laag pitje gezet omdat ze even te druk is met dingen om haar heen! Zodra in meer nieuws heb van haar dan horen jullie het!

Jela, ik was ruim vier jaar samen, een hele tijd! Ach ja het zal allemaal wel goed komen uiteindelijk, het zal wel ff tijd kosten denk ik zo!

Iedereen een hele fijne dag, het mooie weer komt er nu aan ;)

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ja, ik had inderdaad hetzelfde begrepen van Kimmy als Pumbaa schrijft. Wist alleen niet of ze het goed vond als ik dat hier deelde, maar denk het wel. Hoop ook nog steeds op goed nieuws van haar kant, maar ze heeft nu wel veel andere leuke dingen waar ze mee bezig is!

Pumbaa, lijkt me ook af en toe een achtbaan aan gevoelens hoor. Maar wat is het toch heerlijk dat je zo'n lieve vriend hebt gevonden die helemaal voor jullie gaat. Ik denk dat het allemaal helemaal goed gaat komen (ken jullie natuurlijk verder niet, maar heb gewoon zo'n gevoel)

Jela, weer goed nieuws, fijn! Kan me voorstellen dat je even schrikt als je meisje uit je gedachten is, maar je geest moet zich soms gewoon even opladen om sterk te blijven. Hoe vaak kun je haar nu bezoeken? Hoop dat ze snel weer bij jullie is.

Hier nog steeds alles goed:) De kleine vent vindt het de laatste dagen alleen leuk om heel hard tegen mijn blaas te drukken, haha. Dat is wat minder...

Deel Deze Pagina