@ tara, ik had van de week een pbtje van Kimmy dat ik inderdaad ff aan de meiden hier mocht laten weten hoe het met haar ging, anders had ik het hier nooit neergeschreven, privacy boven alles!
Heel goed Ben ook altijd voorzichtig met dat soort dingen. Het is allemaal zo persoonlijk wat we hier schrijven he. Leuk dat jullie ook nog contact hebben!
Hoiii meiden! Hier dan weer eens een berichtje van mij. Jela, wat naar zeg dat je meisje in het ziekenhuis ligt. Maar wel goed dat ze hebben kunnen achterhalen wat er aan de hand is en dat er wat aan te doen is! Hopelijk mag je haar snel weer mee naar huis nemen. En Tara, ik snap wel dat je je bezwaard voelt naar Kimmy, maar ik denk dat ze het ook wel fijn vindt om te horen hoe het met jou gaat hoor En vindt ook dat je het best over je zwangerschap mag hebben want weet zeker dat ze hartstikke blij voor je is Maar idd wel vervelend voor haar dat het nog niet zover is. Had ik niet verwacht want ze had eigenlijk echt een perfecte cyclus! Maja, dat wil dus blijkbaar ook niet alles zeggen. Fijn dat ze nu even wat afleiding heeft doordat ze zo druk is met andere dingen. Bij jou duurt het nu ook niet lang meer zeg. Spannend allemaal hoor. Ik ga je goed in de gaten houden de komende tijd want wil het grote nieuws niet missen! Hier gaat alles supergoed! Ik was er gelukkig op tijd bij met de borstontsteking waardoor het niet erger is geworden. Sterker nog, de dag erna was de pijn al een stuk minder en had ik geen koorts meer. Na 2 dagen voelde ik me weer zo goed als de oude. Ook met M. gaat alles prima. Hij doet het echt heel goed en is zo'n rustig en tevreden mannetje. Ook is hij heel makkelijk te troosten als hij huilt, waardoor hij eigenlijk bijna nooit echt huilt. Heel fijn! Vandaag is mijn vriend voor het eerst weer aan het werk en moet ik alleen voor M. zorgen. En ik vind het echt heerlijk!!! Straks nog even lekker met meneer aan de wandel, want voordat je het weet is het mooie weer weer voorbij. Genieten dus Jullie ook he?
Goed om te horen over kimmytje! Tara tegen je blaas is niet fin he! Ook 's nachts? Veel wakker of niet? Pumbaa 4 jaar en tegen het einde heeft ie je zo bedrogen toch? Afschuwelijk. Ik hoop dat je rust kunt vinden in je nieuwe liefde, hoewel oude liefdes echt lang zeer blijven doen! Wauw de zin!! Het is nog niet duidelijk wanneer J. Naar huis mag, vind dat het goed gaat, dus tijd wat mij betreft!
Het is hier zeer rustig zie ik. Hopelijk door het goede weer! Goed teken, dan zit ieder hopelijk goed in zijn vel. Onze meid is nu alweer een weekje thuis, het gaat heel goed met haar. Nog 3 weken verlof oftewel vakantie heb ik opgenomen. Mijn verlof is officieel al ten einde. Ik zie er niet heel erg tegenop te gaan werken, maar zin er in heb ik ook niet. Krijg komende week mijn rooster, ben erg benieuwd. lieve groeten
Hee meiden, Ik denk: even bij lezen na mijn vakantie. Maar er is niet veel bij te lezen, haha. Wel heel goed nieuws van Jela, fijn dat je meisje weer thuis is! Heeft ze nu medicijnen gekregen? Het weekje Zeeland heeft me goed gedaan, even lekker ertussen uit. We hadden ook erg mooi weer, dus lekker genoten van het buitenleven. Vandaag nog vier weken te gaan (banner klopt niet helemaal) en ik vind het nu wel erg spannend worden hoor. Kan het echt nog niet bevatten dat er hier straks een klein ventje bij komt.... Vorige week is mijn beste vriendin bevallen, ook van een jongetje! Echt helemaal super. Werd zo emotioneel toen ik hem zag. Zo lief en klein. Onvoorstelbaar dat dat ook in mijn buik zit op dit moment. Hoe is het met de rest? xx
Tara hoe gaat ie? Trek je het nog? Niet bang zijn...dat is mijn tip. Het is iets magisch, iets natuurlijks wat je aan kunt. Ze slikt inderdaad medicatie, vrijdag terug naar kinderarts. Heb het idee dat ze verhoogd moeten worden ( aangepast op gewicht is dat namelijk) want deze week heeft ze weer last er van.
Hee! Het gaat nog wel hoor Jela. Maar denk dat jullie het allemaal met me eens zijn als ik zeg dat de laatste weken toch wel zwaar worden. Ik kijk gewoon heel erg uit naar zijn komst en ik ben wel klaar met het zwanger zijn. Ik ben gewoon al helemaal op als ik op en neer naar de winkel ben gelopen, pfff. Oh, en ik ben helemaal niet bang. Heb echt zin in de bevalling en kijk er totaal niet tegenop! Ik ben vandaag jarig!!!! 28 jaar alweer Wordt een gezellige dag met veel bezoek. Jela, succes vrijdag. Hopelijk kunnen ze de dosis goed aanpassen. Hoe is het met de rest?? Liefs x
Nog gefeliciteerd tara! Inderdaad die laatste weken vond ik ook niet grappig meer! Echt een last! Ben zo nieuwsgierig naar de komst van je kleine ventje en hoe het gaat heten en hoe je het gaat ervaren! Anoniempje en lady hoe is het? Ik heb pumbaa ontmoet per toeval op haar werklocatie. Wereld is klein, maar we wisten al van elkaar dat we elkaar kenden via via sonds een paar weken. Groetjes voor jullie
Nog een week, en dan is het voorbij. De meest geweldige tijd uit mijn leven en ik hoop dat nog eens vaker mee te mogen maken. Ben er emotioneel onder, kan haar best wel missen, maar het is meer dat je weer MOET. Hoewel het fijn schijnt te zijn, even los te zijn van je kindje en andere praat om je heen, we zullen het zien.
Jela, een knuffel voor jou!! Kan me echt voorstellen dat het weer even omschakelen is. Ze is ook nog zo klein he. Hoe gaan jullie het ook alweer precies regelen? Geniet nog van de laatste week verlof!! Pfffffffff, het is heeeeeeeeeeeet, bluh
He meiden Hier weer eens een berichtje van mij... @Jela Nou voor ons zit het er bijna op, dat gevoel dat jij omschrijft herken ik, kan ook best emotioneel raken als ik eraan denk dat ik me meisje straks moet weg brengen naar de creche of als de oma´s oppassen.. Al die tijd ben ik dag en nacht bij dr geweest en dan nu ineens moet ik dr aan anderen toe vertrouwen maar het komt vast helemaal goed!! Ik heb daarentegen wel weer zin om aan het werk te gaan.. Ben er wel weer aan toe zeg maar om even me vestand op iets anders te hebben ben erg benieuwd, ik heb nu nog 2 weekjes! Hoe gaat het verder met je meisje? @Tara Wat spannend, voor jou nu echt de laatste loodjes.. Pff en wat is het warm!! Hou je het nog vol? Als je het net als mij doet ga je morgen bevallen hihi 38/6 Toen was het ook heel warm! Ben erg benieuwd naar jou verhaal en natuurlijk naar je mannetje en de naam Succes! @Pumbaa Hoe is het met jou en met je dochtertje? Ze is alweer een half jaar als ik me niet vergis? Wat gaat je tijd toch vlug.. @Lady1985 En hoe is het bij jou lady? Alles goed met de kleine man? Doet hij het goed? @Kelien Hoe gaat het met jou?? Nou hier gaat het dus verder goed, me meisje doet het goed en groeit goed! Ze krijgt nu van die schattige bolle wangen en haar armpjes en beentjes worden zo schattig mollig hihi.. Kan soms een hele tijd naar haar kijken, hoe schattig ze is en als ze lacht smelt ik gewoon!! Vooral als ik smorgens haar kamertje binnenloop , de gordijnen opendoe en ze me alweer toe lacht!! ZO LIEF!! Hopelijk gaat het met jullie kleintjes ook zo goed en genieten jullie er ook van! De tijd vliegt dat is een ding wat zeker is dus ik ga lekker genieten van de 2 weekjes die ik nog heb! We zijn nog fijn een paar dagen op vakantie geweest dat was heerlijk! Nou fijn weekend nog allemaal, geniet van het weer xxx
Hallo allemaal, Wat een ongelooflijke hitte hebben we toch. Het huis is niet meer koel te houden. Mijn kleine boefje kan met haar lange bos haren ook niet zo heel goed tegen de hitte!! Heb inderdaad twee weken terug Jela en haar mooie meisje gezien. Een heerlijke jongedame! @tara, aan de laatste loodjes bezig, Pff en dat met deze warmte!! Succes meid... @bijna de weer werkende mama's, ik vond het heerlijk om weer aan de slag te zijn, even wat andere praat. Ik was ook niet bang voor het 'wegbrengen' aangezien mijn kleine meisje naar opa en oma gaat. Hier gaat het heel goed. F is sinds gisteren begonnen met de boterham. Ze vond het heerlijk. Ik denk dat ze blij is om van de fles af te gaan. Ze zit al een tijdje aan de groente en fruit en ook daar is ze dol op. Gisteren ben ik gaan babyzwemmen met haar. Ook dat vond ze erg leuk. Voor mij was het in het zwembad hartstikke goed, toen ik uit het zwembad stapte was het wat minder. Blijkt toch wel dat mijn bekken niet heel best zijn. Ach ja, komt goed. Iedereen een fijn weekend nog!
Dankjewel voor de bemoedigende woorden. Ik start ook op een nieuwe locatie, dus alles is nieuw. Dat maakt het extra spannend en een drempel. Pumbaa inderdaad die flinke haarbos, erg warm!! Wel zooo mooi die haartjes! Tara petje af, hou vol met die extreme hitte van 36 graden afgelopen weekend! JEEETJE!! Ons meisje gaat 1 x per week naar oma en 1 x naar andere oma. Dan blijft er nog 1 of 2 keer kinderdagverblijf over. Maar ik werk onregelmatig, dus je moet het niet als vier hele dagen wegbrengen zien, maar breng haar vanaf 15.00 tot 18.00 weg. En werk dan zelf de avond (mijn vriend pikt haar dus op bij de opvang of oma's) De andere keer kom ik uit een slaapdienst bijvoorbeeld, dus is ze 's ochtends van 8.00 tot 11.00 even weg. Lastig uitleggen zo, maar eigenlijk is ze geen hele dagen bij me weg en ben ik er vooral overdag zelf bij gelukkig. Anoniempje fijn dat het goed gaat en dat je positieve zin hebt in je werk! Geniet nog van je twee weken. Ik ga aftellen, nog 6 dagen vrij. liefs voor jullie
meiden, wat is het stil hier!! We hebben elkaar niet meer zo hard nodig Jela, hoe zijn je eerste werkdagen bevallen? Viel het je erg tegen of toch wel mee? Hoe deed je meisje het? Hoop dat je je er goed bij voelt. Vandaag ben ik uitgerekend! Maar helaas is alles nog rustig... Verlang er nu zo naar, kan bijna niet meer wachten. Hoop zo dat ik niet ingeleid hoef te worden en gewoon thuis kan bevallen. Hoe is het met de rest?
Jeetje Tara, ben je alweer zo ver??? Wat gaat de tijd toch hard zeg, ongelooflijk! Maarruh, goed dat ik toch weer even kwam kijken want ik ga het hier nu goed in de gaten houden Ik help het je hopen dat je niet ingeleid hoeft te worden. Maar het kan echt ieder moment beginnen hoor! Heel veel succes alvast!
Lieve Tara zet 'm op! Ik hoop dat de natuur jou helpt! Liefs en geniet! Mijn eerste werkdagen zitten er op. Kleine wegbrengen gaat goed, ze lacht en slaapt overal wat dat betreft. Op mijn werk is het pittig, rugpijn en hoofdpijn van de stress, omdat dit een nieuwe baan is, dus alles nieuw. Ik wil te snel alles weten en kunnen, voel me een stagiaire, dat is even doorbijten. Nog een week overstaan en dan alleen, daar kijk ik naar uit, dat ik er lekker in zit en dat de tijd kan vliegen en het thuiskomen is heerlijk trouwens. Vandaag vrij, geniet je dan extra van, gewoon niks doen en voor mijn dochter zorgen.
Fijn dat het zo meeviel Jela! Denk dat het ook wel weer fijn is als het normale leventje weer begint. Ik heb nog vrij tot en met 3 oktober maar vind het eigenlijk ook helemaal niet erg om weer te beginnen. Des te sneller ben ik er weer aan gewend en is alles weer zoals het moet zijn.
He meiden.. Het is inderdaad rustig hier! We hebben allemaal ineens een heel ander (druk) leventje Dit is mijn laatste week, volgende week weer aan het werk.. Wel zin aan maar zie er erg tegenop om mijn kleine meid ´achter te moeten laten´ .. Komt vast goed!! @Tara Spannend hoor.. Hopelijk meld de kleine man zich gauw @Jela Wat fijn dat het goed gaat bij jou.. En hopelijk gaat het op je nieuwe werk ook snel beter, allemaal even wennen! Succes @Lady Hoe gaat het met jou en je mannetje? En met de nachten? Nou hier gaat het dus verder goed.. Me meisje is alweer ruim 3 maanden, gaat zo snel!! Pff.. waar blijft de tijd Maar het is leuk te zien hoe ze veranderd, ze groeit goed en maakt netjes haar flesjes leeg! Een trotse mama hier Is het bij jullie vandaag ook zoooo slecht weer .. Ik ben vandaag maar aan de poets geslagen.. Haha even lekker het hele huis door soppen voordat volgende week het werken weer begint! xxx