gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    zoals jullie gemerkt hebben ben ik weer een tijd niet geweest.
    af en toe wat afstand van het forum doet me goed. sorry daarvoor.

@lady
    van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

@tara
    je zit nu tijdens de spannende laatste loodjes.
    ik wil je alvast veel succes wensen met je bevalling.

hoe is het met de rest hier en met jullie kleintjes?
    ik ben afgelopen week een weekje op vakantie geweest.
    ben weer heerlijk uitgerust, heb nu nog een weekje thuis vakantie.
    we zijn wel nog bezig met het zwanger worden maar we hebben de druk wat verlaagd.
    ben nog steeds met controles enzo in het zh. maar we genieten gewoon nu wat meer van elkaar.
    en leggen de druk er niet meer zo op van NU moeten we.
    ik heb nu bijna 5 rondes chlomid achter de rug en mag aankomende week weer testen.
    ik mag hierna nog 1 ronde chlomid en als het dan nog niet raak is ga ik waarschijnlijk hormonen spuiten.
    voor mijn vakantie heb ik te horen gekregen dat mijn contract beeindigd word in oktober.
    heb nu 3 contracten erop zitten en een vast contract zat er niet.
    maar mijn bazin wilde me toch niet kwijt en heeft een hoop gebelt en geregelt en nu moet ik voor 3 maanden eruit.
    en mag ik erna dus gewoon weer terug komen. ik werk nu 25 uur en als ik terug kom ga ik nog maar 20 uur werken.
    meer kunnen ze me op het moment niet bieden. voor die uren op te vangen heb ik al wat geregelt.
    zodra wij een wondertje mogen verwelkomen is dit misschien ook wel weer fijner wat minder uurtjes.
    want het extra werk voor 1 dag in de week kan ik een kleintje gewoon mee naar toe nemen.
    we zullen wel zien hoe het allemaal loopt.

2. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady knap hoe sterk je daar in staat dat je het niet wrg vindt weer te beginnen, en ervan houdt dat alles weer gewoon is.

Anoniempje, ik begrijp dat het moeilijk is je kindje weg te brengen, zodra je ziet dat je kindje dat heel goed doet, zakt dit wel een beetje. Zet 'm op!

Ik ga mijn secret bij jullie neergooien, komt ie:
    Wie heeft er ook het gevoel, zo ontzettend de behoefte hebben aan een tweede kindje?
    Vriendinnen zeggen dat dit de hormonen kunnen zijn, de natuurlijke oerdrang om voort te planten...
    Tja... Zo hard ik riep klotezwangerschap en voor mij geen twee snottebellende kindjes in mijn huis die aan mijn rok hangen...Zo kort op elkaar, no way!!
    Zo hard schreeuwt mijn lichaam nu om een tweede! O my god
    Ben ik wel normaal!? Hahahaha

Taraaaaaa spannend!!

3. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelien, je post tegelijk met mij zie ik nu!
    Leuk van je te horen en te lezen hoe het gaat omtrent de kinderwens.
    Wat knap hoe je hiermee omgaat.
    Wat een opluchting dat je in deze crisis terug mag komen op je werk. Vaste contracten lukt niet ik ken het. Je moet alles aannemen wat je krijgt, groot gelijk, hoe oneerlijk het eigenlijk ook is he!
    Liefs

4. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Kelien, wat leuk weer wat van je te horen! En wat fijn dat je even lekker een weekje weg bent geweest, dat doet een mens goed ;) .. Jammer dat het zo moet, dat je er voor 3 maanden uit moet en dan weer terug kunt maar anderzijds ook super dat het zo kan en dat je je baan dus eigenlijk met een ´pauze´ tussendoor toch kunt behouden!

Jela, haha wat grappig dat je dat zegt.. Ik herken het gevoel maar moet zeggen dat bij mij toch de zwangerschap nog vers in het geheugen zit en ik er eerlijk gezegt echt nog niet aan wil denken! Maar het gevoel een kindje erbij te willen herken ik maar niet zo sterk als jou dat ik die gevoelens voor nu al heb maar zeer zeker op den duur! Maar je bent zeer zeker normaal hoor hihi.. dat gevoel als ik mijn kleine meisje zie lachen, ik smelt gewoon, en ben zo trots op haar dat ze het zo goed doet.. Die gevoelens wat je kunt hebben voor zo´n klein wondertje wat helemaal afhankelijk is voor jou dat is zo speciaal..!!
    Hoe gaat het verder met je dochtertje?

En Tara al nieuws?? :D:D

5. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig heb ik die gedachten niet alleen dan! Haha
    Inderdaad die zwangerschap was voor mij ook een ramp, denk ook echt dat het de hormonen zijn!

Tara je houdt het spannend inderdaad.
    Wat gaat de tijd snel he! Niet normaal!

Met mijn kleintje gaat het goed, inderdaad dat trotse gevoel over hoe goed ze het doet, heerlijk!

Liefs

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Even een kort ego berichtje:) Hier is nog alles rustig, helaas.... Mocht hij er vrijdag nog niet zijn, dan gaan ze strippen. Bij 41+3 moet ik naar het ziekenhuis en wordt inleiden besproken. Hoop zo dat hij snel komt!!!!

7. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tara!!! Ik DUIM voor je dat je kleine mannetje niet lang meer op zich laat wachten!! :D xxx

8. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Please laat het op gang komen voor Tara! Superspannend!!!!!!!!

Hier gaat ie op zich goed, maar ook wel pittig. Ik ga dinsdag in gesprek over ouderschapsverlof opnemen.
    30 uur werken is behoorlijk, ik wil gaan minderen. Riep heel hard van niet, maar in de praktijk blijkt het gewoon net teveel te zijn.
    Best confronterend, dat je niet meer de oude bent (althans dat je de balans tussen 100% voor je werk gaan en 100% voor mijn meiske gaan, moet vinden)
    Ga om tafel over ouderschapsverlof.

liefs

9. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Jela
    Wat jammer dat je die 30uur toch niet trekt.. Ik ben deze week weer begonnen met werken en merk dat ik ook nog niet helemaal de oude ben.. kan het goed merken met mijn rug helaas! Hopelijk is dit gewoon een kwestie van wennen en zal dit snel beter gaan!
    30 uur is inderdaad best pittig.. ik doe 23uur, ben benieuwd hoe dit gaat, zal toch wennen zijn! Het werken op zich vind ik wel weer fijn en jij? Toch even wat anders, en andere mensen om je heen en mijn meisje deed het erg goed bij de oppas/opvang dus dat doet me ook goed en maakt het minder moeilijk!!
    Succes meid!!

10. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Goh Tara je bent de enigste tot nu toe die ons zo enorm in spanning houd!! Voor als je nog niet bevallen bent maar nog geen tijd hebt om te reageren…heel veel succes meid!!

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    ja!!! onze zoon is geboren! gisterenavond na een pittige bevalling. we liggen nog een paar dagen in het ziekenhuis, maar alles is helemaal prima met ons. we zijn zo gelukkig!! als ik weer thuis ben, schrijf ik even hoe het gegaan is, is hier lastig in het ziekenhuis.

liefs van een super trotse en geukkige mama

12. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Jeueueueuehhhh gefeliciteerd!!! Geniet ervan…

13. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    JOEPIE!!! Tara GEFELICITEERD!!! Geniet ervan

14. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    tara gefeliciteerd met jullie zoon. geniet van deze mooie tijd.

15. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaa! Kippevel!! Wauw!! Tara!! Proficiat liefs

16. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Yeeeaaahhhh!!! Daar is dan het langverwachte berichtje!! ;)
    Tara GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! Ben heel benieuwd naar je verhaal maar dat horen we dan nog wel.
    Voor nu, geniet ervan!!

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee meiden!!

Ik leef weer:) Zit nu voor het eerst weer achter de computer en voel me even weer mezelf ipv kraamvrouw, ook weer een fijn gevoel:)

Wat een ervaring, pfff.... ben nog steeds aan het bijkomen van alle indrukken en emoties.

Afgelopen donderdag begonnen rond 20:00 uur de weeen. Deze gingen de hele nacht door met pauzes van 10, 15 of 20 minuten. Uiteraard de hele nacht niet geslapen en na 12 uur toch maar de vk gebeld, ondanks dat de weeen nog niet om de vijf minuten kwamen. De vk kwam toch alvast even langs en zodra ze binnen was, kwamen de weeen ineens goed op gang. Ze ging voelen en ik had al vijf cm ontsluiting. Ze brak de vliezen en toen zagen we dat onze knul in het vruchtwater gepoept had. We moesten dus direct naar het ziekenhuis. Twee uur later had ik nog steeds 5 cm ontsluiting en kon ik de pijn niet meer dragen. Toen ze zeiden dat het nog minimaal 6 uur ging duren (wat er uiteindelijk 11 zijn geworden!!!) dacht ik echt dat ik gek werd. Wat een pijn, ik had totaal geen controle meer... Dus heb ik gekozen voor een ruggenprik. Wat een verlichting!! Daarna gingen de uren langzaam voorbij met 1 cm per twee uur... Rond 19:00 uur dan toch 10 cm ontsluiting en mocht het persen beginnen. Om 21:00 uur was hij er nog niet en besloten ze de laatste persweeen met de vacuumpomp te ondersteunen. En na drie weeen.......daar was hij!!! Wat een opluchting!
    Helaas hadden we allebei wat verhoging, al zakte die vrij snel, maar daardoor moesten we nog twee nachtjes in het ziekenhuis blijven om een infectie uit te sluiten. Helaas mocht mijn vriend niet bij ons blijven en werd onze zoon naar een andere afdeling gebracht. We werden dus direct uit elkaar gehaald....(tranen stromen weer over mijn wang nu ik het typ...)
    Maar gelukkig werden we goed verzorgd en mochten we zondagochtend dan eindelijk naar huis.
    Nu zitten we op dag zes en het is een geweldig gevoel. Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen:) De borstvoeding gaat super goed (iets te goed, ben telkens doorweekt:)), en hij groeit als kool. De nachten zijn pittig, want dan heeft hij krampjes, maar we slaan ons er doorheen. Verder geniet ik van ieder moment, maar ben ook nog vrij emotioneel.
    Zo, dat was het verhaal! Bedankt voor alle felicitaties en wij blijven van alles genieten!

Liefs x

18. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Tara
    Pittige bevalling als ik het zo lees maar wat ontzettend fijn dat alles nu zo goed gaat.. Geniet er lekker van meid, van je mannetje en nieuwe leventje!! De tijd vliegt.. Bij mij zijn de eerste 2 werkweken alweer bijna om.. het gaat zo snel!!
    Liefs Mij

19. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och tara wat een verhaal, wat pittig! Wat bijzonder sterk ben jij geweest! Goed gedaan! Emotioneel allemaal he! Geniet er intens van! En een leuke naam!
    Veel liefs

20. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Voor diegene die een meisje hebben, ik heb hier superleuke Adidas schoentjes die F net te klein zijn. Ze zijn wit, met zilvere adidasstrepen, nepvetertjes en roze klittebandje. Ze zijn echt superleuk en waren onbeschoft duur. Doe een leuk bod en je mag ze komen ophalen!!

Deel Deze Pagina