gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Vandaag is voor ons de grote dag, na de laatste pil van de strip ga ik dan eindelijk stoppen!

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey Tara! Wij hebben het tegen een aantal mensen gezegd (mijn ouders, zijn ouders en 2 beste vrienden). Sowieso hadden ze al wat "gemerkt" omdat ik gestopt ben met roken en ook wat minder drink.

Drink morgen gewoon 1 of 2 glaasjes en zeg dat je je niet 100% voelt, moet lukken denk ik :) Veel plezier alvast!

Welkom blijevrouw! En inderdaad, dat is een enorm leuk moment! Geniet van het klussen en ook voor jou, veel succes!

x

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee!

Kimmy, ik denk dat ik het zo maar gaan doen. Al valt twee drankjes bij mij ook wel op ;)
    Hoe gaat het nu met je?

Heb net een zwangerschapstest gedaan..... te vroeg natuurlijk.... en negatief. Zucht...

Blijevrouw, heel veel plezier en succes. Op naar een positieve test!!

4. Kimmytje

Haha, ik denk dat het vrij moeilijk is om het te verbergen als je graag drinkt en/of rookt(e)! :D
    Mss kan je zeggen dat je antibiotica neemt? Mag je sowieso niet drinken hé meid :)
    Eigenlijk vreemd, langs de éne kant wil ik het van de daken schreeuwen maar langs de andere kant mag niemand het weten want dan liggen ze altijd maar te zeuren "en en en, ist al zover?" :)

Jammer van die test hoor! :( Had ik ook en kijk, ik zit hier nog, met een vrij dikke buik, lichte symptoompjes maar negatieve test en geen bloed... Hehe, lastig!
    Duimen dat onze volgende test ROZE is! ;)

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik begin nu alweer pijn in mijn buik te krijgen, heb er de vorige ronde ook ruim twee weken last van gehad. Heel vervelend want ik was superbang om spontaan ongi te worden :) en als het erover gaat en ik mijn vorige cyclus aanhoud dan duurt het ook nog wel ff voordat die rode duivel weer langs komt!

Tara, ik heb het geluk dat ik al bijna nooit drink en maar heel weinig rook dus ik kom nooit voor dit soort problemen te staan ;) ik zou gewoon zeggen dat je je idd niet 100% voelt.

Ik heb het trouwens aan twee vriendinnen verteld, een collega is er per ongeluk achter gekomen en mijn zus heb ik het laatst verteld omdat ik met vragen zat waar ik echt ff niet uit kwam en zij het al een keer had meegemaakt. Voor de rest moet het naar mijn zin een verrassing blijven er word nu al iedere keer gevraagd wanneer wij nou eens een keer papa en mama worden, pff ook een vraag waar je als je het te vaak hoort eigenlijk doodziek van word!!

6. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

@Tara, ik heb precies hetzelfde probleem! Ga vanavond al koninginnendag vieren en over 10 minuten komen mijn vriendinnen eerst bij ons een wijntje drinken en ik weet ook nog niet hoe ik het ga aanpakken... Ook bij mij valt het heel erg op als ik niet drink want ik ben zoals iedereen weet niet vies van een wijntje, haha.

Nou heb ik wel het geluk dat ik nog steeds supermisselijk ben dus veel wijn gaat er vandaag sowieso niet in. Maar ik denk dat ik het ook op antibiotica ga schuiven. Morgen moet ik werken dus daar kom ik dan weer mooi onderuit ;)

7. Lady1985

@ Pumba, over hoeveel dagen kun je testen?

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Lady1985, zit nu op de 17e dag getelt vanaf de eerste dag van mijn ongi, en tja is het een normale cyclus dan moet ik er nog 11 heb ik mijn cyclus zoals de vorige keer dan heb ik er nog 21 te gaan. :( Moet zeggen dat ik mijn vorige cyclus de buikpijn rond dezelfde tijd begon te vervelen dus ik zie het alweer helemaal gebeuren nu.

Iedereen veel plezier morgen en natuurlijk ook alvast met de voorpret vanavond!!!

9. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Hoi meiden

Kon mezelf toch niet in bedwang houden en er toch maar een testje tegen aan gegooid maar helaas:( nu kan ik mezelf ook niet meer voor de gek houden nu hopen dat ik snel een normale menstruatie krijg jullie succes allemaal iemand al iets positiefs???

10. Lady1985

@Joeysmama, jammer joh van je test!! Was je al overtijd dan? Anders kan het altijd nog he!

Ik moet nog 6 dagen wachten totdat ik kan testen... Ben gister de avond trouwens goed doorgekomen! Heb gezegd dat ik een antibioticakuur had en was zelf ook gewoon te misselijk om te drinken dus dat kwam goed uit :) Niemand had wat door geloof ik!

Allemaal een fijne koninginnendag. Helaas moet ik zelf straks werken, zucht... Das het nadeel van werken in de zorg!

Liefs!

11. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    @lady1985 ik ben 11 mrt voor het laatst ongi geweest na het stoppen van de pil dus ging er Beetje van uit van 43 dagen dat was ik 8 jaar geleden ook om de 43 dg maar helaas van mij mag het als nog komen was alleen op dag 43 beetje echt maar heel klein beetje bruin verlies niet eens dat ik er iets voor nodig had en verder niks hoop dak snel weer gewone ongi krijg beter dat ze niks door hadden op je feestje ik heb het alleen aan mijn beste vriendin verteld en veder niemand vind het wel moeilijk om me mond te houden maar zolang ik nog niet zwanger ben neem ik zo nu en dan nog wel een rozeetje in het weekend gewoon 2 tje ofzo :) moet kunnen denk ik balen dat je moet werken wij zijn gesloten vandaag dus heb lekker vrij tot donderdag samen met mijn binkie van bijna 7 fijne koninginne dag en hoop op een positieve test van de week voor jou;)

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee meiden!

Hoe was jullie weekend?
    Koninginnedag was bij mij super gezellig. Heb 1,5 wijntje gedronken en geen vragen gehad:)
    Ben nog niet ongesteld geworden!! Kan er normaal gesproken de klok op gelijk zetten, dus heb een klein beetje hoop.
    Ga dinsdag pas testen als ik nog niet ongesteld ben.
    Spannend!!!

x

13. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kimmy, ik lees net op een ander topic dat je ongesteld bent geworden. Wat jammer.... Hoe voel je je erbij? Erg teleurgesteld of weer met volle moed naar de volgende ronde?

14. Kimmytje

Hey Tara!

Gaat eigenlijk wel, ergens wat teleurgesteld maar aan de andere kant ben ik nu wel blij dat mijn ongi is doorgekomen. Mijn testen waren negatief dus ik wilde echt wel duidelijkheid. Zwanger worden in ronde 1 zou ook wel snel zijn na 10 jaar pilgebruik, al had het natuurlijk mooi geweest :)
    Ben ook wel blij, een cyclus van 32 is niet slecht volgens mij! Nu wachten tot tot die duiveltjes weg zijn en dan vliegen we er weer in! :)

En jij? 2 dagen overtijd?! Spannend! Hoe voel je je?

Liefs!
    x

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Fijn dat je er zo over kan denken Kimmy. Ronde 1 zou inderdaad heel snel zijn. En inderdaad fijn dat je nu weet hoe lang je cyclus is.

Ik wilde wachten met testen tot morgen, maar werd net best misselijk wakker en kon me niet inhouden. Helaas weer een negatieve test. Frustrerend hoor!!

16. Lady1985

@Kimmytje, wat jammer zeg, dat je ongesteld bent geworden. Maja, net wat je zelf al zegt: tis pas ronde 1 en nu heb je tenminste alvast een beetje zicht op je cyclus. Op naar ronde 2 :)

@ Tara84, wat spannend zeg dat je al 2 dagen overtijd bent. Dat de test tot nu toe nog negatief hoeft nog niets te zeggen hoor! Zolang je nog niet ongi bent kan het allemaal nog! Ik zal iig voor je duimen.

Met mij gaat alles goed. Ben al wel een aantal dagen supermisselijk en ontzettend gevoelig voor geurtjes... Ook nog steeds een zeurend gevoel onderin de buik en last van maagzuur. Voel me ook gewoon echt ziek! Lastig, aangezien ik nu niet weet of ik gewoon ziek ben of dat ik toch misschien wel zwanger ben. Nouja, over 4 dagen zullen we het weten...

17. miep84

miep84 Niet meer actief

hallo iedereen,

ook ik heb koninginnedag weer overleefd, was niet meer ongesteld en heb ook geen alcohol gedronken.

Nu dus een nieuw begin... vind het wel lastig om mn vruchtbare dagen te berekenen. Mn vorige cyclus was 42dg. Dat was dus het ontpillen. Daarvoor altijd cyclussen (met de pil) gehad van 29dg.
    Als ik deze maand niet zwanger wordt dan hoop ik in ieder geval meer duidelijkheid te hebben over mn cyclus....

18. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0
    hoi
    ik ben in nnovember gestopt met de pil, maar na 13jaar pil nemen heeft het even geduurd voor ik menstruatie kreeg.
    Nu denk ik dat we ongeveer al 2 of 3 keer op de goeie periode geprobeerd hebben maar dit weekend maandstonden gehad en mn cyclus is 40 - 35 - 39... dus beetje lang vind ik maar voel mijn vruchtbare periode dus valt wel mee.
    toch wel telkens wat teleurgesteld als ik maandstonden krijg maar nog maar de 3de poging gehad valt nog mee zeggen ze dus mss volgende maand... in juni word ik 27, kzou zoooo graag zwanger zijn tegen dak jarig ben :-D duimen jullie mee ;) zou super mooi verjaardagscado zijn!!

19. Kimmytje

@ Tara, ik blijf voor je duimen hoor! Vervelend als je niet direct duidelijkheid hebt hé... Ben jij op je eerste menstruatie na de pil aan het wachten? Sorry als ik dat al gevraagd heb maar soms onthoud ik het gewoon allemaal niet meer :)
    Hopelijk wil die misselijk wat zeggen!

@ Lady, inderdaad! Op naar ronde 2, dat die duiveltjes maar snel weer weg zijn! Die kwaaltjes van jou kunnen idd op een zwangerschap duiden, al had ik dat ook allemaal. Hoeveelste ronde ben je nu? En wanneer gestopt met de pil? Veel succes! :)

@ Miep, veel succes met je nieuwe begin! Ook voor jou duim ik, net zoals voor iedereen hier :)

@ Nieckje, duimpjes staan op! Ik wil iedereen hier zo snel mogelijk op roze! :)
    Ik ben 12 juni 1 jaar getrouwd, zou het dus ook wel leuk vinden als we dan een positieve test in handen zouden hebben! :)

Liefs

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    @ Kimmy. Dat heb ik ook hoor, dat ik het overzicht een beetje verlies van iedereen:) Dit zou mijn vierde menstruatie worden na het stoppen met de pil. Maar de eerste drie rondes hebben we nog condooms gebruikt om eerst duidelijkheid te krijgen over mijn cyclus. Heb toen drie keer een cyclus gehad van 25 dagen. Precies op de dag af. Dus wel vreemd dat ik nu ineens twee dagen over tijd ben. Dat geeft me wel hoop. Maar het blijft wachten op een positieve test!!!

@ Lady1985. Voor jou wordt het ook weer spannend!! Nog een paar dagen. Ik duim voor je!

@ Niekje en Miep84. Voor jullie ook veel succes. We blijven volhouden tot we die positieve test in handen hebben!

Deel Deze Pagina