gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ristoskatje, Mar 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Mees is nu 5 maand en zit ook al in maat 68 hoor ;) Broekjes dan, shirtjes heeft ie 62 en sommige shirtjes van maat 56 past ie ook nog... Lange benen dus, hihi...

Ik moet zeggen dat het bij mij nog wel meevalt met de moeheid. Vanaf het begin af aan hebben we al wel veel tijd voor ons zelf want Mees slaapt veel (en lang!) en kan zich ook heel makkelijk alleen vermaken. Vind het alleen wel wat lastiger als ik gewerkt heb... Dan heb ik wat minder geduld, haha! Maar al met al eigenlijk niks te klagen :D

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Nou, onze man zit ook al een tijd in 62, het wordt een flinke kerel:) Had ik al verteld dat wij ontzettend veel kleertjes hebben gekregen van mensen die we helemaal niet kennen? Via de zoon van de zus van de beste vriend van mijn schoonvader... haha, snappen jullie hem nog? meer dan 300 stuks kleding!! De helft echt dure merkkleding en het ziet er allemaal uit alsof het nog nooit gedragen is. Echt super! Dus wij hoeven de komende twee jaar niks te kopen;)
    Deze week voor het eerst kleine lachbuien van onze zoon ontvangen, echt super lief!
    Oh, en ik ben aangenomen op het kinderdagverblijf waar ik mee ging lopen!! Eerst op invalbasis (er zijn een aantal langdurig zieken en meiden met zwangerschapsverlof, dus tot na de zomer zal ik genoeg uren hebben) en eind volgend jaar openen ze een nieuwe vestiging, dus dan komen er ook weer uren beschikbaar. Ben zo blij!! Het is momenteel echt super moeilijk om iets te vinden in de kinderopvang, dus ben best trots op mezelf:)
    Wat betreft de vermoeidheid, dat valt mij ook reuze mee. Nu scheelt het natuurlijk dat ik nog thuis zit! We krijgen nu ook echt een heel duidelijk ritme. S drinkt rond 8:00, 11:00, 14:00, 17:00 en 20:00. En slaapt dan de hele nacht door!!! Echt heerlijk. Als hij zo'n 1,5 uur wakker is leg ik hem in de wagen (hij slaapt overdag nog beneden) en slaapt hij meestal tot de volgende voeding. Merk dat zo'n ritme hem echt goed doet, en mij ook:)

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Tara, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Hartstikke fijn. Jullie mannetje doet het echt goed!! Geniet ervan.

4. Jela

Jela Actief lid

Jun 8, 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve allemaal,
    Leuk over jullie te lezen. Zo even snel uit mijn hoofd, ons meisje zit in maatje 68, moe ben ik niet. Ze slaapt heel goed. Druk heb ik het wel, veel werken, wordt in december minder!
    Kijk ik naar uit!

Tara ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super! Vooral in deze tijd, blijk van waardering dat je het heel goed doet! Fijn!!

Groetjes voor jullie allemaal! x

5. kelien87

kelien87 Actief lid

Mar 13, 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    DAMES!!!! ik ben wat korter weg geweest als ik van te voren gedacht had. want ik kan jullie melden IK BEN ZWANGER!!!!
    was al een aantal dagen over tijd maar dat zei me nog niks.
    viel wel ook sinds een aantal avonden in coma op de bank in slaap.
    toch voor de zekerheid een testje ik verwachtte hier niks uit. dan kon ik bij een negatieve test toch even naar de dokter om te kijken waar ik zo moe van was. 5 december op sinterklaas avond het beste cadeau ooit gekregen want de test kleurde binnen enkele minuten knalpositief. de dag erna nog een clear blue gedaan en deze zei ook zwanger. ook de bloedtest in het ziekenhuis was positief, en nu moet ik nog even tot 20 december wachten tot mijn eerste echo.
    ik ben echt helemaal blij maar kan het allemaal nog niet zo goed geloven haha.

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Jeueueueuehhhh Kelien GEFELICITEERD!! Wat een geweldig nieuws voor jullie!! Geniet ervan.

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Wauwww!! Kelien, wat een super geweldig nieuws! Ik word er helemaal vrolijk van:) Ik testte vorig jaar met kerst positief en jij met sinterklaas, leuk zeg! Ga er ontzettend van genieten meid, het wordt een hele bijzondere periode. Heel erg gefeliciteerd!
    Veel liefs

8. Lady1985

Jaaaaaaaaaaah!! Kelien WAT GOED!!!!! Gefeliciteerd meis! Het is je ontzettend gegund :D:D:D:D:D Geniet er maar lekker van want t is een prachtige tijd! Ennuh, niet vergeten om ons op de hoogte te blijven houden hè, haha ;)

9. Lady1985

En Tara, ook jij gefeliciteerd met je nieuwe baan! TOP! :D

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Thnx! Nog drie weekjes thuis en dan begint het "normale leven" weer. Nog maar extra genieten van mijn mannetje!

11. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

Jun 16, 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelien!!!! GEFELICITEERD!! Pff.. kreeg er tranen van in me ogen :) hihi, zo blij ben ik voor je dat je deze bijzondere gebeurtenis nu ook mee mag maken!! Geniet ervan meid! :D
    xxx

12. kelien87

kelien87 Actief lid

Mar 13, 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankjullie wel allemaal voor de leuke reacties.
    ik zit nog steeds in een periode dat ik het moeilijk kan geloven, komt denk ik wel als ik de echo heb gehad. ik houd jullie op de hoogte.

@tara gefeliciteerd met je nieuwe baan.

13. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Dat onwerkelijke gevoel blijft nog wel even hoor:) Ik ging het pas echt geloven toen ik mijn mannetje voelde schoppen en mijn buikje echt ging groeien. Hoe voel je je lichamelijk? Al klachten? Heb je het al aan iemand verteld of wacht je tot na de echo?

14. kelien87

kelien87 Actief lid

Mar 13, 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik moet echt afkloppen maar heb echt nergens last van. savonds ben ik wat vroeger moe dan normaal en kan dan ook echt als een blok in slaap vallen op de bank. maar dat is dan ook echt alles. ouders, schoonouders en 2 beste vrienden van ons wisten het dezelfde avond nog. mijn 2 zussen, en zo wat familie weten het ook al. oma weet nog van niks daar wacht ik mee tot na de echo want je weet hoe oma's kunnen zijn he haha. ik maak er in iedergeval geen geheim van want bijna iedereen wist dat we met een kinderwens bezig waren. ik kan het ook vaak echt niet voor me houden ben veels te enthousiast. zodra iedereen in de familie op de hoogte is zet ik het ook pas op fb met een week of 8-9 denk ik want langer denk ik ook niet dat ik het kan verbergen. als ik savonds gegeten heb zie je het namelijk al.

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Klinkt super allemaal! Fijn dat je je zo goed voelt en leuk dat je het al met zoveel mensen kunt delen. Ik heb het rond zeven weken aan iedereen moeten vertellen omdat ik zo misselijk was. Leuk dat je het al een beetje kan zien (al zijn dat gewoon je darmen, haha). Geniet ervan!

16. Jela

Jela Actief lid

Jun 8, 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh mijn god!!! Wat een leuke verrassing! Kelien! Meid! Super! Gefeliciteerd! Dikke knuffel van mij

Ik hoop nu ook dat Kimmytje eerdaags toch het geluk mag krijgen!

17. kelien87

kelien87 Actief lid

Mar 13, 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ tara.
    je het zijn inderdaad de darmen die heel erg opspelen, maar toch leuk dat ik er al een buikje door heb.

@jela
    dankjewel. ik hoop ook dat dat het voor kimmy snel raak is.

@all
    ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders en ben sinds gister begonnen. haha kijken hoe lang t duurt voordat iemand uit de straat de kannen ziet staan en vragen gaat stellen.

18. Lady1985

@Kelien, haha idd! Ik bracht ze altijd zelf weg om vragen te voorkomen ;)

Zo zielig, M. is voor t eerst ziek. Heeft koorts (39,5) en is echt gloeiheet! Zit ook bijna geen leven in dat arme ventje :( Hopelijk knapt ie snel op. Ben zelf ook ziek dus ik ben bang dat ik hem heb aangestoken. Ach ja, dat voorkom je toch niet hè? ;)

19. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Beterschap voor Lady en M!! Hoop dat jullie je snel weer beter voelen!

20. kelien87

kelien87 Actief lid

Mar 13, 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lady
    heel veel beterschap voor jullie.

ja een aantal mensen in de straat wisten dat we met onze kinderwens bezig waren, dus ik ga er geen groot geheim van maken. morgen heb ik de eerste echo, erna wil ik het mijn oma en de rest van de familie vertellen. en dan vind ik het ook niet erg als dan meer mensen het te weten komen omdat dan de kannen buiten staan.

Share This Page