Leuk kelien, de echo...laat je ons wat weten? Beterschap met m..lady! Zielig he! Mijn dochter is ook net weer beter. Diaree en overgeven, hard werken als ouders zijnde, haha!
ik heb donderdag de echo gehad, ze heeft me toen op 6w 4d gezet dus dan zou ik 1 dag achter lopen op mijn berekening. beebje was 6,6 mm en we hebben een mooi kloppend hartje gezien. 2 januari krijg ik weer een echo.
@jella, dat zei ik een paar weken terug ook, mijn god wat heb ik toen enorm veel moeten wassen met die diaree en dat braken! @kelien, mooi om te zien hè, super ook dat het er allemaal goed uitzag!! Geniet maar van deze geweldige tijd. Hier gaat alles zijn gangetje. F heeft ontdekt hoe ze moet gaan staan. Ik had verwacht dat het een per ongelukke actie was en dat het nu wel even zou gaan duren voordat ze het doorhad maar niks is minder waar. Sindsdien staat madam te pas en te onpas en heeft er ontzettend veel lol in!!
Kelien, wat fijn! Nu wordt het echt genieten! Pumbaa, super leuk dat ze gaat staan, wat wordt ze al groot zeg! S ontwikkelt zich ook zo snel! Zo leuk om te zien dat hij bijna iedere dag nieuwe dingen kan. We genieten echt! Fijne feestdagen allemaal!
Hey allemaal Hier even kort een berichtje van mij, lees een andere keer alles even na .. GELUKKIG NIEUWJAAR!!!! Dat we maar een mooi jaar tegemoed gaan met onze kleintjes en Kelien dat jij ook over een aantal maanden je kleine wondertje gezond en wel op de wereld mag zetten! Liefs
Voor iedereen hier de beste wensen voor 2013. ik heb even de 2 echo's toegevoegd. de eerste met 6w4d 6,6mm de tweede met 8w4d 19,5mm
Ook nog de beste wensen van mij!! Oh, Kelien, wat mooi he! Geniet ervan meid. Hoe voel je je nu? Ik ben gisteren begonnen met werken. Dubbel gevoel... Vind het fijn om weer aan het werk te zijn, maar moeilijk om mijn mannetje achter te laten. Gelukkig is hij in goede handen bij de opa's en oma's!
Tara dat is zeker moeilijk om daar een balans in te vinden. Dit heeft tijd nodig. Hormonen spelen ook een grote rol, moeten nog zakken..het komt goed, over enkele weken tot een paar maanden heb je je draai gevonden. Ik vind het nu zelfs heerlijk om te werken. Kelien ontzettend mooi. Heldere echo's zeg! Ben je misselijk? Heb je nog steeds interesse in een badbevalling? X
@Kelien Wat een mooie echo´s !! Wat bijzonder he.. Hoe voel je je?? Alweer tien weken zwanger, wat gaat het snel he! Wat is je uitgerekende datum? @Tara Gek he om je kleintje weg te brengen als je weer aan het werk moet! Ik vond dit de eerste tijd ook erg moeilijk, je moet je kleine wondertje toch aan iemand anders toe vertrouwen! Dit heeft tijd nodig maar komt allemaal goed! Hoe gaat het met de anderen hier en met de baby´s?? Hier gaat het heel goed, de ´kleine´ meid doet het heel goed en is ontzettend vrolijk! Echt genieten hier! Wij genieten er zo van.. we hebben het hier ´al´ over een tweede .. Jela heb jij dat gevoel ook nog, dat vertelde je een tijdje geleden?? Bij mij word dat gevoel steeds sterker en kijk nu al uit naar een tweede wondertje! hihi, we zijn nog nergens mee ´bezig´ hoor maar alvast dromen mag he Liefs
Haha Anoniempje, wij hebben het ook al een tijdje over een tweede... Hier gaat het ook hartstikke goed en ik geniet enorm van mijn mannetje. Maar af en toe heb ik ook nog wel momenten dat ik het zo nog wel even goed vind. Stel dat de tweede niet zo makkelijk is, dan heb je er nog een klein hummeltje bij rond lopen. Dus ook al zegt mijn gevoel dat ik graag een tweede wil, mijn verstand zegt dat we nog even moeten wachten totdat M. zich wat meer zelf kan redden. Maar ik begrijp je gevoel dus helemaal!!
Haha.. Lady wat grappig dat jij dat ook hebt! Wij wachten er ook nog wel een tijdje mee hoor, want zoals je al zegt, stel dat de tweede niet zo makkelijk is.... Fijn dat M het ook zo goed doet
Nou, hier echt nog geen wenst voor een tweede hoor! Haha, eerst deze maar eens een beetje groter krijgen. Het gaat met S ook super goed, wordt echt een mollige baby, haha. Ik noem hem bol aapje Heb het super naar mijn zin op mijn werk, ben echt blij dat ik weer aan de slag ben. Het oppassen gaat ook goed en op mijn vrije dagen geniet ik extra van S! Gelukkig gaat het kolven ook heel goed en kan ik nog een tijdje borstvoeding geven.
He Tara, ik had dat gevoel voor een tweede eerst ook niet, maar de laatste weken begint het wel te kriebelen!! Zo bijzonder, een klein wondertje van onzelf! Ach dromen mag alvast he hihi Wat fijn dat het werken je zo goed bevalt en dat het oppassen zo goed gaat, een hele geruststelling is dat om dan naar je werk te gaan he! Knap dat je nog steeds borstvoeding geeft, ik weet dat veel mensen bosrtvoeding vanzelfsprekend vinden en dat je het eigenlijk niet 'knap' mag vinden dat iemand het doet maar voor mij is borstvoeding echt niet weggelegd dus ik vind het knap haha.. snap je het nog! En hoe is het met de rest en de baby's? Kelien, hoe voel jij je?
Dank je anoniempje. Ik vind het stiekem ook knap van mezelf, haha Ik vind het niet vanzelfsprekend, het kost behoorlijk veel energie, maar ik krijg er genoeg voor terug om ermee door te gaan. Ik geniet er ook echt intens van. Maar het kolven en het gevoel dat mijn lichaam constant in dienst staat van die kleine is met tijden ook wel zwaar hoor. Zoals net, dan komt ik thuis van een lange dag werken en ben echt doodmoe. Heb een flesje afgekolfde melk gegeven omdat ik het gewoon even niet aankon om hem aan de borst te leggen. Maar dan moet ik dadelijk wel weer gaan kolven, dus zo blijf je bezig
Hey dames, hoe is het met jullie en jullie kleintjes? hier gaat alles super, ik ben tot nu toe niet misselijk geweest. wel af en toe met tandenpoetsen dat ik moest kokhalzen. vermoeidheid word gelukkig ook steeds minder. ik heb afgelopen woensdag de derde echo alweer gehad en alles ging goed met ons kleintje. ook het hartje voor het eerst gehoord, dat was wel even emotioneel. ik begin trouwens in februari ook weer met werken. @jela ja ik heb nog altijd interesse in een waterbevalling, ik ga dit echt proberen door te zetten. heb je misschien nog info voor me hoe en waar ik aan zo'n bad kan komen?
Hoi allemaal, Jeetje wat schandalig lang geleden dat ik hier ben geweest! Kelien ik heb mijn badje gekocht bij www.aveta-shop.nl Ben er erg tevreden over, kunt er alles opzoeken en kopen wat er bij hoort. Aveta (eigenaresse) zelf stuurt het naar je toe en geeft er een persoonlijk tintje aan. Erg leuk en de prijzen zijn goed. Heb dat destijds helemaal uitgezocht. Fijn dat alles zo goed met je gaat! Tweede...hier ook in overweging. Rond het voorjaar gaan we er weer voor, wie volgt....... liefs
Er komt een mailtje binnen dat hier een reactie is en ik denk oeh das even geleden ik zal ook eens wat posten Hier hebben we zondag de eerste verjaardag van F. Spannend hoor en wat is de tijd toch ongelooflijk snel gegaan. Ze doet het nu hartstikke goed. Heeft buisjes gekregen dus de oren zijn nu uiteindelijk rustig. Verder eet ze alles wat los en vast zit ondanks dat blijft ze in haar gewicht een beetje achter maar dat is niet schrikwekkend. Heb dit weekend veel terug gedacht aan een jaar terug. F is net voor carnaval geboren dus een heleboel dingen die nu gebeuren brengen me toch wel terug naar het gevoel een jaar terug! @jela, spannend hoor, voor hier komt er geen tweede maar volgens mij is het vanuit mij bij iedereen bekend hoe ik er over denk
Wat leuk dat er hier weer wat actiever gepost word hihi.. Ik zit ook bijna nooit meer op deze site! Voor en tijdens de zwangerschappen ´hadden we elkaar nodig´ en nu zijn we allemaal super druk in de weer met werk en de kleintjes lijkt het wel .. Wel super fijn dat het goed gaat met iedereen en Pumbaa.. F word alweer 1!!! Wat snel is dat gegaan zeg zo´n jaar, pff waar blijft de tijd Jela wat leuk dat jullie ook zo over een tweede denken!! Hier ook veel over gepraat, vooral de laatste dagen en ook wij gaan dit voorjaar weer voor een tweede!! Spannend, misschien zijn we wel weer tegelijk zwanger hihi liefs
he, wat leuk, weer wat updates! Goed om te horen dat het bij iedereen zo goed gaat. Jeetje Pumbaa, dat jouw meisje alweer bijna 1 jaar is, de tijd gaat inderdaad snel! S is nu 5 maanden en een week Het gaat hier ook allemaal goed, al blijft het in slaap vallen toch nog regelmatig moeilijk. Overdag slaapt hij in totaal ook maar zo'n 1,5 uur wat ik wel weinig vind. Al slaapt hij 's nachts wel 12-13 uur, dus het totaal is prima. Maar ik zou het wel fijn vinden als hij overdag eens wat langer dan drie kwartier slaapt. Maar goed, hij doet het verder echt super goed. Over twee weken gaan we beginnen met vast voedsel, ik wil geen gepureerd eten gaan geven. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit zal gaan! Op mijn werk bevalt het ook super goed. Deze week heb ik vier dagen achter elkaar moeten werken, dat was wel behoorlijk pittig. Vind het ook zo raar dat ik S dan maar een uurtje 's avonds zie. Gelukkig hebben we nu weer drie dagen samen, echt genieten. Wij denken absoluut nog niet aan een tweede. Dat gaat echt nog een paar jaar duren. Ik heb niet het idee dat ik nog tijd en energie over heb voor nog een baby. Maar super leuk dat Jela en Anoniempje er weer voor gaan in het voorjaar. Ik hoop dat het allemaal weer mag lukken bij jullie! Liefs x
Hier gaat t ook allemaal prima. We gaan alweer richting de 8 maanden Mees doet t ook heel goed: slaapt veel, eet goed en is een ontzettend vrolijk mannetje. Hier ook al wel aan t nadenken over een tweede, maar voorlopig blijft t even hierbij. We zijn nog zo van hem aan het genieten dat we dat nog even zo willen houden Het gaat prima zo met ons drietjes! Fijn dat t werken je zo goed bevalt Tara! 4 dagen is inderdaad wel veel. Gelukkig heb je nu weekend