gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ja, soms word het wat veel om iedereen zijn verhaal bij te houden :)
    Dat lijkt me wel positief, dat je de vorige maanden een perfect regelmatige cyclus had en nu overtijd!
    Wanneer ga je weer testen? Ik blijf hier duimen hoor meid!
    Grtjs
    x

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik kon me vanochtend niet meer beheersen en heb een test gedaan. Helaas negatief, maar ben ook eigenlijk nog veel te vroeg met testen. Heb met mezelf afgesproken dat ik zondag pas weer mag testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geweest.

Was vanochtend zo misselijk dat ik nu echt moest overgeven :( Voel me voor de rest ook heel slap... Pff, ik wou dat ik de tijd een paar dagen vooruit kon spoelen, haha...

@Tara, ik heb echt hoop voor je dat het nu raak is aangezien je nu al 3 dagen overtijd bent!! Heb je al wel getest eigenlijk? Ik duim iig voor je!!!

3. Kimmytje

Hey Lady, ik heb ook ondervonden dat 3 dagen voor de NOD heel vroeg is... Ik denk dat bij diegenen die dan al positief testen dat die hun eitje ietsje vroeger is geweest :)

De tijd duurt lang hé als je zo moet wachten... Ik ben ook weer aan het wachten, tot mijn ongi voorbij is, dat we weer verder kunnen!

Ook voor jou veel succes hoor!

x

4. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0
    Ik vind da wachten altijd echt een serieus kl*** periode!!

Maar ik Duim voor iedereen!!!

5. Kimmytje

Wachten is idd niet leuk! Dat bij mij maar snel die duivels weg zijn!

Ik duim mee, op naar een waslijst roze! :)

6. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hoi meiden,

Sorry ben er eventjes vanaf geweest.

Heb even in vogelvlucht wat doorgelezen. Wij zijn ook weer druk aan het klussen haha.
    Hopelijk deze ronde raak!

7. Kimmytje

Veel succes hoor Suusje! En vooral, véél plezier! Het moet nog steeds gezellig blijven :)

Ik wil zo graag een mooi 1ste huwlijksverjaardags kado :)

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hallo,

Ik was ook ff afwezig, zie weer een hoop veranderingen.

Hier is het erg rustig. Heb weer een blaasontsteking (de vorige bleek een bac. te zijn die waarschijnlijk niet gereageerd heeft op de abkuur) en we hebben ff een klusverbod gekregen. :x

Ach ja alles komt goed en ik duim voor iedereen op een pos. test!!

9. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hee kimmytje,

Dat zou helemaal een mooi cadeau zijn!!

Bij ons is het klussen nu toch erg leuk omdat ik mijn vriend niet te vaak zeg wanneer ik mijn eisprong heb

10. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    hallo allemaal,

ben er ook eens een keertje weer, ben niet zo veel meer op deze site, wat ga van alles opzoeken dat is natuurlijk niet zo goed.

wat is er veel gebeurt zeg bij iedereen, lees dat sommige aan het wachten zijn andere druk aan het klussen....
    en pummbaa wat lastig dat je nu weer blaasontsteking hebt, sterkte ermee......

met mij gaat het best goed, we hebben gister een echo gehad en het hartje klopte :)
    was niet zo'n leuke reden waarom we een echo kregen, de huisarts dacht namelijk aan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap.
    maar dat was het gelukkig niet, alles ziet er goed uit, en over twee week rkijgen we weer een echo omdat we niet heel veel zagen, maar wel een hartje :)
    heb verder niet veel kwaaltjes alleen dat'ik last heb van verstopping, zulke zere buik steken steeds, maar heb er iets voor gekregen, dus hopelijk helpt het snel.

heel veel succes allemaal, hopelijk lezen we hier snel dat er mensen zwanger zijn, ga voor jullie duimen

11. Kimmytje

@ Pumbaa, hopelijk is die vervelende blaasontsteking snel weg, dat jullie weer aan de slag kunnen!

@ Suusje, zou idd een mooi kado zijn! En idd, als je elkaar niet veel ziet is het eens zo leuk! :) Ik weet hoe dat is, ik en mijn man moesten het vliegtuig op om elkaar te zien en dan was het eens zo intens. Nu gelukkig niet meer zo :)
    Maar ik hoop allesinds dat het raak is deze keer, je weet, er is maar 1tje nodig hé ;)

@ Ristoskatje, fijn je hier nog eens te zien! En nog beter om te lezen dat alles goed gaat! Waarom dacht de HA aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Gelukkig is het dat niet! Geniet nu maar lekker hoor :)

x

12. Kimmytje

Suusje, sorry ik had begrepen dat je zei dat je je vriend niet vaak ziet, maar nu zie ik dat je het hem gewoon niet zegt? Juist? :)
    Maar ben jij er dan toch niet meer bezig en trek je dan automatisch niet meer naar hem toe voor een leuke vrijpartij? :) Hij weet het niet, maar jij wel dus zou bij mij niet helpen haha...

13. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0
    @suusjesann
    ik zeg mijn vriend ook niet wanneer het de moment is... kdenk dat hij het wel merkt aan mij maar als ik het echt zou zeggen denk ik dat het mss niet zou lukken ;)

@kimmytje
    ik duim voor een mooie eerste huwelijksdag cado en voor mij een mooi verjaardagscado.
    :)

heb steken in mn buik :-s ik weer in paniek dat er iets niets juist is...pfff

14. Kimmytje

Mijn man zou het aan mij merken hoor, en dan weet ie uiteraard hoe laat het is :)

Hoop ik ook Nieckje! Ik duim! :)

x

15. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0
    Kweet niet of ze da bij jullie ook zeggen, maar hier zeggen ze "in mei leggen alle vogels een ei"... dus hopen da ons eitje ook een goed nestje vind in mei ;)

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    @ Lady1985. Je hebt inderdaad wel erg vroeg getest;) Nog even geduld, heel veel succes! Ik heb al twee keer getest, maar beide keren negatief.... Ben nu wel drie dagen overtijd. Heb nu geen test meer in huis en kan pas donderdag naar de winkel:) Vind het gewoon heel vreemd. Ben nooit overtijd, maar als ik zwanger zou zijn zou ik maandag toch wel positief getest hebben?
    @ Pumbaa. Wat ontzettend balen zeg. Ben je er samen eindelijk helemaal klaar voor en dan krijg je een klus verbod. Hopelijk gaat het snel beter!
    @ Ristoskatje. Jullie zullen flink geschrokken zijn. Gelukkig was het vals alarm. Hopelijk zijn de steken snel weg.

Voor de andere meiden. Veel plezier met klussen! En wachten is inderdaad zwaar kl...

17. Kimmytje

Haha, ben je van België? :D
    Ik wel, en ik ken die uitspraak héél goed! Zou idd wel super zijn! :)

18. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0
    Ja van belgie :) jij ook?? leuk :)

19. Kimmytje

Yeap! Van België! Leukkk! :)

20. Kimmytje

We moeten trouwens beiden nog even geduld hebben tot ons ei... Wachten kan soms toch lang duren hoor...
    Hoe lang zijn jullie trouwens "bezig"?

Deel Deze Pagina