in november gestopt, even geduurd tegen maandstonden er waren. maar zouden nu toch al 3 keer denk ik op de goeie moment geprobeerd hebben.
@Tara, komt goed hoor. Heb sinds vandaag echt minder klachten. Misschien dat het met ons nu ook al zover is, zou natuurlijk mogelijk zijn Ik duim voor jou voor een pos. test donderdag. Idd wel raar als je altijd regelmatig bent en het nu helemaal anders is. @Ristoskatje, fijn om weer een keertje weer iets van je te lezen. Wat zul jij geschrokken zijn zeg. Wel weer heel leuk dat je het hartje nu al gehoord hebt!! Probeer een beetje te genieten van je zwangerschap ondanks de hele lastige kwaaltjes!! @nieckje, ook hier in brabant kennen ze die uitspraak hoor!! Dan moeten ze deze mei wel enorm veel eieren gaan leggen zodat iedereen ook een pos. test krijgt!
Ik ook niet hoor, gun het jullie allemaal van harte!! Bij mij zou ie alleen van een koude kermis thuiskomen aangezien het tweede wat erbij komt kijken nu een verbod op ligt!!
En tja de heilige maagd maria denk dat die gezegde voor mij niet op gaat ( dat het erin gevlogen is )
Haha Nou, voor ons waren het geen Paaseieren, dus laat het nu maar veel eitjes in mei zijn! Ik gun het ook iedereen van harte! x
Voor jou hetzelfde hoor Pumbaa! Ik wil de komende ronde alleen maar roze zien! {moest het van mij afhangen... }
Hoi Kimmytje, Maakt niet uit hoor, dan heb je t niet goed gelezen haha. Maar soms heeft hij het wel door en soms ook niet. Maar ach hij heeft altijd zin hahaha. Zondag als het goed is mijn eisprong.(hopelijk weer een cyclus van 28 dagen)
@suusjessanne: ik zit in dezelfde situatie als jij Ik hoop ook zondag mn ei te krijgen, ik ga dan uit van mn normale cyclus( zoals die was toen ik de pil gebruikte), 29dagen. Mn vorige cyclus was 42 dagen, hopelijk was dat alleen het ontpillen en wordt dit een kortere maand. Veel plezier en succes komende zondag (en de dagen ervoor en erna )
Haaaii! Hier was ik ook weer. Heb gisteren echt een HELSE dag gehad. De hele dag kots- maar dan ook echt kotsmisselijk Moest ook nog werken en ik werk in de zorg en dan kun je het ook niet ff rustig aan doen. Was helemaal gesloopt aan het eind van de dag... Een collega zei al: Je bent toch niet zwanger? Nou, dat weten we zondag (of eerder mocht ik ongi worden) Heb vanochtend lekker uitgeslapen want moet straks weer werken, maar de misselijkheid is nog niet veel beter, zucht... Toch zo maar eens wat proberen te eten! @ Ristoskatje, wat leuk om wat van je te horen! En superfijn dat alles goed is met het kindje. Kan me voorstellen dat je je eerst dood schrok! Houd je ons op de hoogte hoe het gaat? @ Tara84, wat je zei over testen, mijn beste vriendin was ook zwanger en testte 2 dagen na haar NOD nog steeds negatief. Daarna bleek ze toch echt zwanger te zijn! Wie weet duurt het bij jou ook even voordat de test positief uitslaat... en @ de rest: heeeeel veel succes met wachten!!!! Gelukkig gaat de tijd toch altijd sneller dan dat je denkt (vind ik tenminste )
Ben benieuwd hoe het met iedereen is hier, nog steeds geen positieve testen? @ Lady, soms gaan de dagen wel vrij snel, das waar, maar ik wil van die duivels vanaf zodat ik weer kan gaan klussen en van mijn ventje kan gaan genieten Ook voor jou duim ik hoor!
Hey hey, Ik wil eigenlijk ook een banner, heb het volgens mij al een keer gevraagd ergens maar toen werd er gezegd dat ze dachten dat die er niet waren voor zo'n lange cyclus als de mijne. Echter zie ik er nu wel met zo'n lange cyclus, kan iemand me miss daaraan helpen. Enuh nog een vraagje hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een mailtje krijg als er na mij gereageerd word op een topic? Ben niet zo goed met de computer
Hoi Pumbaa, voor de banner ga je gewoon rechts bovenaan de pagina naar "banners" en ontwerp je wat je leuk vind. Kopieer dan de BBCode voor forums en plak dit in je handtekening. Als je de banner op een ander website hebt gemaakt doe je gewoon hetzelfde, ontwerpen, code kopiëren en hier komen plakken Om mails te ontvangen ga je links van de pagina hier naar "gebruikersinstellingen", dan zie je links de kolom "instellingen", daaronder vind je de tab "abonnementen weergeven", hierop klikken en dan kan je voor elk onderwerp waar je al iets gepost hebt een abonnement nemen. Zo, ik hoop dat je hiermee geholpen bent! Veel succes
Hallo Allemaal, Ook ik ben pas geleden gestopt met de pil, 16 april, 21 april mijn 'ontstrekkingsbloeding' gehad, Geen idee hoelang mijn cyclus is, ga uit van 28 a 29 dagen,en omdat we gaan trouwen in Juli, ben ik al begonnen met ovulatietesten, om een beetje meer inzicht te krijgen in mijn cyclus...al word ik hier niet veel wijzer van! TOITOI allemaal!
Veel succes hoor zomer! Mijn eerste menstruatie na de ontrekkingsbloeding was na 32 dagen. @ Pumbaa, is het gelukt?
@ Kimmytje, ik krijg het dus echt niet voor elkaar, tis toch erg als je a technisch bent!! Ga er straks wel ff rustig naar zitten kijken. Misschien dat het dan lukt. Toch alvast bedankt voor je reactie.
@ Pumba, als je in het Forum bent kun je ook klikken op het Forum "vragen over deze pagina" of zoiets... Daar staat ook een onderwerp "banners" en daarin vind je een filmpje van Youtube waarin precies wordt uitgelegd hoe je het moet doen... Zo heb ik het voor elkaar gekregen Succes!
aaaarghhh, ik word echt niet goed. Nog stees niet ongesteld en nog steeds geen positieve test. Hoe kan dat nou?!!