Hoi! Veel succes, en idd, kan effe duren, maar gewoon niet teveel met bezig zijn, dan komt dat allemaal vanzelf. Hopen op een mooie cyclus Liefs
@ Lint en Mellie, leuk dat jullie mee komen kletsen. Heel veel succes allebei! @ Zomer, super fijn! Veel plezier met klussen! Heb vanochtend de ha gebeld voor een afspraak..... zijn ze deze week dicht.... dit is toch niet te geloven!! Alleen voor spoed kun je een afspraak maken. Dus nog maar een weekje wachten. Ach ja, als er iets zit, zit het er volgende week (hopelijk) ook nog wel
Ik heb vandaag mijn eerste 'natuurlijke' menstruatie na het stoppen met de pil... en een cyclus van 29 dus hééél blij!
@ Tara! Hoe is dit toch mogelijk! Je moet wel erg veel geduld hebben hé! Heb je ondertussen nog getest? Kan misschien eens geen kwaad? Ondertussen zijn we toch weer een aantal dagen verder... Liefs
Hee Kimmy, Ik heb niet meer getest, werd er zo chagerijnig van Maar ga eind deze week nog wel een test halen denk ik. Zit nu met knallende hoofdpijn thuis Hoe is het verder met jou? Nog emotionele dagen gehad? Volgende week kan het weer raak zijn!
Kan ik begrijpen dat je er chagrijnig van werd. Geen bloed is moed zeggen ze, maar als daar dan toch nog een negatieve test tegenover staat... Hoe voel je je (buiten de hoofdpijn)? Enige symptomen die op zwangerschap kunnen duiden? Hier alles ok, de emotionele dagen zijn voorbij, ik denk dat het kwam doordat mijn menstruatie in aantocht was... Niet leuk! Voor de rest probeer ik echt véél minder er aan te denken, lukt meestal heel goed maar weet niet of dat ook nog zo zal zijn als ik volgende week weer vruchtbaar ben. En erna natuurlijk... We zullen zien Hopelijk is die vervelende hoofdpijn snel voorbij meid! Liefs x
Jeetje Tara, wat vervelend allemaal, had alles even goed terug gelezen, en wat een geduld heb je. Sterkte met je hoofdpijn. Zou iemand mij kunnen vertellen, nu is gisteren, dag 20, (10-5-11) een positieve ovulatietest had, vandaag ook nog, wanneer mijn NOD is, is dit nu 14 a 15 dagen later? Het is ronde 1, dus geen idee, hoe het gaat na de eisprong..erg toch...dat ik het niet eens meer weet!
Hoi zomer! Je NOD is inderdaad ongeveer een 14 dagen na je eisprong. Ik zou dus aannemen dat je NOD rond 24/25 mei is. Groetjes
@ Tara84. ik heb na het stoppen mij 1e verplichte ongesteldheid gehad, en daarna netjes na 3 weken weer, maar nu nog steeds niet bijna 3,5 weken overtijd, maar ik heb dinsdag morgen getest, maar was negatief. jij misschien enig idee of tips?? Groetjes just little me
Hoi meid, Misschien eens bij je huisarts langsgaan? Of toch nog wat geduld hebben? In het begin na het stoppen met de pil kan je cyclus behoorlijk in de war zijn... Veel succes, en ik hoop ook voor jou dat je snel duidelijkheid hebt! Liefs
Just little me, dan zitten we een beetje in hetzelfde schuitje. Al ben ik nog maar 11 dagen overtijd (wel na drie regelmatige cyclussen). Ik ga volgende week zeker een afspraak maken bij de huisarts. Zou dit, als ik jou was, ook gewoon doen. Dan heb je tenminste zekerheid. Ik heb op dit forum wel veel verhalen gelezen van meiden die pas na een paar weken (soms zelfs pas na zes weken) positief testten. Dus ik houd nog hoop totdat mijn ongesteldheid doorzet of totdat ik van de huisarts hoor dat ik echt niet zwanger ben. Blijf ook voor jou hopen! Kimmy, fijn dat jij je weer beter voelt. Hormonen kunnen rare dingen met je doen he zomer123, dank je voor je lieve woorden. Ga nu weer terug op de bank. Ben echt een vaatdoekje vandaag hoofdpijn en misselijk, bluh.
Hoi meiden, Bedankt voor jullie leuke reacties! @ Sadas, jeej wat een voorbeeldige cyclus heb jij zo meteen voor de eerste keer! Ik hoop dat ik dat ook ga mee maken..... Maar goed we zullen dat vanzelf zien! Ik zal jullie verhalen gaan volgen want tot nu toe gebeuren er bij mij nog geen spannende dingen.
@ kimmy. ik denk dat ik inderdaad morgen even ga bellen voor een afspraak, want dit schiet niet op word er een beetje ongeduldig van @ Tara84. jah dan zitten we inderdaad een beetje in het zelfde schuitje. maar ga inderdaad dus morgen even bellen naar de huisarts voor wat duidelijkheid. en wie weet inderdaad heb ik over nog 3 weken wel een positieve test, of komt de rode duvel toch nog om het hoekje kijken nou we moeten het maar even aan kijken he. Groetjes just little me
Hee Tara, Wat vervelend dit!! En vooral de onzekerheid. Maar mag je niet bij een andere huisarts als je eigen dicht is? Bij ons kan dit wel.
Oh Tara, wat vervelend zeg! Ik leef echt met je mee! Hopelijk kan je heel snel bij de huisarts terecht! Hier in belgië is het ook zo dat je kan gaan bij eender welke dokter als je wil... Liefs! x
Helaas kun je hier alleen voor spoed naar een andere huisarts. Daarbij ben ik nog nooit in deze praktijk geweest, dus vind het wel fijn dat mijn eerste afspraak dan bij mijn eigen huisarts is. Maar vind het al geen probleem meer hoor, ik wacht gewoon geduldig nog een weekje. Of misschien word ik de komende dagen gewoon ongesteld. (heel stiekem denk ik dat ik zwanger ben...hoop dat de teleurstelling straks niet te groot is....)
Tara, super vervelend!! En ook nog is dat je niet naar je dokter kan! Even een update... Nog niet ongi, heb wel pijn aan me onderbuik en af en toe misselijk maar ga er niet vanuit dat ik daaruit moet opmaken dat ik zwanger ben Als ik na het weekend nog niet ongi ben, ga ik toch maar een testje wagen. En is tie negatief, dan wacht ik tot ik ongi wordt.
Hee Mellie, ook spannend voor jou!! Veel succes de komende dagen en laat ons weten wanneer je een test hebt gedaan!
Tis voor een aantal hier behoorlijk spannend zie ik wel. @Tara toch balen dat je steeds geen duidelijkheid hebt!! Hier zitten we op de wachtbank. Zit nu op dag 30 en ga maar uit van mijn vorige cyclus. De vorige keer had ik al weken van te voren buikpijn enz. Nu helemaal niks!! Spannend, jullie horen het als er veranderingen zijn.