Fijn, al die lieve woorden hier, bedankt! Het gaat weer helemaal goed met me. Heb gister even met een vriendin een fles wijn leeggedronken op een terrasje in de zon en zag ineens de voordelen weer in Lady1985, ik ga ook proberen iets minder hier te zijn zodat ik er wat minder mee bezig ben. Just little me, ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen. Jammer dat ze niet even een bloedtestje doen zodat je zekerheid hebt. Nog even afwachten dus. Veel succes!
Gister een testje gedaan en helaas negatief! Ik zag wel een roze vlekje waar de 2e streep eigenlijk zou moeten komen maar beschouw dit wel als geen streep. Ik heb nu die van kruidvat gebruikt 2v5, hebben jullie andere adviezen welke ik beter zou kunnen gebruiken? Verder nog geen sporen van ongi dus maar gewoon afwachten, zit vandaag op dag 36. Vindt dat het niet meer zo lang moet duren hoor! Heb nu zoiets van laat maar komen en dan kan je weer verder, maar goed heb je helaas niet voor het zeggen.
wat jammer tara, maarop naar de volgende ronde, het komt vast allemaal goed. nu kan je nog even genieten ....... heerlijk een wijntje
Klinkt goed Ik ben hier ook niet zoveel meer, hier op het forum is zwanger worden al wat de klok slaat en uiteraard ben ik en mijn man er met bezig maar ik wil er ook niet continue met bezig zijn. Ik blijf wel meelezen en reageren van tijd tot tijd en uiteraard blijf ik voor iedereen duimen
Net naar de wc geweest, (nog) niet ongesteld maar wel doorzichtige/gele slijm! (sorry voor de viezigheid ) Geeft dit aan dat me eisprong eraan komt? Wel een beetje laat
Hey allemaal, Ik ben vandaag helaas ongi geworden. Mijn cyclus is deze ronde dus wel net iets korter. We wachten het gewoon af, nieuwe ronde nieuwe kansen. Voor de wachters heel veel succes, ik duim voor een posi-test voor jullie allemaal!!
heb vandaag weer een echo gehad, en ons babytje is al erg gegroeid wat een verschil met 2 week geleden, ook klopt het hartje goed hoor hier eigenlijk niet meer, maar moest het jullie toch even vertellen succes allemaal
haj meiden, wat een nieuws weer allemaal! @ ristoskatje, wat een goed nieuws! hopen dat het allemaal goed gaat verlopen, maar dat zal vast wel @ pumbaa, wat balen meid, maar zoals je zelf zegt inderdaad: nieuwe ronden, nieuw kansen @ mellie88, balen zeg van de nefatieve test, maar wie weet test je nog iets te vroeg, wie zal het zeggen ik kwam gister thuis, en ben gelijk op bed gaan liggen. ik was echt uitgeput. heb tot half 7 liggen snurken verder last van ligte buikkrampen, en gigantische hoofdpijn, dus wie zal het zeggen, nog ruim 1,5 week wacten met testen. maar jah, dan maar de proef stellen op mn engelen geduld Groetjes just little me
Pumbaa, jammer zeg!! We gaan er allebei weer voor in de volgende ronde! Ristoskatje, wat fijn dat alles goed gaat. Je mag ons echt nog wel op de hoogte houden hoor. Hopelijk zien we je snel weer bij een ander topic Mellie, nog niet ongesteld? Weet niet of dat slijm wijst op een eisprong.... Het lichaam is één groot misterie
ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn maar periode ven eitje en ongi kank da echt nie tegen houde... kan da echt nie volledig afzegge... en dan zeker nie me die buikpijn enzo.. maar probeer het wel es af te zetten da knopke maar is heeeeeeel moeilijk
Tis idd heel moeilijk met momenten, maar dat is normaal hé. Het zou maar vreemd zijn moesten we er niet met bezig zijn... Regelmatig kom ik nog eens bijlezen hier en af en toe schrijf ik zelf
ja kwil ook nie TE veel komen kijken maar ben soms ook gewoon nieuwsgierig naar hoe het met jou en anderen gaat
Tara, ben nog steeds niet ongi. Zit vandaag op dag 38 en nog geen tekenen of gevoel dat ik het moet worden. Wel nog steeds steken links onderin me buik, gisteren de hele dag en vandaag wel wat minder. Zwaar irritant! Misschien idd te vroeg getest, blijven hopen natuurlijk! Ben der ook niet meer zoveel mee bezig vergeleken met vorige week Ristoskatje, leuk dat je ons op de hoogte houdt! En geniet ervan!
Volgens mij gister positieve ovulatie test vanavond nog 1tje moet rond de 22ste eisprong krijgen ben benieuwd probeer er niet zoveel mee bezig te zijn maar rond deze tijd kan ik niet ontkennen dat toch te doen wachten duurt zoooo lang als je iets graag wilt alles kunnen we kopen maar wat de natuur je geeft daar moeten we gewoon geduld voor hebben nog iemand die zijn ei heeft deze periode? Xx
hallo meiden, ik probeer ook even mn aandacht op wat anders te richten. ben er veel te druk mee bezig, allemaal informatie lezen enz. vind het allemaal zo leuk om te lezen!! Joeysmama; mooi hoor een positieve ovulatie test, dat word dus druk klussen en ook van het weekend!! ben zelf nu onderhand 5 weken overtijd, ik word er echt zo knettergek van, niet ongi, en de test van vorige week dinsdag was negatief. had de huisarts er voor gebeld, maar die zei dat ik nog maar moest wachten met een afspraak maken, en dat het misschien toch ook al verstandig was om over 2 weken (nu nog over een week) te gaan testen. maar al dat wachten duurt me veel te lang! maarjah, het moet maar. verder wel wat last van mogelijke klachten, zoals moe, hoofdpijn, en heel snel omslaan van humeur, maar vraag me af of dat nu al kan. weet iemand dat? als het zo mocht zijn dat ik misschien wel zwanger ben, dat ik na 5 weken al last heb van stemings wisselingen?? Groetjes Just little me
Suusjesanne. Balen zeg maar kop op nieuwe ronde nieuwe kansen uk had gister pos. Ovu test dus voor mij duurt het nog tot 4 juni succes weer deze maand meid heb jij ook ovu testen gedaan? Xx
Jammer Suusjesanne. Hoe voel je je? Ben je erg teleurgesteld? Ik zie dat je wel een mooie cyclus hebt gehad, dus dat is fijn! Succes voor de volgende ronde.
Ik heb geen ovulatietesten gebruikt maar misschien dat ik die nu wel ga gebruiken. Wat goed dat je een positieve ovu test heb! Ik was wel teleurgesteld maar had gedacht dat ik moest huilen maar dit was niet zo. Ik moest het vandaag worden en dat gebeurde dus ook dus ben wel blij met deze cyclus.
Ik heb de testen van sensitest dipstick sensetive want de gewone gaven niks aan bij mij vorige maand ik heb al een zoon van bijna 7 waar we toen 19 mnd over hebben gedaan toen wist ik nog niet van de ovu testen af hoop dat ik deze x daardoor wat sneller zwanger word omdat ik toen alleen maar deed tempraturen en wist ook niet dat als je temp omhoog gaat dat dan juist je ei al is geweest de technieken zijn wel vooruit gegaan gelukkig en hoop dat het bij jou ook baat zal hebben en we snel roze kunnen testen zal dat het bij jou nu ronde 3 word ik ben nog met de 2e bezig omdat ik een cycli heb van 43 jij hebt een betere als ik zag ook dat je gependeld hebt bij mij zei ze sep meisje elke x als ik toch ongi word heb ik toch een beetje de hoop op de pendel uitkomthopelijk zal die van jou deze ronde dan uitkomen fijn weekend x