Hoihoi, Nee dat wit ik ook niet precies met dat tempen dat dan je ei al geweest is. Ik hoop dat mijn pendels idd uitkomen. Maar heb nu zoiets raars.. Gister had ik bruin bloedverlies dus ik denk nu begint mijn ongesteldheid. Maar nu is alles weg, heb wel ongikrampen. Test= negatief. Wat kan dit nou zijn? Ik dacht nu mooi een 28 dagen cyclus te hebben...
Dat heb ik ook gehad ben na het stoppen van de pil gelijk mega ongi geworden en na 43 dg had ik ook een Beetje bruin niet eens dat ik er iets voor in hoefde te doen en heb daarna ook niks mee gehad baalde wel had zoiets van ok het komt eraan maar dan opeens toch weer niet heb ook test gedaan was ook neg dus heb toch vanaf die dag geteld en kwam wel uit met de ovu test nu wat zitten Onze lichamen toch raar in elkaar af en toe ben blij dak niet de enigste ben hier nou hou me up to date voor mij is het weer aftellen nu naar nod (4juni) voor jou weer Nasr je ei xxx
hoi lieve allemaal! Ik ben ook eind maar gestopt met de pil en ben netjes 2 april ongesteld geworden. Toen al begonnen met klussen maar werd 20 april weer ongesteld een cyclus van 18/19 dagen! Ik hoopte zo dat dit niet voor altijd bleef maar gelukkig niet . Ik ben 13 mei weer ongesteld geworden dus netjes een cyclus van 24 dagen en dat had ik ook voor dat ik aan de pil ging. Ik ga er dus vanuit dat ik een cyclus van 24 dagen heb. Dan zou ik morgen me eisprong hebben dus heb al flink geklust de afgelopen dagen en ik heb inderdaad wat buikpijn niet zo heel pijnlijk maar wel soort van drukkend gevoel. Maar ik had een vraagje ik was 13 mei ongesteld geworden ,, maar dat was ook gelijk mijn innestellingsdatum heb ik ergens uitgerekend van mijn vorige cylcus. En ik heb toen maar tot de 16de gebloed en niet zo heel veel eigenlijk. Toen heb ik tot de 19de normale afscheiding gehad maar de 20ste weer ineens bruine afscheiding voor een dag want nu heb ik er geen last meer van.. Kan dit ook met je eisprong te maken hebben?? De eerste maand (april) had ik erg last van ontpillen en deze maand gelukkig niet meer ! Voel me niet zo heel fit , veel hoofdpijn bijna elke avond , en super moe! Heb vakantie van mij werk 2 weken en dan ga ik optijd naar me bed rond uur of 11 en dan wordt ik rond 11 'sochtend wakker maar dan ben ik om 1 uur weer helemaal kapot.. En kloppende borsten lijkt het wel niet heel de dag gelukkig maar wel 2 x per dag. En soort van menstruatie gevoel telkens nu weer. Groetjes , Esmaralda ! En succes allemaal!! ik duim voor iedereen!
Vandaag dag 43 van me cyclus, nog steeds geen ongi!!! Heb wel sinds vrijdag pijn in me tepels en sinds gister misselijk. Hebben gister chinees gegeten, had er geen trek in terwijl ik het zo graag eet. En vanacht heb ik boven de wc gehangen. Weet niet of dit er wat mee te maken heb maar ga toch maar weer testen halen! Ppff word er zo moe van
Hoi Joeysmama: Ik ben helaas zondagavond ongesteld geworden dus het is nu echt wachten op de eisprong. Ik dacht eerst nog heb bruin bloedverlies dus misschien is er nog hoop! Maar helaas. @Mellie: Wat vervelend he! Heb je al getest?
Gisteravond een test gedaan en negatief! Weet het nou ook allemaal niet meer. Volgende week maar weer een testje doen.
Hoi hoi suusjesanne Wat jammer nou alle hoop op deze maand moet volgens de pendel toch toch wel beter dat je dan toch ongi bent geworden anders zat je toch in ontwetendheid ik nog 11 dg wachten al kan ik me niet voorstellen dat het nu wel ineens zo snel zal gaan succes met klussen xx
@mellie. Wat rot dit!! Ga je een afspraak maken bij de arts als het volgende week nog negatief blijft? Als je nou eens positief teste of ongesteld werd heb je wel meer zekerheid! @joeysmama: je weet maar nooit het kan zo raak zijn haha. Ik had al een vermoeden dat ik ongesteld zou worden.
Ja je wordt er niet happy van! Liever dat ik toch ongesteld ben, dan weet je waar je aan toe ben! Misschien toch te vroeg getest, aangezien ik vorige week maandag vruchtbare slijm had (als het goed is). Als er volgende week nog niks veranderd is, ga ik een afspraak maken. Je hebt wel een mooie cyclus!!! Flink klussen dus!
@ mellie88. Ben je niet nog aan het ontpillen? ik ben 12 maart gestopt en werd 16 maart ongi (onttrekkingsbloeding van de pil). Daarna heeft het 43 dagen geduurd voordat ik mijn eerste echte ongesteldheid kreeg. Dat vond ik nog best meevallen, sommige meiden moeten wel meer dan 100 dagen wachten tot ze voor het eerst ongesteld worden na het stoppen met de pil. Ik wil je overigens niet ontmoedigen hoor Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
Jah dat kan ook! Heb echt geen idee! Hoop dat het niet lang duurt als ik idd aan het ontpillen ben. Wacht het gewoon nog ff af...
Hallo Meiden, Ik heb hier even mee zitten lezen omdat ik ook in Maart ben gestopt! (10 maart) Hopelijk kan ik hier gezellig mee praten? Eerste maand ben ik een week later ongi geworden, opzich netjes dus wel.. Nu inmiddels weer 7 dagen 'overtijd' maar nog niks te zien! Mijn vriend en ik vrijen nu ook nog met condoom maar in de tweede maand 'in the heat of the moment'... ook even zonder... Nu weet ik dat de kans erg klein is maar vind het zo spannend!! Heb al wel 2 testen gedaan omdat ik allerlei klachtjes had maar beide negatief! Ik ga er vanuit gewoon nog ongesteld te worden... maar ergens heb ik zo'n gevoel... Wat kan je lichaam toch raar doen, wordt gek van mezelf!!!
Mellie, vervelend he! Ik ken het gevoel... Hopelijk word je snel ongesteld of heb je een positieve test in handen. Lau85, welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Mag ik vragen waarom jullie nog condooms gebruiken? Wilde je eerst je cyclus op gang laten komen?
@Tara84: Dank je wel! Ja willde inderdaad cyclus even op gang laten komen en manlief vind het allemaal erg spannend! haha Dus even rustig aan beginnen en dus ook net begonnen met foliumzuur! Maar ja nu ik dus 'overtijd' ben vind hij het eigenlijk steeds leuker worden!
Dat is precies hoe het bij ons ook gegaan is. Wij hebben de eerste drie maanden ook condooms gebruikt. Toen een hele regelmatige cuclys, maar de vorige maand ineens 39 dagen. Wil je zeker niet ontmoedigen, maar het kan dat het een keer wat langer duurt (zeker als je er erg mee bezig bent...) Houd ons op de hoogte!
Ja dat is ook zo!! Probeer er niet teveel aan te denken... maar ja das moelijk! en hier lekker lezen onder werktijd natuurlijk! oeps! Haha Ik houd je/jullie mop de hoogte!! Jij ook succes natuurlijk!!!
Hallo Allemaal, Ook ik kom gezellig even met jullie meekletsen !! Wij zijn in Februari gestopt met de pil (deze heb ik 13 jaar geslikt!) Mijn eerste ongesteldheid was netjes op tijd, doordat ik mijn strip af gemaakt had, op 7 maart. Vervolgens de volgende ongesteldheid op 4 april en daarna op 30 april. Deze week veel last van vage klachten, hoofdpijn, pijn aan mijn borsten, duizelig, continu moeten plassen en puistjes....!!! Gezien mijn cyclus zou ik dus tussen nu en komend weekend ongesteld moeten worden. Nu heb ik sinds vanavond ook buikkrampjes, dus het zal er wel aankomen ! Testen heb ik overigens niet in huis, ik wilde er eigenlijk niet zo mee bezig zijn.... Maar sinds ik dit forum heb ontdekt begint het allemaal toch wel veel te kriebelen hoor ! Nu even afwachten wat het dit weekend gaat doen, worden we ongesteld dan is dat jammer maar helaas.... Daarna maar weer verder klussen dan ! Voor nu ga ik gezellig met jullie mee lezen !!! Groetjes !!
hallootjes, Deze maand, ronde 1, 24 mei, precies 14 dagen na mijn eisprong (getest met CB) ongesteld geworden..De positieve ovulatie testen, waar ik een foto hiervan heb geplaatst,zeiden dus niks. Op naar ronde 2! Groetjes
Hoi Lau 85: Ik heb dit ook gehad. Ik werd bij dag 40 ongesteld dus het kan ook nog het ontpillen zijn. Ik bleef ook negatief testen. @Schorpioen, welkom bij de club! Ook spannende tijden voor jou lees ik!
Vandaag ongi geworden!!! Aan de ene kant ben ik opgelucht dat het eindelijk doorgezet heeft! Zit nie meer in de onzekerheid. Maar goed, we gaan gewoon door