he allemaal Heb me vandaag aangemeld op deze site en leek me leuk om mee te kletsen.. Ook ik ben in maart gestopt met de pil en we gaan voor ons eerste kindje.. Vind dit erg spannend en hoop dat het snel raak is Ben vanaf het stoppen met de pil gewoon steeds op de goede dag ongesteld geworden dus dat is op zich wel fijn, hebben jullie ook dat je vaak van alles denkt te voelen in je buik en je afvraagt of het zover zou zijn? Ik wel haha, zal vast ook de spanning zijn of zo.. nou lijkt me leuk om mee te kletsen groetjes
Welkom Anoniempje, Ik had me hier ook aangemeld maar zag net pas dat het laatste berichtje van 5 mei was... Dus weet niet of er hier nog meer meiden zijn! Raar he dat je nu ineesn van alles in je buik voelt... Herken het helemaal! Liefs Sher
Welkom meiden, en veel succes Ook hier, na bijna 10 jaar de pil, voel ik eens te meer dat ik een vrouw ben Grtjs
Welkom meiden, hopen dat het snel raak is voor jullie. Hier zitten we nu echt in de stressdagen. Vandaag dag 33 dusuh spannend!!! Heb totaal geen ongi gevoel. Wel erg last van mijn boobs en vriendlief zegt dat ze enorm zijn Ik heb gezegd dat ik probeer tot papadag te wachten met testen, zou toch leuk zijn als je dan posi test, toch?
Meiden, welkom!! We zijn er nog wel hoor, alleen merken we denk ik allemaal een beetje dat we minder schrijven omdat we er niet de hele tijd mee bezig willen zijn. Na een paar rondes is het verhaal toch wel telkens een beetje hetzelfde.... totdat het raak is natuurlijk!!! Sher, wat betreft jouw vraag over onze cyclus na het stoppen met de pil: lees mijn onderschrift Redelijke cyclus dus! Pumbaa, dat klinkt goed!! Oh, wat spannend voor jou. Super leuk als je kan wachten tot zondag (en dan natuurlijk positief test Just little me, jij nog nieuws? Ik heb mijn ongesteldheid er weer op zitten, dus weer helemaal klaar voor een nieuwe ronde. Heb tegen manlief gezegd dat we iedere dag sex gaan hebben deze maand, haha.
Wow tara daar zal hij zeker geen problemen mee hebben denk ik Hopen dat het voor jullie deze ronde raak is. Ik gun het iedereen zo hier dat ik daar meer mee bezig ben dan met mezelf. Bij mij begon het pas te kriebelen toen vriendlief zei dat ze echt groot geworden waren, voor die tijd dacht ik ach ja ze doen pijn maar dat heb ik wel vaker. Eigenlijk raar hoor. Heb nu ook echt niet het gevoel dat het raak kan zijn. Zei wel tegen mij vriend ik doe er ook alles aan om niet met alles wat ik voel op tilt te springen.
Inderdaad, we proberen er ietsje minder met bezig te zijn, al is het die laatste week toch net iets moeilijker hoor @ Tara, héééééél veel plezier zou ik zo zeggen! @ Pumbaa, succes met wachten en ik kruis mijn vingers terwijl ik aan het duimen ben Ook ik gun het iedereen van harte, het is zo mooi om meiden op roze te zien gaan. Hopelijk is het ons ook zeer snel gegund
Zou mooi zijn om op vaderdag positief te testen! Kom net van mijn vriendinnetje... Ze is vandaag bevallen van een gezond meisje! Wat een wonder is het toch
@ kimmytje haha das dubbelop dan moet het zeker goed komen @ sher het blijft inderdaad een geweldig wonder. Is alles goed gegaan met de bevalling en alles goed met moeder en dochter?
Ja, het is echt een wonder! Laten we hopen dat het voor ons ook is weggelegd. Soms kan ik ineens heel bang worden en denken dat we onvruchtbaar zijn ofzo.... hebben jullie dat ook wel eens?
Wij vinden het het mooiste geschenk dat we elkaar kunnen geven, echt wonderbaarlijk. We kijken vol liefde uit Soms schiet de paniek me ook wel eens in de schoenen hoor Tara, maar probeer er niet teveel bij stil te staan...
Gaat goed met moeder en dochter het was een keizersnee, ze lag ik een stuit. Ooh en wat is het een popje! @Tara dat gevoel ken ik ook... Stel je nou voor dat het plaatje dat je in je hoofd hebt, dat dat niet uitkomt!
Ik ben daar echt heel erg nuchter in. Misschien is dat moeilijk te geloven maar ik denk echt zo: ik zou het heel bijzonder vinden als we dat van onszelf mee kunnen maken. Het lijkt me mooi om een keer zwanger te zijn, de bevalling te doen en vervolgens een kleintje te hebben wat onstaan is uit liefde voor elkaar maar... ik heb ook echt het gevoel dat als het bij ons niet lukt dat het ook goed is. Dan gaan mijn neefjes en nichtjes heel veel geluk krijgen want die zullen dan tot op het bot verwend gaan worden!!! Ik wil echt niemand hiermee voor het hoofd stoten want ik kan heel goed begrijpen dat als je iets heel graag wil dat je het dan ook NU wilt, en ik gun niemand een MMM. Nogmaals ik gun iedereen snel een positieve test.
Fijn dat je zo kunt denken Pumbaa. Ben toch benieuwd of dat gevoel blijft als het echt niet zou lukken. Maar daar denken we natuurlijk nog lang niet aan!! Helaas krijgen wij waarschijnlijk aan beide kanten geen nichtjes of neefjes, dus alle hoop is op ons gevestigd, haha.
Hey dames, Hier nog geen ongi te bekennen maar ik ga nog niet testen aangezien mn cyclus nog niet helemaal op pijl is wacht ik nog even op mn ongi.. rommelt wel al een heeelll klein beetje in mn buik dus ik denk dat ik mn ongi snel wel ga krijgen.
@ Tara, ik hoop inderdaad dat ik dan ook zo kan denken. Wij hebben gelukkig nu al heel veel neefjes en nichtjes (komen allebei uit een grote familie) dus die worden al verwend en die zullen moeten wennen als er bij ons een kleine zou komen ben benieuwd hoe dat dan zal gaan. @ lilsuz spannend hoor. Ik zie dat je nog twee dagen voor je NOD bent dus het kan alle kanten op gaan met je buikpijn. Hier zit ik nu op mijn NOD. Heb een beetje last in mijn buik maar die 'pijn' zit op een hele andere plek dan de plek waar het zit als ik ongi moet worden. Nou hebben we vanmiddag en vanavond een verjaardag en is er wel het dilemma dat als ik niet drink er verschillende zullen zijn die dat opvallen. Ben dus aan het denken om toch straks maar te testen. Mocht het zo zijn dan heb ik in een keer AB. Is het niks dan hoef ik me ook niet in alle bochten te wringen. Wat denken jullie?
Hallo dames, Ik heb net getest en echt waar er waren twee strepen dus wij zijn zwanger.... heel raar nog even, moet echt aan het idee wennen. Kan het nog niet echt geloven maar ik ben echt super blij. Ik hoop voor iedereen snel een positieve test.
@ kimmytje dank je wel hoor. Ik snap er echt nog helemaal niks van kijk ook de hele tijd naar de test om het te geloven en iedere keer als ik naar de wc ga verwacht ik nog die duivels. Hahaha dom hè?