Ik zie dat je ook bij het wachtbankje juni bent maar heb eigenlijk niks geen klachten. Hele pijnlijk (.)(.) en mijn vriend zei van de week dat ze groter waren maar verder....niks. Echt heel vreemd omdat mijn zus echt heel ziek was in de eerste maanden, had misschien daar rekening mee gehouden.
Ik zit zowat overal als het met juni te maken heeft Uiteindelijk onthoud je maar flarden van wat iedereen schrijft... Tis vreemd hoe het kan verschillen van persoon tot persoon. Hopelijk is juni een heel vruchtbare maand!
Oh, Pumbaa, helemaal geweldig!! Van harte gefeliciteerd meid. Ben echt super blij voor je (ook al ken ik je niet, haha). De derde van ons topic groepje! Kan goed geloven dat het heel onwerkelijk is als je dan ineens die positieve test in handen hebt. Geniet ervan!
Dank jullie wel allemaal. Tis nog steeds onwerkelijk. Heb vanmiddag nog een test gedaan omdat ik het nog niet geloof maar ook die sprong eruit. Moet zeggen dat ik nu ook geen eetlust heb en behoorlijke last van maagzuur. Ik blijf volop duimen voor jullie allemaal.
Pumbaa, gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan en hopelijk duurt het bij ons ook niet lang meer Hier gaat het wel redelijk, niet veel mee bezig gelukkig en om de dag aan het klussen . Volgende week is het weer zover, hopelijk duurt deze cyclus niet zo lang...
Pumba wat een geweldig nieuws zo zie je maar dat het bij jullie heel snel is gegaan gefeliciteerd meid hopelijk heb je niet te veel zwangerschaps kwaaltjes en kunnje van je zwangerschap genieten tegenwoordig kijk ik alleen nog maar op de site of er positieve testjes zijn verder niet dus zag de jouwe nou helemaal leuk ik zit nu bij de dokter heb al 2 mnd voor mijn ei zo'n pijn met klussen en ook zonder klussen dat schiet niet op op die dagen daarna is het weer weg ben benieuwd nou hou je ons verder op de hoogte xx
Nou Kom net bij de dokter vandaan gelijk ondezoekje gehad zier ernaar uit dat mijn eisprong deze maand week eerder is en zag er allemaal mooi uit ook fijn om te horen pijn is niet door baarmoeder maar door te volle darmen nou daar is snel war aan te doen gelukkig ook moest ik de ovutesten de deur uit doen geen pijl aan te trekken bij mij en elke dag sex of om de dag maakt geen reet uit zei hij nou weer opgelucht dus hopen op een positieve maand succes allemaal x
@ Joeysmama, Balen dat je zo'n last hebt van je darmen maar daar is gelukkig snel iets aan te doen. Wel heel erg fijn dat je weet dat het er verder goed uit zag. Ik heb ook van het begin af aan gezegd dat ik niet begin aan de ovutesten. Je moet toch een beetje geluk hebben. Enuh om de dag sex wil ook niks zeggen, als ik eerlijk ben hebben wij het deze ronde zelfs extreem weinig gedaan en tja er is er toch een razendsnel geweest @ kimmytje, hoe gaat het met je? Heb je nog veel klachten? Spannend hoor die dagen nu. Ik voel met jullie allemaal mee. Hier is het nog steeds raar. Heb nog steeds weinig klachten. Vandaag moest ik weer voor mijn blaas naar de dokter en die heeft ook ff met het echoapp gekeken en die zag idd in mijn baarmoeder een klein ringentje, dit zou zeggen dat de meting klopt en ik nu vijf weken ben. Wel speciaal om te horen dat er toch echt iets gebeurd in de baarmoeder.
Wow, super hoor van bij de dokter! Moet idd zo ongelooflijk leuk zijn! Hier alles goed, voelde me heel goed vandaag, niets van klachten, als af en toe een heel licht steekje in mijn buik. Heb wel last van mijn darmen... Ook geen tekenen van ongi, normaal vreselijke migraine een aantal dagen ervoor, nu niets... Ik blijf hopen en duimen!
dames, ik ben dan toch nog ongi geworden. gister avond al een beetje en nu is het dan echt doorgebroken...Zoals ik al verwacht had maar toch blijft het jammer. Gelukkig doordat het laat is missen we (waarschijnlijk) mn volgende ei net niet.. (vriendlief komt 3 juli thuis) Kga meteen even ovu testen bestelen...
@ lilsuz, balen hoor, maar inderdaad op naar de volgende ronde, probeer dat ei te spotten en zeg tegen je vriend dat ie zorgt dat er een rappe bijzit heel veel succes!
Kimmy, voor jou zijn het weer spannende dagen! Duim, duim, hoop, hoop... Pumbaa, super speciaal zo'n eerste bezoekje aan de dokter. Geniet ervan! Lilsuz, jammer Wel fijn dat je dan volgende ronde misschien toch een kans hebt. Knuffel voor jullie allemaal!
Hoi meiden nou ben vandaag ineens overwachts op dag 30 helaas ongi geworden balen zeg op naar de volgende ronde maar weer xx
Joeysmama, jammer Maar gelukkig wel een kortere cyclus deze keer. Wat duurt het wachten toch lang he. Ben zo benieuwd of het deze ronde misschien raak is. Denk het eigenlijk niet, voel niks anders in mijn lichaam. Hoe is het met de andere meiden?
Tara84 ja dat gelukkig wel.nu maar weer kijken wat het volgende maand weer word voor jou weer spannende dagen echt irritant dat wachten hè morgen word mijn zoontje alweer 7 heb altijd gezegd wil er maar 1 maar nu we graag een tweede willen denk ik iedere maand weer het leeftijdsverschil word steeds groter en groter waarom we niet eerder ineens die kriebels hebben gekregen ach het heeft dan zo moeten zijn denk ik dan hoop dat er snel nog 1 kindje bij mag komen fijn weekend x
Jammer Joeysmama! Veel geluk in de nieuwe ronde en dat het raak mag zijn Tara, dikwijls als je niets voelt, ben je zwanger! Fingers are crossed! Hier mijn ei aan het afwachten, nog niets speciaals te melden, enkel dat we al volop aan het klussen zijn
Kimmetje wij gaan dalijk Ook weer vrolijk verder met klussen en hopen dat de pendels uitkomen zag bij jou juli en aug bij mij aug sept okt nou laten we hopen dat er tenminste 1 goede pendel bij zit hè klusse