Thnx. Oh, ik zit er nu echt even doorheen. Stom he... Drie maanden is nog helemaal niet lang. Maar krijg nu ineens zo'n gevoel dat er misschien wel iets mis is. Slaat echt nergens op, ik weet het. Pfff, drie maanden voelt echt al als een jaar. Moet er niet aan denken dat het een jaar duurt, of langer... Ik ga proberen positief te blijven...
Ik heb dat soms ook al wel eens hoor... Dat moederinstinct word groter met de dag... 3 maanden is idd niet lang, maar als het op zoiets aankomt is het te lang... Het komt wel meid, geloof me! Knuffels xoxox
Goed Heb nergens last van. Waarom is het nu nooit duidelijk he. Is toch niet zo moeilijk, of ongesteld of een positieve test. Maar nee hoor, hier allebei niet... Zo, weer even geklaagd en nu genieten van de mooie dag!
Geniet van je dagje! En GEEN bloed WEL een positieve test! Ik ben op het werk, de laatste dagen voor onze firma sluit... Heel erg rustig! xoxox
Lekker, een rustig dagje! Heb je dan ook vakantie na deze week? Ik heb vandaag mijn laatste studiedag voor de vakantie. De komende weken alleen stage, dus dat worden rustige weekjes.
Vrijdag tot 15u, das mijn laatste dag. Dan 2 weken vakantie (waarvan we 10 dagen naar Frankrijk gaan) Kijk ernaar uit! Hoelang moet je stage doen? MIjn man is ook met stage bezig, die moet nog 6 weken, maar daar is het druk. xox
Ik ben nog tot oktober bezig en daarna heb ik mijn diploma Pedagogisch Werker!! En dan moet ik heel snel aan de slag. Heb nu een jaar gestudeerd en de spaarrekening is leeg Wel spannend hoor, zeker als ik een keer zwanger word. Hoop dat ik toch werk kan vinden... Lekker Frankrijk!! Is een goed vooruitzicht! Ik ga alleen een weekje naar mijn ouders in Zeeland en een paar dagen naar Portugal. Mijn vriend en ik gaan dit jaar niet op vakantie, helaas geen geld voor
Oh, das leuk! Hopelijk vind je snel een job hoor! Niet op vakantie? Wat is Zeeland en Portugal dan? Wij moeten ook opletten hoor, mijn man studeerd nog dus voorlopig enkel met mijn loon. Maar dat lukt wel
haha, ja, voor mij wel vakantie, maar niet samen met vriendlief Naar Zeeland is met mijn zus en ouders en Portugal met vrienden. Ook leuk!! Knap dat jullie het ook met één loon doen. Hier is het wel gelukt dit jaar, maar nu moet er wel echt wat binnenkomen. Helaas hebben wij een behoorlijke hypotheek en die kan geen maandje wachten
Haha, ja! Dat is zo! Maar is idd best gezellig Leuk van elkaar op de hoogte blijven! Oh ok, op die manier! Maar zal wel leuk worden! Idd, de betalingen blijven helaas niet liggen... Wij doen het nu al 2 jaar met 1 loon, en gespaard hebben we niet want het eerste jaar van onze relatie moesten we pendelen tussen Spanje en België (hij woonde in Spanje) en dat heeft ook wel wat centen gekost. Bovendien gaan we 1x per jaar naar Colombia en die tickets heb je ook niet op 1 2 3 bij elkaar... Maar we doen het allemaal met een lach hoor, blij dat we elkaar hebben
Hey hey, Jullie zijn goed aan de babbel hier zie ik wel!! Vandaag een echo gehad en het hartje zien knipperen, heel bijzonder. Voel me bijna schuldig om het hier neer te zetten omdat jullie zo graag willen maar denk jullie willen ook wel weten hoe het is met de mede topicschrijvers. En..... ik blijf voor jullie duimen en hopen dat het snel raak mag zijn!!
Hey Pumbaa, Ik vind het heel leuk om op de hoogte te blijven van iedereen uit ons groepje. En ik vind het alleen maar super fijn voor je. Wat speciaal dat je het hartje hebt zien knipperen. Lijkt me heerlijk! Hoe voel je je zelf?
He pumba ik kijk tegenwoordig alleen nog maar of er weer roze is gespot blijven we positief van gelukkig dat alles goed gaat ben ik blij om voor ons komt het ooit ook nog wel en weet dat als je zwanger bent en alles gaat goed je er helemaal vol van ben en hier kun je het lekker kwijtgeniet er maar lekker van xx