Helaas vandaag ongesteld geworden Maar had het al verwacht, dus niet al te teleurgesteld. Nu met een lekker wijntje in bad.
Oh balen nou geniet maar lekker van je wijntje dan misschien mag je het binnenkort wel 9 mnd niet hoeveel dg was deze mnd ik was ineens super vroeg die lichamen van ons werken ook niet echt mee hè fijne avond nog x
Nee, onze lichamen werken inderdaad niet mee Deze ronde was bij mij 32 dagen. Heb mijn banner nu maar op 31 gezet. Ben benieuwd hoe de volgende ronde verloopt.
Oh Tara, wat jammer meid! Geniet idd maar lekker van dat wijntje, want binnenkort is het gedaan voor een tijdje xoxox
Hoi hoiii! Hier was ik ook weer een keer! Kwam Tara tegen bij een ander topic en die zei dat jullie nog altijd lekker aan het kletsen zijn hier Dat wist ik helemaal niet want het topic staat nu bij de clubs! Maar als jullie het goed vinden kom ik ook weer even mijn hart luchten. Nog een paar dagen en ik kan weer testen!! Heb de sensitieve testen van Sensitest gekocht wat betekent dat ik vandaag al zou kunnen testen maar ik durf het gewoon niet, haha... Ik wacht gewoon tot zondag wanneer mijn NOD is. Heb wel echt het idee dat het ook deze keer weer niet raak is, maar we zullen zien! Hoe is het verder met jullie?? Pumba zwanger zie ik??? Wat een supernieuws zeg!!! GEFELICITEERD MEID!! En heb ik verder nog spannende nieuwtjes gemist?
Gezellig Leuk dat je er weer bent! Ik durfde vorige week ook echt niet te testen. Maar had een feestje op de dag voor NOD en wilde toch wat zekerheid hebben mbt alcohol. Was dus helaas weer negatief en gisteren ongesteld geworden. Ik zou als ik jou was ook echt wachten tot zondag hoor. Als je nu test en het is negatief, dan blijf je toch hopen he. Hou ons op de hoogte!
Ja, ik wacht ook zeker tot zondag! Ga zondag naar de Zwarte Cross (is ook bijna in mijn achtertuin ) en wil dan van tevoren wel weten of het zo is of niet... Maar ik hou jullie zeker op de hoogte! Las net trouwens dat je ook pedagogisch werker bent?? Ik ben net vorig jaar afgestudeerd (HBO Pedagogiek) Ben je ondertussen al druk aan het solliciteren dan?
Ik ben het nog niet Nog twee maandjes studeren. Ga in augustus solliciteren, dus dat is ook heel spannend! Waar werk jij nu?
Das inderdaad spannend zeg!!! Zal voor je duimen dat je snel wat vindt... Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg. Eigenlijk heeft de jeugdzorg mijn voorkeur maar ik vond het best lastig om uberhaupt werk te vinden, dus was allang blij dat ik wat gevonden had. Nu kan ik ook rustig verder zoeken naar wat anders
Leuk hoor! Mijn vader werkt in de gehandicapten zorg en zelf heb ik een paar zomers vakantiewerk gedaan met verstandelijk gehandicapten. Twee vriendinnen van mij werken in de jeugdzorg. Dat lijkt mij ook erg interessant. Ik kon het me alleen niet meer permiteren om nog eens vier jaar te studeren. Zelf zou ik graag een eigen kinderdagverblijf openen.
Pumbaa, leuk dat je het hartje heb zien knipperen. Is een goed teken echt super gaaf omdat voor het 1e keer te zien Hoe voel je je verder?? Tara, jammer meid!! Geniet idd lekker van het wijntje, dalijk mag het niet meer. En onze tijd komt zeker!! Liever vandaag dan morgen natuurlijk Hier nog steeds niks! Wordt er een beetje gek van, ga het weekend zeker testen.. Zit vandaag op dag 46 maarre wel symtonen (pijn in me borsten, zelfs een douchestraaltje doet zeer :S, werd van de week 's nachts wakker van de misselijkheid ppff en steken onderin me buik). Loop de hele dag heen en weer naar de wc om te kijken of er wat komt. Wachten het nog een paar dagen af..
Hee Mellie! Borsten die pijn doen bij een douchestraaltje... nou, dat heb ik echt nog nooit gehad hoor, jij wel? Ben erg benieuwd!! Had je tot nu toe nog geen test gedaan?
Had vorige keer ook last van me borsten maar volgens mij niet zo erg! Nee, tot nu toe geen test gedaan. Me vorige cyclus duurde ook zo lang vandaar. Gaat ze snel aanschaffen
@Mellie, ben je al een tijdje overtijd dan??? Spannend zeg!! Hoop echt voor je dat het raak is!! En is het voor jou je 1e kindje? Ik heb vandaag lekker gewinkeld... Het was dan wel niet zo'n mooi weer maar ik heb me goed vermaakt Heeft mijn gedachten ook even kunnen verzetten. Ben vandaag ook een beetje misselijk, maar durf niet te hopen dat dat een symptoom is, haha. Nog 3 dagen te gaan en dan testen!