Ik ben het weer hier echt zat heb net een last minute geboekt gaan morgen nog ff 8dg met zijn 3tjes naar Spanje lekker ff gedachten op 0 hopelijk is dit jaar voor het laatst met zijn 3 misschien volgend jaar met zijn viertjes als ik terug ben wil ik minstens 1 zien die roze heeft getest hoor xxx
Heerlijk, naar Spanje!! Geniet ervan meid. En op vakantie worden vrouwen eerder zwanger zegt men Dus wie weet! Geniet er in ieder geval van!
Geniet van je vakantie Joeysmama! Ik ben er morgen(avond) ook mee weg! Naar Frankrijk, hopelijk wat degelijk weer daar!
@ Tara, thx! Zal je ook missen! Ik probeer af en toe eens te komen piepen maar weet niet of dat zal lukken. @ Joeysmama, bedankt, gaan we zeker doen Liefs xoxox
@Joeysmama & Kimmytje, hele fijne vakantieeeeee!!!! Ben echt superjaloers dat jullie lekker weg gaan... Wat een zeikweer hier en het wordt de komende week nog niet beter, grehe... Groetjes!!
@Kimmytje, jaaaah, echt spannend, haha! Ik ga morgen testen (als ik dan tenminste nog niet ongesteld ben, maar heb niet het gevoel dat dat vandaag gaat gebeuren) Fijn dat je voor me duimt, misschien helpt dat Veel plezier in de ZON!!!!
Hallo dames, Hoe gaat het hier? Ik zie dat er een aantal op vakantie zijn, dames als jullie het nog lezen geniet lekker van. @ mellie ik ken het wel hoor dat je borsten zo pijn doen dat je er geen douchestraal op kunt hebben. Heb het al een weekje of zeven denkt ik @ tara, hoe gaat het nu met je? Ik zag dat de menstruatie weer was doorgekomen... balen hoor!! Ik duim nog steeds voor je dat het snel raak mag zijn. @ lady, spannend hoor!! Ik ben benieuwd! Zal proberen morgen nog ff te kiijken. Hier nog steeds niet lekker. Van de week behoorlijk last gehad van de griep en het is behoorlijk lastig als je koorts hebt en je maar maximaal zes paracetamollen mag nemen. Zorgde wel dat de pijn wat afnam maar de koorts bleef lekker zijn gangetje gaan en aangezien ik nooit koorts heb was het een rare bedoeling voor me. Vandaag voor het eerst geen pilletje genomen tegen de misselijkheid en helaas kwam die ook weer volop tevoorschijn, denk dus dat ik tot de twaalf weekjes vast zit aan deze medicatie. Zo ben weer even uitgezeurd, voor iedereen een fijn weekend en snel een posi-test!!
Vrijdag heel vrolijk testjes gekocht om zaterdagochtend te testen maar helaas! Ben toch ongesteld geworden!! Baal er zo van! En zeker omdat me cyclus zo lang is ppff. Is er een mogelijkheid om die te verkorten?? Dus heb gisteravond ook lekker aan het wijntje gezeten Lady1985, was niet overtijd. Zat nu op een cyclus van 48 dagen. Maar ik dacht dat die nou wel korter zou zijn maar helaas. Het is ons 1e kindje, dus kan ook niks vergelijken met hoe mijn lichaam reageert. En ik heb ook geen idee hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil begon. ENNN??? Heb jij al getest??? Spannend!!! Ben wel superblij dat je hier af en toe je ei kwijt kan. Wat je voelt enzo. Mensen in onze omgeving weten niet dat we ermee bezig zijn en dat wil ik ook zo houden haha. Pumbaa, hopen dat je je snel weer beter voelt!!
Lady1985, heb je al getest???? Mellie, wat jammer voor je. Lijkt me vervelend als je cyclus steeds zo lang duurt. Gebruik je Etos Zwanger Worden? Die schijnt ook te helpen om je cyclus goed te krijgen. Pumbaa, hoe voel je je nu? Ik heb weer even een klein dipje... Ik had het niet verwacht van mezelf, maar word zo onzeker van de situatie. Wat als het nou niet lukt???.... oh, niet aan denken, niet aan denken... Vind het ook fijn om hier mijn hart te luchten. En het is ook goed om te lezen dat niet iedereen in de eerste rondes zwanger is (al vind ik het voor iedereen vervelend natuurlijk).
Mellie85 balen weer hoor maar komt een tijd dat het een xtje wegblijft moeten we maar denken en dan is het ineens heel onverwachts had ik ook van de 1ste Cyclus is bij mij altijd onregelmatig geweest en ben gewoon zwanger geraakt is alleen wat moeilijker om alles uit te rekenen eigelijk zijn we er allemaal teveel mee bezig denk ik Tara kom op meid ik ben ook positief ben voor de 1ste 19 mnd bezig geweest omdat ik alleen maar op 1 ding gefocust was het zit bij mij wel in mijn achterhoofd maar hoop dat het dit x toch wat sneller is misschien is het wel anders als hè nog geen kinderen hebt maar de wens is net zo groot Ik zit overwachts last minute in Spanje was het weer zo zat daar en wat denk je hier ook regen vandaag pff maar geven nu de rest van de week alleen maar zon op hoop het ook echt als het goed is heb ik mijn ei vandaag kon gister ineens lange draden trekken nog noooooit eerder gehad dus ben benieuwd we hebben wel geklust gister maar zitten in een tent whaha lekker dannn!!!alles heel zachtjes zodat niemand het hoort en ook je zoon niet ach heeft wel wat moeten het beste er allemaal maar van proberen te naken toch oh kimmy spannend trouwens ben wel benieuwd iemand van ins moet nu toch wel eens roze testen hoor nou probeer af en toe nog ff te spieken hier xxxx
Grrrrr, ik ben zaterdagochtend ongesteld geworden... Werd wakker en had nog helemaal niet het gevoel dat ik ongi was, dus ik voel goede moed naar de wc. Had zelfs de zwangerschapstest al uit de verpakking gehaald om er direct daarna achter te komen dat het al niet meer nodig was Heel stom, maar heb daarna wel even een paar traantjes gelaten... Ben ook zo bang dat het niet gaat lukken!! Maar net wat Tara zegt, daar wil ik maar niet aan denken. Nouja, gaan nu op naar de 4e ronde met evenveel goede moed! Voordeel was trouwens wel dat ik dus lekker de zwarte cross heb kunnen vieren met wijntjes ipv frisdrank en heb er dus ook flink van genoten! Hoe gaat het nu met jullie dan? @joeysmama, wat jammer zeg van die regen! Hoorde idd al op het weerbericht dat het in veel landen in Europa slecht weer is... Wij gaan volgende week maandag voor 4 dagen naar Parijs en hoop echt dat het weer dan een beetje meezit!
Oh meis, dat is even flink balen he! Begrijp je gevoel helemaal. Wel fijn dat je daarna meteen afleiding had. Zwarte Cross, leuk!! Bij ons, in Nijmegen, zijn de zomerfeesten. Dus dat is ook genieten! En vanavond heb ik verjaardag van mijn vader. Helaas hebben we zaterdag bericht gehad dat mijn oom nog maar een paar maanden te leven heeft.... Hij heeft kanker gehad, maar het zag er al een paar jaar goed uit. Nu is de kanker dus helemaal uitgezaaid rond de lever en daar is niks meer aan te doen. Vanavond dus even fijn met de familie bij elkaar het verdriet delen.
Jee Tara, wat een verhaal zeg!! Dat is echt flink schrikken!! Vooral omdat het toch een paar jaar goed met hem gegaan is Wel goed dat je vanavond naar je familie gaat, altijd fijn om het met anderen te kunnen delen... Heel veel sterkte in ieder geval! Gelukkig heb je ook nog wat afleiding door de zomerfeesten. Ik heb zelf ook 6 jaar in Nijmegen gewoond (ben nu net een jaar geleden verhuisd) en keek ook ieder jaar ontzettend uit naar de zomerfeesten. Woonde ook op de St. Annastraat dus we hadden altijd mooi uitzicht de laatste dag van de 4- daagse En nog gefeliciteerd met je vader!
Lady1985 kop op meid je moet de moed nu al niet op geven er is vast een wondertje dat jullie uit heeft gezocht dus kom op op naar de volgende ronde Tara jeetje nou sterkte voor jullie zal een moeilijke tijd zijn xxx
Bedankt meiden. Het was een fijne avond. Ik heb zelf niet veel contact met mijn oom, maar het is toch de broer van mijn moeder. Vind het vooral heel erg voor haar en natuurlijk voor mijn oom en tante, neef en nicht. Gelukkig was iedereen er vanavond redelijk rustig onder. Is zo'n onwerkelijke situatie he. En even een heel groot contrast met het nieuwe leven wat wij proberen te maken... Lady, leuk dat je in Nijmegen gewoond hebt! Op de St. Anna zat je dan wel perfect! Ik heb ook jaren in het centrum gewoond, maar sinds twee jaar hebben we een huis in een buitenwijk. Maar met de fiets ben je er ook in twintig minuutjes. Nou, het is bedtijd hoor! Morgen weer lekker met de kindjes bezig zijn op werk.
Kimmy, wat jammer.... gaat het een beetje? Ben je nog op vakantie of alweer terug? Hebben jullie genoten?