Gaat wel, tis wel elke keer een teleurstelling hé. Mja, op naar een roze test in augustus voor ons allemaal We zijn eerder teruggekomen, het was enorm slecht weer in Frankrijk dus tja... xox
oja, dat had ik gehoord. Balen zeg!! Denk je even lekker naar de zon te gaan... Het is inderdaad iedere keer een teleurstelling. Op naar augustus!!
Echt jammer joh Kimmy!!! Ik weet precies hoe je je voelt Gisteren bij mijn beste vriendin geweest die vrolijk zwanger is en dan word je toch wel even met je neus op de feiten gedrukt. Niet dat ik het haar niet gun hoor, ben echt ontzettend blij voor haar maar ik wil het ook zo graag!!!! Maja, op naar augustus dan maar. Als ik mijn pendels moet geloven hebben we komende maand wel kans (maar helaas geloof ik daar niet zo in ) Ook jammer van je vakantie... Overal zit het weer niet zo mee lijkt het wel. Wij gaan komende maandag voor 4 dagen naar Parijs en hoop dat het daar wel een beetje oke is. Maar hebben jullie wel een beetje genoten?
Hee Lady, kan me voorstellen dat het af en toe steekt als je je vriendin ziet. Ook al gun je haar alle geluk van de wereld natuurlijk. Is zij snel zwanger geworden?
Ja, bij hun was het de 2e keer raak! Maar ze was ook al wel een half jaar gestopt met de pil voordat ze het gingen proberen... Denk serieus dat dat wel helpt hoor, als je cyclus eerst al helemaal op gang is. Helaas hadden wij niet zoveel geduld
Ooh, haha, noujaah, dan kan die theorie van mij ook de prullenbak in Denk dat ze dan gewoon ontzettend vruchtbaar zijn, hihi... Maar ik denk wel dat voor ons allemaal de tijd nog wel komt! We houden moed
hey kimmy balen hoor weer ong en ook van je vakantie wij zijn ook vandaag terug gekomen uit spanje van dat 1ne weekje 3 dg regen ga je dan voor naar spanje nou dat we maar meer geluk hebben in deze ronde he dan kan die zon me gestolen worden xxx
Oh is weer spannend voor sommige hier bijna eisprong en ik moet zondag ongi worden merk wel dat ik steeds sjagerijniger word naar mate die dag er weer aan komt ben wel steeds licht in mijn hoofd maar zal wel niks zijn ik wil zo graag meiden succes met klussen xx
Oei dames, ik was dit topic even kwijt lijkt me... In Frankrijk niet echt genoten want daar zit je dan met 5 op een appartementje terwijl het buiten aan het gieten is... Vandaar ook de keuze om sneller naar huis te komen. Het word hier idd spannend! Wij zijn volop aan het klussen en gaan nog wel even door Joeysmama, ik ben benieuwd! Wanneer ga je testen? Ik ben trouwens ook enorm kort van stof, dit lijkt me altijd te overvallen rond ei... vreemd?! xox
Wat betreft de zwangeren rondom, ik kan ervan meespreken hoor... 2 nichten die per ongeluk zijn zwanger geworden (maar er wel blij mee zijn) Mijn beste kameraad, mijn schoonzus en dan nog het buurmeisje van mijn ouders (ook per ongeluk, ze is 19 en door de pil heen zanger geworden)... Allemaal ongeveer rond hetzelfde moment te horen gekregen dus dat kwam wel effe zwaar aan, maar ik gun het hun allemaal hoor. Onze tijd komt ook
Oh is weer spannend voor sommige hier bijna eisprong en ik moet zondag ongi worden merk wel dat ik steeds sjagerijniger word naar mate die dag er weer aan komt ben wel steeds licht in mijn hoofd maar zal wel niks zijn had vanmorgen beetje pijn in me buik en ik wil het zo graag kan met sensitest al testen weet niet wat ik moet doen wel of niet weet ik het wel gelijk en hoef ik niet meer in spanning te zitten ik denk toch van niet maar de hoop is er toch nog wel nou meiden voor de eisprong succes met klussen xx
Hooiiii!! Ik ben ook weer terug na 4 dagen Parijs. En het was echt geweldig!!! Heel lekker weer gehad en ontzettend genoten... Echt jammer dat we weer naar huis moesten, maar goed. Nu nog 4 dagen vrij en dan helaas weer werken, grehe... @Joeysmama, wat spannend weer voor jou!! Als ik jou was zou ik gewoon wachten met testen totdat je echt ongi had moeten worden. Bedoel, meer of minder zwanger word je er echt niet van als je eerder test. En ook wat betreft die vroege zwangerschapstesten, stel je test nu en hij is negatief, dan word je er alleen maar nog zenuwachtiger van. Dan hoop je toch dat ie de volgende dag misschien positief is en dan blijf je er constant mee bezig Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten! Ik duim in ieder geval heeeel hard voor je! Hoe is het verder met iedereen?
kom net terug van kraamvistite ik maak mozaiekbuiken dus die even wezen brengen en ik kon mezelf toch niet bedwingen net. mijn mannen naar de bioscoop en ik ff alleen thuis dus testje gedaan en uiteraard negatief pfff en we gaan gewoon weer verder hoop dat mijn eerste pendel uit gaat komen hoor xx
Meisjes, ik zit nu weer even in een klein dipje hoor. Ben met ovulatietesten bezig, maar zie alleen een heel vaag streepje en verder nog niks. Pfff, wat een onzekerheid en wat duurt het allemaal lang (ja, ik weet het, het valt wel mee...) Joeysmama, wat jammer dat je test negatief was. Maar je hebt ook wel vroeg getest. Nog even geduld meid. Wat gaaf trouwens dat je mozaiekbuiken maakt! Heb je daar een foto van? Ik ben erg benieuwd. Lady, wat fijn dat Parijs zo heerlijk was. Geweldige stad he! Geniet nog even van je vrije dagen. Kimmy, succes met klussen nog. Ik ben rond deze tijd ook kort van stof hoor. Zal het wachten wel doen... Allemaal een fijn weekend meiden! Een kus voor jullie
Heb trouwens mijn best gedaan om op het NOD forum mee te kletsen, maar zie door de bomen het bos niet meer hoor!! Echt te veel leden die ik niet ken Dus blijf gezellig hier meekletsen, lekker intiem en met meiden die even lang bezig zijn. Laten we dit topic actueel houden meiden!!
Hey dames, hier ben ik ook weer een keer. Het gaat hier op en af. Heb behoorlijk last van stemmingswisselingen en kan behoorlijk lelijk doen. Is van de week ook geëscaleerd en mijn vriend is nu een aantal dagen weg om tot rust te komen. Lastig allemaal maar we hebben nu gepraat en besloten dat we toch verder willen dus dat we deze periode toch door moeten met aanpassingen van allebei de kanten. Het is ook zo ongelooflijk raar en spannend wat er allemaal met je lichaam en hormoonhuishouding gebeurd!! @ de meiden die volop aan het klussen zijn, doe jullie best!!! @ joeysmama, je hebt echt te vroeg getest meid, hoe vervelend het ook is maar je lichaam heeft de tijd nodig om de juiste hormonen aan te maken. Het beste is gewoon om een paar dagen naar je NOD pas te testen (ik heb makkelijk praten ) Ik vind de mozaïekbuik die je hebt gemaakt wel heel gaaf. Ik wil uiteindelijk ook iets van mijn buik laten maken maar ben er nog niet helemaal uit wat!
Jeetje Pumbaa, ik schrik een beetje van je berichtje. Geen grote roze wolk dus.. Gelukkig zijn jullie er nu samen uitgekomen. Ik hoop dat de komende tijd wat rustiger wordt voor jullie. Ik kan me nu nog moeilijk voorstellen wat die hormonen met je kunnen doen, maar het lijkt me heel lastig als je ineens zo anders reageert op situaties. Ik hoop dat jouw vriend hier wel rekening mee kan houden. Je hebt toch samen heel bewust voor deze zwangerschap gekozen? In ieder geval heel veel succes meid en schrijf het hier maar af en toe van je af.
@ Joeysmama, wat jammer! Binnen enkele dagen nog eens testen hoor, er kan nog zoveel gebeuren! Leuk die mozaiekbuiken! Zou ik ook wel willen! @ Lady, ben jij al terug! Wow, die dagen zijn snel gegaan! Wel leuk te horen dat het zo super is meegevallen! Ik ook terug werken op maandag, das iets minder hé... Mja, we kunnen niet anders denk ik dan en we zullen niet de enigen zijn Hopelijk snel weer iets om naar uit te kijken! @ Tara, hier hetzelfde probleem meid, mijn testjes blijven ook negatief, al ben ik ervan overtuigd dat mijn ei op komst is, ik voel het gewoon. Ik heb gelezen dat je om je ei te vinden met ovu testjes soms echt wel geluk moet hebben want je moet precies in de piek testen, test je bvb een half uur later, blijft de test vaag of negatief... Gewoon lekker blijven klussen En idd, we gaan proberen dit topic levende te houden! Kus terug xox @ Pumbaa, meid, das alweer even geleden! Hopelijk koms alles snel weer goed tussen jou en je vriend, maar daar twijfel ik niet aan. Een zwangerschap brengt nu eenmaal veel emoties met zich mee en iedereen moet zich daar op zijn/haar eigen manier aan aanpassen. Voor de rest alles in orde met de zwangerschap, hoe voel je je? Niet teveel last/misselijk? Liefs allemaal! xoxox
Ja, stom he die ovulatietesten. Wilde er helemaal niet aan beginnen, maar dacht dat ik er wat zekerder door zou worden. Nou, tot nu toe maakt het me alleen nog maar extra onzeker. We gaan ook gewoon lekker doorklussen. Baal een beetje nu, want een vriend van mijn vriend is hier vanavond en blijft slapen. Morgenochtend gaan ze weer samen weg. Denk dus dat het er vannacht en morgenochtend niet van gaat komen... Gelukkig gisteravond nog wel geklust.