welkom allemaal die hier nieuw zijn, spannend allemaal he wens jullie veel succes, en hopelijk snel positieve testen. Lady1985: niet sorry zeggen hoor, daar zijn we voor, kan je lekker je hart luchten. spannend zeg dat je nog niet ongi bent, hopelijk is het een goed teken, ga voor je duimen....... ik over 8 dagen pas de dag dat ik ongi moet worden, en heb nog steeds wat kwaaltjes. misschien is het ook wel blaasontsteking, maar het voeld wel anders, dus vandaag huisarts gebeld. en ze zei gelijk lees dat jullie een kinderwens hebben hahaha hoord zo leuk, ze zei gelijk ben je niet zwanger. nou ja ga morgen maar even urine heen brengen voor een blaasontsteking testje, maar denk toch dat het het niet is. m'n man word al gek van me hihi zegt laat het gewoon even los is het zo dan ik het zo, lijkt zo makkelijk ga m;n best doen succes allemaal.......
Ristoskatje wat spannend! Succes morgen en ik zal voor je duimen dat het geen blaasontsteking is maar toch iets anders Welkom jufgroep2 en chani13! Succes met zwanger worden!
hoi iedereen...hier ook een super spannende tijd. Vorige maand geen pil gebruikt...voorraad was op en iedere keer weer vergetgen te halken. Vrijdag 1 april weer ongesteld geraak(geen 1 april grap gewees) Zondag 3 maart had wij samen besloten dat het nu tijd was voor een tweede. Ons dacher is nu al 3 en een broertje of susje erbij zou zij geweldig vindt. Dus aftellen maar.....wel spannend hoe het allemal straks gaat met 2 kleine kabouters.....Maar wij zaten al ruim een jaar te denken wel/niet.....nu is het toch maar WEL geworden.
@Ristoskatje: fijn dat het iig geen blaasontsteking was! Maja, wat zou het dan wel zijn?? Misschien toch zwanger? Of flink aan het ontpillen? Hoop voor je dat eerste!
Ik ben ook gestopt met de pil in 17 maart me eerste echte ongi gehad, heb 31maart/1 april de eisprong gehad dus ben benieuwd. De eerste maand was het niet raak, weet wel dat t langer kan duren maar t maakt je toch wel onzeker. Heb nu wel het gevoel alsof ik ongesteld moet worden af en toe steken )spierpijn gevoel) terwijl ik pas volgende week ongi moet worden. dus wie weet. Spannend. suc6 voor iedereen
ik vind het ook zo raar als het wel ontpillen is dan vind ik het erg raar heb er de eerst 3 week nergens last van gehad en nu pijnlijke borsten en tepels kon er vannacht niet eens van slapen, en gister ging ik sporten zumba en kon sommige dansje niet een smeer zo'n pijn in me buik. was het maar volgende week dan ga ik weer testen, of anders toch maar naar de ha. welkom chanice,spannend allemaal hoor, succes
moest vanmiddag de huisarts bellen omdat m'n urine op kweek was gezet en ja hoor heb dus wel blaasontsteking, dus net een kuur opgehaald. dus neem dat eerst maar even (heb gevraagd of bij een evt zwangerschap mag en dat mag) dus dan zullen we zien denk nu ook echt ontpillen is
hai ik sluit me ook graag aan om mee te kletsenwas niet aan de pil maar aan het mirena spiraal en die is er 18 maart uit gegaan had toen een kleine week bloedverlies en nu wachten op eerste echte ongesteldheid. O en gaan trouwens voor nr. 2. Iedereen heel veel suc6 en geduld hihi
Ik heb nu ook pijn in me borsten en zeurende pijn in me buik lijkt wel een soort spierpijn, af en toen pijn naast me navel ? ook zo raar.....is dat altijd na de eisprong ? ik heb altijd de pil gebruikt vanaf me 15de en weet niet hoe dat normaal is.... of hoort dit nog steeds bij ontpillen..... meer mensen ervaring mee ?
@ ristoskatje Ik probeer er niet teveel aan te denken hoor(sorry heb totaal over je bericht heen gelezen vandaar mijn late reactie). Sinds vandaag is het helemaal gestopt.. Wat kan het nou geweest zijn? Hoop toch een beetje dat ik woensdag positief kan testen!
Nou, ik ben vandaag toch ongesteld geworden Had er echt hoop op dat het raak was want ik had van allerlei kwaaltjes, zucht... Maja, ik ga nu een ovulatietest kopen zodat ik in ieder geval zeker weet wanneer mijn ei is... @Chanice, ik had echt precies dezelfde pijntjes als jij en ik dacht daardoor ook dat ik zwanger was maar dit bleek dus niet zo te zijn... Maar misschien is het bij jou wel heel anders hoor.
@ Lady1985 Jammer dat je ongi bent geworden, ik moet de 14de ongi worden, heb alvast z'n vroege test gekocht van predictor kan natuurlijk niet wachten tot donderdag doe denk ik dinsdag de test. Ik heb deze maand trouwens ook een ovulatietest gebruikt wel handig hoor. hoop dat het volgende maand wel raak is voor je. groetjes Chanice1985
@lady1985 balen van je ongi.. op zoek naar je ei de komende maand.. past wel bij de Pasen... wie weet dat dat extra helpt @chanice spannend dat je vroeg gaat testen. Ik zelf moet denk ik rond 15 april ongie worden... eerste ronde dus hoop op beetje regelmatige ccyclus of positieve test. Trouwens hebben jullie allemaal ook zo van de zon genoten??
Hallo Allemaal, Ik ben 4 maart gestopt met de pil, 8 maart had ik mijn stopweekmenstruatie, zit nu nog te wachten op mijn eerste 'echte' menstruatie.
Hallo allemaal, Wat leuk om te lezen dat er andere meiden zijn die met dezelfde vragen zitten als ik. Ik heb mijn laatste pil geslikt op 10 februari. Ben daarna op 14 februari, 11 maart en 5 april ongesteld geworden. Heb dus een cyclus van ongeveer 25 dagen. Tot nu toe hebben mijn vriend en ik met condoom gevreeen, maar ik zou ze nu heel graag achterwege laten. Ik twijfel soms over onze situatie. We hebben een mooi koophuis, groot genoeg voor uitbreiding. Maar ik ben afgelopen oktober begonnen aan een nieuwe opleiding. Deze zal ik aankomende oktober hopelijk afronden. Het lijkt me alleen erg lastig om werk te vinden als je zwanger bent. En we hebben dan toch wel een tweede salaris nodig om rond te komen. Maar mijn wens is zooooo groot. En ik denk dat er altijd wel iets is waardoor je het uit zou kunnen stellen, toch?? Merken jullie ook dat je zelf wat enthousiaster bent dan je vriend? Die van mij wil ook graag, maar het hoeft voor hem niet persee nu. Terwijl ik bijna niet meer kan wachten. Nou, ik zou graag met jullie meepraten en jullie verhalen volgen op dit forum!
@lady1985 ik had die van kruitvat gekocht 9euro nogwat. het klopt precies met wat je op internet kunt uitrekenen alleen nu weet je zeker dat je de sprong hebt gehad, wel beter. Ik weet zeker dat jij je ei wel vindt nu je man/vriend nog @misslizzy ja spannend 1 dag naar mij hoop t voor je van niet. Maar ik heb vanmorgen de test gedaan, 4 dagen eerder dus dat is de 10de maar nee hoe graag ik ook een streepje wou zien geen streepje gekke is wel dat ik nu al de tweede dag misselijk wakker werd die je maar weer wat je lichaam je voor de gek kan houden. maar ja positief blijven dit is pas de 2de poging. En HEERLIJK van de zon genoten ga er nu weer van genieten.
Hai allemaal! Ik ben ook in maart gestopt met de pil. Vandaag zou dan mijn stopweek beginnen. Heb deze maand heel veel zwangerschapsymtomen gehad (misselijk, moe, bloedneus, duizelig, slijmverlies enz.) heb vanmorgen al een test gedaan (ja, is wat vroeg maar de clear blue kun je 4 dagen van te voren al doen) maar helaas.....was niet zwanger. Ben erg benieuwd of ik deze week toch ongesteld wordt. Heb op dit forum heel veel dingen gelezen over ontpillen en het niet-ongesteld-worden-na-pilgebruik. Ik ben bang dat mijn eisprong ook voorlopig wegblijft....Hoe hebben jullie dat? Komt jullie cyclus alweer op gang? Hoe lang zijn jullie aan de pil geweest? Ik heb de pil maar 3 maanden gebruikt... ik hoor het graag! groetjes EW90