Jouw ei is ongeveer voorbij zeker? Komt wel goed als je gisteren nog geklust hebt Die testjes, ik heb er sinds gisteren 3 op een dag gedaan en nog niets, mss moet ik nog even wachten, wie weer het? Duik sewwes mijn bedje in se
@ Pumbaa, jeej, wat ontzettend vervelend dat het ff niet zo goed gaat tussen jullie. Kun je toch zien wat de hormonen allemaal teweeg kunnen brengen. Hopelijk komt het snel weer goed tussen jullie! En wat betreft de ovu- testen, ik gebruik ze nu voor de 3e keer en heb toch altijd 2 dagen een positieve ovu- test gehad. De teststreep was die dagen ook echt veel donkerder dan de controlestreep. Als je iedere dag op hetzelfde tijdstip test kun je je piek echt niet missen hoor! Ik ben vandaag ook weer met ovu- testen begonnen. Was nu nog negatief maar de teststreep was al behoorlijk donker. Nog even doortesten dus
Dat wij belangrijker zijn Haha, dat betekent dat ik meer dan 500 berichten heb gepost en Kimmy meer dan 1000 (sommigen overdrijven een beetje) Na VIP heb je geloof ik nog expert en elite. Nou, lady, ik ga nog even door met de ovulatietesten hoor. Hopen dat ik snel een duidelijk streepje heb. Ben weer helemaal blij vandaag Had acht jurkjes besteld via internet, vanochtend afgeleverd, en vijf ervan staan echt helemaal leuk!! Ik voel me weer goed
Hahaha, 8 jurkjes besteld, dat heb je goed gedaan!!!! Shoppen helpt bij mij ook altijd als ik me rot voel, hihi... Hieronder zie je trouwens mijn posi- ovutest van 2 maanden geleden. (maar in mijn geval betekent een posi- ovutest helaas nog geen posi zwangerschapstest )
Nou, die knalt er echt uit!!! Ik moet zeggen dat ik nooit zo'n hormonaal type ben, dus ik kan me voorstellen dat ik niet zoveel LH aanmaak. Haha, of slaat dit echt helemaal nergens op
Hoezo? Wie overdrijft er misschien? Ik streef naar de 2500 posts, krijg ik weer een andere titel haha... Mja, ik schrijf gewoon veel denk ik, ook op mijn werk was het vlak voor het verlof erg kalm en ja, wat doe je dan? Facebook, ZP... Wow! 8 jurkjes! Leuk! Ik ben ook zo jurkjesverslaafd! Het zou een wonder zijn moest je mij tegenkomen in een broek, dit gebeurd echt héél zelden! Wij zijn gisteren naar Ikea geweest, en de portefeuille is ook weer wat minder
Mooie testjes Lady, vorige maand met die van Kruidvat lukte mij dat ook maar deze maand met die van Sensitest niet echt. Mss ben ik te vroeg beginnen testen? Zal sewwes nog eens gaan proberen
Sewwes?? Haha, wat is dat? Zometeen? Ik dacht dat ik al veel schrijf, maar jij gaat echt snel Kimmy. Ik ga eerst eens voor de 1000 berichten. Ja, jurkjes zijn leuk!! Eigenlijk had ik er helemaal geen geld voor, maar heb denk ik al een jaar niks nieuws gekocht en had er echt behoefte aan. Stuur er drie terug, dus dat scheelt weer wat geld. Wat heb je bij de Ikea gekocht? Heb net trouwens nog een testje gedaan en het streepje wordt iets donkerder! Zo even naar de winkel. Morgen komen vijf vriendinnetjes eten voor mijn verjaardag. Ga een vier gangen menu op tafel zetten, dus nog even boodschapjes halen. Geniet van de zonnebank Kimmy!
Hahaha, sewwes= iets langer dan zometeen, moeilijk uit te leggen hihi... Af en toe mag je jezelf eens verwennen meid! Wanneer is je verjaardag? Vandaag?! Maak er een fijne dag van met je vriendinnen! Ik heb ook een testje gedaan, treepje is ietsje donkerder maar niet veel... Vanalles! Kaarsen, plantjes, potjes, tapijt...
9 augustus is mijn verjaardag pas, maar volgende week moet ik nog werken en volgend weekend direct naar mijn ouders in Zeeland. En na die week is iedereen weer op vakantie en daarna zijn twee andere vriendinnen weer jarig Dus ik heb het alvast gepland voor morgen. Vandaag is mijn zus trouwens jarig
nou ra talicht zeker aan mij maar zie geen paperclipje hoor niet in mijn iphone en niet op de computer dus stuur ze zo even per mail naar je goed x probeer het hier nog ff