ja doe ik nu toch maar wel heb ik besloten want elke x als ik er 1 gemaakt had was er weer zoveel vraag naar maakte ze als kraamkado voor mijn vriendinnen ik doe eerst je buik gipsen duurt 20 min glasmoziek ik koop speigels of glas mozaiek en snijden en doen en plakken maar asl hij helemaal af is dan voegen en klaar is kees haha duurt wel dag of 2 3 als je echt de hele dag bezig bent hoor maar dan heb je natuurlijk wel wat haha vind het zo jammer dat ik het zelf niet heb maar misschien kan het toch nog?niemand weet dat we bezig zijn dus de vraag is er altijd vind je het nou niet jammer dat je het zelf niet hebt zeg ik altijd maar ach ja zijn ergere dingen hihi xx
Wauw das mooi die mozaiekbuiken! Prachtig! Hier een leuk dagje gehad met mijn man, gaan winkelen, ik naar zonnebank. Nu met een glaasje Lambrusco op de zetel/bank Als er trouwens iemand FB heeft en wil toevoegen? Liefs
Met FB bedoel je Facebook denk ik??? Wat mooooi zeg Joeysmama, die mozaiekbuiken!! Daar zal vast wel veel vraag naar zijn denk ik! Echt mooi hoor! Nou, als ik een andere titel achter mijn naam wil dan mag ik nog ff met die berichten, haha... Schrijf niet zoveel op ZP, voornamelijk hier en dat is ook al niet zo heel erg vaak. Fijne zondag allemaal!
FB is FaceBook neem ik aan Ik heb dat niet. Net nog even geklust, we hadden tien minuten voordat mijn vriend opghaald werd door vrienden. Gelukkig heeft hij geen probleem met sex op commando
Goodmorning ladies FB= inderdaad Facebook, ik heb dat wel, met familie in het buitenland is dat echt handig, anders moet je altijd fotos doormailen enzoverder... Hier ook goed geklust dit weekend @ Lady, met 500 berichten ga je weer een titel hoger dus hop hop
Wacht vandaag wel ff af heb vrijdag getest met sensitest en die was neg dus denk toch dat het erAn zit te komen helaas hou jullie op de hoogte xx
Ja en de duivels zijn weer gekomen en dab toch ben je wel weer teleurgesteld nou hoop echt dat de volgende ronde eindelijk raak mag zijn hoor zx
Ik hoop met je mee meid, tis idd elke keer een teleurstelling hé... Ik zet me daar vrij rap over maar toch, het mag nu stilletjesaan wel gaan komen... Dikke knuffels xoxox
He wat jammer Joeysmama!! Allemaal op naar de volgende ronde dus! Wij hebben afgelopen weekend ook flink geklust... Maar niet omdat het moest maar omdat we het leuk vonden, haha Net weer een ovutest gedaan en hij is bijna net zo donker als de teststreep dus het zou zomaar kunnen dattie morgen positief is! Ik hoop het!! Pff, dit is alweer mijn laatste vakantiedagje. Morgen weer aan de arbeid na 4 weken vakantie. Die eerste dag is toch altijd weer ff inkomen en heb er echt nog totaal geen zin in, haha. Net als het mooi weer begint te worden! Zucht...
Wij hebben ook goed geklust, hadden ook vakantie dus dan geniet je er des te meer van Nu wachten op het resultaat en ik hoop van harte dat dat roze zal zijn! Ik ben vandaag terug beginnen werken na 2 weken vakantie... gezellig hoor... Hopelijk snel weer tijd om naar huis te gaan!
Joeysmama, jammer hoor. Is elke keer echt even balen, ik weet het. Kimmy en Lady, werk ze weer. Ik moet nog een weekje en dan een weekje vakantie! Heb nog steeds geen positieve ovulatietest gehad. Wel een iets donkerder streepje, maar nog steeds heel licht. Vanmiddag maar weer eens testen en ondertussen gewoon door klussen.
Thanks meiden zet me er ook altijd wel makkelijk overheen hoor ben inelk geval blij dat ik hopelijk deze korte cyclus blijf houden ipv van 43dg dan duurt het wachten nog langer we gaan gewoon vol goede moed de volgende ronde in hoop wel dat 1 van ons deze mnd wel roze test xx
Meisjes!! Ik ben helemaal blij. Heb een (bijna) postieve ovulatietest!! Misschien wordt hij morgen nog wel duidelijker, maar misschien ook niet. Het is in ieder geval heel duidelijk. Echt fijn om te zien dat mijn lichaam op dat gebied in ieder geval werkt. En ook heel fijn dat ik weet dat mijn ei er binnen een paar dagen aankomt. Als ik niet had getest, had ik gedacht dat hij al geweest was. Nieuwe hoop hier!! Hoe is het met jullie?
Hoi meiden, In deze dagen moet ik mijn eisprong krijgen, althans volgens de berekeningen. Nu test ik al een aantal dagen, vanaf 3 dagen na mijn mensturatie, puur uit nieuwsgierigheid. Toen was hij wel licht rose, de afgelopen dagen zie je geen streepje meer met testen. Hij moet donkerrose worden net als het controle streepje (ovulatietesten zijn van zwanger/kids). Ik heb toch zeker mijn ei niet al meteen na menstruatie gehad met cyclus van 28 of 29 dagen gemiddeld? Groetjes, Jela