gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nee, dat kan niet. Een eitje heeft namelijk tijd nodig om te groeien voordat hij springt. Hij kan onmogelijk in de eerste drie dagen na je menstruatie gesprongen zijn. Ik zou gewoon nog even door blijven testen.

2. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Tara voor je snelle reactie, ben ik ook weer blij vandaag!

3. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Jela je moet je echt niet blind staren op die ovu testen ik heb ze ook gebruikt maar kwam niks uit mijn dokter zei je kan ze beter de deur uitdoen om dat ze zo vaak onduidelijk zijn het kan per half uur verschillend zijn en je raakt er nog gestrester van als je niks vind ik ben 8 jaar geleden gewoon zwanger geraakt zonder die dingen misschien gelukstreffer misschien ook niet succes meid

4. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie. Ik begrijp wat je bedoeld. We zitten pas in ronde 3, dus niets aan de hand. Het is pure nieuwsgierigheid, ik kan mijn eisprong namelijk voelen, heb dan 1 of 2 dagen wat menstruatie gevoel. Dus de testjes zijn om te checken of ik ook gelijk heb, het te kunnen voelen. Ik ben het wel met je eens dat we er met zijn allen veel te veel op focussen. Het kost ook echt zo'n geduld, niet fijn!
    Thanks

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

@ Tara, leuk hé! Ik heb de mijne ook gevonden enkele dagen geleden :)
    Sinds gisteren is ie weer heel licht...
    Ik duim hoor!

Ik heb ook al gehoord dat ovu testen ook een kwestie van geluk is. Je kan je piek soms net missen en dan kleurt de test niet (meer). Ik heb gehoord dat het het beste is om 3x per dag te testen... Mja, zo kan je bezig blijven en word het wel een dure bedoening.

Jela, geen zorgen maken, komt allemaal goed :)
    Geduld hebben is moeilijk maar we kunnen niet anders hé?

xox

6. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmytje bedankt voor je reactie! Ja 3x per dag testen, poeh jeetje! Duur grapje!
    Ik zie dat jou cyclus prachtig kort is steeds (op eerste na) dat is fijn zeg!
    groetjes Jela

7. Kimmytje

Deze maand heb ik 2 dagen, 3x getest en die testen zijn ineens een heel stuk minder. Ach ja :)

Inderdaad, ben ik blij om! Hopelijk word mijn volgende één van 9 maanden ;)

8. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Wat fijn zeg, dat jullie allemaal al een positieve ovu-test hebben! Ik nog steeds niet :( Dus ben bang dat ik deze maand weer een lange cyclus heb, grrr... Nouja, nix aan te doen! We wachten het rustig af. (Of nouja, rustig is wat anders :( hihi...)

9. Kimmytje

Hoop dat je snel een positieve ovu test hebt meid!

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik wil even mijn testjes delen:) Ben er nog steeds erg blij om:) Op dinsdag is hij duidelijk veel donkerder! De eerste op maandag ook, maar die was met ochtendurine, dus die telt niet echt. (let trouwens niet op al dat plakband;)

Ben dus wel erg blij dat ik deze maand getest heb. Had anders gisteren waarschijnlijk geen sex gehad. Bij mij geeft het dus geen extra stress, maar juist een ontspannen gevoel. Nu maar hopen dat het heeft geholpen.

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik heb hem ook pas op dag 23 gehad hoor! Dus mijn cyclus wordt ook weer lang. Geen probleem als het dan een keer raak is:) Hopelijk voor jou ook snel een ei.

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kimmy, wij zitten nu trouwens echt dicht bij elkaar!! Jij nog 12 dagen voor NOD en ik 14 (ga ervanuit dat ik vandaag mijn ei heb gehad). Wat zou het onwijs gaaf zijn als we allebei positief testen!!

Jaja, ik voel me goed en denk positief:):)

13. Kimmytje

Leuk die testjes Tara! :)
    En ook fijn om te horen dat het je meer een ontspannen gevoel geeft! Ik weet ongeveer bijna perfect wanneer ik mijn ei heb, tenminste, dat dacht ik, de ovutestjes hebben bevestigd :)

Wij zitten ineens heel dicht bij elkaar idd, zou enorm leuk zijn! Komop meid, we moeten op roze hoor! :)

14. Kimmytje

Hier de mijne, heb wel heel wat meer testjes gedaan maar heb enkel de laatste bijgehouden.

De middelste is ook het duidelijkst, was op zondagmorgen als ik het goed voorheb :)

(sorry voor de wazige foto maar lukte niet beter)

15. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Haha bij mij zag het er precies hetzelfde uit kwa streepjes en plakband:) helaas bij mij niet geholpen hoop op meer geluk bij jullie en trouwens de pendels zeggen ook aug bij jullie toch?hoop echt op veel roze testjes deze maand zou wel heel erg leuk zijn xx

16. Kimmytje

Ik heb 4 pendels voor augustus, en zeg al een hele tijd dat ik een voorgevoel op augustus heb, hopelijk is dat allemaal juist! :)

xoxox

17. Kimmytje

Joeysmama, je banner zegt trouwens dat je 4 dagen overtijd bent, klopt dat?

18. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nou Kimmy, jouw testjes zijn ook duidelijk hoor!
    Joeysmama, ik heb geen pendels. Ik geloof daar echt totaal niet in:) Maar hoop gewoon voor iedereen dat augustus de maand gaat worden!!

19. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat is een mooi overzicht van de testjes! Tip van de week!
    Mijn voorgevoel bij mij zegt al een tijdje september, waarom weet ik niet.
    Ik hoop voor jullie dat augustus DE maand wordt, die banners ook...dat is leuk om te zien hoe ver jullie zijn.

Nu ben ik wel benieuwd naar jullie als je netjes om de dag klust en je test ineens knalroze met de ovulatietest, ga je dan alsnog die dag klussen? Of hou je jezelf aan om de dag?

20. Kimmytje

@ Tara, testjes waren idd zeer duidelijk :) Gisteren trouwens nog steeds een licht positieve streep... Vreemd!
    Ivm pendelen, ik geloof wel dat er mensen zijn die dit kunnen maar er zijn natuurlijk ook mensen die denken dat ze het kunnen... We zullen zien, ben benieuwd :) Mijn gevoel zegt ook augustus.

@ Jela; euhm, wij klussen niet echt om de dag zo vaak we willen, rond het ei letten we er wel op dat we het zeker doen maar voor de rest, soms is dat dagelijks, soms 2x per dag, soms om de 2 dagen... Valt te zien :)

Deel Deze Pagina