Wij doen het ook niet persee om de dag. Ook een beetje wanneer we zin hebben, maar de afgelopen dagen (rond mijn ei) wel iedere dag. Ik weet dat het zaad beter is als je om de dag klust, maar ik wil gewoon geen kans missen Wat het pendelen betreft, ik zou er best open voor staan als iemand mij thuis kwam pendelen. Geloof wel dat er bepaalde energieën zijn in je lichaam. Maar via een mailtje, alleen afgaande op naam en geboortedatum, daar geloof ik echt niet in! Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Kimmetje ik ben niet overtijd hoor ben op dag 31 ongi geworden dus hoop deze maand eindelijk roze voor iedereen hier x
Podverdikkie, net weer geen positieve test... Grrr... Had zo gehoopt dat mijn cyclus rond de 30 dagen zou blijven... Ga bijna denken dat ik um misschien gemist heb, maar dat kan echt niet. Ben begonnen met testen op dag 11 (stel dat ie dan al positief was geweest dan had ik een cyclus van 25 dagen en zelfs toen was ie nog negatief dus dat kan nooit...) Dus denk toch dat er weer een lange cyclus zit aan te komen. Stelt me wel gerust Tara, dat het bij jou ook weer even duurde voordat ie positief was. We testen rustig verder Mooie test had je trouwens! Die was echt knallend!!! Bij mij zeggen ook 2 van de 3 pendels zwanger in augustus maar zoals ik hier al een keer eerder schreef geloof ik daar eigenlijk niet zo in... Haha, had het gewoon gedaan omdat ik benieuwd was wat eruit zou komen. Maarja, we zien het wel. Wie weet klopt ie toch, dat zou wel echt super zijn!
Even wat informatie opgezocht over de luteale fase (periode tussen eisprong en volgende menstruatie). Zo zie je maar dat het allemaal zo kan verschillen. En dat een laat ei niet persee een lange cyclus betekent. Deze fase duurt bij 10% van de vrouwen met een regelmatige cyclus ongeveer 14 dagen, maar blijkt te kunnen variëren van 7- 19 dagen. Bij vrouwen met een onregelmatige cyclus is de onzekerheid nog groter. Meer dan 70% blijkt vruchtbaar voor de 10e of na de 17e dag van de cyclus. De eisprong kan ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie geschieden, maar ook veel eerder of later. Dus niet noodzakelijk rond de 14e cyclusdag. Het tijdstip van de eisprong kan dus niet bepaald worden door enkel een aantal dagen te tellen sinds het begin van de cyclus of terugtellen vanaf het eind van de cyclus; vooral als de duur van cyclus van de vrouw onregelmatig is.
@ Joeysmama, zie dat je je banner hebt aangepast, nu is het duidelijk @ Lady, gewoon verder blijven klussen, doe je niks kwaad mee @ Tara, idd, ieder zijn mening Ik pin me er ook niet te erg op vast hoor. Ivm de luteale fase, ieders lichaam is anders, dit bewijst dat nog maar eens xox
Hier vanavond een dipje kan je soms wel eens hebben dat je denkt dat alles tegen zit en afvraagt waar je alles ook alweer voor doet een 7jarige die alleen maar een grote mond kan geven thuis konen van je werk thuis grote klerezooi pfff soms is het gewoon allemaal te veel als het niet gaat hoe ik het wil grrr duik me bed in hopelijk morgen weer een frisse start
Dat is balen meid. Ga maar lekker slapen, morgen kijk je er vast weer anders tegenaan. Een knuffel van mij.
Oh ja en ga morgen maar eens langs de dokter blijf me te vaak licht in mijn hoofd voelen tot misselijkheid toe laat ik gelijk mijn uitstrijkje maken waar ik al die tijd ook al tegenop zie misschien de angst dat er wat uitkomt maar kan het tich eigelijk maar beter weten diep in je achterhoofd wat een geklaag hè sorry hoor meiden moest het ff kwijt truste
Dank je wel Tara eigelijk gek dat je hier dingen verteld tegen eigelijk vreemden en waarschijnlijk nooit zal zien maar lucht wel op en slepen elkaar deze tijd er doorheen tot we eindelijk allemaal roze testen xx
Nou, klaag maar lekker hoor. Daar zijn we voor Wat vervelend dat je je zo voelt. Goed dat je naar de dokter gaat. Slaap lekker meis.
Dikke knuffel hoor meid, gelukkig dat je hier af en toe een kan komen zeuren Slaaplekker en morgen weer nieuwe moed xox
@joeysmama, idd goed dat je naar de dokter gaat! En natuuurlijk mag je hier je hart luchten, daar zijn we voor Laat je het wel even weten wanneer je uitslag hebt??
@Joeysmama: zet 'm op! Klaag maar raak, heerlijk om te doen toch! @ Kimmytje: wij klussen alleen rondom de eisprong om de dag inderdaad. Maar ik begrijp helemaal niets meer van die testen, ene dag staat er niets, andere dag lichtroze. De knalroze nog niet gezien, hoewel hij aangaf dat gister mijn ei was. Geeft een andere site weer aan dat morgen mijn ei is. Heb wel een vreemd gevoel in mijn buik, lijkt wel op een honger gevoel de hele dag. Ik kan me herinneren dat ik dat toen ook had (bij vmk)...
Jela, ga alstjeblieft niet op je banner af. Zoals ik een paar post eerder al schreef, maar 10% van de vrouwen heeft haar eisprong op dag 14. Dat is een gemiddelde, maar de meeste vrouwen hebben hem eerder of later. Je kunt dus absoluut niet uitgaan van die gemiddelde dag. Gewoon nog even door blijven testen en ondertussen blijven klussen. Heel veel succes meis.
Thanks Tara! Weet je wat me zo opvalt aan je stukje tekst onderaan je banner? Ik heb zelf een gedichtje gemaakt 2 jaar geleden omdat ik toen al kindjes wilde en mijn vriend nog niet. Dat gedichtje lijkt op je rijmpje. Mijn gedicht begint namelijk met de woorden: Lief klein mensje Ik wens je Ik wens je in ons leven Als je komen mag, kom je dan snel. Zoiets, alleen dan rijmde het wat beter maar ken het niet meer uit mijn hoofd. Ben het ook kwijt geraakt.
Wat bijzonder Jela. Ik vind jouw gedichtje ook heel mooi. Mijn onderschrift zijn twee regels uit een gedicht dat ik vond op internet. Lief groot Wensje Wanneer verander je in een klein mensje Wanneer voel ik jou in mij Ik zal je beschermen, al mijn liefde geven Ik zal alles voor je overhebben Als je maar in mij komt te leven En dat ik je na negen maanden in mijn armen mag sluiten En dat ik je mag beschermen tegen de grote mensenwereld, buiten Mijn lieve kleine wonder Vooral jij in het bijzonder Het is mijn grote wensje Lief klein mensje
Thanks Kimmytje! Maar hij rijmt niet helemaal, ben het origineel kwijt. Prachtig Tara84! Heel mooi, oh wat willen we het toch graag he! Maar Kimmytje las ik het nu goed dat je vermoedens hebt dat je zwanger bent? I.v.m. je reis naar Colombia? Gaaf hoor! Met een dikke buik pronken daar zou toch helemaal super zijn, mits je geen last hebt van kwalen natuurlijk.
Hey Jela! Hopelijk vind je het originele ooit nog terug Vermoedens niet, maar heb al een hele tijd een voorgevoel dat het augustus zou worden. Ik vroeg me gewoon af, dat moest ik zwanger zijn tegen dat ik naar Colombia ga (ik zal dan MAXIMUM 5 maand zijn) dit nog toegestaan is Ik hoop alvast dat mijn voorgevoel klopt en ik naar mijn schoonmama (en andere schoonfamilie) kan met een zwanger buikje! Ik weet dat ze dat heel erg leuk zou vinden, en ik ook natuurlijk xoxox