Ik voel vanalles! Maar weet niet of ik ziek of zwanger ben! Vrijdag heel erg ziek geweest, zaterdag ook nog wat en nu voel ik me nog steeds slapjes... Voor de rest wat hoofdpijn dus durf het niet zeggen maar ik hoop echt dat ik eindelijk op roze kan! xox
Ziek zijn, zou wel een goed teken zijn! Hoop het voor je! Ga je al vroegtijdig testen of wacht je je NOD af?
Oeeh spannend Kimmytje!!! Idd, ziek zijn kan echt betekenen dat je zwanger bent Ga heel hard voor je duimen! En Joeysmama, heb je al uitslag van de dokter????
nou ben bij de kokter geweest alles zag er prima uit mijn hormoonhuishouding werkt prima zei hij zag een mooie slijmprop zitten maarja dat heeft ons vorige maand ook niet geholpen haha volgende week uitslag van uitstrijkje verder van duizeligheid moet ik even gaan bloedprikken dus dat horen we dan binnen 2 dg gaan gewoon weer veder klussen met man lief en ga weer verder met mijn mozaiekbuikjes ben er nu weer 1tje aan het doen is echt heel erg leuk om te doen en ach je moet wat met je tijd he pfff weer spannende dagen voor sommige hier hopen natuurlijk op roze deze maand voor iedereen zou geweldig zijn xx
Das goed nieuws, ben blij voor je! Hop hop aan de klus zou ik zo zeggen Idd! Ik hoop het zo, dat iedereen op roze kan! xoxox
Oke daar gaat ie het aftellen begint voor mij ook. Heb namelijk een vreemd gevoel in mijn buik, zenuwen, soms wordt ie ineens warm. Zodra ik er dan bij stil ga staan, denk ik weer dat ik het me verbeeld. Nu is het even weg, maar vooral als ik in de auto zit, waarbij je wat naar achter leunt voel ik het goed. Kan me dit van vorige maand niet herinneren, van de eerste ronde VMK wel..... ROZE ROZE ROZE of blauw streepje kan natuurlijk ook. Ik test met kruidvat 2 voor 5 euro. Dan kan ik al een aantal dagen eerder testen en geeft dat ding het al aan.
Spannend hoor Jela!!!! Ik ga heel hard voor je duimen Ik ben echt superblij dat ik door ben blijven testen met de ovu- testen want heb vandaag dan toch echt een ontzettende mega knaltest! Mijn gevoel zei me namelijk dat mijn ovu toch nog niet geweest was en dat bleek dus ook het geval! Hebben gisteren al geklust dus we zijn er mooi op tijd bij Ben echt heel erg opgelucht want ik was er al helemaal bang voor dat ik deze maand misschien wel helemaal geen eisprong zou hebben... Stom he, dat je je dan ineens van alles in je hoofd gaat halen. Joeysmama, fijn te horen dat je hormoonhuishouding goed werkt. Dat zal jou ook wel gerust stellen denk ik!
Lady1985: Dat is zekerrrrr een knallerrrr! Klus ze! Ik had gister en eergister dat vreemde gevoel in mijn buik, zenuwen, beetje drukkend gevoel. Vandaag voel ik helemaal niets. Mijn humeur is sinds eisprong gigantisch ellendig. Veel huilen en zeer jaloers van het weekend tijdens mijn avondje nuchter blijven in de kroeg. Het gaat ook niet over, blijf er in hangen. Lijkt op flinke hormoonschommelingen, maarja...buikgevoel is weer weg. Wel licht ongi gevoel bij opstaan.ZUCHT
Wat een mooie testen Lady! Klusses hoor Mja Jela, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook wat meer last van emoties... Kan er ook niets aan doen.
Ben ik weer Heb me er niet echt mee bezig gehouden maar heb jullie verhaaltjes uiteraard wel gelezen. Er zijn veel dames die binnenkort kunnen testen, SPANNEND!! Zit um hier wel te knijpen, zit vandaag op dag 27 maar had gister lichtbruin slijmverlies en sindsdien heeell licht bruin bij afvegen (sorry voor de viezigheid!) Heb geen idee wat dit nou weer is. Weet nie of iemand dit heeft gehad of weet wat het zou kunnen zijn... Ben ook 2,5 week geleden begonnen met Zwanger Worden van Etos, hopelijk wordt me cyclus hierdoor wat korter.
Heey Mellie, wat leuk dat je ook nog even komt kletsen Wat jij beschrijft heb ik altijd vlak voordat ik ongesteld moet worden. Maar in jouw geval lijkt me dat een beetje sterk omdat je voorgaande cyclussen veel langer zijn en dat dus wel erg vroeg zou zijn. Heb je toevallig je ei al gespot??
Ik heb fat ook gehad bij een cyclus op dag 43 en daar was het die maand bij gebleven helaas was dat dus wel mijn ongi maar bij jou is het wel vroeg moet zeggen ik heb altijd lange cyclus gehad en nu ineens netjes rond de 30 dagen waar ik heel blij mee ben hoor maar onze lichamen zitten gewoon raar inelkaar zou bij jou ook innesteling kunnen zijn maarja blijft gokken hoop dat hè snel duidelijkheid hebt succes meid x