@ Mellie85: ik zweer bij zwanger worden van Etos (niet dat ik weet hoe het zonder is, trouwens haha) maar voor mijn gevoel doen ze netjes het werk en ik heb een regelmatige cyclus. Terwijl ik dat een aantal jaren geleden toen ik tijdelijk stopte met de pil, niet had! Nu is er wel een veschil, ben gestopt met Nuva Ring. Licht bruin slijm herken ik, de eerste ronde was dat een teken van MK en de tweede ronde een teken van ongesteldheid. Dus het kan je cyclus zijn die nu vroeger is, maar dat weet je als je je ei weet inderdaad. Of het is een innesteling (had dat namelijk ook alleen dan 10 dagen voor NOD) Kan zoveel kanten op, verschrikkelijk he! succes
Nou dames, vandaag toch nog ongesteld geworden. Aan de ene kant baal ik wel natuurlijk maar aan de andere kant ben ik blij dat me cyclus normaal is Ik geloof nu ook in Etos Zwanger Worden. Zou ook echt niet weten wanneer me ei is geweest, niet gevoeld ofzo. Wil misschien wel gaan temperaturen maar denk dat ik er dan teveel mee bezig ben. Gaan ook binnenkort verhuizen dus misschien makkelijker om dan te gaan beginnen. We gaan gewoon weer vrolijk verder. En meer gaan klussen
Jammer Mellie, maar inderdaad een mooie cyclus is heel fijn en maakt de kans om te mikken wat groter. Hier opvliegerigheid en achterdochtigheid. Ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig, nog een week en dan kan ik testen, maar ik test woensdag al, vorige keer kon dat ook al eerder.
Jah zodra je kan testen, ga je er meer mee bezig houden. Heb ik ook hoor. Gelukkig kan ik dalijk me gedachten verzetten met het andere huis haha. Ben benieuwd wat je test aangeef, hopelijk een mooi streepje
Wat jammer Mellie! Maar idd leuk dat je cyclus normaal op gang is nu. Ik wens je heel veel succes en plezier in de nieuwe ronde Ook voor jou veel succes Jela! Mijn fingers are crossed! Hier geen bloed meer te zien (gisterenmorgend toen ik opstond zaten er een paar drupjes bloed in mijn slipje, tijdens het naar het toiletgaan niets en verder ook niet meer). Ik hoop dus dat het een innesteling was! *cross fingers* Ah dames, dit is de eerste maand dat ik werkelijk zo zenuwachtig ben Als ik een korte cyclus heb is vandaag mijn NOD, dus dames, hoop met me mee dat er niks komt ok? En de rest van da dagen ook niet
Welke kleur had het bloed Kimmytje? Helder roze? lijkt op innesteling. Zet 'm op. Mocht je echt niet kunnen wachten de test geeft het wel aan hoor als je nu zou testen, vooral die van kruidvat 2 voor 5 euro Oh wat spannend zeg!!!!!
Ik kon het niet echt goed zien want was geen wit slipje en was al wat opgedroogd, is dus snachts in mijn slaap gebeurd. Ik ben die nacht ook veel wakker geworden en was wat misselijk, onrustig... Als ik woensdagnacht pas een innesteling had, kan de test nu toch nog niet positief zijn?
Volgens mij zou je rond de 21e een evt. positieve test krijgen als je woensdag een innesteling heb gehad. Heb geen idee of je nou al zou kunnen testen..
De 21ste? maar dan heb ik een cyclus van 33 dagen, zou dat kunnen? Mijn eitje is normaal zondag de 31ste of maandag de 1ste gesprongen.
Volgens wat ik lees kan een innestelingsbloeding nog voorkomen in week 4, dus iets voor of rond de menstruatie. We zullen wel zien, ben al zenuwachtig genoeg nu
Oww oke, kan het ook verkeerd hebben hoor. Heb op de onderstaande link mijn vruchtbare dagen berekend: Biologische klok - Predictor Haha ja kan begrijpen dat je zenuwachtig ben.. Nog even volhouden
Woooow Kimmy, vet spannend!!! Hoop ook echt voor je dat het een innestelingsbloeding was (niet iedere vrouw heeft dat overigens hoor, dus ook al was het het niet dan is je kans nog niet verkeken) Nog een paar dagen te gaan en dan kun je testen! Het valt mij tot nu toe erg mee hoe ongeduldig ik ben. Voorgaande maanden telde ik de dagen echt af tot mijn NOD en nu heb ik echt zoiets van ik zie het wel. Heb me ook pas voorgenomen om pas de 26ste te testen om teleurstellingen te voorkomen Van wat dagen langer wachten met testen word je namelijk niet meer of minder zwanger, haha! Nou, ik moet zo naar m'n werk en dan heb ik vanavond om 22.30u eindelijk 2 dagen vrij! Heb echt ongelooflijk veel uren gewerkt sinds ik weer terug ben van vakantie... Das het nadeel van werken in de zorg en je andere collega's hebben allemaal vakantie
Kimmetje nou hoop mee hoor dan komt de pendel uit  Mellie jammer dat het toch is doorgezet maar wel positief dat je zo'n mooie cyclus had nu hopen dat het zo blijft en snel roze kan testen Jela succes meid is weer spannend
Thx voor het duimen meiden Lady, als het geen innestelingsbloeding was, wat was het dan wel?? Doe ik ook, ik wacht liever iets langer tot de kans bijna zo goed als zeker is Joeysmama, hoe gaat het met jou? Leuk aan het klussen? xoxox
Ja proberen om de dag vol te houden mijn man zit onverwachts zonder werk dus komt goed kunnen wanneer we willen als Joey op school zit ik werk maar 2 dg dus hoop dat we deze maand eindelijk roze krijgen echt spannend voor jou hoor ben benieuwd xx
Hij is trouwens uitgekocht en kan over 2 mnd ergens anders beginnen dus kont allemaal goed hoop ik dan haha
Oh, das goed! Ik duim voor je mee hoor, dat het raak is! En supergoed dat je man uitgekocht is! Kunnen jullie even genieten en dan kan hij weer aan de slag xoxox