gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

@Kimmy, het had misschien het begin van je ongesteldheid kunnen zijn? Maar dat lijkt me sterk aangezien het gestopt is en je het woensdag al had :) Bedoelde het ook niet verkeerd hoor!! Hoop echt van harte dat je deze maand roze test!!!!!
    Wel toevallig trouwens dat veel van ons pendels hebben voor augustus! Ik heb er 2!

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Heb het ook niet verkeerd opgenomen hoor, no worries :)

Ik vroeg het me gewoon af, vind het raar, 3 innieminnie druppeltjes in mijn slipje en tot nu toe niks... Heb ik nooit gehad, mijn menstruatie breekt ineens door, zonder enige aankondiging.

Ben benieuwd!

Ik heb er 3 voor augustus, en een eigen voorgevoel! Hopelijk juist!

xoxox

3. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    ik wil graag hier bij jullie aanschuiven. ik ben 15 maart gestopt met de pil, heb hem 9 jaar geslikt. zit nu in de 5de ronde en heb vanmorgen negatief getest dus wachten op mijn ongi en op naar ronde 6.

4. Kimmytje

Welkom Kelien, en veel succes in de nieuwe ronde! :)

5. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    hoi kelien gezellig dat je erbij komt succes deze ronde x

6. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Oh wat spannend kimmytje ga je testen morgen?was het bij dat ene beetje gebleven? Fingers crost;)

Kelien en jela voor jullie ook spannend zeg nog geen voorgevoel?

Ik heb Tara al tijdje niet gespot hoest met jou mocht je dit lezen? X

7. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Oh trouwens slikt iemand hier Etos zwanger worden pillen? Xx

8. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankjewel.
    voor deze ronde heb ik het gevoel dat het weer niet raak is.
    heb gistermorgen negatief getest en heb sinds vandaag wat last van trekkingen in de onderbuik dus denk dat mijn menstruatie er ook echt aankomt.

@joeysmama.
    ik slik sinds 1 maand de etos zwanger worden.

9. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik slik etos zwanger worden!! Ben er blij mee, want heb regelmatige cyclus.
    Toen ik 5 jaar geleden met de pil stopte (omdat relatie uit was) had ik dat namelijk niet.
    Nu ben ik wel aan Nuva Ring geweest, ronde 1 raak en VMK.

Welkom Kelien!!

Nee heb geen voorgevoel, voelde me in ronde 1 (vmk) zoooo zwanger, alle kwalen had ik.
    Nu heb geen zere borsten en ook geen puistjes, dus ik denk niet dat ik zwanger ben. Wel goed geklust rondom eisprong maar ik verwacht het nu van niet.
    Wat zijn jullie ervaringen hier in? Per zwangerschap kan het verschillen toch? IK voelde vorige week een paar dagen een warme buik en wat tintelingen. Maar nu hele week al niets.

Tara is op vakantie, komt volgens mij vandaag al wel terug denk ik.

10. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Jela mijn zoontje is inmiddels al 7 dus weet het niet meer zo goed welpijnlijke bosten maar niks in mijn buik dat ik me herinner sorry wel kon ik de lucht van vlees niet verdragen maar wedt niet meer ofdat ook vanaf het begin was ik heb geen mk's gehad gelukkig ook daar kan ik je niet bij helpen voor mij is het eigelijk ook allemaal afwachten misschien dat alles terug komt als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn ik ben gister aan de pillen begonnen hoop dat we r baat bij hebben allemaal xx

11. Kimmytje

Hey dames! :)

Ik slik enkel foliumzuur. Ben niet bekend met de etos pillen.

Tara is met vakantie, die komt als ik het goed heb vandaag terug :)

Gisteren namiddag heb ik een test gedaan omdat ik migraine had en wilde weten of ik een medicijn kon nemen. De test was negatief. Maar ik denk dat het wat vroeg was.
    Als donderdag morgend die paar drupjes bloed met innesteling te maken hadden, is het nu nog net iets te vroeg niet?

Mijn vorige cyclus was 25 dagen, die ben ik dus voorbij, mijn andere waren 27 dagen en daar ben ik vandaag, nog steeds geen bloed. Juist gisteren avond een héééééél licht roze slijmpje...??

xoxox

12. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lichtroze slijmpje, jeetje Kim het lijkt wel op innesteling zoals ik dat toen had.
    Maar inderdaad het kan te vroeg zijn met testen maar ligt er ook aan welke test! Welke heb je gedaan?
    Ik die dure van predictor (die je 4 dagen voor je NOD kan doen) kwam niets uit. Toen de goedkope van kruidvat 2 voor 5 euro en die gaf het wel aan. Heeeel licht.
    Welke heb je gedaan?
    Hoeveel dagen na je eisprong zit je? Of heb je dat niet bijgehouden?

13. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een ongesteldheidsgevoel trouwens?

14. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als hij al 7 is dan is dat moeilijk te herinneren inderdaad Joeysmama.
    Spannend je hebt bijna je ei...klussen maar weer.

15. Kimmytje

Volgens mij, 2 weken geleden ei gehad. Maar als mijn innesteling pas woensdag was lijkt een posi test me vrij vroeg. IK heb getest met die van Kruidvat (avondurine).

Ik ben zenuwachtig, nog steeds geen bloed te zien :)

Vorige week had ik ongipijntjes maar sinds vrijdag niets meer...

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee meiden!
    Daar ben ik weer:)! Net terug van vakantie en direct even jullie verhalen bijgelezen. Ohhh, wat is het weer spannend!!

Kimmy, ik word helemaal nerveus van je, haha. Wat apart, die paar druppeltjes bloed en nu wat roze slijm? Ik kan er ook niks zinnigs over zeggen. Maar als het je innesteling geweest was, lijkt het me inderdaad wat te vroeg om te testen. Nog even geduldig afwachten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan he;)

Kelien, leuk dat je mee komt kletsen! Jammer dat je een negatieve test had, maar vol goede moed op naar de volgende ronde!

Jela, bij jou blijft het ook spannend he! Een warme buik? Daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Maar ik begreep dat je dat bij je eerste zwangerschap ook had? Ik herken dat zenuwachtige gevoel wel. Dat heb ik ook af en toe. Weet soms echt niet waar het vandaan komt, dan overvalt het me ineens.

Lady, wat fijn dat je toch je ei hebt gevonden! Goed dat je door bent blijven testen. Was echt een knaltest trouwens. Is een fijn gevoel he! Hopelijk is het raak!

Mellie, jammer dat je ongesteld bent geworden:( Maar inderdaad wel fijn dat je een kortere cyclus hebt gehad.

Nou, ik heb een heerlijk weekje gehad met mijn zus en mijn ouders in Zeeland. Helaas was het weer niet geweldig, maar we hebben toch mooie momenten gehad. En we hebben gewoon heel veel leuke dingen gedaan samen. Echt fijn om weer eens met het gezin samen te zijn. Ik heb rustig aan gedaan met de wijntjes:) Af en toe één genomen. Het enige moment waarop het echt lastig was, was op de avond van mijn verjaardag. Mijn zus had als cadeautje bedacht dat ze mijn stapavond zou betalen. Nou, ze ging meteen goed van start met een cocktail en daarna wilde ze aan de shotjes, haha. Ik kon me er echt niet onderuit praten, dus toen heb ik maar opgebiecht dat we bezig zijn.... Stond ze daar ineens super hard te huilen in de kroeg, hahaha. Wel heel lief. Ze vindt het dus helemaal geweldig!! Tegen mijn ouders heb ik verder nog niks verteld, lijkt me super om het te vertellen als het raak is terwijl ze nog niks verwachten.

Ik heb deze week wel een bepaald gevoel, maar kan het niet helemaal uitleggen. Voel af en toe krampjes in mijn buik, maar goed dat zegt natuurlijk niks. Gisteravond voelde ik ineens wat in mijn borsten en rond mijn tepel. Maar dat is nu weer helemaal weg. En af en toe zo'n zenuwachtig gevoel waarvan ik niet weet waar het vandaan komt. Dus ook over mijn gevoel kan ik niks zinnigs zeggen. Het blijft toch afwachten....
    Er is in ieder geval nog geen bloed te bekennen en ik zit op dag 35. Ik wacht tot donderdag met testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Spannend, spannend!!!

Oh, ik gebruik trouwens geen Etos Zwanger Worden. Heb die vorige maand gebruikt en had toen gewoon weer een cyclus van 32 dagen. Voelde niet echt dat het wat voor me deed. En ik vind die pillen echt niet normaal groot:) Nu dus alleen foliumzuur.

Nou, ik ga mijn koffertje uitruimen en ga jullie weer goed in de gaten houden de komende dagen!!

Liefs en kus

17. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad Tara! En wat betreft het weer, tja, tis de hele zomer nog niet anders geweest helaas :( Super dat je zus zo leuk reageerde, haha... En dat terwijl je nog niet weet of zwanger bent, hihi. Ben benieuwd hoe ze reageert wanneer je een positieve test in handen hebt :D Hopelijk voor jou is dat al heeeeel snel! Spannend hoor, dat je al zo snel kunt testen. Ook voor jou ga ik heel hard duimen.

18. Kimmytje

Hey Tara!

Wat fijn je hier weer te zien :)

En blij te horen dat je zo een leuke vakantie hebt gehad! Kan eens goeddoen hé zo samenzijn met je familie :)

En wat spannend! Heb je een gevoel dat het raak is? Ik duim voor je! Succes meid!

Hier nog steeds hetzelfde, nog altijd geen bloed (ben ik uiteraard blij om :) ) Ik zit nu op dag 27 en das mijn gemiddelde cyclus. We zullen zien! :)

xoxox

19. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Kimmytje en en en?ga je vandaag testen? Xx

20. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Kimmytje vandaag! Het is nu ochend, ochtendurine..... wij zitten natuurlijk hier al startklaar op je antwoord te wachten! Maar het kan ook zijn dat het nog niets aangeeft, dat zou zo maar kunnen!

Tara fijn dat je weer mee komt kletsen. Leuk hoe je zus heeft gereageerd! Wat een rotweer zeg, niks om op de camping te zitten. Nu weer heerlijk achter je pc ;)
    Voel je eigenlijk al wat Tara?

Ik voel helemaal niets, wel enorme zin in seks en heel achterdochtig jaloers en humeurig. In het extreme toe.
    Net dacht ik even misselijk te zijn, beetje raar gevoel en toen trok het meteen weer weg.

Voor mij zou het echt een verrassing zijn als ik zwanger zou zijn, want ik verwacht het nu totaal niet! Gebaseerd op voorgevoel.

Deel Deze Pagina