@ristoskatje; ik had dat ook, maar dan 2de ronde, echt dat ik dacht nou... dit kan toch niet anders dan zwanger!??! was ook nog eens een week overtijd, maar nee hoor, gewoon ongesteld geworden. succes ermee! ik ben nu aan t wachten vandaag is mijn NOD... spannend, spannend!!!
mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil begon 11 maart. gister ongi geworden, ondanks allerlei rare symptomen die je denkt te wijten aan zwangerschap, maar dan uiteindelijk ontpillen bijkt te zijn. Op naar ronde twee
@EW90 ik zag dat je mijn bericht ook had gelezen. Ik maak dus precies hetzelfde mee. Ik zit nu toch wel behoorlijk te wachten, wilde deze maand in principe gewoon eerst een menstruatie meemaken (mocht het anders zijn vind ik het natuurlijk wel heel fijn) vind het alleen vervelend dat ik al drie weken last heb van buikpijn enz. maar ook dat zal wel over gaan!!
Nou zo te lezen is het voor iedereen spannend. Lastig he al die verschijnselen..en echt super oneerlijk dat onze mannen dat allemaal niet hebben. Ik zou niet willen ruilen met het zwanger zijn.. maar al die ongie klachten mogen ze best een keertje van me overnemen. haha. Nou vraag ik me af of jullie deze klacht herkennen: Ik heb altijd rondom mijn menstruatie van die gezwolle borsten er zitten dan harde plekken in.. de HA noemde het ooit bloemkooleffect en dat hoort bij de hormomen. Alleen nu heb ik al ruim twee weken last van een hele vervelende plek (doet ook zeer in mijn linker borst) zou dit te maken kunnen hebben met die rare hormonen nu? Of moet ik het toch ff laten bekijken. Ik hoorde eens zodra het pijn doet is het niet ernstig. goed herkennen jullie dit?
Hallo Misslizzy, Ik ken de term niet maar ik vind dat als je een verharding hebt in je borst en deze pijn doet dat je toch even naar de ha moet gaan. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.
Ik ben zelf tien jaar aan de pil geweest en was direct weer ongesteld. Maar ik heb vriendinnen waarbij het wel een half jaar heeft geduurd. Ik denk dat dit ook weer per lichaam verschilt.
hallo allemaal, en welkom iedereen die hier nieuw is ben even een paar dagjes hier niet geweest, voelde me niet zo fit, komt vast door de blaasontsteking. zit nu op de helf van de kuur, dus hoop dat ik me snel weer wat beter voel. als het goed is en m'n cyclus is normaal krijg ik deze week m'n eerste normale menstruatie, moet zeggen vind het spannend en hoop dat het snel komt hihi, dan kan ik uit rekenen hoe m'n cyclus is. wil je zwanger worden en ben je blij als je ongie word, beetje tegenstrijdig maar zo voel ik me wel, en merk ook dat ik het een beetje beter los kan laten. wat een heerlijk weertje trouwens he, hier kan een mens zo van genieten, fijne dag allemaal.....
@ristoskatje balen dat je zo beroerd bent van de blaasontsteking. Ken het gevoel. Moet zeggen heb er al lang geen last meer van gehad en hoop dat verlopig ook niet te hebben Ik heb hetzelfde gevoel als jij. Zou eigenlijk al ongesteld hebben moeten worden als ik een normale cyclus had maar ben het nog steeds niet. Heb idd ook dat ik graag zwanger wil worden maar nu toch wel ongesteld wil worden omdat ik mijn cyclus wil weten. Ben net toch maar een test gaan halen en ben ik het van het weekend nog niet dat zullen we toch maar gaan testen. Misschien dat het dan idd bij de eerste meteen raak is geweest.
Wat gezellig dat er zich meer meiden aansluiten Even niet geweest en meteen wat nieuws te lezen! Hier nog nergens last van, zou 9 april mijn ei hebben gehad, denk wel wat gevoeld te hebben, maar ik ben benieuwd.. Hopelijk snel mijn menstruatie, want vorige keer dat ik stopte heeft het bij mij dus een paar maanden geduurd. Dat is niet fijn! Succes allemaal!
wat spannend allemaal iedereen is aan het wachten op z'n menstruatie ben erg benieuwd hoelang het bij iedereen zal duren...... of zou het al de 1e keer raak zijn, ja we wachten het maar af oja kreeg vandaag een pendel van kinderwens2011, ze zei dat ik al zwanger ben ben benieuwd of ze gelijk heeft, zo niet dan komt het vanzelf
Hoi suusjesanne, Ik had ook mijn eisprong met bruin bloedverlies! Ik zat even mee te lezen Wat zou dat kunnen zijn? Ik ben in februari gestopt met de pil.....
Jeetje, ik was er nog niet zo mee bezig, maar nu ik deze site heb ontdekt, en al die verhalen lees, begint alles te kriebelen!!!! Wat spannend he!
Hoi Troel, Ik heb iets niet helemaal goed opgeschreven. Ik ben 11 maart gestopt de de 15e ongesteld geworden. Mijn eisprong had ik de 29 ste. Ze zeggen toch dat het ontpillen. Bij jou zou dit ook kunnen zijn want jij bent ook nog maar net gestopt. Groetjes!
hallo iedereen ik zou eerst een beetje wat over mezelf vertellen. ik ben nog heel erg nieuw op deze site. heb eerst een heleboel gelezen en me nu aangemeld op de site. ik ben nog vrij jong, ik ben 19 geworden afgelopen januari. heb een hele goede en stefige relatie en ik voel voor mezelf dat ik helemaal klaar ben voor en babytje. ik ben 3 weken geleden gestopt met de pil (23 maart om precies te zijn) en ook wij zijn druk aan het klussen geweest. maar eigelijk ben ik nog best wel onwetend ookal heb ik zoveel gelezen. ik heb een heel erg onregelmatig menstruatie cyclus, dus bij mij is nog niet erg precies te pijlen wanneer mijn ovalutie is. maar ik las ook dat je eerst moet ontpillen?? hoe zit dat precies? en duurt dat echt zo lang? niet dat ik er geen geduld voor op kan brengen, maar toch als je stopt met de pil zou het een wonder kunnen zijn als het in een keer raak is. en er is nog een nadeel. ik zie mijn vriend alleen maar in het weekend. dus ookal zou ik mijn ovaluatie hebben, is het nog maar net de vraag of dat in het weekend plaats vind. ik vind het allemaal heel erg lastig. kunnen jullie mij mischien wat meer raad geven?? Groetjes just little me
Hoi Just little me! Helaas kan ontpillen wel tot een jaar duren... maar dat hoeft niet zo te zijn! Het kan ook zo zijn dat je gelijk een goede regelmatige cyclus hebt.. Wat betreft je ovulatie en dat je je vriend alleen in de weekenden ziet, ik zou zeggen die weekenden gewoon plezier maken. En het even zo aankijken. Groetjes!
Nou we zijn weer een dagje verder en de rode duivel is er nog steeds niet. Vind het zo raar want als ik maar een dag mijn pil vergat te nemen dan had ik gelijk een bloeding. Doorslikken lukte ook niet want dan kwam de menstruatie er gewoon doorheen en nu wil ie maar niet op komen dagen..... Heb wel lichte ongikrampen, last van mijn borsten en obstipatie maar het is de moeite niet waard. Ik weet tenminste van mijn pilloze periodes dat ik dan twee dagen op de bank lag met buikpijn. Nu weet ik dus echt niet meer wat ik moet doen. Zal ik het nog even afwachten of zal ik toch maar een test gaan doen?? Wat denken jullie. Tips zijn altijd welkom
@ pumba Ik heb al een week ongesteldheidsgevoel maar ook obstipatie, maar waar komt dat vandaan dan? (meestal als in ongi moet worden is het tegenovergestelde) ik moet donderdag ongi worden. Als je al een test kan uitvoeren, zal ik dat zeker doen. meestal als je er toch nog mee zit (wel of niet) dan kan je ongi ook uitblijven. >> ik had al een vroege test gedaan maar ja niets, mis. te vroeg gedaan. Dusja denk ook nog steeds misschien is het wel raak.
@chanice mijn laatste mentruatie is geweest op 8 maart, dus als ik dan goed gerekend heb zou ik nou dan op dag 35 zitten. Ben natuurlijk nog maar net gestopt. Vind het wel raar want ik denk dat ik vandaag al 20 keer naar de wc ben geweest omdat ik moest plassen. Ook weer zo vervelend.
als je zekerheid wil pumbaa dan kan je misschien beter een testje doen of even de ha bellen misschien dat dat iets helpt. heb geen idee hoor, zit zelf ook in de situatie waarin jij zit. ik ben aan het wachten op m'n menstruatie, en heb ook allerlei klachten, erg vervelend, maar goed we zien het wel. vind het wel mooi om te lezen dat ik niet alleen klachten heb had vanmorgen ook iets heel apparts: heb al een tijdje last rond m'n navel dus dacht komt vast van m'n blaasontsteking. maar nu vanmorgen ging het in een keer naar beneden, zo'n vreemd gevoel, dus nu zit het een stuk onder m'n navel. geen idee wat het is????? maar het voeld wel wat beter eerlijk gezegt, misschien is het ook wel een teken dat ik bijna ongie word. heeft iemand een idee of het ook eens gehad? chanice: ook spannend bij jou zeg, toch maar even afwachten tot donderdag, hopelijk is het postief. succes allemaal
ik ben ook gestopt met de pil in maart maar mijn vriend wil nog niet meteen aan de slag. Dus toch nog even wachten maar wel alvast met pil gestopt om te ontpillen.. dan als hij ja zegt kunnen we meteen aan de slag