gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Das ook weer waar. Maar langs de ander kant zie ik hier ook heel wat meiden die op 1 2 3 zwanger zijn...

Het beheerst mijn leven niet, maar diegenen die zeggen dat ze er niet mee bezig zijn, dat kan ik echt niet geloven...

Ook ik geloof er in dat onze tijd komt :) (en liefst ASAP natuurlijk :) )

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nee, ik kan ook niet geloven dat als je er echt voor gaat, je er niet mee bezig bent. Ik denk er wel iedere dag aan. En natuurlijk extra als ik op ZP ben. Maar toch blijft het nog iets leuks en spannends voor me, ondanks de teleurstellingen. Toch blijf ik positief en vind ik het een super gevoel dat we hier samen voor gaan.
    En natuurlijk, liever gisteren dan vandaag!!

3. Kimmytje

Voelt bij ons ook goed dat we er aan aan het werken zijn :)

Wij gaan ons bedje in, slaapwel en tot morgen.

xoxox

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Slaap lekker meis!!

5. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!
    Ho ho niet minderen hoor, dat zou jammer zijn! Het is zeker een uitlaatklep maar je bent er zo inderdaad elke dag mee bezig.
    De enige week in de maand dat ik er niet mee bezig ben is de week van de menstruatie. Het gevoel waar je aan toe bent als deze is begonnen is wel een teleurstelling maar ook een opluchting.
    Voor mij geldt ook wordt ik morgen of overmorgen wel of niet ongesteld, zoniet kan ik aan de Rose 's avonds. Troostprijs.
    Wat een ellende dat geduld hebben, en ik zit pas in ronde 3.
    Werk ze

6. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben dinsdag tegen de avond ongesteld geworden, zoals ik al verwachtte.
    ik kreeg in ronde 2 of 3 heel erg last van de puistjes, ben blij als ik weer aan de pil kan.
    @tara.
    wat eem kut dag voor jullie zeg. ik dacht ook al aan een miskraam toen ik het las.
    wel raar dat ze helemaal niks hebben kunnen vinden waarom je je zo voelde.
    beterschap en goeie ronde gewenst. fijn dat je vriend je zo goed steunt.

ik denk dat ik dan het jonkie ben hier haha. :p
    ik ben pas 24 geworden, mijn vriend word 25 eind van het jaar.
    zijn 9 jaar bij elkaar en we wonen in een koophuis 2 onder 1 kap sinds 9 maanden.

7. Kimmytje

Ik ben er hoor ;)

Wachten kan idd erg lang duren, zeker op zo een mooi wondertje... Ik ben al danig op de proef gesteld met mijn man ook, altijd aftellen (en dus wachten) om elkaar te zien, soms zaten daar 3 weken tussen. Dan die laatste maand voor hij definitief naar België zou verhuizen, dan de dag van onze trouw hehehe... :)
    Ach ja, het is voor een goed doel, als ik alleen maar zou weten dat het goedkomt en ik heel binnenkort een positieve test en wat daarna een kleintje in mijn handen zou hebben, zou ik al veel rustiger zijn...

@ Kelien, ga je terug aan de pil?

Fijne dag allemaal!

xoxox

8. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Hoi hoi nou vNdaag moet ik mijn ei hebben maar niks te vinden heb tich maar weer ovu testjes gedaan van sensitest die had ik nog maar tot vandaag toe niks:( kan vandaag wel lange draden trekken maar het is niet helder hoop dat ik hem niet gemist heb want wat ik gister ook deed manlief had echt geen (zin) hoe kan dat nou gebeurt nooit pff moest het ff kwijt xx

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    He Joeysmama, dat is vervelend!! Maar heb net gelezen dat dat slijm een paar dagen voor je ei begint. Als je geen vruchtbaar slijm meer hebt, komt je ei eraan. Denk dus niet dat je ei al geweest is. Zou de komende dagen nog een paar testjes doen en je man verleiden:)
    Succes!!

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kelien, jammer dat je ongesteld bent geworden:( Je bent inderdaad het jonkie, maar zo te lezen hebben jullie het ook al goed voor elkaar. Op naar de volgende ronde!!

11. Kimmytje

Joeysmama, ik ben het eens met Tara, gewoon nog even blijven testen en komt wel goed :)

xoxox

12. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Ik hoop het heb nog 3 testjes die maak ik gewoon nog ff op

Kelien balen dat je weer ongi bent geworden wanneer mogen we nu eigelijk is op roze allemaal sterkte meid xx

13. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik had er deze maand niet zo'n moeite mee hoor. vorige maand heb ik echt gebaalt en me dus ook voorgenomen te proberen er wat rustiger onder te blijven. ik ga nog niet terug aan de pil hoor.
    ik bedoelde meer als ik dalijk een kleine heb en ik kan weer aan de pil dan zal ik blij zijn.

14. Kimmytje

Ah ok, ik kon niet goed volgen :)

15. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelien wat superjammer! Je bent wel de jonkie van ons, maar niet heel erg jong om zwanger te raken natuurlijk! Maar dat is superpositief om dan al zwanger te raken, ben je extra vruchtbaar althans volgens de boekjes.

Joeys mama, inderdaad slijmerige dagen zijn vaak voor de eisprong. Je test waarschijnlijk ineens morgen of overmorgen positief! Voor zekerheid vanavond maar eens even seksen, mocht ie morgen op positief staan, dan zit er alvast een voorraadje in. HIHI

Vandaag dag 28, geen bruin slijm te zien zoals ik de vorige keer wel had als voorteken van de ongi. Ojee hoop hoop hoop hoop hoop. Stevige tietjes ook.
    Volgens cyclus van 29 dagen zou ik morgen ongesteld moeten worden, vermoedens zijn dat ik pas officieel zaterdag of zondag ongesteld ga worden (gezien mijn ei dan 14 dagen terug was).
    Uiteraard houd ik jullie op de hoogte, maar denk dat ik gewoon bij jullie aansluit met de rode regels!

16. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Jela spannend weer voor jou ik vind dat 1 van ons nou langzamerhand wel eens roze moet gaan testen hoor dan volgt de rest vanzelf:)
    ik moet tot 9 uur werken vandaag heb al instructies gegeven aan het thuis front kind op bed en klaarliggen hahaha zullen zien of het helpt xx

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    haha, mooie instructies:)

Jela, nog een paar dagen geduldig zijn! Spannend voor jou hoor!

Vanavond komen mijn schoonouders eten. Is altijd een heel gedoe om ze hier heen te krijgen, want ze voelen zich altijd bezwaard om te komen eten.... zucht:) Zijn echt té lieve mensen. Maar we gaan nu lekker gourmetten!

18. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Oeeh, lekker, gourmetten!!!! Jamjam, dat lust ik ook wel, haha! Wij eten vanavond gebakken aardappels met een kip-sateschnitzel... Nog nooit gehad dus ben benieuwd (die schnitzel bedoel ik dan he :D) Moet trouwens nu echt nog niet denken aan eten want ben nog altijd een beetje misselijk :( Gisterenavond ben ik ook al op tijd naar bed gegaan want had echt een ongelooflijke buikpijn. Dat gaat nu gelukkig al wel weer wat beter! (ga er nog steeds maar niet van uit dat dit kan wijzen op een zwangerschap)

Joeysmama, dat slijm is echt een teken dat je ei eraan komt hoor! Had deze maand ook echt duidelijk slijm vlak voor mijn eisprong. Zou dus ook gewoon even door blijven testen dan kun je het echt niet missen... En klussen is natuurlijk altijd leuk! ;)

Trouwens, ik heb eens even gegoogeld naar ervaringen met die Zwanger Worden pillen van de Etos en heb nu toch wel mijn bedenkingen erbij. Naast wat positieve reacties waren er ook heel veel negatieve reacties van meiden die bijv. ineens een hele lange cyclus hadden. Heb zelf eigenlijk ook wel een beetje het idee dat je cyclus dan toch nog niet helemaal natuurlijk is...

19. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Jela, superspannend voor jou!!!! Heb je verder nog andere klachten?

20. Kimmytje

Ik volg de instructies :)

Hmm Tara, gourmet, lekker!

Hier weer wat vreemd. Mijn ongi is helemaal voorbij en toch voel ik me vreemd. Ongikrampjes en dat grieperig gevoel wat ik ook rond mijn ei heb... Snap het niet...

Deel Deze Pagina