gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kimmy, dat is vreemd. Misschien heb je gewoon een griepje te pakken? Heb je wel een normale ongesteldheid gehad?

Lady, jij hebt ook wel behoorlijke klachtjes. Ik zie dat je je cyclus op 40 dagen hebt gezet. Heb je dat gedaan omdat je ei later is gekomen?

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

@ Lady, klinkt goed hoor :) Ik hoop echt dat je positief zal testen!

@ Tara, ik heb altijd een hele korte (en weinig) ongi, das al van vroeger zo... Had ik nu ook.
    Ik voel me echt identiek hetzelfde als rond mijn ei (je weet wel, wat slapjes...) dus ik weet het echt niet...

xoxox

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    verwarrend he, die lichamen van ons... Wanneer ga je beginnen met ovulatietesten?

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Yup, voorgaande maanden was het iedere keer op de dag af 14 dagen later dat ik ongesteld werd dus daarom heb ik mijn cyclus aangepast... Anders was ik nu al 3 dagen overtijd geweest!

5. Lady1985

Kun je er anders voor de zekerheid geen testje tegenaan gooien?

6. Kimmytje

Ik begin de 24ste ongeveer met ovutestjes. Kan haast niet wachten!

Een zwangerschapstest bedoel je Lady? Hmm, dat durf ik niet hehehe

7. Lady1985

Ik bedoel idd een zwangerschapstest! Haha, kan me voorstellen dat je dat niet durft... Maar misschien toch een idee zodat je 100% zeker weet dat je niet toch er ongeluk zwanger bent??

8. Kimmytje

Ik wacht nog effe af! Weet wel dat het kan want heb 2 collega's die ongesteld werden en 2 weken later zwanger bleken!

9. Lady1985

Jaah, ik hebt dat ook wel vaker gehoord! (En ook op ZP gelezen trouwens) Dus het kan maar zo! Zou wel keileuk zijn :)

10. Kimmytje

Ik ga er me alvast niet op vastpinnen :)

11. Mellie88

Mellie88 Lid

11 apr 2011
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Zooo, had weer wat bij te lezen..

Tara.. Wat een naar verhaal idd, jeetje! Hoop dat je je weer een beetje goed voelt en kan zeker begrijpen dat je dacht dat je mk heb gehad! Wel raar dat ze niks kunnen vinden..

Jela.. Je kan bijna testen!! Spannend!!

Lady.. Je hoort positieve en negatieve verhalen over de Etos Zwanger Worden pillen maar als deze ronde hetzelfde wordt als de vorige, ben ik er blij mee!! Ze zijn alleen wat groot idd, maar gelukkig kan ik goed slikken ;)

Kelien.. Jammer dat je alsnog ongesteld ben geworden. Vol goede moed de volgende ronde in!
    Denk dat ik het jonkie ben ;) ben 22, wordt in sep 23 :p
    Vriend is 24, bijna 7,5 jaar samen en wonen iets van 4.5 jaar samen.
    Net een nieuw huisje (eengezinswoing) gekocht waar we wel een aantal kindjes in kwijt kunnen haha.

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jeetje Mellie, was je op je 15de al samen met je vriend? En die tijd ook nooit even uit elkaar geweest? Dat is wel speciaal hoor. Vond mezelf al jong met 17 jaar en ben achteraf blij dat we nog even uit elkaar zijn geweest.
    Maar zo te lezen hebben jullie het ook al goed voor elkaar. Wat kan het toch verschillen he. Ik heb vriendinnen van 30 die nog single zijn en als studenten leven.

13. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Het gaat trouwens weer helemaal goed met me. Vandaag belde de huisarts ook nog om te vragen hoe het ging (en gisteren de gynaecoloog). Vind het toch wel fijn om te merken dat je serieus genomen wordt en dat men goede nazorg biedt. Ik heb namelijk echt nog nooit iets serieus gehad waardoor ik bij de doktor of in het ziekenhuis geweest ben. Toch fijn om te merken dat als je hulp nodig hebt, je het ook gewoon krijgt.

14. Mellie88

Mellie88 Lid

11 apr 2011
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Jah klopt, zijn vanaf me 15e samen. Hebben elkaar leren op TMF chat haha. Had niet gedacht dat we zover zouden komen. Nooit uitelkaar geweest, ben laatste keer met me vorige werk een lang weekend naar frankrijk geweest maar doe ik ook nooit meer. Miste um teveel haha.

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Oh, echt?? haha, daar heb ik nou helemaal geen last van:) Ben zelfs drie maanden naar Thailand geweest een paar jaar geleden. Ga trouwens vaak alleen op vakantie, heerlijk even tijd voor mezelf:) Ach ja, iedereen zijn eigen ding he:)!

16. Mellie88

Mellie88 Lid

11 apr 2011
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Goed om te horen dat het beter gaat!
    En ook zeker goed dat de dokter en gyn bellen om te vragen hoe het gaat. Denken ze wel aan je!

17. Mellie88

Mellie88 Lid

11 apr 2011
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Ppff hahaha dat trek ik niet hoor. Me vriend is laatst een weekend weg geweest ook voor ze werk, vond ik wel minder erg. Was ook het hele weekend de hort op.
    Maarre liever niet ;)

18. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    trouwens wel heel grappig, tmf chat. Heb ik ooit ook nog op gezeten!! Ik ken mijn vriend gewoon uit de stamkroeg een dorp verderop:) Had trouwens eerst iets met een vriend van hem.... en daarna met een andere vriend.... haha. Echt heel erg, drie uit hetzelfde groepje. Ach ja, het waren gewoon dezelfde types en daar viel ik op:) Gelukkig was het drie keer is scheepsrecht!

19. Kimmytje

Ik kan mijn ventje ook niet missen hoor :) Wij hebben elkaar al teveel moeten missen...

Tara meid, blij te horen dat je je alweer beter voelt :)

Ik ga zo ongeveer naar mijn bedje, slaaplekker meiden!

xoxox

20. Lady1985

Hahaha, Tara, ik heb voordat ik wat met mijn huidige vriend kreeg ook wat gehad met 2 vrienden van hem!! Ook uit dezelfde vriendengroep. En wat je zegt, 3x is scheepsrecht, haha! Kan het nog steeds goed vinden met die andere 2 vrienden trouwens en we zien elkaar ook nog geregeld dus dat is wel fijn.

Mijn vriend en ik hebben vroeger ook al eens wat met elkaar gehad. Toen zaten we in de 4e van de Mavo. Na een half jaar is dat uit gegaan waarna we vervolgens ook een hekel aan elkaar hadden, hihi... Ongeveer 4 jaar later is de vlam weer opnieuw opgeleefd en hoe dat toch kan is voor ons beide nog altijd een raadsel ;)

En fijn trouwens dat zowel de dokter als de gynaecoloog nog bellen om te vragen hoe het met je gaat!! Heb ik zelf nog nooit meegemaakt dus vind het best bijzonder! Maja, daarentegen heb ik zelf ook nog nooit iets ergs meegemaakt... Maar ben blij te horen dat het weer goed met je gaat. Je hebt ons erg laten schrikken!

Deel Deze Pagina