En Kimmy, wat hoorde ik toch op het nieuws vandaag? 5 Doden met Pukkelpop in Belgie?? Wat vreselijk zeg!!! Hopelijk geen bekenden van jou die daar naartoe zijn geweest?
Nou zag het ook in de krant staan erg zeg!! Nou meiden nog steeds geen ei te vinden met ovu testen gister nog wel geklust kwam thuis van mijn werk en kind lag op bed en hij had beneden alle kaarsjes aangestoken dus lekker romantisch op hoop van goede zegen nu maar dan xx
Idd heel erg wat op Pukkelpop gebeurd is. Ik had enkele mensen die ik ken maar die zijn ongedeerd. Ik denk dat de natuurrampen het aan het overnemen zijn Ik voel me hierdoor wel wat triestig, want als je erbij stilstaat... Liefs xoxox
Leuk om de verhalen van iedereen te lezen hoe men elkaar ontmoet heeft. Joeysmama, morgen weer even testen, je ei komt in de buurt....irritant he! Voel je jezelf niet meer opgewonden als anders, als de ei nadert? hihi... Wat een interesse Tara vanuit gyn en huisarsts, dat is zeldzaam volgens mij inderdaad. Meestal ben je een nummer in plaats van een persoon. Fijn voor je! Pukkelpop verschrikkelijk, ik had het nog niet eens zo door vandaag. Ben even gaan kijken op het internet. Eng zeg, je zou er maar onder staan, hartstikke eng. Hier vandaag niet ongesteld geworden, wel gevoel dat ik ongesteld ga worden. Had het vandaag al verwacht, gevoel is vanaf woensdag toch al aan de gang, dat is nieuw. Meestal komt het gewoon hup ineens. Heb getest vandaag, kon het niet laten. Negatief. Ook geen bruin slijm zoals anders. Blijf hoop houden, maar ik voel me zo rot en niet in mijn vel dat ik vanavond gewoon aan de Rose ga op het feest. Wat voel ik me al twee weken rot en achterdochtig en jaloers naar mijn vriend toe. Ik heb geen leuke kleding en voel me niet mooi. Voel me echt niet happy, neerslachtig zelfs, hopelijk slaat dit snel om.
Nou jela kom op meid ik weet dat het een teleurstelling is weer een neg test maar onze tijd komt echt nog wel en een rozeetje op xijn tijd kan best hoor gooi het het maar ff lekker van je af komt vast goed met ons hoor Maaruh nee niet meer zin. Heb eigelijk altijd wel zin haha dus daar merk ik het niet aan hoop dat ik gister of vandaag me ei heb gehad want gister waren we lekker romantisch bezig haha moet zeggen dat ik deze maand met Etos zwanger worden ben begonnen en hoop dat ik wel weer een mooie cyclus daardoor heb heb elke x nog gehad dat ik rond mij. Ei pijn had met sex en deze maand niet dus hoop dat ze daarin geholpen hebben voelde wel wat maar geen pijn nou fijne avond meis xx
hoi allemaal, ik ga niet te uitgebreid reageren aangezien ik ziek ben. maar wil even mijn verhaal doen en jullie meningen horen. vannacht werd ik wakker met pijn in mijn buik, alsof er een pakketje lucht opgehoopt zat in mn darmen. heb dit proberen te masseren maar dat hielp niet en ben toen maar naar de wc gegaan. flinke diarree en overgeven, heb heel wat uurtjes op de wc gezeten tot ik helemaal leeg was, zelfs mijn water wat ik tussendoor dronk kwam er weer uit. ik ben dinsdag avond ongesteld geworden en ben maar 1,5 dag ongesteld geweest van donker rood bruin bloed. kan het zijn dat ik toch zwanger ben? of zal ik gewoon een buikgriepje hebben? ben door mijn baas vanmorgen naar huis gestuurd met de vraag of ik zwanger ben. neu hoor ben gewoon ongesteld geweest afgelopen week.
Wanneer heb je je eisprong gehad? Misschien dat die ongesteldheid van je anders een innestelingsbloeding is?
2 augustus had ik de eisprong. en 14 dagen later netjes ongesteld. heb ik dik 24 uur niet gebloed en nu net had ik weer beetje bloedverlies, weer zo donker.
Dankje Joeysmama! Handig dat je altijd zin hebt, hihi. Wij vrouwen hebben dat niet altijd namelijk.. Kelien dat overgeven en diarree kan ook gewoon griep zijn inderdaad. Maar zo'n pijn in je buik, opgeblazen gevoel dat ik ken ik wel van mijn 1e ronde. Ik had zo'n warme opgezette buik, heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Maar misselijk en overgeven had ik niet. Heb je al wel getest?
ik had in het weekend getest, die was negatief. en aangezien ik ongesteld werd heb ik ook niet getest. heb mijn vriend gevraagt of hij een test wilt gaan halen maar die vind dat ik het even moet afwachten. hoewel hij wel direct aan een zwangerschap dacht.
Hmm, lastig hoor!! Ik denk dan dat het toch misschien gewoon je ongi is met een griepje... Nouja, je kunt er altijd nog een keer een testje tegenaan gooien mocht je het niet vertrouwen
Kelien, wat vervelend dat je je zo naar voelt!! Mijn eerste gedachten is dat je niet zwanger bent. Ongesteld geworden en een negatieve test... Maar ja, als je blijft twijfelen zou ik gewoon nog een testje doen. Kost weinig en dan heb je wel zekerheid. Veel beterschap in ieder geval! Kimmy hoe voel jij je nu? Ben je nog aan het twijfelen of je eventueel zwanger zou kunnen zijn? Jela, meid je klinkt echt niet vrolijk... Wel goed voor jezelf zorgen he. Laat je maar lekker verwennen door je vriend. Hopelijk voel je je snel weer beter. Kun je niet een dagje helemaal voor jezelf nemen? Naar de sauna, nieuwe kleding kopen, lekker in bad met een roseetje Lady, wat grappig dat jij een beetje hetzelfde mee hebt gemaakt met je vriend. Leuk dat je uiteindelijk toch weer bij elkaar bent gekomen! Als ik jullie reacties lees, dan is het inderdaad speciaal dat de gyn en huisarts beide nog gebeld hebben. Vond het al heel attent, maar dacht misschien doen ze dat altijd wel. Denk dat ze toch ook wel behoorlijk geschrokken waren en met me te doen hadden. Meiden, het is weekend!!! Gaan jullie nog iets leuks doen?? xx
Pff was het weer een hele kluif om alles door te lezen zeg. Met mij gaat het inmiddels wat beter. Moet nog steeds mijn pillen slikken tegen de misselijkheid. Zolang ik dat doe gaat het prima. Reageer alleen een beetje vervelend op het zwangerschapshormoon. Ben niet te genieten tegenwoordig. Moet zeggen dat het met de dag scheelt maar oooo wat voel ik me toch dik iedereen roept vervolgens dat da ook zo hoort maar natuurlijk ben ik de onredelijke zwangere vrouw die dan nog bozer word. Baal er wel van dat ik me zo voel. Toevallig van de week op het werk met iemand gepraat en die zei dat het vaker voorkwam dat vrouwen op zo'n manier reageren. Ach we zullen maar zeggen dat het vanzelf een keertje overgaat. Mijn vriend en ik hebben heel veel gepraat en inmiddels gaat het wel beter. Hij baalde dat ik niet duidelijk was met het aangeven van mijn klachten en ik baalde enorm dat hij niet zag dat iets me niet lukte. Erg kinderachtig maar het is zo weer even duidelijk dat goed communiceren de helft van een relatie is. @ tara, ik werk zelf in het ziekenhuis en maak erg vaak mee dat de artsen je al vergeten zijn als je de drempel overloopt naar de gang. Ik vind het dus ook erg netjes van de gyn en de ha dat ze nog even naar je bellen. Fijn ook om te voelen dat je serieus genomen word. Vandaag nog een plekje weg moeten laten halen op mijn buik. Voelde niet heel fijn maar het was nodig i.v.m. een onrustig plekje. Ben nu blij dat het weg is over een maand had het waarschijnlijk niet meer gelukt maar zit nu dus wel met een hechting in mijn buik. Nou dames ik blijf af en toe een keer bijlezen hier, snel op naar een posi test voor jullie allemaal!!!
Lastig hoor, wel, niet, wel, niet... Hehehe... Hier wacht ik gewoon wat af, we zullen het wel zien Ik heb nog steeds die vervelende buikpijn en vandaag weer wat bloed (heel licht) verloren... @ Pumbaa, meid, gewoon genieten van die zwangerschap, echt Blij te horen dat het ook weer beter gaat tussen jou en je vriend! Hier is het dit weekend Maanrock, ga ik wel wat op rondhangen maar is wel met een dubbel gevoel na wat er op Pukkelpop gebeurd is... En jullie? xoxox
Kimmytje echt klote hè die onzekerheid onze lichamen werken niet echt mee allemaal Fijn weekend allemaal
Ja, tis soms lastig... Vandaag had ik trouwens een klant die vroeg naar een collega van me die net bevallen is. Iets daarna zei ze van "en jij bent de volgende hé, ik zie het, je straalt het uit" Eh? Vond ik wel fijn, ik dacht, als ik nu al straal, wat gaat dat dan zijn als ik zwanger ben?
Jela, wat rot dat je je zo voelt!! Maar ik snap het wel... Heb soms ook van die dagen dat ik ontzettend baal van mezelf. Misschien ook wel een beetje vrouw- eigen? Hopelijk doet het mooie weer ook wonderen voor je humeur Hier geen spannende plannen voor het weekend. Moet het hele weekend werken en morgen na het werk nog naar de verjaardag van mijn schoonmoeder. Joeysmama, jij was er ook vroeg bij zeg vandaag. Ook werken soms?? Fijn weekend allemaal!!!
Haha ja hè toen kwam mijn man van zijn werk (tijdelijk)lag eigelijk op hem te wachten want ik moest vandaag om 8 uur beginnen fijn weekend xx
Dag meiden, Mijn banner klopt niet, ik weet niet welke banner ik dan moet...maar ben vandaag ook niet ongesteld en officieel overtijd.... Ik test maandag nog een keertje. Heb vanaf woensdag al grote tietjes (best leuk wat origineel zijn ze klein) bruikkrampen af en toe maar vandaag ook niet meer. Rode regels komen alsnog door van het weekend of ik ben serieus echt overtijd. Dankjewel voor de lieve reacties op mijn humeur, het weer doet inderdaad wonderen. Gister toch maar bij 1 roseetje gelaten, want ik ben er serieus bang voor dat het wel eens raak kan zijn, dan toch....??!