Dat is trouwens wel wat ik herinner aan mijn 1ste zwangerschap die stevige grotere borsten had toen maat aa en groeien uit eindelijk tot d echt niet te geloven daarna was het hopeloos dus zijn nu opgevuld tot grote c kleine d dus ben benieuwd hoe dat uiteindelijk bij mij eruit komt te zien meid het zijn dus goede voor tekenen allemaal xx
Oh heb trouwens de bloeduitslag terug van de dokter omdat ik zo licht in mij. Hoofd ben elke x en heb een tekort aan b12 dus moet nu b12 slikken en over 2 mnd opnieuw prikken of het beter is ze hebben op heel veel dingen geprikt cholestrol schildklier nieren lever suiker hartfalen(dat omdat mijn vader zwaar hartpatiënt is)alles was goed dus dat is ook weer gebeurd xx
spannend jela, hoop voor je dat je zwanger bent. ik heb vandaag nog een testje gedaan maar witter kan echt niet. ik wil deze ronde beginnen met ovulatie testen, iemand tips welke ik het beste kan pakken?
ik heb ze van sensitest had de gewone maar ik vind de sensitive beter had er nu nog paar over van de normale maar heb geen ei kunnen vinden daarmee maar ik stop daar mee nu word er alleen maar gefrusteerd van elke x op het zelfde tijdstip en 2 uur van te voren niks drinken en dan het stiekeme gedoe als ik aan het werk ben want is betr om tussen 10 en 2 te doen succes in iedergeval het natuurlijk het proberen altijd waard je weet maar nooit hoeveel baat jij er bij hebt xxx
Joeysmama, fijn dat er pilletjes voor zijn om dat tekort aan te vullen! Leuk te lezen dat je ook grotere borsten had, geef me hoop inderdaad. Mijn moeder had dat ook, van een cup a naar cup d. Die zijn wel blijven zitten op zich, haha! Nog steeds geen rode regels, hopelijk blijft het morgen ook weg. Ik durf geen test te doen vandaag, want gister op de NOD was hij nog negatief, ik wacht even tot morgen of maandag. Want gaan zometeen stappen en anders ga ik teleurgesteld op stap, haha. Zo houd ik nog een beetje hoop om nog niet te testen. Kelien ik heb olulatietesten van www.zwangerenkids.nl ofzoiets. Bevielen me prima, duidelijk twee testen met donker roze streep als ei dagen. In het begin is het even wennen, dan denk je wat is nu de juiste kleur van de streep. Maar als je ei er is, zie je duidelijk dat ze meteen donkerrose kleuren binnen een minuut. Succes! Fijne avond meiden
nou spannend hoor jela laat het wel snel weten he als je getest hebt fijn weekend pff zit trouwens veelste veel hier te kijken maar hoop zo dat iemand snel roze test en het was rustig op mijn werk en manief nu en gister s`nacts werken dus wat moet je anders he wel makkelijk internet op je tel haha
oh 1tje voor alle dames hier...... Elke Droom Heeft Het Recht... Werkelijkheid Te Worden vond ik wel mooi en komt hier goed van pas xx
Hey dames, met mij alles goed Gisteren cinema geweest en Maanrock wat gaan rondhangen en alvast aan de klus gegaan Wat jammer Jela Dikke knuf! xox
Bedankt Kimmytje! Tof van je. Ik doe gewoon mee met de volgende rondes net als de rest. Hoe meer kans we weer de volgende maand hebben (we komen namelijk allemaal dichter bij het half jaar wat gemiddeld is!). Maanrock zal vast wel dubbel zijn geweest, in het achterhoofd van pukkelpop. Je kijkt toch even hoe de tenten stevig staan toch? Eng met dat noodweer. Hier in Brabant geeft ie noodweer aan vanmiddag en het is al broeierig warm. De dagen gaan sneller dan ik dacht Kimmytje, je gaat alweer richting de klusdagen inderdaad! Leuk! Fijne dag allemaal. x
@Jela, wat ontzettend jammer zeg dat je toch ongi bent geworden Of heeft het nog niet helemaal doorgezet? Nu maar vol goede moed op naar de volgende ronde. Hoop dat je er niet al teveel mee zit? Komt allemaal goed hoor!! En wat betreft Kimmy's onderschrift, haha, ik denk dat ze faith bedoelt als het engelse woord voor vertrouwen en niet als iemand die Faith heet gezien de betekenis van die zin Ik heb vandaag ook ff een minder dagje. Ben net terug van het werk en had zomaar ineens een gigantische huilbui. Vriendlief begreep er helemaal nix van (in zijn ogen huil je als er iets aan de hand is en niet zomaar.. Man eigen i guess?? ) Maar komt ook wel een beetje omdat ik al een paar dagen keimoe en misselijk ben en heb nogal een kort lontje, grehe... Geen idee of het met een zwangerschap te maken heeft, maar vrijdag zullen we het weten mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Kan woensdag al testen maar wil wachten tot vrijdag. Ik ga nu lekker met een filmpje op de bank hangen. Het is hier net begonnen met regenen dus lekker buiten zitten zit er helaas niet in. Fijne zondag nog!!!
Jela, wat ontzettend jammer voor je.... Ik heb zo'n gevoel dat we komende ronde zeker één iemand kunnen feliciteren hier! We gaan er gewoon weer voor. Lady, voor jou zijn het weer spannende dagen. Oh, ik herken dat wel dat je ineens moet huilen. Lucht wel altijd lekker op toch? Mannen begrijpen dat inderdaad niet helemaal, haha. Morgen een dagje naar school en dan weer een weekje vrij, heerlijk!! Heb zo'n zin in Portugal!!!
Dankjewel Tara en Lady85! Vandaag beetje verdrietig (ofja dat is een groot woord) teleurgesteld past beter. Maar inderdaad focus is alweer op de volgende ei gericht, en ja hoor die valt midden in mijn werkweekend. Heb dan 2 slaapdiensten, zucht. Dus manlief moet in de ochtend voordat hij gaat werken maar even zijn best doen, hihi... Lady je kunt bijna testen, superspannend. Misselijk en moe zijn toch wel mooi kwaaltjes!! ROZE ROZE ROZE!
Jela balen zeg gelukkig vol goede moed de volgende ronde in ik heb trouwens gelezen dat je beter in de ochtend sex kunt hebben omdat er dan meer zwemmers in zitten dus moet helemaal goed gaan komen dan deze ronde!!xx
Hey dames! Jela, dikke knuf voor jou en ik hoop dat je je vandaag alweer wat beter voelt. Mijn onderschrift "Faith" wil idd zoiets als "vertrouwen" zeggen, maar het is idd een heel erg mooie naam Maanrock was leuk (het was goed weer) en het optreden van Milk Inc was super! Lady! SPANNEND meid! Ik ben volop aan het duimen! Voor alle dames hier trouwens, we zijn idd allemaal op weg naar het half jaar en ik hoop echt dat we allemaal heel snel zwanger mogen zijn! Wij zijn volop aan de klus, en genieten volop Overigens voel ik me vandaag weer wat down. Het kan me soms zo overvallen, dat ik echt heel erg ongeduldig word Tara, wanneer vertrek je naar portugal? xoxox
Bedankt Kimmytje. Ik had nooit gedacht dat ik steun zou ervaren uit een forum met onbekende dames! Heel prettig! Hier ook down en neerslachtig, verschrikkelijk gevoel. Nergens happy mee kunnen zijn. Zou lady85 als eerste op roze gaan? Leuk hoop het! Milk inc, ik houd ontzettend van dat soort muziek. Vrolijke dance muziek! Werk ze dames, ik ga vanavond de nachtdienst weer in. Ben bezig met een weekendje weg uit te zoeken voor a.s. weekend. We zijn dan 3 jaar samen. Fijne dag..x
Is leuk hé de steun hier Al is het soms ook dubbel, je word heel erg veel met zwanger zijn geconfronteerd en dat maak soms dat ik me niet zo goed voel... Ach, we zijn allemaal snel aan de beurt! Ben ik zeker van Milk Inc hou ik ook van! Normaal elk jaar naar hun concert maar dit jaar ga ik denk ik passen omdat ik ze gisteren al bijna 2 uur heb gezien. (en dat was gratis) Mijn man is een rocker dus tjaaaaa, hij vond het wel leuk maar niet echt dat Veel succes om een weekendje te vinden! Heb je de Flair van een week of 2 geleden? Daar zat een boekje bij met acties voor hotels xoxox