gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden

Ik ben ook in maart gestopt met de pil en las een beetje terug en zag dat ik niet de enige ben die zichzelf ´gek´ maakt met alle gedachtes over het zwanger worden haha..

Heb een lange tijd geprobeerd me er een beetje minder mee bezig te houden maar toch lukt dat niet echt op de een of andere manier..
    Nou ben ik anderhalf week geleden terug gekomen van heerlijk 2 weken (zon)vakantie en heb me er twee weken niet proberen mee bezig te houden, behalve met klussen dan ;) maar ja..

nu dus het volgende.. ik moest afgelopen zaterdag dus eigenlijk ongesteld worden en ben het nu dus nog niet.. op zich goed teken zou je zeggen maar heb inmiddels al twee negatieve testen, al meer dan een week last van een opgezette buik met af en toe een stekerig, vervelend gevoel (verder geen ´kwaaltjes´ of zo) en nou heb ik sinds vandaag ook wat (sorry klinkt een beetje vies misschien) wat bruine afscheiding... herkent iemand dit, want ik maak mezelf echt van alles wijs, wordt er een beetje gek van :(
    sorry voor me lange verhaal groetjes

2. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    hoi anoniepje onze lichamen laten ons vaak een beetje in de war raken he maar heb je een regelmatige cyclus of wijkt hij wel eens af ik heb dat bruine zelfs een x 1 dg gehad maar dat was wel mijn ongi helaashet is en blijft gissen bij iedereen is het anders maar met 2 neg testen ben ik bang dat het je ongi is heb je niet te vroeg getest? x

3. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie.. ik heb sinds ik gestopt ben met de pil direct al een regelmatige cycles gehad en altijd netjes op tijd ongesteld.. kon bij wijze van de klok erop gelijk zetten daarom is dit ook zo frustrerend..
    Ik heb afgelopen maandag getest en vanmorgen en allebei negatief :(
    ik lees zoveel verschillende dingen dat het gewoon verwarrend is..
    hmmm.. gewoon afwachten denk ik
    groetjes

4. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Succes Is altijd weer moeilijk hè die verwarring denk altijd maar als je dan toch ongi moet worden doe het dan maar gewoon wanneer het moet dan hoeven we niet in onzekerheid te blijven wachten duurt al zo lang;->

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Joeysmama, mijn testen zijn licht positief, we klussen nog even door en pies nog enkele daagjes op een stikje ;)

@ Anoniempje, nog even afwachten? En als je binnen een aantal dagen nog niet ongesteld bent zou ik toch eens langs de HA of gyn gaan, aangzien je normaal heel regelmatig bent...

xoxox

6. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik kon even 2 dagen niet op het forum, potverdorie. Gemaild naar de website, nu lukt het weer!
    Anoniempje, zeer spannend als je altijd regelmatig bent. Soms is het HCG nog niet voldoende aangemaakt, hoor je vaker.
    Wat betreft bruin slijm, dat is een van de moeilijkste symptomen of dit wel of niet bij zwanger zijn hoort, bij mij hoort dit tot nu toe bij de voortekenen van de menstruatie.
    Ik had zelfs deze week (van het weekend ongesteld geweest) ineens weer 2 dagen bruin slijm..
    Je lichaam is een hoop werk aan het verzetten van binnen.
    Succes!

Wij gaan vanavond een nachtje er tussen uit, zal ons goed doen. Ik ben namelijk totaal mezelf niet, achterdochtig, gespannen, hoor een suis in mijn oor en voel me onzeker over mijn uiterlijk (nooit last van gehad). Ben ik wel de enige voor hem, etc. Allemaal hopeloze gedachten, wat het stoppen met anticonceptie al niet met je kan doen!

Kimmytje heerlijk dat jij lekker in de ovulatie dagen zit, ik kijk er ook alweer naar uit.
    Moet alleen wel deze stress uit mijn lichaam, want van stress komen er geen kindjes.

7. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Oh jela lekker zeg er ff tussen uit wil ik ook wel alleen nu ff geen oppas allebij de opa's en oma's op vakantie ;-( maar ken het gevoel ik ben ook zo neerslachtig als het maar zijn kan kan op comando janken nu pff echt irritant gister zo'n heel zenuwachtig gevoel maar dat is wel weg gelukkig was gister zo sago dat ik om 9 uur op bed lag en echt waarom??? Zou het niet weten nou een hele gezellige vooral romantische nacht samen met je mannetje

Kommytje bedankt nog voor je reactie nu wel al pos ovu test?

Xx

8. Kimmytje

Hey meid, ik ken het hoor, die verschillende gevoelens! Bij mij gaat het ook enorm met ups & dows...

Ik kan enorm gelukkig zijn en 10 minuten later weer helemaal niet meer... Ik ben met momenten ook vrij kort van stof. Heb vorige nacht tot 2u opgezeten, big discussie over niks met mijn man... En dat hebben wij normaal NOOIT...
    Alles weer helemaal ok hoor ;)

Geniet van je nachtje er tussen uit meid! Zal je goed doen :)

Wij vanavond met onze beste vrienden (homo koppel :) ) gaan vieren dat ze verloofd zijn, wij worden getuigen dus das superleuk!
    Morgen heel de dag buurt BBQ en zondag spenderen we bij mijn ouders. Een druk en gezellig weekend dus, zien dat we nog wat gaatjes vinden om te klussen :)

Geniet van jullie weekenden meiden!

Dikke kus!
    xox

9. Kimmytje

Ik hoop dat je snel een gaatje vind zodat jullie er even tussen uit kunnen ook! :)

Vanmorgen had ik een KNALLER, zo heb ik hem nog nooit gehad. Ik had altijd streepjes maar niet zo duidelijk als nu...
    Sewwes nog eens testen :)

En jij? Hoe voel je je? Bijna tijd om te testen! :)

10. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Nou vanavond maar goed haan klussen dan :)

Ben zelf echt niet in mijn hum denk dat het gewoon is voor de volgende teleurstelling fijn werkend xx

11. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden

nou ik dacht het donderdag avond al te voelen in me buik, het ´ongi buikpijn gevoel´ en ben dan toch (6 dagen te laat) ongesteld geworden.. Echt balen maar ja nu weet ik in elk geval waar ik aan toe ben.. dat onzekere was ook niet fijn.
    Wat kan ons lichaam ons voor de gek houden zeg, ongelooflijk irritant haha

nou kimmytje hopelijk heb jij meer succes met je ´knaller´

fijn weekend allemaal.. groetjes

12. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Anoniempje wat vervelend voor je :-< echt irritant dat onze lichamen ons af en tie zo voor de gek houden hè nou hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt x

13. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb gelijk van die ovu testjes besteld .. nog niet eerder gebruikt maar hopelijk brengen die wat geluk met zich mee :) ik snap nu niks meer van me cycles ...
    Heb namelijk ook nog nooit me ei gevoeld of zo, heb ook geen idee wat ik zou moeten voelen en wanneer deze precies is dus ga het maar eens op deze manier proberen.. ben benieuwd
    Succes allemaal ;)

14. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ anoniempje.
    welkom hier, balen van je ongi hopelijk meer succes in de volgende ronde.

@all
    volgens mij komt mijn ei er al aan. eind van de middag kreeg ik flinke steken links in mn buik. hebben gelijk maar geklust omdat we gister niks gedaan hadden en ik was bang dat ik m zou missen. ik verwachtte m eigenlijk nog niet zoals je aan mn banner kan zien.

15. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmytje hoe is het met je knaller? Had je de dag er na weer zo'n knaller? Leuk! Good luck!

Anoniempje, jammer meid, ik herken dat je liever ongesteld wilt zijn, dan die onzekere fase. Bij mij zijn die dagen ook het aller stressvolste!

Joeysmama, ik begrijp ook dat je zenuwachtig bent. Zo'n gevoel overkomt je dan en je kunt er de vinger niet op leggen. Toch lijkt het me ook bang voor de teleurstelling, zo herkenbaar! Dat onzekere rot gevoel, terwijl je diep van binnen al weet dat je niet zwanger bent maar toch telkens die hoop overal uit put.
    Gek is dat, een voorgevoel...vaak klopt het wel. Bij mij althans..
    Ik hoop dat je op roze kan, je zou de eerste zijn weer...dat steekt ons vast allemaal aan...

Wat een herfstachtig rotweer trouwens!
    Fijne avond allemaal
    lieve groetjes
    Jela

16. Mellie88

Mellie88 Lid

11 apr 2011
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Ben ik weer, moet weer even me ei kwijt..
    Zitten midden in een verbouwing in ons nieuwe huisje en slapen nu bij me broertje in de kamer dus klussen zit er niet in, helaas.
    Maar nou heb ik weer wat raars toen ik naar de wc ging.. Donker bruine afscheiding in me broekje terwijl ik 2 weken voor m'n NOD zit dus ik weet het niet meer (alweer)..

17. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Jela nou dat gevoel is helemaal weg heb nu zoiets van kommaar op met die ongi dan als het toch komt hoop deze maand meer geluk te hebben dan gek maar denk toch dat het deze ronde toch niet zo is vandaar maar we zullen zien;-<

Mellie sorry maar kan er niks over zeggen bij de 1 is het niks de ander innestelbloeding reageerden alle lichamen nou maar hetzelfde hè dan wisten we tenminste waar we aan toe waren pffff

Fijne avond x

18. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Oh dat wachten is zo zwaar irritant pfff

19. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Oh ja ik ben trouwens deze maand aan Etos zwanger worden pillen begonnen dacht baad het niet schaat het niet ook omdat ik een tekort aan b12 heb en daar ook in zit dus ben benieuwd hoe deze cyclus daardoor verloopt je hoort zulke tegestrijdige verhalen erover ik heb trouwens elke maand pijn gehad met klussen rond mijn ei en deze maand niet dus wie weet hebben Zr. Daarmee al geholpen hoop alleen niet op een langere cyclus

Truste allemaal

20. Kimmytje

Hello ladies :)

Ik had de dag erna nog een knaller en vanmorgen was ie alweer een heel stuk lichter + temperatuur naar boven.
    We hebben zalig geklust en nog zaliger van elkaar genoten :)

Hoe was iedereen zijn weekend? Wij heel erg druk gehad en veel teveel gegeten!

xoxox

Deel Deze Pagina