gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Kimmytje nou dat kunnen ze je in elk geval niet meer af nemen toch:) nu is het wachten weer aangebroken en dat duurt zooooo lang hè

Truste x

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Dat is zo ;) En idd, afwachten, hehe, heb geen geduld meer... Het mag er eindelijk eens van komen!

Slaaplekker meid!
    xoxox

3. Kimmytje

Hoe is het met jou trouwens?

4. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmytje hopelijk is er EEN naar boven gezwommen, was gister bij onze buren en die hadden het daarover. Dat je telkens precies klust rondom eisprong maar dat het er echt om gaat dat er EEN hard genoeg zwemt. Het is gewoon gokken als gooien met een dartpijltje. Die zit ook niet altijd in de roos terwijl je wel goed bent in gooien....

Ik was eindelijk gister van mijn rotgevoel af, deze heeft 2 weken geduurd, bijna 3.
    Veel gelachen en veel geknuffeld en bevestiging gekregen van vriendlief. Dat probeerde hij al wel, maar het kwam maar niet bij me binnen. Zat echt in de negatieve spiraal. Nu komt mijn ei er weer aan komende week, wie weet slaat ook daarom je humeur weer om naar positief.
    Ellendige cyclus!

Joeysmama zit in de spannende dagen, afschuwelijk spannende dagen! Toi Toi vrouwke

5. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja Mellie88, ik zou niet weten wat het bruine slijm betekend, fijn dat je het met ons deelt en dat we straks weten of je wel of niet zwanger bent. Zijn allemaal symptomen waar wij op varen als hoop! hihi

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik ben weer terug in het land!!! Eigenlijk al sinds zaterdagnacht, maar ben nu pas weer aanspreekbaar, haha. Heb echt een paar ontzettend leuke, maar heel vermoeiende dagen gehad. We verbleven in een onvoorstelbaar mooie villa (waar Linda de Mol in de achtertuin aan het golfen was, haha), heerlijk weer, lekker eten en drinken en geweldige mensen. Eén groot feest dus.
    Heb me vandaag maar even ziek gemeld op mijn opleiding, want moest echt even bijkomen.

Ik heb net weer even bijgelezen. Volgens mij gaat het momenteel bij iedereen wel goed. Fijn om te lezen!

Heb in Portugal wel even een emotioneel moment gehad. Een vriend vertelde dat het hem en zijn vriendin al een jaar niet lukt om zwanger te worden en dat het aan hem ligt. Hier had hij het natuurlijk behoorlijk moeilijk mee. Sowieso ben ik altijd behoorlijk gevoelig voor de gevoelens van anderen, maar nu kwam ook ineens mijn ervaring van twee weken geleden (naar het ziekenhuis) naar boven. Zit ik daar dus ineens kei hard te huilen. (oke, de wijntjes hielpen ook wel mee:)). Heb dus wel aan een paar mensen mijn verhaal verteld, dus die weten nu ook dat we bezig zijn.

Ik zit nu weer op dag 14, dus ga vandaag maar eens met ovu testen beginnen. Vorige keer pas op dag 23 een positieve test, maar wie weet is deze ronde weer korter.

Liefs Tara

7. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    hier alles zijn gangetje heb wel last van krampjes onderin mijn buik dus denk echt dat het er weer aan zit te komen helaas

xx

8. Kimmytje

Welcome back Tara! EN fijn te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad! :)

Das idd erg gevoelig wat betreft je vriend... Ik leef ook altijd met iedereen zo mee... Ik kan me echt rot voelen als iemand heel verdrietig is of zich om een of andere reden niet goed voelt...

Joeysmama, geen bloed= moed! ;)

xoxox

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Net al een licht positieve ovulatietest!! Wel vreemd... is wel erg vroeg voor mij. Misschien heb ik te vroeg op de dag getest (geen ochtendurine, maar wel een uur of twee na opstaan). Ben benieuwd wat hij morgen aangeeft.

10. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hoiii!!

Ook eindelijk weer es een berichtje van mij. Ben bewust niet meer zoveel op ZP maar vind het wel leuk om af en toe nog even wat te schrijven :)
    Met mij gaat het ook heel goed! Mijn vriend en ik zijn onverwacht op een heel mooi huis gestuit en zijn nu druk met afspraken bij de bank en alles om te kijken hoeveel we kunnen lenen etc. Heel spannend allemaal maar wel ontzettend leuk!! Ben ik met mijn gedachten tenminste ook niet zoveel bij het zwanger worden.

Fijn te horen dat het verder met iedereen weer de goede kant op gaat! En Tara, wat goed om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wel een naar nieuws zeg, van die vriend van jullie. En wij dan allemaal maar zeuren dat het na een aantal keer nog niet gelukt is...:( Zijn ze verder al bezig met eventuele behandelingen of moeten ze het eerst allemaal nog even laten bezinken? (wat ik me eigenlijk wel heel goed kan voorstellen...)

Joeysmama, spannende dagen voor jou zeg! Houd de moed erin hoor, iemand mag nu eindelijk wel eens een keer positief testen!!! ;)

11. Kimmytje

Mss is je cyclus deze keer wat korter meid. Ik zou toch klussen en door blijven testen. Kan je 2x per dag testen? Dat is naar het schijnt het beste hé...

12. Kimmytje

Hey hey!

Wat leuk! Ik duim voor jullie!

xoxox

13. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden

Nou ik zie dat het voor iedereen weer spannend is..
    Vooral die laatste dagen voor je ongi, zenuwslopend..:(
    Succes allemaal.. Wij beginnen weer aan de volgende ronde!
    Begin er een beetje gek van te worden joh.. ben met niks anders meer bezig dan aan baby´s denken, en op de een of andere manier zie je de hele dag door babytjes, baby spullen, reclames enz.. (of het valt nu gewoon meer op dat zal het zijn) maar het maakt de drang om zwanger te worden alleen maar groter!! Het lijkt me zo speciaal zo´n klein poppetje van jezelf.. Wil er eigenlijk iets minder mee bezig zijn maar iets dat je zooó graag wilt ´zet´ je niet makkelijk uit je gedachten.. Hebben jullie dit ook??
    Klus´se allemaal ;) Hopelijk wordt September onze maand!!!

14. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Lady, wat spannend he, die zoektocht naar een huis. Bij ons is het alweer twee jaar geleden dat we ons huis kochten, maar dat was een hele spannende tijd. Heel veel succes!!

Kimmy, we blijven inderdaad gewoon doorklussen hoor. Gisteren drie keer, haha. Even ingehaald van de vakantie. Maar nu even rustig aan, want dat schijnt ook niet goed te zijn voor het zaad. Ik denk inderdaad dat ik er vanavond iig nog een testje tegenaan gooi. Even kijken of hij inderdaad ook licht positief is of dat het kwam doordat ik te vroeg op de dag zat.

Anoniempje, het is soms inderdaad zenuwslopend en vermoeiend. Ik zie ook overal zwangere vrouwen. Als ik ongesteld word, ben ik ook even flink depri, maar toch kan ik me er weer snel overheen zetten. De rest van de maand voel ik me weer prima. Maar natuurlijk ben ik er dagelijks mee bezig. Dat kan volgens mij ook niet anders als je het zo graag wilt.

15. Kimmytje

@ Tara, 3 keer :$ hehehe... Kan ook eens leuk zijn hé! Bij mij en mijn man gebeurde dat ook dikwijls als we nog in verschillende landen woonden en elkaar een week of 3 niet zagen :)
    Zolang je er maar van geniet meid!

@ Anoniempje, ik weet jammer genoeg ook wat jij bedoeld. Ook ik loop volop tegen zwanger dames, reclames en noem maar op... Wss waren die er altijd maar val het nu allemaal gewoon harder op.
    Ach ja, meiden, onze tijd komt eraan, ik voel het! :)

Ik voel me vandaag weer wat moe en grieperig...

16. Mellie88

Mellie88 Lid

11 apr 2011
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ben volgens mij gewoon ongesteld geworden. Vindt het echt heel raar, omdat ik nog 2 weken moet. Ik dacht eigenlijk aan een innestelbloeding maar dat schijnen een paar druppels te zijn en dat is bij mij niet zo. Heb ook geen pijn zoals ik dat meestal wel heb als ik ongesteld ben dus ben totaal de weg kwijt. Ga ook rare dingen in me hoofd halen..

17. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    kimmytje nou beterschap hoor hoop dat je je snel weer beter voelt

anoniempje ik herken je gevoel hoor maar al te goed zelfs als je iets zo graag wilt kan het niet snel genoeg gaan he

lady1985 zo 3x dat doe je goed ff de schade ingehaald haha maar vervelend joh voor die mensen dat ze er zo lang mee bezig zijn zeker als je weet dat het aan 1 van de 2 ligt hoop dat het zover bij groep niet hoeft de komen ik ben wel samen met mijn man door heeeel die molen geweest maar was allemaal prima bij ons zelfs hormonen geslikt en uiteindelijk toch gewoon spontaan zwanger geraakt begin zelf steeds meer te denken dat joey een lucky shot was hoop snel dat hier ook wat goed nieuws komt

fijne avond allemaal xx

18. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    jeetje mellie vervelend zeg nou sterkte meid xx

19. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    haha lady1985 had voor tara moeten zijn sorry

20. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    lady1985 sorry hoor zat het op mijn tel te schrijven en alles was opeens weg dus snel achter de laptop gekropen vandaar dat ik alles beetje door de war heb gehaald maar leuk hoor nieuw huisje saampjes hoop dat alles snel rond is zodat jullie lekker aan de slag kunnen heb je ff je gedachten op iets anders succes meid xx

Deel Deze Pagina