lilsuz: welkom. je moet er samen achter staan, en er aan toe zijn, dus eerst maar even veilig aan doen, kan je even lekker ontpillen. successss
Vandaag heb ik een test gedaan maar helaas negatief. Ik voel nu ook wel dat ik ongesteld moet worden dus we gaan er hierna weer voor!!
jammer suusjesanne, maar volgende ronde weer een kans, het komt vanzelf, successs ..... denk dat ik ook ongesteld ga worden bijna hoor krijg ook wat ongi verschijnselen, als het morgen vroeg nog niet is ga ik ook even een testje doen.
Tjee het is voor meerdere hier spannend!! Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden. Ik heb besloten om van het weekend pas te testen. Dan zit ik op de 40 dagen en vind ik het wel eens tijd worden is het niet voor het een dan in ieder geval voor het ander
Hoii hoiii! Ik ben ook even afwezig geweest maar ben er weer Vandaag de laatste dag van mijn 1e menstruatie. Ik was trouwens na het stoppen van de pil netjes na 4 weken ongesteld geworden. Had ik totaal niet verwacht na alle verhalen op dit forum. Zo zie je maar weer dat ieder lichaam verschillend is. Heb nu een ovulatietest gekocht en moet vanaf maandag beginnen met testen. Spannend!!! Hoop echt zo dat het deze maand gaat lukken! Maar we zullen zien! Hoe is het verder met jullie?
hallo liekj, we zijn al flink aan de slag geweest afgelopen weekend, ik moet komend weeken weer ongi worden, dus we wachten het af. heb voor dinsdag een afspraak staan dus als ik daar toch ben kan ik daar al mn vragen kwijt. mn vriend wilt dit weekend al gelijk testen, maar is dat nog niet wat te vroeg? en door het ''verleden'' ben ik heel erg bang op een negatieve uitslag, en ben van een negatieve uitslag helemaal van de leg. dus ben bang voor de test, maar tegelijkertijd ook heel erg nieuwsgierig. en kanhet misschien zo zijn, dat omdat ik graag aan kinderen wil beginnen schijnzwanger kan zijn? want het lijkt wel of ik al wat van die verschijnselen heb, zoals vaak naar het toilet en onder de puistjes, of kan dat ook komen door het ontpillen? Groetjes
Hey Just little me! Als je dat weekend ongesteld zou moeten worden en je bent het dan niet, dan zou je wel kunnen testen ja! Maar ik snap je wel, je wilt natuurlijk graag dat de test dan ook positief is, anders is het toch een teleurstelling.. Goed dat je een afspraak hebt, kun je idd gelijk ff je vragen stellen! Het zou kunnen dat je het zo graag wilt en dat je daarom klachten hebt, maaaaar het kan ook dat je wel zwanger bent! Succes meid!
Hey Lady1985! Aaah dat is echt superfijn! Gelijk nette cyclus! Hier nog niks, denk mijn eisprong te hebben gevoeld, maarja, als je er mee bezig bent voel je toch al van alles, dus probeer niet zo heel erg op mijn lichaam te letten.. als ik dat niet doe valt me ook niets bijzonders op! Wachten tot mijn ongi komt.. is pas 24 april dus ik heb nog ff
Hoi lilsuz, herkenbaar! Ik ben een maand eerder gestopt. Zelfde verhaal Alleen kan manlief niet van me afblijven tijdens mn eisprong Zit nu zelfs op mn menstruatie te wachten......
er is bij mij nog niks aan het handje, heb vanmorgen een test gedaan maar die was negatief, dus ben benieuwd of ik ongesteld word of niet. zit natuurlijk nog maar in de eerste ongi na het stoppen van de pil dus ben benieuwd hoelang het duurd..... ben nog wel aan het twijfelen hoor, maar heb al zo veel testen gedaan de afgelopen twee week en alleen maar negatief, maar heb ook gelezen dat het soms ook lang kan duren voor dat je kan testen, nou ja we wachten af..... spannend bij iedereen zo te lezen, we zullen zien wie als eerst een positieve test in handen heeft en zo niet dan gaan we allemaal een ronde verder
hallo liekj, het is inderdaad heel erg spannend, maar hij wilt echt graag dat ik zaterdag ochtend die test doe, dus dan gaan we maar even kijken en heb gelijk de CB gekocht dus dan weten we misschien gelijk wat meer. maar moet eerlijk toegeven, dat ik me er eigelijk niet meer zo druk om maak, heb veel gelezen, dus kan zo zijn dat ik dan zwanger ban, of het kan niet zo zijn, het is gewoon veel testen. alhoewel ik me vandaag echt van de leg voel, beetje misselijk en wat last van buikpijn, heel lichtjes niet zoals ongi buikpijn gelukkig . en verder ook heeeel erg last van hoofdpijn, wat witte uitscheiding en beetje gevoelige borsten. maarjah wie weet houd me lichaam me voor de gek, we gaan het zien zaterdag, en als ik de uitslag heb zal ik het zeker te weten zo snel mogelijk laten weten. P.S. nog een vraagje he, als je last heb van steress of zenuwen, kan dat dan je zwangerschap in het heel erge begin stadium al afbreken?? Groetjes Just little me
hai meld me ook maar weer ffies Helaas voor idereen die ongesteld is... balen Just Little me spannend hoor! Hier ook ongesteld geworden vandaag dus nu eerste echte menstruatie... nu maar hopen dat dat snel over is om ronde 2 in te gaan. vraagje als je die ovulatietesten koopt vanaf wanneer ga je dat dan gebruiken gelijk op dag een??
Gisteren voor de eerste keer zonder condoom!! Nu gaan we er echt voor! Iedereen heel veel succes met de test!
haj misslizzy, het is inderdaad heel erg spannen, kan eigelijk neit wachten met testen maarja, ik ga het niet alleen doen, doe het toch echt wel saampjes met mn vriend. want alleen durf ik het niet, hihihi. maar heb nog een vraagje he, ik word er al helemaal zenuwactig van als ik er aan denk, gezonde zenuwen hoor, en misschien ook wel een beetje gezonde stress. maar weten jullie misschien of dat gevolgen heeft op een misschien net beginnende zwangerschap?? Groetjes Just little me
@just little me ik geloof niet dat stress een gevolg kan hebben en als dat wel zo is dan heb ik denk ik ook probleem Ik heb nog steeds die rode duivel niet. Zit nu op dag 36 of zo. Durf niet te testen omdat ik bang ben dat ik wel zwanger ben..... eigenlijk heel raar maar ik ben echt een controlfreak en ik zou dan niet weten wat ik allemaal moet doen. Krijg er gewoon de stress van.
@ ristokatje jammer dat de test negatief is op naar rond 2 toch, nouja eerst wachten op de ongi. @ just littlle me: Spannend, hoop voor je dat het raak is. we horen het wel. @ pumbaa: ik snap wel wat je bedoeld, bij mij gaat er ook vanalles door me hoofd, maar als ik jou was zou ik wel gaan testen hoe dat ook zit je toch in de zenuwenen alleen heb je dan wel een antwoord. Nou suc6 en tijd zat om alles voor elkaar te krijgen toch. De rest ook allemaal suc6. Ik ben nog aan het wachten zit nu op dag 29. als het dan niet raak is.... laat die rode rotzooi maar snel komen en op naar poging 3 :S
Je moet wel je cyclus weten, als die van jou bv 29 dagen is dat moet je 12 dagen tellen vanaf de eerste ongi dag. dat is de eerst dag dat je begint met testen. (zo werkte het bij mij) suc6
Ik denk dat ik aan het ontpillen ben. Ik was altijd netjes om de 28 dagen ongesteld maar nu wil het niet komen en de test is gewoon negatief. Misschien ben ik er teveel mee bezig maar leuk is het niet!!
@Pumbaa, ik hoop niet dat het gevolgen heeft anders moet ik me heel gauw gaan leren ontspannen. en als ik jou was, zou ik gaan testen, wie weet groeit er wel een wondertje in je. en dat is toch prachtig om te weten @chanice. ik hoop ook dat het raak is. het is pas de 1e ronde na mn 1e ongi na het ontpillen, maar nooit ''geschoten'' is altijd mis. en jullie horen het zeker zo gauw mogelijk en succes Pumbaa Groetjes Just little me