gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Geen ongi geen pos test zit weer lekker mee!!valt toch weer tegen hoor x

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee meiden,

Merk dat ik er iets minder mee bezig ben deze dagen, dus ook wat minder op ZP zit. Probeer trouwens ook iets anoniemer te zijn, want ben herkend door de vrouw van één van de beste vrienden van mijn vriend. Terwijl ik haar nog nooit heb gezien, haha. Opzich wel grappig, maar het is wel duidelijk dat ik veel te veel prive dingen hier schrijf.

Die eerste licht positieve ovu test die ik maandag ochtend had, was waarschijnlijk toch omdat ik te vroeg op de dag testte. De test van maandagavond, dinsdag en woensdag waren weer bijna helemaal wit. Of mijn ei moet ineens super vroeg gekomen zijn. Dat hoop ik niet, want dan is hij in mijn vakantie geweest en geen kans op bevruchting. Maar ga ervanuit dat hij gewoon nog moet komen.

Kimmy, fijn dat je een goed gevoel hebt! Wie weet betekent het iets.

Jela, dat komt even hard aan. Goed nieuws voor je vriendin, maar dat betekent niet dat het jou niks mag doen.

Anoniempje, als je een onregelmatige cyclus hebt, zou ik de kortste aanhouden en dan op de bijsluiter kijken wanneer je moet beginnen.

Joeysmama, gebruik jij geen ovu testen? Is inderdaad vaag met dat slijm. Al heb ik volgens mij ook wel eens gelezen dat meiden weer slijm hadden net voor hun NOD terwijl ze zwanger waren. Blijven hopen dus!!

3. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kimmytje
    heb vanaf maart standaard een cyclus gehad van 28 en nu de laatste keer was het ineens 34 :( zit nu op dag 6
    Misschien is dat kriebelende gevoel wel een goed teken.. dat ene visje wat naar boven probeert te zwemmen :)

@Jela
    dat is zeker AU.. Wel super voor haar natuurlijk, maar wij willen ook zo graag!!

@Joeysmama
    Je moest vandaag eigenlijk ongi worden en dat ben je niet?? Goed teken toch! Misschien te vroeg getest.. Geen bloed = moed ;)

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Wat jammer Joeysmama! Maar heyyy, geen bloed geeft moed! het is nog niet verloren :)

@ Tara, echt?! Oh, das wel vervelend als iemand je herkent! Mja, op den duur kan je nergens meer praten!
    Ik hoop dat je ei nog niet geweest en dat je snel een knaller ovu test hebt (en dan 2 weken later een knaller zwangerschapstest uiteraard :))

@ Anoniempje, ik denk dat dag 6 wat vroeg is voor je ei... Ik zou beginnen op dag 10 ongeveer maar sowieso ook al klussen hé ;)

xoxox

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    opzich vond ik het niet zo erg dat ik herkend ben hoor. Ook wel leuk om te weten dat zij ook bezig zijn. Het is zelfs één van de meiden die in het begin in dit topic mee hebben gekletst!! Hoe toevallig he!! Maar als je zo anoniem denkt te zijn, dan schrijf je best persoonlijke dingen. Zelfs dingen die mijn vriend niet hoeft te lezen, haha. Dus dan is het wel even apart om te horen dat iemand weet wie je bent.

Ik hoop ook echt dat mijn ei nog niet geweest is!!!

Ben trouwens nog best veel bezig met dat gedoe van vorige maand. Hoop zo dat het deze maand weer normaal is (of dat ik zwanger ben natuurlijk). Ben nu een beetje bang om ongesteld te worden....

6. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijpelijk meiden, ik zet hier ook veel info neer die mijn vriend niet hoeft te weten :)
    Denk zelf ook heel anoniem te zijn, maarja je weet maar nooit..
    Hier nog geen ei, zit voor jan l*l over die testjes te plassen natuurlijk, want ik kan mijn ei gewoon uitrekenen en voelen. Maarja je zou hem maar eens missen...haha
    Snap dat je met vorige maand bezig bent Tara, dat is niet zomaar uit je systeem en al helemaal niet uit het vrouwlijke systeem

7. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Bedankt allemaal voor jullie reacties probeer zelf ook wel pos te blijven maar is zo moeilijk pff

Zo geloof dat we met zijn alle weer op het wacht bNkje zitten bah wachten wachten wachten

Fijne avond allemaal oh Tara ovu testen heb ik elke x gedaan maar komt niks uit dus last het maar vind het meer stress xx

8. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp dat je simpel wordt van ovu testen Joeysmama, als je telkens maar niks ziet. Wat een gedoe he!

Hier al helemaal nervous voor komend weekend ei.
    Kan er totaal niet mee omgaan, en de woorden laat het los kan ik niet meer horen van mijn vrienden.
    Ik kan het namelijk niet los laten, zou niet weten hoe dat moet. Probeer afleiding te zoeken, maar de stress bekruipt me gewoon door alles heen hoor.
    Dus heb nu alweer negatieve gedachten, van het gaat toch niet lukken.
    Tijd voor positiviteit, maar krijg het met geen mogelijkheid omgezet.

Hoe is het met de rest today?

9. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey meiden!

Hier alles ok, vandaag voel ik precies niet zo veel als gisteren maar dan denk ik soms weer dat ik het me maar inbeeld want is nog geen week na mijn ei. We zien het wel, maar het mag eindelijk wel eens raak gaan zijn nu...

@ Jela, ik snap je wel hoor, ik denk dat iedereen het vrij moeilijk heeft met "het los te laten" of er "zich niet te hard op te focussen"...
    Tis toch logisch als je echt iets graag wil, dit in je hoofd blijft rondhangen?

Maar waarom ben je zenuwachtig voor je ei? Gewoon lekker genieten van elkaar meid :)

xoxox

10. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Jela Ik kan ook niet los laten hoor gewoon zo vervelend dat we zo lang erop moeten wachten en dat we niks anders kunnen dien als ons best en zoveel mogelijk van elkaar genieten we hebben in elk geval elkaar hier zodat we ins ei kwijt kunnen
    Nog steeds geen bloed hier maar heb vandaag beetje drukkend gevoel in mijn buik meer het gevoel van ovulatie denk dat deze x toch mijn cyclus langer is dan de afgelopen 2 x vreemd maar goed geniet nog om de dag van elkaar dus op hoop van goede zegen haha

Fijne dag allemaal xc

11. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zenuwachtig omdat ik mijn werkweekend heb, net een positieve ovulatietest (maar voel niks) dus morgen zal ie nog donkerder kleuren en zal ik mijn ei voelen als het goed is.
    Weer eerder dan de banner aangeeft, dat is mooi, want dan kan mijn cyclus weer terug naar 28 of 29 ipv 30. Voor hetzelfde geld krijg ik ook steeds een langere cyclus zoals je zo vaak hoort.
    Maar zenuwen omdat: mijn vriend is werken, ik vanmiddag de slaapdienst in ga tot morgen 10 uur.
    Dus er kan niet geklust worden, dacht nog wel vanmorgen zullen we het voor zekerheid doen, maar toen had manlief haast!
    hahahahaha
    Maar denk dat ie morgen door zet, hoewel je dan de dag ervoor het vruchtbaarste bent, dus wat een gemiste kans zoiezo vandaag.
    Zal hem vanavond eens op mijn werk langs laten komen, stiekem in het kantoor. grapje ;)
    Kimmytje goede hoop voor je! Joeysmama klussen maarrrrrrrrr, nogmaals proberen misschien is het je EI....
    Dankjewel voor jullie reacties, geeft me echt een fijn gevoel!

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hier niet veel te melden. Alleen dat mijn ovulatietestjes weer iets donkerder worden. Denk over vier dagen een positieve test te hebben. Hoop dat hij iets eerder komt dan vorige maand. Vind het zo lang duren steeds...
    Ben de laatste tijd toch wel weer best positief. Voel dat het er een keer van gaat komen!!
    Allemaal alvast een fijn weekend.
    xx

13. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hooiii dames!!

Wilde even mededelen dat we het huis hebben gekocht!!!! Sinds woensdag is het rond! Was woensdag aan het werk toen ik het hoorde, haha... En had toen ook nog eens slaapdienst dus we konden het gister pas met z'n tweeen vieren. Maar ben er superblij mee en zorgt er eigenlijk ook voor dat ik helemaal niet meer met zwanger worden bezig ben. Ook wel een leuke bijkomstigheid :)

Joeysmama, nog altijd niet ongesteld geworden? Heb je alweer een keer getest dan of ben je er wel zeker van dat je nu pas je ei hebt?

En Kimmy, weer spannend voor jou, ik ga voor je duimen!!!!
    Ikzelf moet nog even geduld hebben met mijn ei... Ga voor het gemak maar weer uit van een lange cyclus dus dat duurt nog wel even.

14. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd lady!! Wat een leuke afleiding inderdaad! Geniet er van!
    Hier net nog een ovulatietestje gedaan, maar streepje is iets lichter dan vanmorgen. Dus opgelucht, want heb liever dat ie morgen of overmorgen flink gaat kleuren, want dan ben ik home sweet home en kan er van bil gegaan worden.
    :)
    Nu met een gerust hart de slaapdienst in vanavond, stel je toch eens voor dat mijn ei nu zou zijn geweest, god wat zou ik balen! Dus bij twijfel, gewoon klussen haha!

15. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Jela nou hoop dat je ei van het weekend komt hoor zodat hij niet te missen valt maar xtje sex op heg werk wel lekker spannend:) succes meid

Lady wat gaaf nou van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe stulpje nu lekker dubbel aan de klus haha

Hier nog niks denk echt dat ik dit x weer een lange cyclus heb dus al ik uit ga van 43 dg kan ik het tot de 13e verwAchten :-< Dus wachten het rustig af en gaan gewoon weer vrolijk door had wel een drukkend gevoel vandaag dus zou zomaar eens een ei kunnen zijn
    Was gependeld voor pos test in sept en hoop het zo

Fijn weekend xx

16. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    TAra jij bent trouwens ook erg onregelmatig hè net als ik
    Vervelend hè denk je eindelijk beetje mooie cycli te hebben en dan is hij zo ineens weer 2 wk langer jammer hè het wachten duurt al zo lang en bij ons dan net nog iets langer bah welke ovu testen gebruik jij ik heb ze een paar x van sensitesr gehad maar heb me ei er niet mee kunnen vinden jij wel? Xx

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ja, baal er ook behoorlijk van. Had eerst altijd een regelmatige cyclus, maar sinds we bezig zijn met zwanger worden dus niet meer:( Gelukkig ben ik nog niet in de 40 gekomen, maar denk dat deze cyclus ook weer achter in de 30 gaat worden. Vooral jammer dat het dan steeds zo lang duurt.
    Ik heb ovulatietesten van sensitest. Vorige maand voor het eerst gebruikt en duidelijk mijn ei gevonden. Ben benieuwd hoe het deze maand gaat. Had jij helemaal geen donkerder streepje?

Lady, gefeliciteerd!!! Super fijn voor jullie! Zitten jullie nu in een huurhuis? Wat voor soort huis heb je gekocht en wanneer kunnen jullie erin? Moet er nog veel aan gebeuren? Fijn dat je even wat afleiding hebt.

18. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een berichtje voor Tara en Joeysmama:
    Wat moet je ontzettend veel geduld hebben om een lange cyclus te doorstaan en het zoeken naar de eisprong!
    Ik heb respect en begrip voor jullie situatie! Het relativeert je eigen situatie direct.
    De ovulatietesten van zwanger&kids bevallen mij heel goed. Toch blijven zoeken met die tests (maak er een gewoonte van) om je ei te zoeken, klussen rondom de ei geeft zoveel meer kansen. Echt vervelend voor jullie!!
    Ik moest er aan denken toen ik vanmorgen een duidelijke positieve ovulatietest in handen had en wilde dit aan jullie laten weten. Gek he, dat je aan 'forum-meiden' gaat denken, als support en steun. Geen gezichten bij de meiden, geen idee waar men woont.
    Lieve groetjes
    Jela

19. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jela, wat lief van je:) En super fijn dat je vanmorgen een positeve ovulatietest had!! Heel veel succes en plezier met klussen!
    Ik heb eigenlijk niet eens zo door dat mijn cyclus zo onregelmatig is. Het kan volgens mij nog veel erger. Zie hier op het forum soms cyclussen van 50-60 dagen voorbij komen, dat lijkt me vreselijk....
    Ik heb nog steeds geen positieve test, hoop dat hij de komende dagen een keer mag komen. Het geeft mij wel echt rust om ze te gebruiken.

20. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Hey jela wat lief van je en succes met klussen hè hoop dat er een goeie zwemmer tussen zit hier nog niks en fijn dat je je ei kan vinden met die ovutesten voor mij werkt het niet ik word er juist heel onzeker van zo zie je maar dat het voor iedereen anders is

Fijne avond x

Deel Deze Pagina