gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Zeker weten Tara maar als je nou een miskraam gehad zou hebben schijn je wel vruchtbaarder te zijn dus gewoon lekker van elkaar genieten en wie weet test je roze deze maand truste

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    We genieten meer dan ooit van elkaar, dus dat zit wel goed;):)
    Ik ga mijn bedje ook maar eens opzoeken. Slaap lekker allemaal.
    xx

3. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    nou heb er vandaag ff testje tegenaan gedaan omdat het niet weer helemaal weg is maar niks hoor pfff dat vind ik het ergste het wachten tot het dan eindelijk wel doorbreekt vaag gedoe allemaal x

4. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Zo hier de seks dagjes ook weer achter de rug. Heb nog lichte middenpijn van de ovulatie dus zometeen als ie uit het werk komt wijs ik hem nogmaals de route naar boven...
    Joeysmama, lichtroze is innesteling (althans dat kan) ik hoop het voor je!!!!
    Kimmytje spannend wat jij allemaal voelt, fijn dat je dit ook hier noteert, daar leren wij uit. hihi
    Slijm zeg je, anders heb je dat nooit?
    spannend!!!!!

5. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    bedoelde nu weer helemaal weg is hahaa

6. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Pff, wat balen Joeysmama! Hopelijk heb je snel duidelijkheid hoor!

@ Jela, welkom op het wachtbankje dan alweer! Ik duim!

Geen probleem, ik weet ook niet of dit met een zwangerschap te maken heeft maar heb toch een bepaald gevoel. Dat slijm, is raar, toch rond deze periode. En sinds een half uurtje krijg ik ineens een koortsblaasje door! dat heb ik noooooit!

Ohh girls...!!!

7. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    haha jela zo weer van bil haha wou dat wij dat elke x konden maar dan hebben wij nog een 7 jarige hier rondlopen die overal met zijn grote neus boven op zit ja dacht zelf ook aan innesteling maar testje bewijst het tegendeel weer bah x

8. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    spannend kimmyt je hoop het voor je hoor x

9. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Wat spannend allemaal weer!! Joeysmama, het kan heel goed de innesteling zijn hoor... Als dat zo is, is het ook nog te vroeg om te testen dus ik heb nog goede hoop voor je :)
    En Kimmy, voor jou is het ook bijna weer zo ver! Ik had de vorige maand ook in 1 keer allemaal slijm in de week voor mijn NOD en toen dacht ik ook dat het misschien wel eens raak kon zijn, maar helaas. Wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou ook het geval is want we zijn er inmiddels wel achter dat het voor iedereen anders is. Hoop in ieder geval dat het in jou geval positief is!!!!! :)

Nou, ik ben ook een beetje verbaasd want als ik me niet vergis is mijn ei onderweg! En dat al zo vroeg!! Heb sinds gister veel slijm en dat heb ik altijd vlak voor mijn eisprong... Ga er straks eens even een ovu-testje tegenaan gooien om te kijken of mijn gevoel klopt.

10. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden.. nou ik hoop ook dat het bij ons allemaal snel raak mag zijn :) liever gister nog dan vandaag :p haha

@joeysmama
    erg irritant dat je niet weet waaraan je toe bent hopelijk heb je snel meer duidelijkheid

@ kimmytje
    Spannend!! Nog een weekje en dan kun je testen? Zal voor je duimen.. misschien ben je dan de eerste van hier die op roze mag ;)

@Jela
    Succes straks als je man thuis is haha.. Wij vanavond ook weer :D .. ben begonnen met die ovu testjes, natuurlijk nog hartstikke negatief (dag 10) maar je weet maar nooit haha..

xxx

11. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Jeeuujjj, ik had gelijk!!!!! Hij is zo goed als positief, nog niet helemaal dus we zijn er op tijd bij! Heb mijn mannetje er al op voorbereid dat ie vanavond aan de bak moet, haha!!! ;)
    Anoniempje, jij ook veel plezier :p:)

12. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Succes lady en anoniempje lekker genieten van elkaar de komende dagen en wie weet mag het deze ronde zo zijn x

13. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    lady85 go go go......sekse maaarrrrrrr
    Joeysmama als het innesteling is dat is het misschien nog te vroeg om te testen, hoop er is hoop!
    Kimmytje koortsblaasdje, oei oei spannend. Heb je nog geen gevoelige huid? bijvoorbeeld met epileren? Daaraan kun je het ook merken.
    Mijn vent komt zo thuis, hahaha ik word er melig van, van al die onderonsjes hier op dit internet.
    Middenpijn is zo goed als minder/weg dus het zal wel net te laat zijn. Maar je weet maar nooit of het eitje nog leeft.

14. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister vertelde mijn andere vriendin ook dat ze zwanger is.
    Heel leuk voor hun allemaal, nu ben ik echt de aller aller laatste van iedereen. Wat is daar nu nog speciaal aan straks? Want iedereen is met zichzelf bezig.
    Jaren lang sta ik klaar met kaartjes en cadeautjes, terwijl mijn moeder me nog waarschuwde; let op je krijgt het allemaal niet terug, mensen zijn met zichzelf bezig.
    Nu is het zover, al mijn enthousiasme is gegeven aan anderen en als ik straks zwanger ben dan heeft iedereen het te druk met zijn eigen kinderen en zit niemand meer op die luierverhalen te wachten.

Zo dat is er uit, dat kan ik aan niemand in mijn omgeving kwijt want iedereen zit op een roze wolk.

x van Mien Klaag

15. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Meiden voor Graag gependeld wil worden blijemeid pendeld tot 18.00 vanavond ben benieuwd hier nog steeds niks:( xx

16. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Hey Mientje klaag haha geeft toch niks mag hoor maar denk dat je niet naar die anderen moet kijken als jij dalijk op je roze wolk zit zijn er echt nog wel mensen die dat ook voor jou zullen doen de mensen die er ECHT toe doen!!zul je wel zien en zolang je r nog niet opzit kun je hier klagen wat je wilt maar probeer wel positief te blijven hoor meid weet dat het af en toe moeilijk is maar kom op je hebt deze maand je best weer gedaan en wie weet met een roze test in je handen straks xxx

17. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joeysmama dankjewel! Superfijn om even een reactie te krijgen!
    Ik ben toch zo benieuwd of jij op roze kan, blijf het vreemd vinden dat je roze verlies hebt gehad namelijk.

Pendelen doe ik niet omdat je naam achternaam en geboortedatum moet geven, die stap durf ik niet te zetten hier op het forum.

18. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Je moet gewoon een pbtje sturen nniemand die er verder Iers van weet jij en zij maar is toch goed meid daar zijn we hier voor om elkaar beetje te steunen zover het kan toch:) en vind het zelf ook vreemd hoor heb nog wel stiekem een beetje hoop fijne dag en ben benieuwd of je het aandurft xx

19. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey ladies,

Pijnlijke huid, niet echt denk ik... Had vanmorgen wel een erge stress situatie en was helemaal in paniek en kreeg me daar ineens een buikpijn die niet normaal was... Voel me nu niet zo goed :(

@ Jela, ik ben er zeker van dat iedereen wel interesse zal hebben in jullie babytje hoor, babytjes trekken altijd aandacht ;)

Hier een beetje hetzelfde, 5 mensen rondom mij die gaan bevallen. 1 in oktober, 2 in december en 2 in januari... Ik hoop ze dus ook met een zwanger bezoekje te kunnen gaan bezoeken :)

xoxox

20. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Kimmytje nou hoop dat de buikpijn voor iets goeds mag zijn sterkte meid x

Deel Deze Pagina