@pumbaa wat een verhaal!! ik schrik ervan.. probeer je samen een kindje te krijgen, ben je zwanger en dan dit ik denk ook dat er niet veel woorden zijn die je nu op kunnen peppen maar het allerbeste meis!! Er komt straks wel een mooi wondertje uit voort en hopelijk kun je hier een weg in vinden.. liefs
net even een ovu testje gedaan en de tweede streep is nu duidelijk te zien terwijl hij gister nog zo goed als wit (oke.. echt heeeeeél licht) was.. zit nu op dag 15 dus zou goed kunnen dat me ei eraan komt, voel hem nooit dus die testjes zijn wel handig fijn weekend allemaal!!
Nog meer verwarring hier Had gisteren wat licht roze bij het afvegen, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Baalde niet zo erg, want dat zou betekenen dat ik eindelijk weer een normale cyclus had van 26 dagen. Zou dan wel mijn eisprong in Portugal hebben gehad, dus weinig kans op bevruchting. Maar het heeft dus (nog) niet doorgezet. Nu helemaal geen roze meer te bekennen. Daarbij komt dat ik een blaasontsteking heb. Weet dus niet of het daar misschien door kan komen. optie 1: ik word ongesteld en het zet nog door, ei is dan vroeg geweest optie 2: roze kwam door blaasontsteking optie 3: roze kwam door eisprong optie 4: ????? Ik weet het niet meer Anoniempje: fijn dat je je eisprong hebt gevonden!
@ tara.. wat irritant die verwarring.. zou het een innesteling kunnen zijn?? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.. !! @kimmytje Hoe gaat het met je meis??
Wanneer vind een innesteling eigenlijk plaats? Ik denk niet dat het kan, want heb de afgelopen twee weken ovulatietesten gebruikt en geen eisprong gevonden. Denk toch dat het vanmiddag gewoon door gaat zetten. Of herkent iemand bloedverlies bij een blaasontsteking? Heb vannacht een tampon ingehad en die was nog helemaal wit, geen druppeltje te bekennen. Ik ben ook benieuwd hoe het met Kimmy is.... Ben je nog online meid of laat je het even rusten?
hmmm, even gegoogled en twee dingen gevonden over blaasontsteking: De urine kan troebel zijn, sterk ruiken en soms zit er bloed bij. Tijdens de zwangerschap heb je een grotere kans op een blaasontsteking. haha, om het allemaal nog onzekerder te maken Ik wacht rustig af!
Pumbaa: mijn god wat een verschrikkelijke situatie (en dat voor een meisje van 18 als je zelf 38 bent) niet te geloven gewoon. Ik wens je heel veel sterkte, ik hoop dat je al je positiviteit uit de kleine kan halen op den duur!! Tara: zeker een verwarring, je weet maar nooit namelijk! Innestelen kan geloof ik ongeveer beginnen vanaf een week na de eisprong, heb ik dat goed?! Maar bloedverlies bij blaasontsteking is ook weer een logische verklaring.. Hier gister flink wat alcohol gedronken op een feestje, terwijl ik in de afwachtende week zit. Het kon me niets meer schelen, het voelt alsog het toch niet zo is. Mijn vriend vond het niet kunnen, straks ben je wel zwanger. Van de week mijn laatste vriendin gemeld dat ze zwanger is, ik merk dat ik een groot toneel spel opvoer als een ander zwanger is. Dat is echt heel erg, want al jaren lang ben ik oprecht blij voor een ander, nu is dat over. Dan is het toch wel echt een verdrietige zaak, je leest het wel veel op internet dat dit vrouwen overkomt. Mijn schoonmoeder begon net over kinderen; poeh geniet eerst van je leven, je bent nog maar 28. bla bla bla. Ik zei: ik ben nog maar 26, 27,28,29, 30 enz. Hoe lang ga je dat nog zeggen. Bovendien zijn wij er allebei nog lang niet aan toe! Ze schok hier van (zij heeft ook wel door dat ik een grote kinderwens heb, dat spat er vanaf). Ze reageerde heel ongemakkelijk; o als je er nog niet aan toe bent moet je er nog niet aan beginnen inderdaad...toen viel er een stilte. Ik dacht: ZO, die zit.
@ tara nou ik heb begin Juli ook blaas ontsteking gehad met bloedverlies (bij de huisarts urine na laten kijken en antibiotica kuur gekregen) dus dat kan heel goed.. maar op zich heb je bij blaasontsteking ook vaak last van een branderig gevoel met plassen weet niet of je dat hebt? misschien je ei niet gevonden met die testjes maar is die wel gewoon geweest, je leest vaker dat meiden hun ei niet kunnen vinden met die testen?? Ik put overal hoop uit voor je er moet toch een keer iemand op roze van ons @jela lekker toch.. je even helemaal laten gaan en flink aan de drank even verstand op andere gedachtes En wat betreft je schoonmoeder, dat heb je slim aangepakt.. die zal zich de aankomende tijd wel even rustig houden hahaha @joeysmama nog nieuws??
Ik heb zeker een branderig gevoel Het gaat vandaag wel iets beter dan gisteren, dus ik hoop dat het vanzelf over gaat... Heb geen bloedverlies meer gehad vandaag. Het klinkt raar, maar ik baal er nu een beetje van dat ik niet ongesteld ben Had het wel fijn gevonden om gewoon weer eens een normale cyclus te hebben. Maar goed, nu heb ik nog een beetje hoop dat het raak kan zijn deze maand.
@ tara ja snap wat je bedoeld.. gewoon een normale cyclus is het fijnst.. dan weet je waaraan je toe bent.. als je dan toch ongesteld ´moet´ worden dan ook maar op de goede dag we wachten af.. duim voor je wat is het verder stil hier, iedereen slopend weekend gehad of zo hhaha
haha nou mijn tel gooie me elke x van het netwerk af maar ik hier nog geen veranderering zitten met zijn alle weer op een wachtbankje helaas heb wel 1okt lekker weekendje maastricht geboekt saampies joey lekker bij oma heb er zin in alleen joey minder die zegt jullie willen van mij af haha kinderlogica hij gaat altijd overal mee naar toe is hij niet gewend maar hebben we echt ff nodig xx
hallo allemaal, laat weer even van me horen, ben te lang niet geweest dus ik ga even niet op iedereen apart reageren want dan ben ik echt nog wel even bezig sorry. zie dat er nog niemand zwanger is, echt balen zeg word tijd dat er iemand zwanger word nu. ik ben zelf vandaag ook weer ongesteld geworden en ga dus de 7de ronde in. met goeie moed trouwens heb er deze maand alle vertrouwen in.
Hey dames, Even heel erg snel. Ik laat ZP wat links momenteel, heb besloten weer "een normaal leven" (weet niet hoe ik het anders moet noemen) te gaan leiden. Ik zal af en toe nog wel eens binnen wippen hier maar zal niet vaak meer zijn. Ik wil vooral reageren op Pumbaa, meid toch, ik ben erg geschrokken van je verhaal! Heeft hij dan echt niets van respect tegenover jou en jullie kind? Veel sterkte meid, en hopelijk kan je alles snel een plaatsje geven en kracht putten uit je zoontje of dochter. @ de anderen, spannend hier allemaal! Ik blijf sowieso voor jullie duimen! Dikke knuffels xoxox
Kimmy, denk dat dat een goede keuze is voor jou. Goed dat je probeert om je even ergens anders op te richten. Ik hoop dat je nog wel af en toe laat weten hoe het gaat. Knuffel voor jou. Joeysmama, lekker een weekendje weg! Dat doet altijd goed. Nog een paar weekjes afwachten. Had ik trouwens al verteld dat ik een contract krijg op mijn stageplek? Ben er super blij mee. Kan vanaf oktober ingezet worden (op een kinderdagverblijf).
hey tara gefeliciteerd leuk hoor heb er ook wel eens over gedacht om zulk werk ta gaan zoeken leek me ook erg leuk nou succes xx
Dank je! Ik vind het ontzettend leuk werk. Heb hiervoor vier jaar op kantoor gewerkt en was dat helemaal zat. Heb nu echt het gevoel dat ik op mijn plek zit.
Vandaag weer 2 buikjes gegipst nu nog mozaïeken kan ik mijn Creatieviteit weer ff kwijt haha vind het echt heel leuk om te doen elke x als ik er weer 1 ga doen is daar dan altijd die vraag vind je het niet jammer dat je het zelf niet hebt nee hoor ll. Kan zoooo slecht liegen hè maar wil het ook niet zeggen leugentje om eigen bestwil dat is ook niet aan mij besteed haha nou ga weer lekker aan de slag morgen is dag 43 dat is de langste cycles die ik ooit gehad heb als ik daarvan uit ga moet ik morgen ongi worden zoniet wacht ik toch nog ff tot het weekend voor een test voel niks dus zal ook wel geen pos test worden deze maand xx
Gefeliciteerd Tara! Joeysmama het kan echt maar zo zijn dat jij positief test! Dat zou echt heel gaaf zijn! Hier over een week pas testen, hoewel de test van zwanger&kids een nieuwe test heeft, die al 6 dagen voor NOD kan testen, dat zou betekenen dat ik woensdag of donderdag al kan testen. Geloof er niet zo in! Voel hier helemaal niks, tja voel me hetzelfde als andere maanden, af en toe wat gevoel in mijn buik wat ik niet kan plaatsen. Voorgevoel is dat ik niet zwanger ben, maar het schijnt dat er flinke verrassingen bestaan! Wie kan er nog meer bijna gaan testen? Niet iedereen heeft een banner?
@ kimmytje Doe rustig aan meid.. laat je af en toe nog wat van je horen!!? @ tara gefeliciteerd met je contract, dat is altijd fijn!! @joeysmama Vind wel dat je een super lange cyclus hebt of niet dan! Dat je nog kunt wachten met testen, ik had allang weer getest haha.. duim nog steeds voor je, er moet er toch een de eerste zijn hier @ Jela Dat lijkt mij ook zo vroeg, 6 dagen voor je ongi al testen.. Als die dan negatief ik geloof je het toch niet (zou ik hebben haha) ik zit nu iets over de helft van me cyclus.. als ik tenminste weer een normale cyclus heb (28 dagen) de laatste was 34 dagen dus weet niet precies wanneer ik ongi moet worden.. als ik uit ga van 34 dagen moet ik 24 sept ong ongesteld worden dus we wachten af.. had eergister een positieve ovu test, en die van gister was echt super positief dus fijn geklust en nu maar weer afwachten.. Dat wachten en die onzekerheid is nog het ergst
anoniempje ja veel geduld he maar denk toch dat ik niet zwanger ben voel niks en is dan toch weer een teleur stelling dus wachten het gewoon rustig af jela zou ook niet eerder testen hoor wacht het gewoon even af je voelt je er alleen maar rot door als hij neg is en als hij tegen de tijd dat je mag testen pos is kun je nog heeeel lang happy zijn xx