@ Tara nou meid maar je hebt nog 6 dagen voor je ongi?? Dan ben je misschien toch nog wat vroeg met testen Ik hou goede hoop voor je.. Hier verder geen nieuws.. Denk dat het deze maand ook niet wordt, weet niet waarom gewoon een gevoel
Anoniempje wat is dat toch met ons allemaal hè ons geduld word zo echt op de proef gesteld hè nou hoop dat hij toch nog roze kleurt voor je xx
@ joeysmama ik hoop het zelf ook maar ik voel niks bijzonders.. weet ook niet of dat ´moet´ en of dat al wel kan maar vorige maand voelde ik me echt ´zwanger´ al heb ik geen idee hoe dat voelt.. en het was zo´n teleurstelling dat ik na 6 dagen overtijd en sinds maart een regelmatige cyclus toch ongesteld werd dat ik er nu niet echt een gevoel meer bij heb.. ik wacht het maar gewoon af.. want ik ben sowieso met alles al een stresskip en als ik me hier nog drukker om ga maken maak ik mezelf alleen maar gek
Ik weet niet hoe lang ik voor mijn NOD zit. Heb op de banner de vorige cyclus van 37 dagen aangehouden. Maar omdat ik het gevoel had dat ik een vroege eisprong heb gehad, dacht ik misschien wel al na mijn NOD te zitten. Heb nu dus geen idee hoe lang deze cyclus gaat worden. Had op dag 24 in ieder geval nog geen positieve ovulatietest. Baal nu ook wel een beetje van die blaasontsteking. Daardoor hebben we vanaf vrijdag niet meer geklust. Nu gisteren weer voor het eerst. Blijf ook nog wel even hopen, maar die negatieve test was toch weer even balen.
Jammer Tara van de negatieve test! Balen meiske! Gister een aantal oud collega's gesproken en het ging over zwanger worden. Gemiddeld een jaar mensen! Ik viel van mijn stoel! Dat lijkt nog zo ver weg. Hen vonden dat heeeeeel normaal. Een jaar was niks, sommige waren na 8 maanden zwanger, dat was in hen ogen snel. OW.... We zitten met zijn allen nog in het eerste half jaar. Hoor mij hier, zit jullie moed in te praten terwijl ik zelf het meest obsessieve ben van het hele stel Ik twijfel of ik morgenvroeg nog een keer de vroege test (heb er nog eentje) doe, of dat ik gewoon tot zondag/maandag wacht of ik ongesteld wordt. Zal hem niet kunnen laten liggen
Dat is toch even fijn Jela, zo'n reality check Ik blijf zelf ook echt positief hoor, heb niet het gevoel dat we al zoooo lang bezig zijn. We zitten nog steeds onder het gemiddelde. Het komt vast een keer, daar ben ik van overtuigd! Helaas wordt vriendlief een beetje nerveus hier. Hij is bang dat er iets mis is.... Dus probeer er niet te veel over te praten en zelf positief te blijven. Jela, ik zou echt proberen nog even te wachten met testen!
Haha.. nou blij te horen dat we nog voor het gemiddelde zitten we zijn ook wel een stel zenuwpezen bij elkaar nou heb ik weer iets ´raars´ sinds een uurtje of half zes.. ik had vanmorgen een paar kleine steekjes in mijn onderrug.. maar verder geen aandacht aan gegeven want heb zo vaak last van me rug, maar nu sinds een uur of half zes heb ik ook een ongi gevoel in me buik en had vanavond steekjes in me lies.. Maar me zelf helemaal gestresst hier want als ik nu ongi wordt snap ik er niks meer van want me laatste ongi begon op 26 Aug .. ik zit nu nog maar op dag 20 of zo dus dat kan haast niet want heb dit weekend (gezien de testjes' me ei gehad.. en zou op zijn vroegst rond de 23e ong ongesteld moeten worden.. nou had ik op internet de innesteling berekend en die zou ong vandaag zijn dus ik maak me nu eigenlijk blij met iets wat er zeer waarschijnelijk niet is.. me vriend vroeg zich net al af of ik het me verbeeld.. (omdat hij ook weet hoe graag ik wil en erover zit te stressen) maar ik verbeeld me het echt niet.. maak ik me blij met niks wat denken jullie?? Sorry heel verhaal...
Anoniempje ik herken je ongi gevoel en steekjes. Bij mij is dat altijd na de eisprong zo om de dag of om de paar dagen dat ik dat voel. Bij mij betekende het tot nog toe nog niks helaas. Maar als je het andere maanden niet hebt gehad, zou het wel eens wat kunnen betekenen... er valt helaas niets van te zeggen. Hier nu pas stevige borsten, dat heb ik anders altijd al een week voor de ongi, nu 2 dagen voor de ongi. Omdat ik de 'zwangerschap' van VMK kon voelen, alle symptomen had en zo overtuigd was van dat extreme gevoel, ben ik nu elke maand teleurgesteld. Ook al zegt men dat iedere zwangerschap anders is en je eerder niets voelt voor je NOD dan wel, toch blijf ik daar aan vasthouden dat ik het al tijdig kan voelen. Ik hoop het voor je Anoniempje!
O MIJN GOD OOOO MEIDEN NIET TE GELOVEN... Er staat een licht streepje lieve mensen! 4 dagen voor mijn NOD. o meiden toch, ik huil hier zo hard, ik vind het zo niet te geloven. Net mijn vriend gebeld (heb het net niet kunnen laten met die uiterst gevoelige test), ik ben helemaal in de war!!! Dit gevoel is doodeng! Want blijft het een streepje of breekt het weer af? liefs Jela
lief Tara!!! Dankjewel!!!! Omgekeerd zou ik ook stuiteren, we kennen elkaas gevoel door en door! Bij iedereen hetzelfde! Heb nog geen foto, het is een heel licht streepje op de zwangerschapstest van zwanger&kids, die je al 6 dagen voor je NOD kan doen. Toen geen resultaat. Nu 4 dagen van te voren ineens wel. Ik plaste uit frustratie in een potje, omdat ik mijn ongesteldheid er aan voelde komen (dacht ik). Toen legde ik hem op de vensterbank en ging het bad aanzetten. Wilde net in bad stappen, toen dacht ik oja, die verdomde test even bekijken en weggooien. Wat er toen door mij heen ging is heel raar. Zo onverwacht! Ik voel helemaal NIETS vergeleken met mijn eerste VMK. Af en toe een pijntje in mijn buik maar precies alles hetzelfde als dat ik ongesteld moet worden. Wat ontzettend gaaf dat je mee stuitert, dankjewel. Want ik kan het aan NIEMAND vertellen, ik zweef nu helemaal. Er van uitgaande dat het nu blijft zitten omdat ie al eens eerder is losgelaten, hopelijk geen tweede keer, dat zal wel niet maar je weet nooit. Dankje Tara!
Nou, van harte gefeliciteerd hoor!! Je weet nooit helemaal zeker of het blijft zitten, maar je moet er nu van genieten hoor!! Wat een ontzettend fijn bericht op deze saaie vrijdag Ben echt heel blij voor je! En het werd eens tijd dat iemand van ons groepje op roze ging! Hopelijk volgen wij je allemaal heel snel!
GE-WEl-DIG NIEUWS voor we het weekend ingaan van harte meid je zou het wel van de daken willen schreeuwen hè nou van harte meid het is je gegunt hoor hoe reageerde jr vriend nou hou ons op de hoogte hè xx
Dankjewel Tara! Dankjewel Joeysmama voor jullie super enthousiaste berichten! Ja hier krijgt iedereen vast ook flinke hoop door toch! Omdat er echt iemand op roze moest vond ik ook! Mijn vriend was kei blij aan de telefoon, maar ook voorzichtig, zovan: hoe werkt het nou dan?! is het nu wel al zeker of nog niet ivm vorige keer vmk.., dus die is veel voorzichtiger dan ik. Ik zit al op de roze wolk en inderdaad genieten, ook al gaat het mis, ik geniet nu al gewoon al van de vruchtbaarheid die zich laat zien. Maarre Tara had jij nou wel of niet al een keer getest of ben ik in de war? Joeysmama nog steeds geen bloed?
Ja, ik had getest, maar helaas negatief. Maar maak je geen zorgen, ik word binnenkort gewoon zwanger hoor Meid, lekker op die roze wolk blijven zitten. Het gaat vast helemaal goedkomen deze keer!
Woooooow, Jela!!! WAT GOEDDD!!!!! GEFELICITEEEEEERD!!!!! Helemaal super! Ben erg benieuwd naar je testje dus zodra je een foto kunt maken, DOEN! Ben echt heel blij voor je (en voor je vriend natuurlijk ) Geniet ervan en ik ga hard duimen dattie deze keer blijft zitten. Komt vast goed!
Van harte gefeliciteerd Jela! Supergoed nieuws! Ben blij voor jullie! En ook benieuwd naar een foto! Genieten meid! Dikke kus! Komop meiden, wij ook nog! xoxox