gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

:) IK DUIM!

Hier alweer wat beter, nog wat last van oor maar ga toch straks mijn mannetje proberen (zal niet moeilijk zijn) te verleiden ;)

xoxox

2. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jelaaaa
    GEFELICITEEEEEERD!!!!! Echt super eindelijk iemand op roze, hopelijk heb je een plak beeb ;)
    Super, geniet er lekker van meid!!!!!:)

Nu wij allemaal nog meiden..
    hier verder geen nieuws, vandaag nog lage rugpijn en paar steekjes in me buik maar goed ik verwacht gewoon niks kan het altijd meevallen sowieso wacht ik tot de 25e met testen tenzij ik eerder ongi wordt (hopelijk niet:()

3. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Meiden wat een leuk nieuws hè van jela nu hopen dat alles Gied blijft gaan voor hun en dat wij ook snel mogen:)
    Hier nog steeds niks op dag 46pfff suprr lange cycles bah heb wel erge druk op mijn onderbuik maar verder niks heb vanaf 1 sept tot van de week al 3 testjes gedaan waren allemaal neg pfff hoop dat mijn ongi maar snel komt dan kunnen we weer aan de slag haha
    F

4. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Fijn weekend moest er nog onder haha

5. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden

nou ben net wakker geworden met weer erge(re) steken in mijn buik en ongi pijn & lage rugpijn maar die had ik al haha
    Ik vind het erg verwarrend (zoals elke maand ;)) die steekjes en lage rugpijn heb ik niet eerder gehad op deze manier
    Als ik de vorige maand mijn gewone cyclus had gehad dan moest ik vandaag ongi worden maar omdat ik i.p.v 20 Aug een week later ongesteld ben geworden kan ik me haast niet voorstellen dat ik dit weekend ongesteld zou kunnen worden :(
    maar goed het gestress gaat hier gewoon door ;) op naar volgende week, dan hopelijk (nog) niet ongi en testen

vroeg me trouwens af (ik denk altijd over van alles in het voren na) of jullie ook over de financiele kant en oppas e.d al van alles bedacht hadden of dat je dat gewoon op je af laat komen op het moment dat je zwanger bent
    Wij hebben er wel over nagedacht, maar hoe het echt zal gaan zal denk ik pas blijken als het zover is.. Als je zoals gister ziet op het nieuws hoe ontzettend duur alles wordt kan ik er de kriebels van krijgen :)

nou fijn weekend allemaal meiden!! En hopelijk gaan we deze maand allemaal Jela achterna!!! ;)
    Liefssss...

6. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Hey anoniempje nou hoop het van harte hoor voor jullie dat je ongi echt uitblijft en een donkerder streepje tevoorschijn komt ben stiekem wel beetje jaloers hoor maar gun het jullie ook hoor:). Ff over de oppas die hebben wij natuurlijk al 1 dag bij de ene opa en oma en 1 dag bij de andere opa en oma Ze doen het graag dus zijn daar heel erg blij mee succes ermee haha xx

7. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady85 spannend bijna testen! En echt het komt ONVERWACHT, hoe slecht je voorgevoel ook is, ik ben nu het bewijs. Ongelooflijk.

Meiden nu jullie volgen! Het steekt aan, let maar op nu gaan er meer komen. We zitten op het gemiddelde.
    30% raakt zwanger in de eerste 3 maanden. Die zijn we voorbij.
    70% binnen 6 6 maanden. Dus nu gaan er echt meer volgen! Dit kan niet anders, ik heb supergoede hoop nu ik dit zelf zo ervaar. Zo'n ongesteldheidsgevoel en geen symptomen voor NOD.
    Wel een opgeblazen buik, Joeysmama toch vreemd omdat jij dit ook aangeeft en nog niet ongesteld bent geworden!

Jullie volgen nu, let maar op, het balletje gaat nu aan het rollen. Dit moet, want we zitten op 70% met kans.

Een tip waarover ik heb nagedacht:
    Ik heb in ronde 1 VMK gesekst op de eerste dag dat de ovulatietest rood kleurde.
    In ronde 2 en 3, heb ik alleen een dag ervoor gesekst en een dag er na. Dus niet op DE dag.
    In deze ronde, hebben we het 3 dagen achter elkaar gedaan, dus VOOR en OP dag en de TWEEDE dag (dan blijft ie ook nog knalroze).

Tja je kunt er gaan in het berekenen zoals ik, maar het hielp in ronde 1 vmk en nu hielp het ook. Niet bij iedereen blijft het zaad goed leven.
    Maar goed ik bedoel het maar om te helpen, voel me namelijk heel machteloos naar jullie toe, wat ik zelf al die tijd naar vrienden heb gevoeld; gezonde jaloezie.
    Dus begrijpelijk als dat er nu is en kom daar ook voor uit, dat kan gewoon en dat helpt.

Maar goed, hij moet dus blijven plakken, ga nu ook niet meer elke dag een test doen, wacht nu tot maandag en dan nog niet ongesteld en doe ik nog een test of ie duidelijker is.
    De foto zal ik er vanavond opzetten, maar het streepje is superlicht dus weet niet of dat gaat lukken.

Anoniempje ik herken je gevoelens helemaal, maar dit kan positief eindigen, ik geloofde daar niet in en het is toch gebeurd. Hou je taai meid.

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    jela, ik kan alleen maar heel blij voor je zijn, hier geen jaloerse gevoelens. Ons kindje is ook in de maak:) Helaas heb ik deze maand geen positieve ovulatietest gehad en door die blaasontsteking minder gesext, dus ik verwacht er niet te veel van deze maand.
    Heb wel gevoelige tepels. Dat had ik vorige maand voor het eerst, heb dat daarvoor nog nooit gevoeld. Maar goed, vorige maand betekende het dus ook niks.

Joeysmama, echt frustrerend zo'n lange cyclus en die negatieve testen. Laat het dan inderdaad maar komen zodat je een nieuwe ronde in kan.

Anoniempje, ik duim voor je! Het is weer erg spannend.

Wat betreft financiën en oppas. Ik moet niet al te veel aan de financiën denken. Mijn vrien heeft al jaren een vast contract, maar geen ontzettend hoog salaris. Ik heb nu dus een contract, maar dit is op invalbasis, dus onzekerheid over wat er maandelijks binnenkomt. Geen geweldig uitgangspunt dus. Maar ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen. Je kunt het ook zo duur maken als je wilt. Ik heb geen problemen met tweedehands spulletjes en kleding. En als het lukt zou ik heel graag borstvoeding geven. Dus ik verwacht niet zo'n hele hoge kosten te krijgen. Ook voor opvang zijn wij waarschijnlijk niks kwijt. Mijn moeder wil één dag oppassen, mijn vader wil één dag oppassen en mijn schoonouders willen één dag oppassen. Denk dat ik drie dagen wil gaan werken, dus dat komt perfect uit.
    Ach ja, we zien het allemaal wel, het gaat vast allemaal goed komen!!

9. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jela
    Er is een heeeél klein beetje ´gezonde´ jaloezie maar dat is ook niet gek denk ik, we willen allemaal hetzelfde.. maar er moest er toch een van ons eerst op roze en ben echt oprecht blij voor je!! ;) Wel grappig, we kennen elkaar niet maar toch voelt het met iedereen of je een band schept :)
    ik heb deze maand dan voor het eerst die ovu testjes gedaan en had vorig weekend echt een knaltest, hebben vrijdag geklust, zaterdag en zondag.. en toen toch maar ff dagje overgeslaan haha en dinsdag weer, dus kan alle kanten op hier, je leest veel verschillende verhalen over hoe vaak klussen en zo dus we zullen zien

@ joeysmama
    ik snap je gevoel.. je bent zo aan het klooien met die lange cyclus, ik zou langzaam gek worden (sorry wil je geen k*tgevoel aanpraten)
    Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt.. misschien ben je wel zwanger en is je HCG nog niet genoeg?? Ik duim voor je

@ tara
    Jullie hebben geluk met ouders en schoonouders die willen en kunnen oppassen.. ik heb dat niet, van me schoonouders sowieso niet die werken zelf ook nog en willen geen vaste oppassdag.. mijn vader werkt ook gewoon fulltime dus is geen optie en me moeder zou wel willen maar werkt ook fulltime (ouders zijn uit elkaar en me moeder moet dus ook haar eigen centjes verdienen om rond te komen) en weet niet of ze een vaste oppassdag zou kunnen hebben en minder kan/wil werken want ze moet ook rond kunnen komen natuurlijk..
    Dus dat wordt denk ik kinderdagverblijf.. maar dat is vet duur :$ maar goed dat zien we dan wel haha eerst maar eens die positieve test ;)

@ kimmytje
    hoe is het met je oor ontsteking??

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    ja, wij hebben inderdaad geluk. Mijn ouders werken ook allebei, vader zelfs fulltime. Maar hij werkt in de zorg, dus ook in het weekend. Hij kan één vaste dag in de week vrij krijgen en wil dan graag oppassen. Vind het zo grappig dat hij ook heel graag een dag voor zichzelf wil:) Mijn moeder werkt drie of vier dagen per week. En mijn schoonouders werken allebei niet meer. Had trouwens niet verwacht dat zij zouden willen oppassen, maar mijn schoonmoeder had dit laatst tegen mijn moeder gezegd, zo lief! Ben dus benieuwd hoe het gaat lopen.

11. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tara
    wel geluk dat je in die positie bent dat je zeker bent van oppas.. wij zien wel, ik zou graag ong 24 uur willen blijven werken en als mijn moeder een dag zou kunnen oppassen moeten we maar eens zien hoe we dat met de overige uren doen.. eerst moet ons beebje maar eens onderweg zijn ;)

wou nog even tegen jullie allemaal zeggen dat ik het fijn vind om onze verhalen te wisselen.. laten we eerlijk zijn, mijn vriend is echt een schat en het lijkt hem ook heel bijzonder om papa te worden maar het blijft toch een jongen en dat is toch anders als meiden onder elkaar.. bij ons weet niemand dat we bezig zijn met zwanger worden dus vind het fijn om hier alles te delen.. (bewust tegen niemand gezegt omdat ik dan denk vaak vragen te krijgen als ´nou, en is het al zover....´) dat wil ik voorkomen, daar wordt ik alleen maar nerveuzer van.. Dat wachten duurt me zo al lang genoeg en als mensen die dan weten dat je bezig bent ook nog vragen gaan stellen lijkt me irritant .. Zo dat is eruit :)
    ***Knuffff voor jullie allemaal en dat we maar snel mama mogen worden;)***

12. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft oppas, daar hebben wij ook niet over nagedacht omdat ik onregelmatig werk en dit zijn meestal de avonden vanaf 16.30 of 15.00 uur.
    Kinderdagverblijf is dus niet echt nodig, meer iets voor een paar uurtjes zodat mijn vriend de kleine dan op zou kunnen halen als hij klaar is met werken. Ik denk gastouderopvang.
    Mijn ouders wonen te ver weg en mijn schoonouders werken zelf.

13. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    De foto er op gezet, maar je ziet natuurlijk er bijna niets van, of je moet hem kopieren en plakken in je eigen computer en dan inzoomen. Volgens mij kun je hem zo uit mijn album niet inzoomen.
    Nou hopen dat ie blijft zitten, vandaag hele dag vreemd gevoel in mijn buik en hij is enorm opgeblazen, strak truitje aan doen heeft gewoon geen zin want dan valt het op.

Anoniempje ik begrijp de gezonde jaloezie als geen ander!

14. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi meiden!

Hier nog eens een berichtje van mij.

Mijn oor is nog wel wat lastig maar geen koorts ed meer dus das goed. Ik ben wat lui en geniet ondertussen ook van mijn man. Dat gaat van kriebelen in mijn haar tot lekker kriebelen in bed ;)

Vandaag een dag met pijn metekindje (traditie in België, elk kindje krijgt een meter en peter) van 3 op pad geweest.
    Binnenspeeltuin, chips gegeten, Ice Tea gedronken, het was leuk :)

Jela, ik zie nergens een foto, kan je er mss hier één posten?

Liefs allemaal, en wij horen bij die 70% hé ;)

xoxox

15. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is vreemd dat jullie die niet zien? Ik wilde hem hier wel neerzetten maar dat lukte ook al niet.
    Zal nog eens kijken zometeen.

Wat leuk Kimmytje met je petekindje! Kun je zo van genieten he! Heb ik ook met de kinderen van mijn zus.

Hier een saaie zondag, ben aan het werken. Het is hier zeer rustig dus kom de tijd bijna niet door.
    Nog steeds niet ongesteld, dus morgen een nieuwe test halen en kijken of het streepje meer donkerder wordt. Als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden dan bel ik naar de gyn voor een eerst echo.
    Mijn huid is erg vet, als ik het aanraak komt er bijna vocht vanaf (zo raar?!) Net of ik in de olie ben gezet.
    Wat is het moeilijk om mijn mond dicht te houden. Ik heb met mijn vriend afgesproken het tegen NIEMAND te zeggen. Dat is een hele klus voor mij, want vriendinnen weten dat we bezig zijn en vroegen hier al naar gister. Heb gezegd dat ik ongesteld was. Het had wel wat, zo'n geheim met zijn twee, maar of ik het vol ga houden??

Hoe is het met de rest van de 70%tjes hier?

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jela, ik kan de foto ook niet zien. Ben erg benieuwd!! Ben ook benieuwd naar de test van morgen. Spannend hoor! Lijkt me ook super moeilijk om het voor je te houden. Ik denk dat dat mij niet lang gaat lukken. Op dit moment weten best veel mensen dat wij bezig zijn en ik wil het ook wel graag snel delen als het raak is. Alleen op mijn werk zou ik de tien weken afwachten denk ik.

Hier alles goed verder. Nog niet ongesteld, beetje gevoelige borsten en ook een vette huid, haha. Blijft dus afwachten. Jammer dat ik niet weet wanneer mijn eisprong is geweest, nu blijft het zo onzeker.

Fijne zondag allemaal!!

17. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tara superspannend! Vette huid ja! voorhoofd glimt heel erg, als je er met je vinger overheen gaat dan lijkt het net of je er olie op aan het smeren bent, vooral als je bijvoorbeeld uit de douche komt of je wenkbrauwen hebt geepileerd. Dus als je er even aan gezeten hebt.
    Wie weet zou het bij jou nu zo onverwachts ook ineens raak zijn, dat zou leuk zijn!!!
    Ik verveel me hier op het werk net een banner zitten maken...te pril voor woorden maar goed, heb ik ook weer wat te doen gehad.

18. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft het delen met anderen, daar heb ik mijn vriend pijn mee gedaan. Hij vindt dat helemaal niks, dat open boek gedoe van mij. Ik had hem beloofd het niet meer te doen, maar het was met niet gelukt. Om het vertrouwen te herwinnen, hebben we samen afgesproken dat als ik dan zwanger zou zijn, we dit ook echt met niemand zouden delen tot de eerste echo is geweest (kloppend hartje).
    Heb inmiddels 3 vriendinnen al gezien en het lukte me zeer goed ineens mijn mond te houden, heel bijzonder van mezelf. Maar ik snap je Tara, je wilt het het liefste meteen vertellen!

19. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Jela ben ook wel benieuwd naar je foto hoor voel je je verders goed?hier een jankert kan om alles janken pfff als mijn zoontje grote mond geeft of mijn man iets zegt echt kut gewoon weet echt niet waarom zit hier inmiddels al op dag 50 pfff frustrerend gewoon laat die ongi nou maar komen dan hebben we dat ook weer gehad:)heb trouwens van de week weer een mozaïek buikje gemaakt ben lekker bezig geweest haha nou fijne zondag allemaal xxx

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Pfff, vijftig dagen. Nou, daar zou ik ook van janken hoor. Denk dat ik deze keer ook over de veertig uitkom. Balen is dat he, die lange cyclussen. Hoelang was jij trouwens van de pil af voordat jullie er voor gingen? Ook nog maar net?

Jela, ik heb het ook aan meer mensen verteld dan mijn vriend weet... Niet heel netjes, maar ik heb er gewoon behoefte aan om het er met mijn vriendinnen over te hebben.

Deel Deze Pagina