Kimmy, dat lijkt me wel heel fijn als je je eisprong voelt. Dan heeft het toch ook eigenlijk helemaal geen zin om ovu testen te gebruiken of te temperaturen? Veel plezier samen deze dagen! Lady, lastig he al die kwaaltjes en onzekerheden. Nog even volhouden, dan weet je het! Ik hoop op een positieve test! Anoniempje, ook weer spannend voor jou! Apart dat het daar regent, hier schijnt al de hele dag het zonnetje! Joeysmama, dat zou wel wat verklaren inderdaad. Gewoon weer fijn aan de klus!! Hier weinig nieuws te melden. Ik ga over twee dagen nog niet testen hoor, denk dat ik een langere cyclus heb deze keer. Maar wil eigenlijk wel voor zondag testen, als ik nog niet ongesteld ben, want heb een dagje met vrienden waar weer flink wijn gedronken gaat worden.
Hoi allemaal, Fijn jullie interesse in de tweede test. Die heb ik zojuist gedaan en hij is knal roze lieve mensen! Het is echt zo, ik ben zwanger. Ik probeer hem er op te zetten, hopelijk lukt het nu wel. Jullie volgen.....serieus de volgende Roze strepen gaan vallen, let maar op! @ anoniempje: Ik heb geen test met CB digitaal gedaan (zonde van mijn centjes) maar je telt vanaf je laatste dag menstruatie en die geeft dan aan hoe lang je zwanger bent. Helemaal precies weet je pas na de echo's geloof ik. Ik vond de banner gewoon interessant om die plaatjes te zien van de groei Heb net voor mezelf een 9 maanden dagboek gekocht, erg leuk. Om de tijd van mond dicht houden door te komen... Joeysmama het zou geweldig zijn als dit je eisprong is. Kimmytje je kansen worden alleen maar groter en groter, vooral jij met je regelmatige cylcus meid! Begrijp dat je hem kan voelen en er dan nog bewust mee bezig bent, met het kriebelen zoals je dat zo leuk noemt Er kunnen er een paar deze week gaan testen lees ik, ik heb een goed voorgevoel dat er meerdere op roze gaan! Succes meiden. Super bedankt voor alle begrip, alle steun en al jullie enthousiasme! Dankjewel, ik waardeer dit enorm! Ga nu de foto uploaden
Super Jela! Gefeliciteerd! En ik hoop dat je gelijk hebt wat die streepjes betreft Ik kan wel nog steeds geen foto zien? Mss omdat we geen vrienden zijn? Grtjs
Dat zou eens heel goed kunnen Kimmytje, ik ben met niemand vrienden inderdaad. Ik probeer het even zo met deze link:
Hartstikke goed Jela, dat je test nu zo donker is!!! Helaas kan ik de foto ook niet zien... Ook niet via die link... Kun je hem niet eens in een bericht plaatsen?? Bij dat paperclipje kun je dan de foto toevoegen.
Heb de instellingen veranderd, zodat de foto's door iedereen gezien mogen worden. Ik sta er zelf toch niet op. Dus als het goed is kunnen jullie nu in mijn fotoalbum. Het paperclipje heb ik niet gevonden..
@ Jela Ik zie hem!! Dat is duidelijk, je bent hartstikke ZWANGER (nogmaals) GEFELICITEERD.. Echt super voor je en hopelijk heb je een plakbeeb en volgen wij snel @ Kimmytje Op zich fijn inderdaad dat je alles voelt dan heb je toch ong een idee wanneer je moet klussen.. @Tara Inderdaad spannend.. om gek van te worden Is inmiddels wel weer droog hier.. was een korte maar flinke regenbui haha.. het is raar weer vandaag nu schijnt de zon Nou allemaal een fijne avond.. xxx
Dankjewel!!! Ja ben er heel blij mee. Heb kinderchampagne gehaald en de test ingepakt, tafel gedekt en kaarsjes aan. Het 9 maandendagboek ook in laten pakken bij Bruna, haha! Die ligt op mijn bord, en de ingepakte test op het bord van mijn vriend. Hij weet het al, maar toch. Symbolisch om het officieel te vieren. Ik heb 14 oktober de eerste echo. Nou meiden dankjewel, nu jullie, liefs Jela
Oh jela je tovert een glimlach bij me met je testje nou van harte meid de druk is er nu vanaf ga maar lekker genieten enne ons niet gelijk verlaten hè we zijn natuurlijk hartstikke benieuwd hoe je zwangerschap verloopt een hele fijne avond meid hoop dat ik ook snel zo'n foto kan maken xxxx
Goedemorgen, Ga jullie zeker zomaar niet verlaten! Ik wil eerst iedereen op roze zien! Leuk jullie reacties dankjewel! Lady85 ga je testen vandaag?
@Jela Ja ben het met Joeysmama eens.. je 'moet' ons niet verlaten he ben inderdaad ook erg benieuwd hoe je zwangerschap verloopt.. en dan kunnen wij ons al een beetje voorbereiden.. Spannend dat je 14 oktober je eerste echo hebt @lady85 Ben ook erg beniewd naar jou test, hoelang ga je wachten met testen?? nou hier niet veel nieuws, was gisteravond ook nog erg misselijk en buikpijn onderin maar daar is nu niks meer van.. Mijn vriend vond het ook gek hij had nog zoiets van '' Dat ken ik helemaal niet van je, je bent nooit misselijk..'' Dus dat was voor mij wel bevestiging dat dat inderdaad nieuw voor me is maar ik ga me er maar niet teveel op focussen en wacht gewoon rustig af, .. (jaja ik en rustig kunnen wachten.. haha) maar misschien is het toch onbewust de spanning, nou ik doe een poging om tot zondag te wachten met testen als ik tenminste niet eerder ongesteld wordt -x-x-x-x-x-
Anoniempje, wat spannend! Als je dan plots jezelf anders voelt dan anders, dat herken ik bij de vmk in ronde 1. De hoeveelste ronde is dit van jou? Ik vind het zo lastig onthouden van iedereen, sorry Knap als je het vol kan houden tot zondag!
@Jela Ja, zeker spannend ik zit nu in ronde 6 dus mag van mij wel een keertje raak zijn ben niet zo goed in wachten xxx fijne dag