gestopt met de pil op 11 maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ristoskatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je trouwens al ´kwaaltjes´??

2. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje inderdaad je zit op het gemiddelde, meeste worden tussen een half jaar en jaar zwanger. Dus elke maand meer kans dacht ik steeds.
    Heb jij een regelmatige cyclus?

Ik heb alleen een soort spierpijn in mijn buik. Verder een vette huid, glimmende huid. Vorige week vet haar, nu is dat weer niet zo.

3. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jela
    Dat hou ik mezelf ook maar voor, hoe langer het duurt hoe meer kans.. al mag het van mij nu wel een keer.. Ik had vanaf dat ik stopte met de pil een regelmatige cyclus van 28 dagen.. de laatste keer had ik een cyclus van 34 dagen.. Ik heb me eisprong in het weekend van 10september gehad dus als ik ervan uit ga dat dat ongeveer in het midden van de cyclus zit zou ik aankomend weekend ongesteld ´moeten´ worden.. het zou dus ook een lange cyclus kunnen worden maar daar ga ik niet vanuit.. ik ga sowieso als ik dan niet ongesteld ben geworden dit weekend testen en hopelijk hou ik het vol tot zondag.. ;)
    Hmm.. dat vette haar is wel minder of niet dan bij die spierpijn zou ik denk ik ´blij´ mee zijn en enigzins het idee hebben dat er dan wat gebeurt of zo.. :) Leuk joh

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden... En ben ook nog eens ziek dus mijn dag kan niet meer stuk... :(

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Had deze keer trouwens wel een mooie cyclus van 28 dagen dus dat is dan in ieder geval nog iets positiefs ;)

6. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lady1985
    He meis.. dat is balen, goed van je dat je het positief bekijkt wat je cyclus betreft :)
    Op naar de volgende ronde en dan hopelijk op roze
    Liefs en beterschap

7. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Oh meid, vind ik niet leuk, echt niet :(

Veel beterschap en heyyy, volgende ronde op roze hé!

xoxox

8. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady85 shit!!!! Jammer!!! Superklote!!!!
    He wat zonde zeg! Verdomme!
    Kan wel wat positiefs er tegenaan gooien maar ik weet zo gauw niets.. :(
    Wel super dat je een cyclus van 28 dagen te pakken hebt!
    Beterschap meid.

Anoniempje inderdaad, met die spierpijn ben ik wel blij, dan voel je dat er wat gebeurd dat klopt.
    Vet haar is minder, is ook echt heel lelijk. Vandaag heb ik het weer, maar ik klaag niet.

Mijn vriend wilde gister niet op de foto met mij en mijn kinderchampagne, het werd hem even teveel. Hij vond het een beetje eng worden allemaal, nadat ik hem had gezeg dat we vrijdag 14 oktober de echo hebben.

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Lady, wat balen. Jammer meid...

Jela, haha, mijn vriend zou ook niet met mij en kinderchampagne op de foto willen denk ik:) Het blijven kerels he. Het is voor hun ook allemaal super spannend!

10. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jela
    Haha.. wat schattig dat het hem even teveel werd..
    Ben benieuwd hoe mijn vriend zal reageren als ik hem (hopelijk snel) kan verassen met een positieve test :)

@tara
    Nou meis.. voor jou ook spannend..
    Nog geen ongie te bekennen??? Ga je morgen testen.. ben benieuwd, Misschien ben jij de volgende op roze ;)

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik ga vrijdag pas testen als er nog geen bloed te bekennen is. Wacht liever nog een week, maar heb zondag een feestje met wijn en wil niet drinken als ik zwanger ben. Dus vrijdag toch voor de zekerheid maar een testje.

12. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tara
    knap dat je nog kunt wachten.. ik kan zelf eigenlijk vrijdag testen maar wil als ik niet ongi wordt proberen tot zondag te wachten maar merk dat het nu al begint te kriebelen hahaah
    xxx

13. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Lady gewoon kut dus deze maand!!!!maar grlukkig nog iets pos van je cyclus:)nou meid beterschap en hoop dat dit je laatste ongi word en dan 9 mnd weg blijft :) xxx

14. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ten eerste:
    @ Jela: GEFELICITEERD geweldig nieuws.

Voor diegene die wachten, het blijft spannend en ondanks dat ik hier een stuk minder aanwezig ben denk ik elke dag aan jullie!!

Ik ben nu zo weinig aanwezig omdat er natuurlijk een heleboel geregeld moet worden. Mijn nu (in principe) ex heeft echt door dat ie heel veel fouten heeft gemaakt de afgelopen maanden. Hij blijft wel volhouden dat hij echt niet is vreemd gegaan maar dat hij wel hulp moet zoeken voor zijn fouten. Inmiddels loopt hij bij een maatschappelijk werker en ik hoop voornamelijk voor hem dat hij kan veranderen. Ik heb nu besloten om alles totaan de bevalling zonder hem te doen. Ik moet mezelf en de kleine in bescherming nemen tegen al deze stress. Als ik zie dat hij daadwerkelijk veranderd wil ik gaan kijken of we nog tot elkaar kunnen komen. Ff afwachten nog dus.

Ik probeer jullie in de gaten te houden en ik duim voor heel veel roze voor jullie!!

15. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tara en Anoniempje, heel veel good luck voor de komende dagen! Heel erg spannend! Het komt onverwachts, het zal toch vast bij een van de twee raak zijn? Na de negatieve test van Lady, zal er nu toch wel weer eentje positief zijn?

Pumbaa ik vind je beslissing om zo voor jezelf te kiezen en je kindje ontzettend moedig, fijn dat je af en toe komt kletsen!

16. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pumbaa
    Ik vind het erg sterk van je dat je het in eerste instantie alleen wilt proberen om jezelf in bescherming te nemen tegen stress.. Petje af ;) want dat is nu ook het belangrijkst, voor de zwangerschap is stress niet goed maar tijdens de zwangerschap al helemaal niet..

@Jela
    Mijn stille hoop wat ik had om op roze te komen wordt eigenlijk steeds minder, heb sinds gisteravond een ´soort´ van ongi pijn.. Erg verwarrend weer dus..
    Als ik niet op roze kan dit weekend dan heeft me lichaam me echt (alweer) heel erg voor de gek gehouden..
    Heb in het weekend van 10 sept me ei gehad en flink geklust, kreeg precies 5 dagen erna.. donderdag 15 sept steekjes in me onderbuik, lage rugpijn en een paar heeeél kleine steekjes in me lies.. (heb ik normaal nooit)
    En afgelopen weekend en met name afgelopen maandag heel misselijk geweest.. (ben normaal nooit misselijk..)
    Maar ja sinds gisteravond heb ik dus een ongi gevoel in me onderbuik.. dit zegt nog niks maar ik ga me dus nog maar niet blij maken :( kan ook zijn (aangezien ik nogal een stresskip ben) dat ik me onbewust toch er veel te druk om maak en daardoor al die kwaaltjes krijg.. Of kan een ongi gevoel ook als je wel zwanger bent :)??

@tara
    nog 2 nachten meid.. ben benieuwd en duim alvast voor je..
    nog geen last van ongi gevoel??

17. Jela

Jela Actief lid

8 jun 2011
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve anoniempje: een ongi gevoel is er ook als je zwanger bent! Alleen als je de positieve test in handen hebt, besef je dat de ongi pijn minder erg was, of anders voelde.
    De ongipijn zegt dus niets, helemaal niets zelfs. Heb momenteel ook onig pijn (dat is heel eng omdat je het idee hebt dat de mensturatie door gaat breken).
    Dus ongipijn hoort er bij! Ik hoop het voor je!!!!
    ;)

18. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Anoniempje, spannend voor ons he:)! Denk dat die ongi pijn inderdaad weinig zegt. Je kan gewoon nergens van op aan en we moeten echt geduldig afwachten. Ben benieuwd of het je lukt om te wachten tot zondag:)

Ik voel op dit moment helemaal niks. Geen ongi pijn, maar dat heb ik eigenlijk nooit. Het is er altijd ineens zonder aankondiging... Maar ook geen zwangerschapskwaaltjes.

Pumbaa, ik vind jouw verhaal zo heftig. Inderdaad super knap dat je nu voor jezelf en voor de kleine kiest. Toch hoop ik dat jullie er samen ooit uit mogen komen.
    Ik vind het trouwens super lief dat je steeds voor ons duimt en nog aan ons denkt!

Fijne dag allemaal!

19. anoniempje1987

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties.. ik probeer hoop te houden! :)
    xxx

20. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ anoniempje, ik heb die ongipijntjes nog en ben inmiddels 19 weken zwanger, dat wil dus niks zeggen. Het enigste waar je echt van uit kan gaan is die posi test!!

@ iedereen, bedankt voor jullie lieve reacties, het is erg moeilijk zo, heb natuurlijk al veel verdriet gehad en hulp gezocht bij de maatschappelijk werk, samen met haar kom ik er wel uit. Maar je komt toch voor steeds meer keuzes te staan, volgende week de 20 weken echo, komen daar afwijkingen uit moet je beslissingen maken. Het kaartje uitkiezen en...komt hij er als vader bij te staan. Iedere keer weer als ik voor een van die keuzes kom te staan doet het weer enorm pijn. Maar ach ik blijf zeggen, het komt goed en uiteindelijk kom ik er sterker uit.

En natuurlijk blijf ik aan jullie denken, voor jullie duimen en hopen. Liefs....

Deel Deze Pagina