@ Pumbaa, meid toch, wat vind ik jou ongelofelijk sterk! Ik begrijp dat het op sommige momenten hartverscheurend moet zijn... Ik wens je alvast heel erg veel sterkte en ergens hoop ik dat jullie er samen kunnen doorkomen. Dikke knuffel en veel liefs xoxox
Tara ik voelde ook helemaal niets, geen ongikrampjes en geen symptomen. Achteraf gezien dan wel een vette huid en vet haar, maar goed dat kon ook aan het weer liggen of aan mijn stress. Ongikrampjes kwamen echt na NOD pas. Ofja meer ovulatiepijn vind ik het op lijken. Echt het komt als een verrassing!
@ Jela, het gaat wel goed hoor!! Voelde me dinsdag echt superziek en had gigantische ongi-pijn maar gister ging het al een stuk beter en vandaag voel ik me alweer bijna de oude Ga met goede moed door voor ronde 6!!! Lief dat je zo aan me denkt!
Ik kon toch niet wachten toen ik net testjes had gekocht en net getest, uiteraard weer negatief.... zucht.
@ Pumbaa Nou dat geeft me een beetje moed dat die ongi pijntjes erbij kunnen horen.. tot nu toe nog geen ongi, ben benieuwd of het doorzet, moet ´officieel´ morgen ongesteld worden dus ben best nerveus.. Ik vind het ecth rot voor je dat hele verhaal met je (ex..) vriend, hoop dat jullie eruit komen saampjes en toch nog van alles kunnen genieten @ Lady Fijn dat het weer goed met je gaat.. vol goede moed naar ronde 6 @ Tara Nog geen ongi te bekennen meid?? Je kunt ook beter ochtend urine gebruiken zeggen ze altijd.. en geen bloed is moed zeggen ze dus misschien heb je toch te vroeg getest.. ik put overal hoop voor je uit en hoop dat je op roze kunt ik duim voor je
Anoniempje en Tara het is zover vandaag! Ik hoop het zo voor jullie en zit deze morgen achter de computer om te lezen of het roze is geworden of niet. Tara misschien te vroeg (kan aan de testen liggen, welke had je? Het kan ook zijn dat het te vroeg is en je lichaam veel te weinig HCG heeft) Maar goed zo'n experts zijn we inmiddels allemaal wel.. ik hoop het zo voor je! Joeysmama al een tijdje niet gelezen hier, hoe gaat ie? Hier weer een lastige nacht gehad (zonder dat ik klaag) ik lig dan de hele nacht wakker, heb dan trekkende buikpijn. Soms zo hevig dat ik er stress bovenop krijg of er geen miskraam uit komt. Maar dat zit tussen de oren. De baarmoeder is aan het groeien en de banden schijnen dan pijn te doen. Lastig gevoel. Overdag voel ik dit gelukkig niet.
Hey dames, Hier weer even een berichtje van mij Tara, wat jammer meid! Ik hoop dat je alsnog een positieve test in handen krijgt! Net als iedereen hier trouwens, ik vind dat het lang genoeg geduurd heeft! @ Jela, neem me niet kwalijk hoor, maar dat trekken gevoel zou ik met heel veel plezier hebben moets ik weten dat er een wondertje in mijn buik groeit Hoe gaat her verder met je? xoxox
Klopt Kimmytje ik klaag niet. Ik waardeer alles wat erbij hoort. Hoewel je na de eerste 4 uur buikpijn en wakker liggen dat even vergeet hoor, dan vloek je wel even tegen je vriend 's nachts uit vermoeidheid. Verder gaat het goed, wel gaan de dagen langzaam omdat je je mond dicht moet houden tot de 14e. Zit jij weer in de afwachtende fase nu?
Hoi hoi hier gaat alles zijn gangetje hoor nig steeds op het wacht bankje ik denk echt dat ik gewoon een ronde heb overgeslagen anders zou ik nu op 54 dg zitten dus als ik door zou tellen zijn mijn vruchtbare dagen net geweest of ik zit er net in voel nooit wat en zie ook nooit wat dus is altijd afwachten en ovu testen zijn niks voor mij heb ik al vaak genoeg geprobeerd denk dat deze ronde niks word want hebben maar 1 x sex gehad beetje spanning thuis maatje heeft iedereen wel eens toch Verder nog nieuws hier is weer spannend hier kijk elke dag even of er nog iemand op roze is gegaan Xxxx
He meiden Nou hier even een berichtje van mij.. mijn misselijkheid blijft maar aanhouden vind het wel raar maar als dat zou betekenen dat ik zwanger mag zijn GRAAG!! haha Had vandaag ongi moeten worden (als me cyclus weer de normale 28 dagen aanhoudt..) maar tot nu toe nog niks dus wacht ´gewoon´ nog tot zondag met testen.. kan morgen toch niet testen moet al super vroeg werken Tara al nieuws meis??
Anoniempje superspannend! Misselijkheid wanneer precies hele dag of alleen ochtenden? Wel een duidelijk symtpoom zou ik zeggen! Ben echt reuze benieuwd! Joeysmama ik heb respect voor jouw geduld. Wellicht heb je inderdaad je ei al gehad zo lijkt het wel! Wie weet was die ene keer seks wel raak......
@ jela Nou het begon donderdag de 15e en had er toen ook steekjes bij in me onderbuik en rug Sinds afgelopen week ben ik elke dag misselijk geweest.. en dan echt met vlagen, zoals gister had ik het vooral smorgens en vandaag begon het rond vanmiddag 13.00u en ik ben echt nooit misselijk.. het is inderdaad een van de kwaaltjes maar totdat ik de popsitieve test in handen heb wanneer dat ook mag zijn geloof ik het pas want na vorige maand weet ik dat ons lichaam iets geks is en ons echt goed voor de gek kan houden dus ik ga nergens vanuit dan kan het alleen maar meevallen het kan ook alle spanning zijn die het met zich mee brengt (bij mij tenminste heel erg) dus ik wacht af xxx
Hee meiden! Voor mij nu officieel mijn langste cyclus ooit... Zit nu op dag 40. Blijf een beetje zitten met die paar druppels bloedverlies op dag 28. Wat heeft dat toch kunnen zijn... Maar goed, ik blijf maar weer rustig afwachten. Heb geen lichamelijke klachten, wel een beetje stemmingswisselingen dus verwacht dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen. Het mag van mij nu wel komen, dan kan ik weer verder.... Had donderdagavond een feestje en nogal veel gedronken en werd ineens heel erg emotioneel. Het kwam er allemaal even uit. Doet toch wel veel met je dit hele proces... Anoniempje, ik hoop het zo voor je!! Lijkt me een hele vreemde ervaring om iedere dag misselijk te zijn als je dit normaal gesproken niet bent. Dan zou ik toch ook wel hoop krijgen hoor. Nou, ik wacht met spanning op je test!! Jela, heerlijk die klachten Doe mij ze ook maar! Joeysmama, wat irritant zeg. Denk dat je er maar gewoon vanuit moet gaan dat je een cyclus overgeslagen hebt. En één keer sex kan genoeg zijn he!! Vanavond komen mijn ouders gourmetten, gezellig!! Eerst nog even met mijn vader klussen (haha, klinkt hier heel vreemd...) bij mijn vriendin die onlangs in de buurt is komen wonen. Fijne dag allemaal! Liefs Tara
@Tara Gek is dat he dat je dan zo emotioneel word.. maar we zijn er ook zo veel mee bezig met zijn allen.. maar ja we willen ook zo graag Hier nog geen nieuws.. wel weer vlagen van misselijkheid vanmorgen, het neemt nu weer wat af. Ik kon het niet laten en heb net een kwartier geleden een test gedaan (negatief..) maar ik heb er ook al 6 uurtjes op zitten, ben vanaf half 6 vanmorgen al uit me bed en heb al gewerkt dus ik vraag me af of dat de oorzaak kan zijn (dat houdt ik mezelf voor zolang ik niet ongesteld ben haha) Had het zo leuk gevonden als hij positief was geweest om iets leuks erbij te halen voor me vriend en dan morgen vroeg te geven Maar helaas..... Ik ga morgenvroeg (zoals me vriend en ik gezegt hadden haha) weer testen als ik dan nog niet ongi ben.. we wachten af ik vind het wel erg spannend worden pfff
Oh wat jammer anoniempje Lijkt me ook zo leuk om mijn vriend een keer te verrassen met een positieve test! Hopen dat er morgen een licht streepje verschijnt!
tja ik hoop het ook.. wordt op deze manier wel gek van het wachten maar dat hoef ik jullie niet te vertellen haha want we wachten al net zo lang tara wanneer ga jij testen dan?? Dacht namelijk dat je dat gister zou doen