@tara O sorry langsheen gelezen misschien Balen he.. nu maar wachten op ongi dan kunnen we verder maar zolang ik niet ongi wordt houdt ik nog hoop positief denken
Zo meiden ik ben weer terug van een heerlijk relax weekje vakantie. ik ben echt weer helemaal opgeladen dus ik kan er weer tegen aan. Jela gefeliciteerd met je zwangerschap, super hoor. hopelijk volgt de rest snel. joeysmama ik hoop voor je dat je idd een cyclus hebt overgeslagen anders zou je wel een hele lange hebben.
MEIDEN!!!! Ik kan het nog niet bevatten maar IK BEN ZWANGER!!!!! Vanmorgen om 06.15u werd ik wakker en ik moest zoo nodig plassen dus maar gelijk ff getest.. eigenlijk met de gedachte van ´gister was die negatief dus zal nu ook wel negatief zijn maar dan weten we het nu zker..´ en ik dacht echt een super ligt streepje te zien met wat turen.. Ik kon het niet geloven en heb me vriend wakker gemaakt om hem te laten kijken, en hij zag het streepje zelfs met zijn ´slaapkop´ haha.. Ik had ook een CB digital liggen en hem die er ook gelijk achteraan gedaan en die gaf al binnen een minuut ZWANGER!! aan en met de volle 3 minuten kwam 1-2 weken in beeld (dus het is echt nog heeeeél erg kort) Wat ik nog het meest bijzonder vind is dat ik dus toch de innesteling heb gevoeld donderdag de 15e want meerdere symptomen die daarbij (kunnen) horen had ik die dag.. zere onderrug, zere onderbuik, steekjes in me lies, beetje misselijk.... O meiden dit kan niet missen we gaan gewoon misschien allemaal in ronde 6 op roze Ik vind het nog wel erg eng.. het is nog zo pril dus er kan natuurlijk nog van alles misgaan maar daar moet ik maar niet teveel aan denken.. allemaal een fijn weekend en ik ga sowieso heel hard door met duimen dat iedereen een knaltest mag krijgen!! ps.. ik heb geprobeerd de foto op de computer te zetten (maar zet nooit fotos op de computer) en snap er niks van hoe dat moet dus dat gaat hem niet worden.. sorry Liefs anoniempje
Yes!!!!!!! Wat geweldig voor je meid!!! Ben echt heel blij voor je. En geeft behoorlijk hoop dat je de ene dag dus een negatieve test kunt hebben en de volgende dag een positieve Wat fijn! En lijkt me een super moment om op die digitale zwanger te zien verschijnen! Je had ook zoveel kwaaltjes, dus het kon bijna niet anders! Nou, ga er samen heel erg van genieten. Het is jullie ontzettend gegund. Ik ga nog even voor ronde vijf en anders zeker voor ronde zes
@ Tara Bedankt meis!! Het is nog heel onwerkelijk en wat Jela laatst ook al zei het komt echt onverwacht Ik had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden (met een cyclus van 28 dagen) dus was nu 2 dagen overtijd.. xxx
Anoniempje, GEFELICITEEERD!!!!!!! Wat een goed nieuws op deze zonnige zondag Fijn hoor!!!! Was het bij jou ronde 6?
Anoniempje gefeliciteerd meid ook al is het nog pril je bent GEWOON zwAnger geweldig lekker van genieten meid Fijne zondag allemaal xxxx
@ Kelien, welcome back! Blij te horen dat je genoten hebt van de vakantie! @ Anoniempje! YESSSSSSSSSSS!!! Van harte gefelicteerd meid! Ben heel erg blij voor jullie! Zou het dan echt? Dat de maart-club stilletjesaan roze gaat kleuren? Dikke kussen dames xoxox
@ tara Alles kan nog geen bloed is moed!! @lady1985 BEDANKT!! Mijn dag kan niet meer stuk was inderdaad ronde 6 voor mij @joeysmama BEDANKT!! Ik ga er zeker van genieten al is het nog wel onwerkelijk, ik kijk steeds even naar die testjes maar er staat zwanger dus nu maar gewoon laten inwerken haha @ Kimmytje BEDANKT!! Miscchien is dit inderdaad een teken dat we met onze ´maart´ club allemaal op roze gaan deze ronde Zou wel echt super gaaf zijn zeg, ik duim echt hard voor jullie allemaal!! @ Jela Hoe gaat het met jou meis?? Liefs...
misschien een rare vraag maar snap er niks van .. De zwangerschapstest geeft 1-2 weken aan (dag van de bevruchting) maar als ik op internet invul bij de ´zwanger kalender´ en ik vul de eerste dag van me laatste menstruatie in (26 Augustus) geeft hij aan dat ik al in de 5e week zit... Hoe moet ik dit nu zien, ben behoorlijk in de war nu
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!WAUW YESSSSS YES YES SUPERGEFELICITEERD ANONIEMPJE! Helemaal geweldig, zie je...uit onverwachte hoek komt het! Super leuk! Gelijk even de uitleg: de weken in een zwangerschap worden geteld vanaf de gehele cyclus. Dus de ongesteldheidsweek en de week voor de eisprong worden ook meegeteld. Dus je zit officieel nu op 4 weken als het goed is (waarom hij dan 5 weken aangeeft weet ik niet, misschien omdat je een onregelmatige cyclus hebt gehad en dat je hiervan het gemiddelde in moest vullen?) Snap je het? Super meid! Het moest ook wel, er moesten er meerdere op roze.. Nu is het balletje aan het rollen gegaan, het komt goed met iedereen. Tara dag 41, vreemd die druppels bloed. Misschien is het toch een soort ongi geweest. Ik kan er echt de vinger niet op leggen. Of jij hebt straks ook ineens nog een positieve test, dat zou echt heel gaaf zijn en een verrassing! Kelien welcome back meid! Met mij gaat het goed, voel niet dat ik zwanger ben. Sinds 2 dagen slaap ik ook weer goed, dus geen trekkende pijn meer 's nachts. Volgens mijn vriend ben ik humeurig en prikkelbaar maar vind dit zelf wel meevallen.
@Jela Bedankt meis..!!! haha super dat je zo leuk reageert!! We gaan hard duimen voor de anderen allemaal op ROZE!! Bedankt voor de uitleg .. haha werd me niet echt duidelijk op internet hoe dat nou zat.. ik bel morgen de huisarts hoe en wat, ben benieuwd xxx
Ik sprong een gat in de lucht toen ik het hoorde, en mijn vriend vond dat raar. Hij zegt wat doe jij nou? Ik zeg ja dat zijn mensen op een forum ik volg hun verhalen.... Die zijn allemaal anoniem. Ik dacht ik laat nog maar even weg dat ik er zelf ook op schrijf....want weet niet hoe die dat zou vinden. Soms moet je niet alles melden natuurlijk
Hey Anoniempje, als het goed zit, zit je nu ergens tussen dag 28 en 35, wat wil zeggen dat je de 5de week ingaat. 4 weken bvb 3 dagen, dus das volgens berekeningen week 5 van de zwangerschap Ik hoop idd dat het balletje aan het rollen gegaan is nu! xoxox Mijn man weet trouwens perfect dat ik op het forum lees en schrijf, hij zit altijd pal naast me en ik leg hem dikwijls ook dingen uit
Vandaag dag 42. Ga morgen nog een testje wagen denk ik.... Of zou ik inmiddels in ronde 6 zitten.... ik weet het even niet meer hoor. Jela en anoniempje, ik ben ook super blij voor jullie. Het geeft me ook hoop. Het kan ineens raak zijn! Jela, fijn dat je je weer wat beter voelt en weer goed kan slapen. Oh, en haal die "voorzichtige zwanger" eens uit je handschrift! Je ben gewoon ZWANGER!! Vandaag mijn laatste schooldag van mijn opleiding. Moet daarna nog wel een paar weken stage lopen en dan ben ik helemaal klaar!! Mijn vriend weet trouwens ook dat ik veel schrijf hoor. Het eerste wat ik doe als ik 's ochtends beneden kom is even op het forum kijken Heb ook verteld dat jullie zwanger zijn! Fijne dag allemaal! Liefs Tara
Leuk om te lezen dat jullie man/vriendjes het begrijpen dat je op zo'n forum schrijft. Volgens mij heeft mijn vriend het wel in de gaten, hij zegt er niets over, deze site ziet er namelijk ook erg ingewikkeld uit. Vond ik ook echtin het begin! Ik zal de voorzichtige zwanger er af halen Tara Maar het blijft toch eng vooral omdat mijn zus (zij weet niets hoor) maar ze begon over mensen die het te vroeg vertellen en dat ze dan bij 8 weken echo geen hartje zien. Ik werd helemaal ongemakkelijk en zei dat ik het er niet mee eens was om er zo'n taboe over te maken en dat als ik ooit zwanger ben dit geen 12 weken stil ga houden. Mis kan het altijd gaan, of je nu 8 weken bent of 12. Hartje is een hartje wat mij betreft. Maar hoe denken jullie daar allemaal over?
Ik ben het er helemaal mee eens Jela. Ik zal op mijn werk wachten tot na de eerste echo, maar mijn geliefden om me heen ga ik het zeker eerder vertellen. Als het dan misgaat wil ik ook graag hun steun hierbij. Ik zou het zo gek vinden als ik een miskraam mocht krijgen en mijn vrienden, ouders en zus hier niets vanaf wisten. Ik verwacht dat we het een paar weken voor onszelf houden en dan een mooi moment kiezen om het te vertellen. Oh..... Ik kan niet wachten!!!
Inderdaad Tara, ik kan ook niet wachten Het komt wel steeds dichterbij. Nog 2.5 week en dan is de echo, eigenlijk nog bijna 3 weken maar 2.5 klinkt korter, haha Heb de week na de echo al allemaal afspraken ingepland met vrienden en uiteten met schoonouders. Dan willen we de ober bij het voorgerecht muisjes laten serveren, ga ik 's middags al even regelen bij de Mexicaan. Daar kun je alleen maar steeds van dromen... Vind het toch echt vreemd bij jou hoor, die 42 dagen al! Anoniempje hoe is het? Weet bij jullie het al iemand?